Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Bij mij is de kans op bevruchting spontaan 2%...en er worden 2 tp(mits die er zijn) .. Dus ik heb sowieso grotere kans op tweeling... Maar op dit moment moet ik er niet aan denken hoor... Mss vanavond haha.. We hebbn nu uitgebreid ontbeten.. Dus lekker naar huis en dan heeeeel veel slapen denk ik

Trouwens.. Ik zag in mijn papieren dat ik bij vorige ronde 1 follikel had met 2 eicellen.. Best bijzonder toch..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Danlon je mag na punctie geen sex invb met infectie gevaar . Dus zal niks doen als ik jouw was en je lijf even laten herstellen .

Waarom krijg jij 2 terug en waarom maar 2 %?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Danlon je mag na punctie geen sex invb met infectie gevaar . Dus zal niks doen als ik jouw was en je lijf even laten herstellen .

Waarom krijg jij 2 terug en waarom maar 2 %?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ohhh das waar!

T voelt zo zonde haha..

Omdat mijn eierstok hoog ligt en mijn man zn zaad slecht zwemt.. Daarom icsi... Natuurlijke manier is kans zoooo klein

Geplaatst

@danlon mooi aantal! 8 net als mij! Bij mij hebben ze aan de linkerkant ook 2 kleintjes laten zitten.

Alvast succes voor aankomende zaterdag. Hopen dat ze mooi gaan delen straks.

Geplaatst
@danlon mooi aantal! 8 net als mij! Bij mij hebben ze aan de linkerkant ook 2 kleintjes laten zitten.

Alvast succes voor aankomende zaterdag. Hopen dat ze mooi gaan delen straks.

Bij mij links 2 grote volgroeide.. Mn man zegt joh ze hebben er 8..toch voelt t zonde hihi..

Tnx! Hopen dat t doorgaat

Geplaatst
Hey dames, ik maak het augustus bankje er niet positiever op.. we waren al onderweg naar het ziekenhuis voor de tp en toen kregen we het gevreesde anonieme telefoontje.. het ziekenhuis, met de mededeling dat onze 3 embryootjes het helaas niet hebben overleefd. Dat is een harde klap.. nu weer onderweg naar huis en het een plekje proberen te geven Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh Laura wat vreselijk lijkt me dat!! Ontzettend veel sterkte toegewenst! Natuurlijk mag je hier verdrietig om zijn. Het is ook zo oneerlijk! Dikke knuffel 😔
Geplaatst
Danlon, 8 is een mooi aantal!

Ik wilde je toch even zeggen dat ze bij ons afraden om gemeenschap te hebben na de punctie, in ieder geval zolang je bloedverlies hebt.

Je hebt toch wondjes en het infectiegevaar is groot, op een plek waar je het zo gunstig mogelijk wilt hebben straks voor de terugplaatsing.

Ik hoop voor een mooi bevruchtingsresultaat!

Dat bedacht ik net half suf dus nog niet haha... Bloed al niet meer maar totaal geen behoefte verder... Lekker slapen zo als we thuis zijn

Geplaatst
Hey dames, ik maak het augustus bankje er niet positiever op.. we waren al onderweg naar het ziekenhuis voor de tp en toen kregen we het gevreesde anonieme telefoontje.. het ziekenhuis, met de mededeling dat onze 3 embryootjes het helaas niet hebben overleefd. Dat is een harde klap.. nu weer onderweg naar huis en het een plekje proberen te geven Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is niet hetgeen wat je wilt horen 😔 Ik wil je toch sterkte wensen want het is idd wel iets wat je moet verwerken en het een plekje moet geven ... en lat je emoties gewoon gaan dat mag best Lau .. niet te hard zijn voor jezelf ja Dikke knuff ❤️😘
Geplaatst
Bij mij links 2 grote volgroeide.. Mn man zegt joh ze hebben er 8..toch voelt t zonde hihi.. Tnx! Hopen dat t doorgaat Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Danlon mooie score hoor! Nu duimen voor mooie embryo's 😊😊. Vanmorgen 2e meting gehad. Links wat meer activiteit. Daar waren er nu 7 en 3 rechts. Allemaal rond de 10mm en een paar ietsje groter 12 a 13mm. Baarmoeder slijmvlies was nu beter 7mm. Medicijnen wederom opgehoogd naar 300ie. Zondag terug. Ik heb er dus nu genoeg maar nu moeten ze nog gaan groeien 🙏
Geplaatst
Danlon mooie score hoor! Nu duimen voor mooie embryo's . Vanmorgen 2e meting gehad. Links wat meer activiteit. Daar waren er nu 7 en 3 rechts. Allemaal rond de 10mm en een paar ietsje groter 12 a 13mm. Baarmoeder slijmvlies was nu beter 7mm. Medicijnen wederom opgehoogd naar 300ie. Zondag terug. Ik heb er dus nu genoeg maar nu moeten ze nog gaan groeien
Spannend!! En ook allemaal gelijke grote dus dat moet dan ook goedkomen toch!

Geplaatst

@ Danlon wauw 😀 Wat een mooie aantal 8 Top aantal hoor .. het advies hier is ook niet te vrijen na de punctie om infecties te voorkomenAlhoewel ik je wel heel goed kan begrijpen tis zoo zonde he

@ christel nou dat is goed nieuws 🙌🏾 je hebt in iedergeval een aantal dus ben benieuwd en duim voor je dat strakkies alles aangeprikt kan worden

@Ash hoe gaat het met jou?

Geplaatst

@miranda13 hier gaat het goed hoor. Ondanks dat ik elk uur naar de wc moet en vannacht dus weer.

Hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Bibi schema

🦋Pino: 29 juli tp 10 aug

🦋Miranda13: 3aug tp18 aug

🦋Ash: 7 aug tp 22aug

Danlon: 12 aug tp

Christel81: 1aug start gonalf,

13 aug 3e echo fm

Butterfly: 1 aug start progynova, 11 aug 1e echo bms

EatPrayLove: 4 aug start gonalf,

11 aug 1e echo fm

Yamila: 8 aug start pil,

27 aug decapeptyl

Poekie: rustmaand

Amf: rustmaand

Yvje1977: 14sept start decapeptyl

Evi.H: rustmaand

minima: rustmaand/zwanger?

Marleen84: rustmaand/zwanger?

Noom: rustmaand

Lautje: rustmaand

Inge35

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@miranda13 hier gaat het goed hoor. Ondanks dat ik elk uur naar de wc moet en vannacht dus weer. Hoe gaat het bij jou?
. Oohw dat is een goed teken !! ☺️ Met mij gaat wel lekker Heb de afgelopen 2 dagen last van hoofdpijn maar trekt wel weer weg ... voorderest boel ik niet zoveel gisteren wel ff steekjes gehad rechts maar hield heel kort aan
Geplaatst

@miranda13 oh vervelend ja. Nee zo lang ik nog aan de Pregnyl zit ga ik geen conclusies trekken. Ik wacht nog geduldig tot de 22e.

Geplaatst

@lalautje jemig wat een enorme domper zeg.. en al onderweg ook. Echt een nachtmerrie! En daar heb je dan zo je best voor gedaan met spuiten en rusten enz.. knuffel je lief maar even goed vandaag! Hier een digitale knuffel van mij

Geplaatst

@Lalautje wat een verdrietig nieuws 😢 hoe gaat het nu met je?

@Danlon mooie score meid..Nu rustig aan en hopelijk morgen goed nieuws 🍀

Geplaatst

@Danlon dat is zeker een top aantal ik duim!

@Butterfly ik moest ff lachen om je vraag over het klussen

Ik wist het trouwens ook niet wbt infectiegevaar, of was het vergeten.

Maar zoiezo als je nog een beetje bloed van de punctie is het niet aan te raden nee.

Zulke dingen is voor mij toch niet eens mogelijk omdat ik dichte eileiders heb en de zaadcellen daar toch nooit kunnen komen door gewoon te gaan klussen..

Maar als het wel kon, en geen infectiegevaar had ik het denk ik wel gedaan, of anders zelfinsiminatie.

@Cristel heel goed nieuws meid, ik duim ook voor jou

@ash spannende dagen met jou

@lalautje

Komt goed meid, echt.

Nieuwe ronde , nieuwe kansen

Had jij trouwens icsi?

Geplaatst

@yamila hier gaat alles goed hoor. Heb nergens last van, alleen dat ik vaak moet plassen hoop dat dat gauw over is.

Hoe gaat het bij jou?

Geplaatst
@yamila hier gaat alles goed hoor. Heb nergens last van, alleen dat ik vaak moet plassen hoop dat dat gauw over is.

Hoe gaat het bij jou?

Ja dat hoort erbij dat geplas..

Ook bij een zwangerschap moet je continu plassen dus...

Met mij ook wel goed hoor, ik ben gewoon nog aan mijn eigen pil al 3 dagen en gelukkig geen bloeding nog gezien. Ik voel me goed .

Ik vind het zo zonder hormonen ff wel lekker, ik was zo emotioneel over de stomste dingen.

Ik voel me nu echt rustig ❤️

Morgen ga ik voor het eerst een fertiliteits cupping laten doen voor bloed detox..ben benieuwd.

De dagen vliegen gewoon voorbij niet normaal..

Geplaatst

@yamila jaaa ik snap je helemaal. Ik spuit vandaag en zondag nog Pregnyl, maar daar heb ik minder last van dan de Menopur qua emotionele gedoe.

Ik ben benieuwd naar de cupping. Ik was gisteren op groupon, had je ook massage + acupunctuur voor vrouwen die zwanger proberen te worden. Het is hier in Rotterdam.

https://www.groupon.nl/deals/zhong-shan-chinese-medical-center-3?utm_source=MZXqTv&utm_campaign=UserReferral_ma

En je kan ook voetreflexmassage doen.

Geplaatst
@yamila jaaa ik snap je helemaal. Ik spuit vandaag en zondag nog Pregnyl, maar daar heb ik minder last van dan de Menopur qua emotionele gedoe.

Ik ben benieuwd naar de cupping. Ik was gisteren op groupon, had je ook massage + acupunctuur voor vrouwen die zwanger proberen te worden. Het is hier in Rotterdam.

https://www.groupon.nl/deals/zhong-shan-chinese-medical-center-3?utm_source=MZXqTv&utm_campaign=UserReferral_ma

En je kan ook voetreflexmassage doen.

Ja met dat Pregnyl ga je je pas echt zwanger voelen en de symptomen krijgen ervan zoals volle borsten enzo

Dat is wel een goede actie groupon idd, is dat ook voor fertiliteit?

Ik heb bij mn eerste poging ook acupunctuur gedaan bij Gilles Stoop in Hoogvliet, http://www.acupuncturist.nl/

dat is een bekende acupuncturist voor fertiliteit, en 500,- per jaar word het vergoed van mijn zorgverzekeraar dus heb ik ook echt opgemaakt daar. Het is echt heeeeerlijk ontspannen in die stresdagen, en je voelt letterlijk de shock van je bloedbaan. Vele positieve reacties van zwangerschappen daar. Het heeft mij ook geholpen te ontspannen, maar helaas werd het later toch een mk.

Ik weet niet of je ook Barbara kent uit Portugaal? https://www.kinderwensmassage.com/prijzen

Dat is ook een heeeele goede voor fertiliteits massage.

Ik ga naar haar toe als ik begin met stimuleren.

Stres brengt nl heel jou hormonen in de war en te ontspannen in die periode is zeer belangrijk.

Geplaatst

@yamila echt toevallig gisteren heb ik op die pagina gekeken van de acupuncturist. Heb inderdaad gelezen dat ze vrouwen in het eerste trimester begeleiden. Ik weet niet of ik dit vergoed krijg van de verzekering. Moet dat even nakijken. Die van Portugaal kende ik nog niet.

Die wat ik stuurde doet inderdaad aan vruchtbaarheidsproblemen.

Gevoelige borsten heb ik al sinds vorige week maandag. Althans tepels die uitsteken en gevoelig zijn. Geen pretje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden