danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Nee 2 dagen dus dan vrijdag tp Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Stand van zaken Minima: 21 juli tp Marleen84: 22 juli tp Noom: 27 juli tp Pino: 29 juli tp Miranda13: 3aug tp Ash: 7 aug tp Lautje: 10 aug tp Danlon: 28 juli start gonalf+meno, 7 aug 2e echo fm, 9 aug punctie Christel81: 1aug start gonalf, 7 aug 1e echo fm Butterfly: 1 aug start progynova, 11 aug 1e echo bms Yamila: 8 aug start pil Poekie: rustmaand Amf: rustmaand Yvje1977: 14sept start decapeptyl Evi.H: rustmaand Inge35 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Heeft iemand nog iets van minima en Marleen gehoord ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Nee 2 dagen dus dan vrijdag tp Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Oh spannend ja je zit vandaag al op stimulatie dag 10! Ben benieuwd, hoop het voor je. Hoelaat heb je je echo morgen ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Oh spannend ja je zit vandaag al op stimulatie dag 10! Ben benieuwd, hoop het voor je. Hoelaat heb je je echo morgen ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Om 9 uur. Dus om half 8 gaan we rijden Ja pfffff veel spuiten!! Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Om 9 uur. Dus om half 8 gaan we rijden Ja pfffff veel spuiten!! Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Over 13 uurtjes vertrekken Ja denk het haast wel hoor!! Nu je gonal en meno spuit. Hoe reageerde je lichaam op gonal of meno vorige keer ? Hoeveel stimulatiedagen had je nodig? Zegt trouwens helemaal niks, is weer elke cyclus verschillend hoeveel je nodig hebt .. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Over 13 uurtjes vertrekken Ja denk het haast wel hoor!! Nu je gonal en meno spuit. Hoe reageerde je lichaam op gonal of meno vorige keer ? Hoeveel stimulatiedagen had je nodig? Zegt trouwens helemaal niks, is weer elke cyclus verschillend hoeveel je nodig hebt .. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vorige keer was al anders... Ik ben bang dat insuline het tegen houdt... We wachten t af.. Als t niet werkt wachten we half jaar. Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Vorige keer was al anders... Ik ben bang dat insuline het tegen houdt... We wachten t af.. Als t niet werkt wachten we half jaar. Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Ik ga voor je duimen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @Lalautje hey eindelijk een datum voor de tp, spannend! Ik duim en bedankt voor het bijhouden van de lijst @Ash heel veel succes morgen @Danlon jij ook volgende week allemaal, successss @Butterfly heb je 11aug de echo voor bms dikte? Quote
ash Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @yamila dank je wel. Fijn dat je ongesteld bent geworden. Meestal hebben we hier een hekel aan maar in dit geval zat je er op te wachten haha. Ik had dit ook begin van de maand. Hoop dat het beter gaat met je. Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @yamila ja die was al wel bekend, alleen kan het natuurlijk zo zijn dat ik donderdagochtend onderweg ben en alsnog telefoon krijg dat het niet doorgaat.. butterfly heeft idd bms echo, heb het aangepast hihi Thanks Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Christel81 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @Lalautje hey eindelijk een datum voor de tp, spannend! Ik duim en bedankt voor het bijhouden van de lijst@Ash heel veel succes morgen@Danlon jij ook volgende week allemaal, successss@Butterfly heb je 11aug de echo voor bms dikte?Ash en danlon veel succes morgen!!! Lalautje fijn dat je een datum hebt voor tp. Komt vast goed!Yamila soms is het inderdaad prettig om ongesteld te worden. Dan kun je weer verder Quote
Lalautje Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Ash en danlon veel succes morgen!!! Lalautje fijn dat je een datum hebt voor tp. Komt vast goed!Yamila soms is het inderdaad prettig om ongesteld te worden. Dan kun je weer verder Jij ook heel veel succes morgen hoop op goede eitjes Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @ danlon heb je morgen de punctie ? Succes ik lees een 2 daagse tp? Loop jij ook in umcg. Heel veel succes iig. @yamila vrijdag 11 augustus heb ik om 11.00 de echo voor het bms. Dames met ervaring met progynova. Mijn ontlasting is weeer normaal althans beter . Wel heb ik steeds steekjes in me buik en lies en een vol zwaar gevoel en rugpijn komt dit door doe progynova ? Werden jullie er ook zo moe van ik slaap een gat in de dag dat heb ik met meno of deca niet gehad pfff Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @ danlon heb je morgen de punctie ? Succes ik lees een 2 daagse tp? Loop jij ook in umcg. Heel veel succes iig. @yamila vrijdag 11 augustus heb ik om 11.00 de echo voor het bms. Dames met ervaring met progynova. Mijn ontlasting is weeer normaal althans beter . Wel heb ik steeds steekjes in me buik en lies en een vol zwaar gevoel en rugpijn komt dit door doe progynova ? Werden jullie er ook zo moe van ik slaap een gat in de dag dat heb ik met meno of deca niet gehad pfff Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Neeee morgen fm... Dan hopelijk woensdag punctie en nog meer hopelijk vrijdag tp Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Neeee morgen fm... Dan hopelijk woensdag punctie en nog meer hopelijk vrijdag tp Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Ok ja ben zo vergeetachtig als de ... Niet normaal . Komt door die pillen volgens mij haha nooit gehad. Loop jij in umcg ook want hoorde dat die alleen tp doet na 2 dagen. Ik loop er wel iig Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Ok ja ben zo vergeetachtig als de ... Niet normaal . Komt door die pillen volgens mij haha nooit gehad. Loop jij in umcg ook want hoorde dat die alleen tp doet na 2 dagen. Ik loop er wel iig Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Nee ben vertrokken bij umcg. Ik zit in Duitsland oldenburg. Haha vergeetachtig ben ik ook Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Haha erg he.. Oke ja dat had je ook al gezegd volgens mij. Sorry Succes morgen! Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
danlon Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Dankjewel! Iedereen die morgen ook wat heeft ook succes Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Volgende week word een hele spannende week voor velen hier Ik hoop dat jullie allemaal positief straks het wachtbankje gaan verlaten. Pas dan begin ik met de deca Voor degene die ook insta hebben, de mijne is yahmila_Icsi Quote
Inge35 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 @ danlon heb je morgen de punctie ? Succes ik lees een 2 daagse tp? Loop jij ook in umcg. Heel veel succes iig. @yamila vrijdag 11 augustus heb ik om 11.00 de echo voor het bms. Dames met ervaring met progynova. Mijn ontlasting is weeer normaal althans beter . Wel heb ik steeds steekjes in me buik en lies en een vol zwaar gevoel en rugpijn komt dit door doe progynova ? Werden jullie er ook zo moe van ik slaap een gat in de dag dat heb ik met meno of deca niet gehad pfff Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ha Butterfly, ja ik heb die ervaring ook. En nu in combi met de utro verstop ik helemaal.. was ook misselijk er van en enorm moe. Vreselijke rotpillen!! En ik vind ook niet echt dat het went. Quote
Butterfly36 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Ha Butterfly, ja ik heb die ervaring ook. En nu in combi met de utro verstop ik helemaal.. was ook misselijk er van en enorm moe. Vreselijke rotpillen!! En ik vind ook niet echt dat het went.Ja mijn darmen heb ik geen last meer van geloof ik of althans niet hoe het was heb 5 dagen waterdunne ontlasting gehad en werd wakker van de krampen s nachts en zat dan op de pot.. Nu heb ik steekjes bij mijn lies en eierstok area. Ben ook misselijk koppijn en vreet aanvallen en moe moe moe ja fijne pillen. Hoe is het met je Inge Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Inge35 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Oooh meisjes ik kon het niet laten. Na dd bloedtest en onze voorzichtige euforie konden we het nu twee dagen later gewoon niet hardop zeggen. Na wat graafwerk vond ik zowaar een clear blue digital achterin een kast en die heb ik net gewoon gedaan.. en toch was dat weer vreselijk spannend Maar het resultaat is gewoon echt goed (lees het verbaasd).. Quote
Inge35 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Ja mijn darmen heb ik geen last meer van geloof ik of althans niet hoe het was heb 5 dagen waterdunne ontlasting gehad en werd wakker van de krampen s nachts en zat dan op de pot.. Nu heb ik steekjes bij mijn lies en eierstok area. Ben ook misselijk koppijn en vreet aanvallen en moe moe moe ja fijne pillen. Hoe is het met je Inge Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Nou zo dus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.