Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt

Dat het deze x weer miss is kwam extra hard aan

We hebben vandaag alvast uitgezocht waar een punctie onder narcose mogelijk is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@sfa wat balen zeg. Heel veel sterkte!

@pino81 je bent weer terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Lekker kunnen ontspannen? Jammer dat de poging niet goed is gegaan. Goed van je dat je je sterk houdt en dat je weigert op te geven. Vol goede moed op naar de volgende poging.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Bedankt

Dat het deze x weer miss is kwam extra hard aan

We hebben vandaag alvast uitgezocht waar een punctie onder narcose mogelijk is

Misschien heb ik t gemist... Je je zo'n zware punctie gehad? Geen cryo meer?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Misschien heb ik t gemist... Je je zo'n zware punctie gehad? Geen cryo meer?

Ja mijn punctie was een hell

Ze zaten vast en de medicatie werkte niet

We hebben nog 2 cryo's

Maar omdat de ontdooiing niet altijd lukt

Waren we bang als een punctie niet in nl onder narcose mogelijk is het de laatste x zou kunnen wezen

Ben liever nu al voorbereid dan dat er nog meer onzekerheid is

Na veel telefoontjes is het gelukkig toch mogelijk bij isala Zwolle om daar de punctie te doen en de tp maar toch onder controle te blijven in Wolvega

Dat geeft me wat meer rust

Ff een maandje bij komen en dan gaan we weer verder

Geplaatst
Ja mijn punctie was een hell

Ze zaten vast en de medicatie werkte niet

We hebben nog 2 cryo's

Maar omdat de ontdooiing niet altijd lukt

Waren we bang als een punctie niet in nl onder narcose mogelijk is het de laatste x zou kunnen wezen

Ben liever nu al voorbereid dan dat er nog meer onzekerheid is

Na veel telefoontjes is het gelukkig toch mogelijk bij isala Zwolle om daar de punctie te doen en de tp maar toch onder controle te blijven in Wolvega

Dat geeft me wat meer rust

Ff een maandje bij komen en dan gaan we weer verder

Gelukkig dat je dat wat meer rust geeft.

Eerst maar bijkomen. En wie weet met de cryo's!

Geplaatst

Dag dames!

Hier begon gisteren oud bloed door te komen en vandaag echt ongesteld dus nu aftellen naar dag tien en dan beginnen met de ovulatie testen!

Geplaatst
Dag dames!

Hier begon gisteren oud bloed door te komen en vandaag echt ongesteld dus nu aftellen naar dag tien en dan beginnen met de ovulatie testen!

Heee eindelijk! Succes!

Geplaatst

@amf wat goed nieuws! Heel veel succes!

@danlon voel jij je al wat beter? Week 1 is bijna voorbij

@Christel81 hoe gaat het met jou? Voel je je beter dan gister na de punctie?

Geplaatst
@amf wat goed nieuws! Heel veel succes!

@danlon voel jij je al wat beter? Week 1 is bijna voorbij

@Christel81 hoe gaat het met jou? Voel je je beter dan gister na de punctie?

Nee nog steeds beetje blegh gevoel... Maar morgen op vakantie dus lekker koffer inpakken vandaag!

Hoe voel jij je? Nog getest?

Geplaatst

@danlon ach jee. Lekker op vakantie!

Ja hier gaat het wel goed. Wachtdag 11; niet ongesteld, geen krampen op dit moment, maar het is vooral de linkerkant die een zeurende pijn afgeeft. Ik merk wel echt dat ik niet op mijn buik kan slapen/liggen. Ik eet ook al een week heel weinig, geen eetlust. Gisteren een soepje en een broodje.

Ja ik neem Judy's advies maar aan. Zal vanaf morgen gaan testen.

Geplaatst
@danlon ach jee. Lekker op vakantie!

Ja hier gaat het wel goed. Wachtdag 11; niet ongesteld, geen krampen op dit moment, maar het is vooral de linkerkant die een zeurende pijn afgeeft. Ik merk wel echt dat ik niet op mijn buik kan slapen/liggen. Ik eet ook al een week heel weinig, geen eetlust. Gisteren een soepje en een broodje.

Ja ik neem Judy's advies maar aan. Zal vanaf morgen gaan testen.

Jakkiebah... Alles wat je erin krijgt helpt natuurlijk!!

Haha ja zelfs zenuwen voor jou!

Geplaatst

@danlon haha ja probeer wel te eten, maar zit snel vol en mijn lichaam geeft niks meer aan.

Ik laat morgen wel weten hoe de test was. Ik vind het reuze spannend.. maar had in juni geen knaltesten met de spontane zwangerschap, denk dat het bij mij langzaam opgang komt. Weet niet hoe het komt, misschien ook door mijn traagwerkende schildklier.

Geplaatst
@sfa wat balen zeg. Heel veel sterkte!

J

@pino81 je bent weer terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Lekker kunnen ontspannen? Jammer dat de poging niet goed is gegaan. Goed van je dat je je sterk houdt en dat je weigert op te geven. Vol goede moed op naar de volgende poging.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja de vakantie was heerlijk!!! Ondanks de negatieve test. Slovenie is echt een aanradef. Prachtig land. Mooie natuur, grotten, kust, dorpjes en vriendelijke mensen.

Na het slechte nieuws van onze andere 3 emrbyo,s, was mijn positiviteit eigenlijk over deze ronde ook weg. Vergat af en toe dat er wel een tp was geweest. Heel stom, want er was gewoon een mooie tp geweest.

Natuurlijk wel gewoon medicatie en geen alcohol. (Slovenie had heerljk alcoholvrij bier, dus maar een voorraadje meegenomen haha).

Ik denk ook dat ik heb gevoeld wanneer het mis is gegaan. Paar dagen voor de testdag ineens supergevoelige tepels en aders op mij borsten, en ontzettend steek in mijn buik. Volgende dag, was al het gevoel weg. Net of die steek het loslaten van de embryo betekende :-(.

Maar goed feit blijft; niet gelukt en door naar poging 2. Hoop zo dat we meteen door mogen, na het gesprek maandag.

Geplaatst

Bibi schema

Terugplaatsingen:

- Ash: 7 aug tp /td 22 aug

- Danlon: 12 aug tp/ td 28 aug

- Butterfly: 17 aug tp/ td 27 aug

- Christel81: 20 aug tp

- poekie: 23 aug tp

Vervolg:

- EatPrayLove: 4 aug start gonalf, 18 aug 4e echo fm

-Yamila: 8 aug start pil, 27 aug decapeptyl

- Yvje1977: 16 aug start pil, 14 sept start decapeptyl

- Amf: start natuurlijke cyclus

- Evi.H: begin sept start pil

- Lautje: 9 sept start pil,

28 sept start decapeptyl

- Noom: rustmaand

- Pino: 21 aug gesprek ziekenhuis voor vervolg ivf 2

- Kims: rustmaand

- Miranda13: rustmaand

- Sfa: rustmaand

- minima: rustmaand/zwanger?

- Marleen84: rustmaand/zwanger?

zwanger:

- Inge35

Dames die bijna mogen testen, succes!!!!!

Geplaatst

Die buitenlanders doen het toch beter met alcoholvrij bier merk ik .oostenrijk en Duitsland heeft ook zulke lekkere en in nl zit er zo'n vieze zeepsmaak aan .weet ook niet wat dat is.

@ash spannend ik houd je post in de gaten.

@sfa mijn punctie was toendertijd ook zo'n hell ze wilde hem eigenlijk ook onder narcose doen maar had toen bijna overstimulatie dus moest het ineens op zondag dus ok dicht. Moest het doen met een asperine en verder niks nooit meer zonder voor mij .

Ons zh doet ook overhoud niet aan pijnstilling verder geen roesje of morfine of iets .baal ik wel van hoor veel zh die daar veel beter in doen gelukkig heeft het bij mij niet tot een tweede punctie hoeven komen maar wellicht voor de tweede weer wel .

Geplaatst
Bibi schema

<span style=🦋">Ash: 7 aug tp 22 aug

<span style=🦋">Danlon: 12 aug tp26 aug

<span style=🦋">Butterfly: 17 aug tp27 aug

Christel81: 20 aug tp

EatPrayLove: 4 aug start gonalf,

18 aug 4e echo fm

Poekie: 23 aug tp

Yamila: 8 aug start pil,

27 aug decapeptyl

Yvje1977: 16 aug start pil,

14 sept start decapeptyl

Amf: start natuurlijke cyclus

Evi.H: 1 sept start pil

Lautje: 9 sept start pil,

28 sept start decapeptyl

Noom: rustmaand

Pino: rustmaand

Kims: rustmaand

Miranda13: rustmaand

Sfa: rustmaand

minima: rustmaand/zwanger?

Marleen84: rustmaand/zwanger?

Inge35

Dames die bijna mogen testen, succes!!!!!

Hej hej.. ik zat even naar het overzichtje te kijken.. en bij mij staat dat ik 1 sept begin met de pil.. maar ik begin met de pil zodra mijn menstratie begin.. hihi weet nog niet wanneer dat is.. zal wel rond die tijd zijn.. maar staat dus nog niet vast

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Hej hej.. ik zat even naar het overzichtje te kijken.. en bij mij staat dat ik 1 sept begin met de pil.. maar ik begin met de pil zodra mijn menstratie begin.. hihi weet nog niet wanneer dat is.. zal wel rond die tijd zijn.. maar staat dus nog niet vast

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Haha, eerlijk gejat lijstje ;-). Maar probeer het weer bij de houden.

Menstuatie kan je idd niet helemaal voorspellen.

Voor de rest ook, laat het even weten als er iets aangepast moet worden, dan doen we dat 😀

Geplaatst
Haha, eerlijk gejat lijstje ;-). Maar probeer het weer bij de houden.

Menstuatie kan je idd niet helemaal voorspellen.

Voor de rest ook, laat het even weten als er iets aangepast moet worden, dan doen we dat

@lalautje komt niet terug?

Testdatum van mij is zaterdag... Maar uitslag pas op maandag.. Dus mss aanpassen naar28 aug?

Geplaatst
@lalautje komt niet terug?

Testdatum van mij is zaterdag... Maar uitslag pas op maandag.. Dus mss aanpassen naar28 aug?

Hoop het wel!! Vooral om elkaar te steunen en ervaringen te delen. Emoties te kunnen delen en vragen te kunnen stellen.

Laulautje kon mooi met die symbooltjes, maar als ik het aanpas gaan die allemaal weg. Dus iets minder mooi overzicht, maar alles staat erin ;-)

Geplaatst
Hoop het wel!! Vooral om elkaar te steunen en ervaringen te delen. Emoties te kunnen delen en vragen te kunnen stellen. Laulautje kon mooi met die symbooltjes, maar als ik het aanpas gaan die allemaal weg. Dus iets minder mooi overzicht, maar alles staat erin ;-)
Hallo allemaal! Ash wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Danlon en butterfly wat zegt jullie gevoel? Pino ik herken precies wat je beschreef!! Ik had dat in juni ook! Het gevoel zwanger te zijn en toen een paar dagen voor de menstruatie een enorme steek in mijn baarmoeder. Duurde zeker 2 minuten lang! Daarna gingen mijn symptomen ook weg. Wat zou dat dan zijn geweest? Een fout met innesteling? Ik heb eigenlijk ook nog een heel domme vraag. Ik gebruik ook die bolletjes. Is het dan normaal dat je af en toe van die crème verliest gedurende de dag met afvegen? Ik heb zo'n applicator maar soms willen die dingen er ook niet uit 😬. Oh en nu ben ik weer zenuwachtig voor morgen 😣. Ik hoop zo dat ze niet bellen en we een tp krijgen.
Geplaatst
Hallo allemaal! Ash wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Danlon en butterfly wat zegt jullie gevoel? Pino ik herken precies wat je beschreef!! Ik had dat in juni ook! Het gevoel zwanger te zijn en toen een paar dagen voor de menstruatie een enorme steek in mijn baarmoeder. Duurde zeker 2 minuten lang! Daarna gingen mijn symptomen ook weg. Wat zou dat dan zijn geweest? Een fout met innesteling? Ik heb eigenlijk ook nog een heel domme vraag. Ik gebruik ook die bolletjes. Is het dan normaal dat je af en toe van die crème verliest gedurende de dag met afvegen? Ik heb zo'n applicator maar soms willen die dingen er ook niet uit . Oh en nu ben ik weer zenuwachtig voor morgen . Ik hoop zo dat ze niet bellen en we een tp krijgen.

Spannend Christel...hoe voel jij je vandaag, geen klachten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden