Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nou voordat ik met spuiten begon had ik ook heeltijd last van bloedingen .. niet veel maar toch wel om de dag een kleinbeetje.. in zh zeiden ze dat dat waarschijnlijk kwam omdat ik langdurig aan de pil was.. nu denk ik ook dat dat mezo es daar aan kan liggen..

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Ik moest vorige poging 36 dagen aan de pil, nu 3weken.

Maar het was bij mij echt omdat ik een ander pilmerk kreeg, want ik heb eerder de pil geslikt en doorslikken 3 maanden en dat zonder enige bloeding of spotting.

Ik ga nu gewoon mijn eigen pil gebruiken hoor.

Jij ook dus.. ja misschien is dat ook het probleem geweest helaas

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Noom ik spoot de eerste poging ook gonal f 150 (7 follikels) daarna gonal 225 (1 follikel). Mijn arts wide mij terug naar 150 geven maar ik wilde overstappen deze keer naar Menopur, en dat vond ze goed. Menopur 225. Hopelijk maakt dat verschil bij mij. Tegen mij zei ze ook dat ik gewoon een pechmaand heb. En ligt echt aan de vrouw hoeveel eitjes ze produceert die maand. Ik had ook tijdens mijn pil periode steeds bloedingen doordat het een andere pil was wat ik gewend was. Dus missch daar iets mis gegaan en dus de cyclus niet stil is gelegd. Ja toevallig was het bij @evi ook hetzelfde als mij deze week.. @ash succes morgen meid Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aaah ja dat zal inderdaad pech zijn geweest. Maar zeker proberen waard om met menopur te proberen. Ik heb de 2e behandeling 13 eicellen aangeprikt en maar 1 bevruchting met icsi das ook erg zuur....maar helaas ook dikke pech want nu van de 24 eicellen waren en 13 bevrucht waarvan 5 toppers...dus dat wil allemaal niks zeggen... Tis en blijft ongelofelijk wat ze kunnen allemaal op vandaag. Hopelijk de volgende cyclus meer geluk. Zullen duimen!! Succes🍀
Geplaatst

Maar het was bij mij echt omdat ik een ander pilmerk kreeg, want ik heb eerder de pil geslikt en doorslikken 3 maanden en dat zonder enige bloeding of spotting.

Wat voor pil was het??

Geplaatst

Nou, we gaan morgen zien of het inderdaad door die bloedingen komt. Ik heb 3 weken elke dag bloedingen gehad tijdens de pil. Morgen eerst echo fm, ben echt benieuwd

Geplaatst
Nou, we gaan morgen zien of het inderdaad door die bloedingen komt. Ik heb 3 weken elke dag bloedingen gehad tijdens de pil. Morgen eerst echo fm, ben echt benieuwd

Ik hoop dat jouw echo goed is!! Komt goed..

Geplaatst

Ik hoop het ook, ben zo zenuwachtig. We weten het over 14 uurtjes.. maar ookal zijn de eitjes genoeg.. bij ons ligt het probleem bij de zaadjes..

Geplaatst

@minima @marleen84 @noom @ash @ miranda13 hebben jullie bloedingen gehad tijdens de pil? Of tijdens stimulatie

Geplaatst
Aaah ja dat zal inderdaad pech zijn geweest. Maar zeker proberen waard om met menopur te proberen. Ik heb de 2e behandeling 13 eicellen aangeprikt en maar 1 bevruchting met icsi das ook erg zuur....maar helaas ook dikke pech want nu van de 24 eicellen waren en 13 bevrucht waarvan 5 toppers...dus dat wil allemaal niks zeggen... Tis en blijft ongelofelijk wat ze kunnen allemaal op vandaag. Hopelijk de volgende cyclus meer geluk. Zullen duimen!! Succes

Dat is zeker zuur idd..want dat verwacht je ook niet en zeker niet met icsi wauw.

Zo zie je maar hoe dingen lopen he.

Mijn mannetje zei ook tegen mij " wat nou als die ene follikel raak zou zijn.."..

Hopelijk de volgende cyclus beter idd

Geplaatst

Ik had ook nog eens een bloeding (helderrood) op stimulatie dag 4..

Geplaatst

@Lalautje nee ik heb geen pil geslikt. Ben op mijn 2e cyclus dag begonnen met prikken en snuiven. Na de menstruatie geen bloedingen gehad.

Geplaatst
Wat voor pil was het??

Succes morgen!

Ik had de microgynon30 gekregen en daar kan mn lichaam nog niet tegen, normaal was ik aan de Ethinyl/Levon.

Op zich zou je denken dat het hetzelfde is alleen een ander merk, maar dat is echt niet zo.

Microgynon is ook veel "gezonder" zeiden ze laatst op het nieuws dan Ethinyl. Maar ik ben echt een uitzondering blijkt

Geplaatst
Succes morgen!

Ik had de microgynon30 gekregen en daar kan mn lichaam nog niet tegen, normaal was ik aan de Ethinyl/Levon.

Op zich zou je denken dat het hetzelfde is alleen een ander merk, maar dat is echt niet zo.

Microgynon is ook veel "gezonder" zeiden ze laatst op het nieuws dan Ethinyl. Maar ik ben echt een uitzondering blijkt

Hmm straks es kijken wat ik had..

Geplaatst
@minima @marleen84 @noom @ash @ miranda13 hebben jullie bloedingen gehad tijdens de pil? Of tijdens stimulatie Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet tijdens pil maar wel in de overgang van pil naar decapeptyl. En dat is normaal. Maar niet tijdens pil gebruik alleen.
Geplaatst
Niet tijdens pil maar wel in de overgang van pil naar decapeptyl. En dat is normaal. Maar niet tijdens pil gebruik alleen.

Nee klopt. Ik heb tijdens de pil lichte bloeding elke dag gehad en van de overgang naar deca brak het door.. en tijdens stimulatie dag 4 ook weer een bloeding

Geplaatst
Nee klopt. Ik heb tijdens de pil lichte bloeding elke dag gehad en van de overgang naar deca brak het door.. en tijdens stimulatie dag 4 ook weer een bloeding Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ow ok nee dat heb ik inderdaad nooit gehad. Geen ervaring mee Hmmz
Geplaatst
Ow ok nee dat heb ik inderdaad nooit gehad. Geen ervaring mee Hmmz

Oké.. maar even afwachten dan

Geplaatst

Hoe voel je je? Heb je last met veel lopen, bukken etc van je buik?

Ja succes morgen ik duim

Geplaatst
Hoe voel je je? Heb je last met veel lopen, bukken etc van je buik?

Ja succes morgen ik duim

Had jij dat??

Geplaatst
Had jij dat??

Nee ik deze keer niet..ik voelde bijna niks.. ik ging gewoon bowlen en fietsen , sporten enzo. Ik had het misschien al aan zien komen.

De eerste poging wel, ik voelde me echt een pinguïn

Geplaatst
Nee ik deze keer niet..ik voelde bijna niks.. ik ging gewoon bowlen en fietsen , sporten enzo. Ik had het misschien al aan zien komen.

De eerste poging wel, ik voelde me echt een pinguïn

Aah owkeej.. dat heb ik nu ook.. steken in de zij met lopen etc..

Geplaatst

Dames dat je ongesteld word na het stoppen met de pil tijdens de deca is normaal he, maar het hoeft niet.

Ik had bloedingen tijdens mijn pilgebruik zelf. ( echt een gedoe met gemeenschap met je partner)

Geplaatst
Aah owkeej.. dat heb ik nu ook.. steken in de zij met lopen etc..

Ja steken in mn rechter zij heb ik ook al een tijdje.

Volgens mijn osteopaat zijn het mijn darmen.

Oh ja trouwens toen ik de echo had zag mn arts dat mn darmen erg van slag waren.. dat was de eerste keer ook. Misschien door de hormonen zegt ze.

Geplaatst
Ja steken in mn rechter zij heb ik ook al een tijdje.

Volgens mijn osteopaat zijn het mijn darmen.

Oh ja trouwens toen ik de echo had zag mn arts dat mn darmen erg van slag waren.. dat was de eerste keer ook. Misschien door de hormonen zegt ze.

Had ik ook gatver wat eng

Geplaatst
Had ik ook gatver wat eng

Dat is idd eng

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden