Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@christel81 aaah dank je wel. Hoop dat het mij na 3 jaar ook gegund mag worden. De test is zelfs nu iets donkerder geworden.

Ik hoop ook echt dat jij, @danlon en @butterfly36 positief zullen testen.

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@danlon dank je wel! volgens mij ga je niet alleen zitten. Christel komt er vanaf morgen ook bij. Maar wachtweek 1 is voorbij voor jou.

Heb je al last van steken en krampen?

Gisteravond heel erg gehad... Nu niet meer

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

@danlon ik had het dus ook echt meeste in de avond. Gisteravond laat opeens een steek in me onderrug. Dag fijn ook dat nog.

Geplaatst

@ash, dat ziet er goed uit!! Een hele duidelijke streep hoor. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!

@christel, spannend. Hopelijk geen telefoontje vandaag!! 🍀 morgen een mooie tp en nog een paar de vriezer in.

Dat vande ustro bollen is herkenbaar. Troep, dus idd een inlegkruisje dragen. Blijven bij mij soms ook in mijn hulpstukje hangen, komt omdag ze een beetje plakkerig zijn.

Geplaatst

Bibi schema

Terugplaatsingen:

- Ash: 7 aug tp /td 22 aug (19aug positieve test)

- Danlon: 12 aug tp/ td 28 aug

- Butterfly: 17 aug tp/ td 27 aug

- Christel81: 20 aug tp

- poekie: 23 aug tp

Vervolg:

- EatPrayLove: 4 aug start gonalf, 18 aug 4e echo fm

-Yamila: 8 aug start pil, 27 aug decapeptyl

- Yvje1977: 16 aug start pil, 14 sept start decapeptyl

- Amf: start natuurlijke cyclus

- Evi.H: begin sept start pil

- Lautje: 9 sept start pil,

28 sept start decapeptyl

- Noom: rustmaand

- Pino: 21 aug gesprek ziekenhuis voor vervolg ivf 2

- Kims: rustmaand

- Miranda13: rustmaand ivm vakantir voor cryotp

- Sfa: rustmaand

- minima: rustmaand/zwanger?

- Marleen84: rustmaand/zwanger?

zwanger:

- Inge35

Geplaatst

@ Ash 🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉 gefeliciteerd meid!! Heel fijn om weer een positieve test te zien 😁 Je bent gewoon zwanger!! 😍

@ Christel... Spannend meid!! Ben blij dat ze in ons zkh je de volgende dag al bellen met nieuws of er een tp zal zijn...dit is killing 😕

Geplaatst

@yvje1977 dank je wel! ik hoop het ook na deze zware week met veel steken en zeurende pijnen. Toch ben ik er voorzichtig in en test ik maandag op wachtdag 14. En dan dinsdag ziekenhuis bellen.

Geplaatst

@evi.h @amf dank jullie wel dames ben ook ontzettend blij.

Hoop dat jullie volgende maand ook aan de beurt zijn🤰

Geplaatst

@ash dit is echt een mooie test ! Zo'n duidelijke streep kan ook echt niet meer van de pregnyl zijn !

Voorzichtig gefeliciteerd en nu indd kijken over paar daagjes of hij nog zo is.

Maar ik denk dat dit wel goed zit :)

Spannend zeg ! Waren die steekjes enzo toch door je kleine Emmy.

Geplaatst

@judy1990 dank je wel!

Ja die steken en zeurende pijn en elke keer wanneer ik in bed lag en wilde slapen. Ik hoop ook dat de test maandag zelfde of duidelijker is. Deze 2e week was echt killing, jeetje.

Geplaatst
@ Ash 🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉 gefeliciteerd meid!! Heel fijn om weer een positieve test te zien 😁 Je bent gewoon zwanger!! 😍@ Christel... Spannend meid!! Ben blij dat ze in ons zkh je de volgende dag al bellen met nieuws of er een tp zal zijn...dit is killing 😕
Hallo! Ik ben niet gebeld 😆😆 morgen dus tp om 11.30. So far so good 🙏
Geplaatst

@christel81. Super dan zie ik je morgen op het wachtbankje!

Iedereen succes de komende dagen. Ik ben nu weg, even vakantie vieren

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
@christel81. Super dan zie ik je morgen op het wachtbankje! Iedereen succes de komende dagen. Ik ben nu weg, even vakantie vieren Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Dankjewel meiden 😚😚!Danlon tot morgen 😉 en fijne vakantie!
Geplaatst
Superfijn christel!!!Heel veel succes morgen!!🍀🍀Wanneer hoor je of er nog cryo,s zijn ingevroren?
Weet ik niet precies. Over een paar dagen schriftelijk geloof ik. Ik zit in Tilburg. Iemand enig idee?
Geplaatst

@pino81 @christel81 ik zit in Rotterdam en hier kan het 3 weken duren voordat ik de brief ontvang. Ik ben nog steeds aan het wachten op de brief

Geplaatst
@pino81 @christel81 ik zit in Rotterdam en hier kan het 3 weken duren voordat ik de brief ontvang. Ik ben nog steeds aan het wachten op de brief

Wow, das lang....ik zit in tilburg. Daar krijg je binnen 2 weken de brief. Ik had hem had hem al binnen een week.

Maar ash.... we gaan er vanuit dat jij ze niet nodig hebt 😁. Iig niet voor deze ronde.

Geplaatst

@pino81 ik belde vorige week naar Erasmus zegt de assistente van de poli dat het 3 weken kan duren. Ik vraag waarom duurt dat zo langs, gaat ze bijdehand doen en zegt ze dat weet ik niet, ik verbind je door met het lab lab zei als ik het maandag nog niet binnen heb moet ik weer bellen. Ik ga er op dit moment ook niet vanuit dat ik ze binnenkort nodig heb haha maar alsnog.

Geplaatst
@pino81 ik belde vorige week naar Erasmus zegt de assistente van de poli dat het 3 weken kan duren. Ik vraag waarom duurt dat zo langs, gaat ze bijdehand doen en zegt ze dat weet ik niet, ik verbind je door met het lab lab zei als ik het maandag nog niet binnen heb moet ik weer bellen. Ik ga er op dit moment ook niet vanuit dat ik ze binnenkort nodig heb haha maar alsnog.
Ik had mijn brief met 12 dagen na de terugplaatsing 😊 (VU)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden