Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat vervelend meid..inderdaad grote pech

Toch ook vreemd dat dit nu zowel bij jou als Yamila deze week het geval is

Jaa indd en ook gewoon precies hetzelfde..

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

• Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ yamilia ik spoot met 150 gonal F andere 2 keren ook met 150. Ik heb ook maar in totaal 1,5 week stimulatie hoeven spuiten alle keren voelde ik na 1 week stimulatie week al dat ze flink aan het groeien waren.

@ @ Evi H dat is enorm balen...hopelijk gaat het met die 225 straks meteen goed en heb je er een stuk meer. Succes...sterkte vandaag want dat is een flinke domper😢

Geplaatst

@ moon32 en MariaG. Van harte gefeliciteerd dames 🎉🎉🎉 dat zijn nog es mooie en duidelijke testen! 👌🏾 Geniet ervan dames .. moet zeggen dat jullie het wachtbankje Juli toch nog groen hebben weten te kleuren 🙌🏾 Zo net einde vd maand 😂 geniet van jullie positieve nieuws en op naar de eerste echo 😘❤️

Geplaatst

@Moon32 @Mariag WAUWWWWW!! GEFELICITEERD! wat een geweldig nieuws voor jullie beiden ! Inderdaad toch nog positiviteit in het bankje juli 2.0 Geniet ervan !! 🦋

@miranda13 ohh ik heb geen ervaring met cryo tp, wist niet dat je dan ook pregnyl moest

@evi.h wat een ontzettend rotnieuws zeg ! zeiden ze nog hoe het kon komen ? Gewoon een slechte maand of ? en nu ? Een maand ertussen wachten? Sterkte !

@noom fijn dat het zo goed als over is, maak je maar niet te druk erover, dat is ook niet goed ( hoe moeilijk dat ook is ) 🦋🦋

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Stand van zaken

🦋Minima: 21 juli tp

🦋Marleen84: 22 juli tp

🦋Noom: 27 juli tp

🦋Pino: 29 juli tp

Miranda13: 28juli pregnyl, 3 aug tp

Ash: 19 juli start menopur, 31 juli pregnyl & 3e echo fm, 2 aug punctie

Lautje: 24juli start menopur, 31juli 1e echo fm

Christel81: 23juli start decapeptyl

Danlon: 28 juli start gonal-f+meno, 5 aug 1e echo

Butterfly: 3 aug start progynova

Poekie: rustmaand, nog 1 cryo

Amf: rustmaand

Yamila: 27 aug start decapeptyl

Yvje1977: 14sept start decapeptyl

Evi.H: rustmaand

Eslief Maaike Moon32Mariag

Geplaatst

@ash heb je vandaag je laatste menopur spuit? Of moet je morgen ook nog een keer spuiten en dan pregnyl erbij ?

Geplaatst

@lalautje vanavond mijn laatste spuit. Morgenochtend fm echo en morgenavond pregnyl, geen menopur meer.

Geplaatst
@lalautje vanavond mijn laatste spuit. Morgenochtend fm echo en morgenavond pregnyl, geen menopur meer.

Owyeah

Geplaatst
@Moon32 @Mariag WAUWWWWW!! GEFELICITEERD! wat een geweldig nieuws voor jullie beiden ! Inderdaad toch nog positiviteit in het bankje juli 2.0 Geniet ervan !! 🦋

@miranda13 ohh ik heb geen ervaring met cryo tp, wist niet dat je dan ook pregnyl moest

@evi.h wat een ontzettend rotnieuws zeg ! zeiden ze nog hoe het kon komen ? Gewoon een slechte maand of ? en nu ? Een maand ertussen wachten? Sterkte !

@noom fijn dat het zo goed als over is, maak je maar niet te druk erover, dat is ook niet goed ( hoe moeilijk dat ook is ) 🦋🦋

Gewoon slechte maand.. helaas.. moet nu stoppen met spuiten wachten op menstruatie en dan volgende menstruatie weer beginnen..

Geplaatst
Gewoon slechte maand.. helaas.. moet nu stoppen met spuiten wachten op menstruatie en dan volgende menstruatie weer beginnen..

Pff wat balen zeg! Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je deze poging achter je laten.

Geplaatst

bedankt voor alle felicitaties!!! kan het nog niet bevatten hoor. jullie allemaal succes en ook op naar het goede nieuws!!

Geplaatst
@ moon32 en Mariag

Hebben jullie ook bepaalde symptomen nu?

ik had rondom de innesteling griep en nu vaak plassen maar verder nog geen symptomen.

Geplaatst

Dankjulliewel lieve meiden, ook ik kan het niet bevatten.. na vier jaar behandelingen voor het eerst een positieve test..

Heb geen symptomen.

Geplaatst
Dankjulliewel lieve meiden, ook ik kan het niet bevatten.. na vier jaar behandelingen voor het eerst een positieve test..

Heb geen symptomen.

ben zo blij voor jullie ! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal bevat. Dat komt wel na de eerste echo denk ik !

Geplaatst

@Noom ik spoot de eerste poging ook gonal f 150 (7 follikels) daarna gonal 225 (1 follikel).

Mijn arts wide mij terug naar 150 geven maar ik wilde overstappen deze keer naar Menopur, en dat vond ze goed. Menopur 225. Hopelijk maakt dat verschil bij mij.

Tegen mij zei ze ook dat ik gewoon een pechmaand heb. En ligt echt aan de vrouw hoeveel eitjes ze produceert die maand.

Ik had ook tijdens mijn pil periode steeds bloedingen doordat het een andere pil was wat ik gewend was. Dus missch daar iets mis gegaan en dus de cyclus niet stil is gelegd.

Ja toevallig was het bij @evi ook hetzelfde als mij deze week..

@ash succes morgen meid

Geplaatst

@evi heeft je arts niet gezegd wanneer je nu ongesteld word? Want ik slik nu Primolut pil om de menstruatie snel op te wekken en vraag me af hoe lang dat normaal gesproken duurt als je de Promolut niet zou innemen..

Geplaatst

@yamila dank je wel. Na het slechte nieuws van jou en Evi voel ik me minder blij. Jullie twee liepen gelijk tijdig met mij

Geplaatst
@evi heeft je arts niet gezegd wanneer je nu ongesteld word? Want ik slik nu Primolut pil om de menstruatie snel op te wekken en vraag me af hoe lang dat normaal gesproken duurt als je de Promolut niet zou innemen..

Ze zei rond een week ongeveer.. en dan moet ik wachten op de volgende menstruatie en dan mag ik weer beginnen

Geplaatst
@yamila dank je wel. Na het slechte nieuws van jou en Evi voel ik me minder blij. Jullie twee liepen gelijk tijdig met mij
Komt goed!!

Geplaatst
@Noom ik spoot de eerste poging ook gonal f 150 (7 follikels) daarna gonal 225 (1 follikel).

Mijn arts wide mij terug naar 150 geven maar ik wilde overstappen deze keer naar Menopur, en dat vond ze goed. Menopur 225. Hopelijk maakt dat verschil bij mij.

Tegen mij zei ze ook dat ik gewoon een pechmaand heb. En ligt echt aan de vrouw hoeveel eitjes ze produceert die maand.

Ik had ook tijdens mijn pil periode steeds bloedingen doordat het een andere pil was wat ik gewend was. Dus missch daar iets mis gegaan en dus de cyclus niet stil is gelegd.

Ja toevallig was het bij @evi ook hetzelfde als mij deze week..

@ash succes morgen meid

Ik had tijdens de pil periode ook continu bloedingen. 19dagen en daarna toen ik mocht stoppen brak het door. Is dat niet goed ?

Geplaatst
Ik had tijdens de pil periode ook continu bloedingen. 19dagen en daarna toen ik mocht stoppen brak het door. Is dat niet goed ?

Ik durf dat echt niet met zekerheid te zeggen.

Bij mijn eerste poging met mijn eigen pil had ik helemaal geen bloedingen, spottingen of wat dan ook.

Vorige poging wel continu, dat voekde voor mij al niet goed, en denk dus dat het daar door komt

Geplaatst

Nee zo moet je niet denken meid, ik ben juist blij als het bij jullie wel is gelukt.

Zo blijf ik er ook vertrouwen in hebben.

Geplaatst
Ik durf dat echt niet met zekerheid te zeggen.

Bij mijn eerste poging met mijn eigen pil had ik helemaal geen bloedingen, spottingen of wat dan ook.

Vorige poging wel continu, dat voekde voor mij al niet goed, en denk dus dat het daar door komt

Nou voordat ik met spuiten begon had ik ook heeltijd last van bloedingen .. niet veel maar toch wel om de dag een kleinbeetje.. in zh zeiden ze dat dat waarschijnlijk kwam omdat ik langdurig aan de pil was.. nu denk ik ook dat dat mezo es daar aan kan liggen..

Geplaatst
Ze zei rond een week ongeveer.. en dan moet ik wachten op de volgende menstruatie en dan mag ik weer beginnen

Ah oke.. hmmm ik heb ook een kuur van 7 dagen gekregen en ik zou dan na 3-4 dagen ongesteld worden..

ik moet in ieder geval voor 8 aug al aan de anticonceptiepil.

Ach we zien het wel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden