Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ EatPrayLove Fijn dat je weer kan starten 🤗

@Yamilla waarom moet je dan nog zolang de pil slikken ?? Misschien heb je het al gezegd hoor ( sorry)

@ Christel81 dat Ia idd balen maar niet al te teleurgesteld zij. Je hebt nog tot donderdag misschien dat ze een spurt maken en je bms ook Blijf positief ik duim voor je dat donderdag goed nieuws komt voor je 🤞🏾

@ Noom wat verwarrend allemaal .. dat is stresserend .. ik zou wel de goeie moed inhouden hoor en de positieve energie .. sommige vrouwen testen eerst negatief en dan toch wel op de officiële datum gewoon positief (vaak gelezen ) Ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent lieverd 😘💪🏾

@ Lalautje hoe is het met jou ...

Wat voelde jullie de eerste week van de tp ??

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@miranda13 ja hoop ook dat hij blijft plakken. Ik mag 22 augustus testen. Inderdaad 15 dagen na tp. Ik voel nog niks, kan dat al na 1 dag? Wat doe je voor een goede innesteling? Augustus wordt onze maand
Zooo maar echt ik geloof er ook in dat Augustus onze maand wordt 💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾🙌🏾🙌🏾 Ja ze zeggen weleens bepaalde vitamine en dergelijke zoals tarwiekolie en dergelijke maar ja ik denk persoonlijk dat we daar geen invloed op hebben ...ik hou Mn buikje lekker warm en me voetjes .. probeer gezond te eten voldoende slaap enzo maar echt iets om het te bevorderen 🤷🏾*♀️ En nee hoor je hoeft niets te boelen hoor de dagen of weken ma de to .. ik heb alleen beetje last van rommelige buik .. hier en daar wat kleine steekjes of gevoelig ofzo maar niet echt een symptoom Ik moet zeggen dat ik zaterdag wel ff duizelig was een paar uur maar daarna was t weer weg heel raar Maarja Deze wachtweken zijn het ergst joh pfff
Geplaatst

@Miranda13 als ik zulke symptomen heb weet ik dat het door de verradelijke Pregnyl komt. Ik moet donderdag en zondag nog spuiten. Ja wachtweken zo geweldig altijd. De pijntjes die ik nog af en toe heb komt door de punctie. Maar gaat met de dag beter. Inderdaad buik en voeten warm houden moet ik ook doen. Laat die 2 weken maar snel voorbij gaan.

Geplaatst
@Miranda13 als ik zulke symptomen heb weet ik dat het door de verradelijke Pregnyl komt. Ik moet donderdag en zondag nog spuiten. Ja wachtweken zo geweldig altijd. De pijntjes die ik nog af en toe heb komt door de punctie. Maar gaat met de dag beter. Inderdaad buik en voeten warm houden moet ik ook doen. Laat die 2 weken maar snel voorbij gaan.
Pregnyl was normaliter 14 dagen na het te hebben gespoten uit je kichaam he.. normaal heb ik de Ovitrelle die is al op dag 9 of dag 10 uit me systeem maar pregnyl is wat sterker ..Ik heb wel goede hoop dit keer normaal gesproken zou afgelope zaterdag bij mij ingenesteld moeten zijn ( hoeft niet) dat is op zn vroegst en omdat ik me zo duizelig voelde en niet echt lekker die dag wat ik nooit heb dus 🙏🏾 Maar dit traject he 🙄 Soms weet je t gewoon niwt meer 😂😂😂
Geplaatst

@noom je zit nu op dag 12 na de tp? Hoe oud was de embryo met de terugplaatsing? Je hebt cb test gedaan die meet pas vanaf 25 hcg . Kan dus te vroeg zijjn. Haal 2 kruidvat testen die twee voor 5 euro en test daar morgen mee ..

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

@miranda13 daarom probeer de symptomen een beetje te negeren en test ik over 2 weken haha. Deze 2 weken zijn heel erg verwarrend. Ik kreeg net bijvoorbeeld kramp. Even doorzetten en dan mag je over 10 dagen testen is dit een verse tp van jou?

Geplaatst
@miranda13 daarom probeer de symptomen een beetje te negeren en test ik over 2 weken haha. Deze 2 weken zijn heel erg verwarrend. Ik kreeg net bijvoorbeeld kramp. Even doorzetten en dan mag je over 10 dagen testen is dit een verse tp van jou?
Nee geen verse tp een cryo tp..Jaa ik heb ook wel nu de instelling ga niet teveel op alles letten .. doe gewoon me ding Enja we zien het dan wel alleen die duizeligheid was zoo opvallend ..is echt verwarrend allemaal ja Ik heb ook voorgenomen om echt pas op Wachtdag 15 te gaan testen en niet eerder heb het helemaal gehad met vroeg testen .. en krampjes krijg ook zo nu en dan heel kort maar toch
Geplaatst

@miranda13 ik heb mijn vriend gevraagd de testen te verstoppen haha, ik ga ook niet vroeg testen. Bij mijn 1e poging ging ik alles googlen. Nu heb ik iets van komt goed. Ik heb gisteren een verse tp gekregen uit mijn 2e poging.

Geplaatst
Ladies hier slecht nieuws...

Negatief getest vanmorgen met een clear blue...snap er echt helemaal niks van! Medicatie houd alles tegen...ik geloof er niet in dat ik te vroeg getest heb..wachtdag 12...

Ben er een beetje klaar mee steeds die teleurstellingen...

Probeer niet teveel te stressen nog !

Tussen dag 6-12 nestelt het in hé! Dus het kan zijn dat hij pas op dag 12 in uiterste geval is ingenesteld ! Dan maak je pas vanaf eergister hcg aan

Het is nog heel pril. Hou hoop Noom. Kutgevoel en stres is niet goed !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Probeer niet teveel te stressen nog !Tussen dag 6-12 nestelt het in hé! Dus het kan zijn dat hij pas op dag 12 in uiterste geval is ingenesteld ! Dan maak je pas vanaf eergister hcg aan Het is nog heel pril. Hou hoop Noom. Kutgevoel en stres is niet goed ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat lalauw zegt klopt helemaal het kan pas op zn laatst op dag 12 in gaan nestelen .. dus houd hoop en positiviteit erin Maar ik kan je wel begrijpen hoor je emoties .. is normaal maar probeer er niet teveel in mee te gaan het kan ng alle kanten op 💪🏾❤️🙏🏾
Geplaatst

Ja bij was dat ook het geval dat ik vanalles ging opzoeken enzo .. dan ben je er toch bewust er zoveel mee bezig dat je onbewust er toch wel over strest de kleinste dingetjes dus had dit keer ook zoiets van oké let iT be en niet stressen .. waarom spuit jij nog 2 keer pregnyl? Is dat inplaats van Utrogestan ??

Geplaatst

@Noom wat vervelend meid, geef aub niet op.

Test over 2 dagen nog (je nod) , sommige vrouwen hebben late of trage hcg aanmaak.

@Miranda ja ons ziekenhuis heeft de lange protocol. Ik moet 3 weken aan de pil.

De vorige keer was het 36 dagen.

Geplaatst

Die clearblue kun je beter niet voor het eerst mee testen want die meet dacht ik vanaf 15 hcg, en als het nog lager is dan is de klap wel hard als je op je scherm ziet "niet zwanger".

Zo.. heb mn pil zojuist al geslikt..

Geplaatst
Gewoon 2 kruidvat testen kopen als je zo vroeg test . Maar hoe oud was de embryo bij terugplaatsing Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Toen op maandag punctie gehad en op donderdag tp dus dag 3 Thnx ladies voor jullie fijne woorden. Ik ga morgen inderdaad met die van het Kruidvat testen.... We zullen zien wat het word. Bedankt allemaal😘
Geplaatst
Toen op maandag punctie gehad en op donderdag tp dus dag 3 Thnx ladies voor jullie fijne woorden. Ik ga morgen inderdaad met die van het Kruidvat testen.... We zullen zien wat het word. Bedankt allemaal

Ik duim echt niet stressen beloofd ?!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Toen op maandag punctie gehad en op donderdag tp dus dag 3 Thnx ladies voor jullie fijne woorden. Ik ga morgen inderdaad met die van het Kruidvat testen.... We zullen zien wat het word. Bedankt allemaal

Hopelijk morgen wel een 2de streepje 🍀🍀

Geplaatst
Toen op maandag punctie gehad en op donderdag tp dus dag 3 Thnx ladies voor jullie fijne woorden. Ik ga morgen inderdaad met die van het Kruidvat testen.... We zullen zien wat het word. Bedankt allemaal
Ok 3 dagen oude embryo. Ja kan best dat je nog geen 25+hcg hebt dan nu. Maar wel positief test met de kruidvat . Morgen doen met ochtend urine die moet dan qel positief zijn als je zwanger bent

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Ok 3 dagen oude embryo. Ja kan best dat je nog geen 25+hcg hebt dan nu. Maar wel positief test met de kruidvat . Morgen doen met ochtend urine die moet dan qel positief zijn als je zwanger bent Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Ja we gaan het zeker proberen... Leg me er al een beetje bij neer dat het mislukt is kan het alleen maar meevallen...🍀
Geplaatst
Ik duim echt niet stressen beloofd ?! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee ik ga niet stressen...tis zoals het is... Gewoon genieten van mijn dochter vandaag! Dat maakt al veel goed😘🍀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden