Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Spannend Christel...hoe voel jij je vandaag, geen klachten?
Hoi yvje! Af en toe een druppel oud bloed en wat lichte steekjes en wat moe en een beetje zere tepels maar dat zal van de combi van ovitrelle en utrogestan zijn denk ik 🤔
  • Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallo allemaal! Ash wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Danlon en butterfly wat zegt jullie gevoel? Pino ik herken precies wat je beschreef!! Ik had dat in juni ook! Het gevoel zwanger te zijn en toen een paar dagen voor de menstruatie een enorme steek in mijn baarmoeder. Duurde zeker 2 minuten lang! Daarna gingen mijn symptomen ook weg. Wat zou dat dan zijn geweest? Een fout met innesteling? Ik heb eigenlijk ook nog een heel domme vraag. Ik gebruik ook die bolletjes. Is het dan normaal dat je af en toe van die crème verliest gedurende de dag met afvegen? Ik heb zo'n applicator maar soms willen die dingen er ook niet uit . Oh en nu ben ik weer zenuwachtig voor morgen . Ik hoop zo dat ze niet bellen en we een tp krijgen.

Ja heel normaal van die bolletjes ik gebruikte inleg kruisjes is echt troep

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@christel81 zondag heb jij je tp hè? Heel veel succes alvast! hier gaat het wel goed hoor. Probeer mij rustig te houden haha. Ga zo slapen en dan is het wachtdag 12 morgen. Dit is zooo killing die laatste dagen haha.

Geplaatst
@christel81 zondag heb jij je tp hè? Heel veel succes alvast! hier gaat het wel goed hoor. Probeer mij rustig te houden haha. Ga zo slapen en dan is het wachtdag 12 morgen. Dit is zooo killing die laatste dagen haha.

Ga je morgen testje wagen?

Geplaatst
Hallo allemaal! Ash wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Danlon en butterfly wat zegt jullie gevoel? Pino ik herken precies wat je beschreef!! Ik had dat in juni ook! Het gevoel zwanger te zijn en toen een paar dagen voor de menstruatie een enorme steek in mijn baarmoeder. Duurde zeker 2 minuten lang! Daarna gingen mijn symptomen ook weg. Wat zou dat dan zijn geweest? Een fout met innesteling? Ik heb eigenlijk ook nog een heel domme vraag. Ik gebruik ook die bolletjes. Is het dan normaal dat je af en toe van die crème verliest gedurende de dag met afvegen? Ik heb zo'n applicator maar soms willen die dingen er ook niet uit . Oh en nu ben ik weer zenuwachtig voor morgen . Ik hoop zo dat ze niet bellen en we een tp krijgen.
Ik had vanavond opeens steken dus hoop niet hetzelfde... Ik durf ook niet te denken dat het kan lukken haha... Ben nog niet eens op de helft

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Spannend hoor @danlon. Dat wachten is zo killing. Wij komen ook nog eventjes samen op het bankje te zitten als bij mij alles goed gaat toch?

@ash ik ben heel benieuwd. Spannend meis, ik ga voor je duimen.

Bij ons zit er een week tussen de pregnyl en de tp van de cryo. Ik vind dat maar een gekke week. Het is niet echt een wachtweek en regelmatig vergeet ik dat wij ook al weer bijna een tp krijgen. Maar als ik er dan wel aan denk vind ik het wel weer spannend. Ontdooit de cryo wel goed? Ons ziekenhuis zegt dat bij hen 90% van de cryo's goed ontdooit, maar ik denk dan ook altijd stiekem: zal je altijd zien dat wij dan nog net bij die 10% horen. Zoveel geluk hebben we toch ook nog niet gehad lekker optimistisch he?

Misschien een manier om mezelf te wapenen tegen teleurstelling hahah.

@christel81 heb jij zondag tp? Ik ben het ff kwijt. Hoeveel eicelle had je bij de punctie en weet je ook hoeveel er goed bevrucht waren? Of is dat niet doorgegeven? Ik kan me voorstellen dat jij ook enorm in spanning zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Ik moest net ineens zo lachen. Ik probeerde voor me te zien hoe het eruit zou zien als er in het echt allemaal vrouwen al duimend op een bankje zouden zitten

Geplaatst

@poekie hahahha inderdaad lijkt me grappig.

@evi.h @christel81 @poekie dank jullie wel. Ik laat het morgenochtend weten.

Blijf positief en bidden.

Geplaatst
Ik moest net ineens zo lachen. Ik probeerde voor me te zien hoe het eruit zou zien als er in het echt allemaal vrouwen al duimend op een bankje zouden zitten Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Poekie ik had 5 eicellen maar ik weet niet of ze bevrucht zijn daar is niks over gezegd. Ik heb vandaag een spannende ochtend. Als ze niet bellen gaat de tp op zondag door. Pffff het lijkt wel hetzelfde als vroeger met je examen, als we niet bellen dan ben je geslaagd! Alleen wist ik toen dat ik er goed voor stond en nu weet ik niks.Ik ken dat stukje hoor poekie, ik probeer mezelf ook zo te beschermen door niet te positief te zijn. Moeilijk is dat he? Aan de ene kant wil je positief denken en aan de andere kant ook jezelf beschermen. 🤗🤗
Geplaatst

@christel81 aaaah zenuwslopend hè. Blijf positief. Niet denken aan, wat als. Ik zal een gebedje voor je doen. Ik wacht zelf ook nog op de brief van het ziekenhuis om te weten hoeveel embryo's zijn ingevroren. Is nu al 2 weken geleden. Hier wachtdag 12 (lijkt af en toe op een dagboek haha). Ik heb net een test gedaan. Hij is positief. Alleen wil ik maandag toch nog een keer testen om te kijken of de streep donkerder is geworden of lichter. 2d899a4a8c164c76f2fb1afd6609339a.jpg

Geplaatst

Spannend hoor Christel. Klinkt inderdaad wel als je examenuitslag hahaha. Bij mijn zh is het zo dat je bij een verse tp op de ochtend van de tp gebeld kan worden als het niet doorgaat. Ik heb dat 1 keer gehad, waren we al bij het zh en werden we gebeld. Erg vervelend.

Bij de tp van een cryo word je die ochtend sowieso gebeld of het doorgaat of niet. Ik weet niet waarom daar verschil in zit, maar ik moet zeggen dat ik dat fijner vind. Je weet dan vooraf waar je aan toe bent, bij een verse tp blijft het twijfelen tot je in het zh bent....

Geplaatst
@christel81 aaaah zenuwslopend hè. Blijf positief. Niet denken aan, wat als. Ik zal je een gebedje voor je doen. Ik wacht zelf ook nog op de brief van het ziekenhuis om te weten hoeveel embryo's zijn ingevroren. Is nu al 2 weken geleden. Hier wachtdag 12 (lijkt af en toe op een dagboek haha). Ik heb net een test gedaan. Hij is positief. Alleen wil ik maandag toch nog een keer testen om te kijken of de streep donkerder is geworden of lichter. 2d899a4a8c164c76f2fb1afd6609339a.jpg
Wauw dat is een nette test voor dag twaalf. Een goed begin, ash! Fijn positief nieuws! Gefeliciteerd!

Geplaatst

@poekie aaah dank je wel. Dat duimen op een bankje heeft toch geholpen. Maar ik wil nog niet te vroeg juichen. Maandag nog een keer testen en dan hopen dat hij donkerder is. Ik testte bij mijn vorige poging overigens op wachtdag 11 negatief.

Geplaatst

@inge35 dank je wel. Wilde zowat bijna janken ik hoop dat die maandag donkerder is.

Ik heb overigens expres een kruidvat test gedaan omdat deze vanaf 50 hcg meet. Die van action meet vanaf 10 hcg.

Geplaatst
@poekie aaah dank je wel. Dat duimen op een bankje heeft toch geholpen. Maar ik wil nog niet te vroeg juichen. Maandag nog een keer testen en dan hopen dat hij donkerder is. Ik testte bij mijn vorige poging overigens op wachtdag 11 negatief.
Ik snap dat je voorzichtig bent en dat is ook wel verstandig. Toch ben je op de goede weg en is dit positief nieuws. Het streepje vind ik al behoorlijk donker.

Ik heb overigens zelf de gedachte: bij positief nieuws ga ik er gewoon van genieten. Als het misgaat is dat toch een teleurstelling, of ik de dagen er voor er van genoten heb of niet

Geplaatst

@ash, wat fijn! Een voorzichtige gefeliciteerd!

@poekie inderdaad! Ash gaat mij maandag verlaten en ik zit er nog wel even haha..

Wij gaan vanmiddag op vakantie... Dus ik ben dan wat minder actief

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

@poekie ja toen ik in juni een spontane zwangerschap had, had ik pas in week 5 een duidelijke positieve test.

Je hebt gelijk, mijn vriend kwam net heel bij de hand vragen, voel je je zwanger? Ik dacht na deze wachtweek pff. Had zoveel last van de linkerkant. Weinig eetlust en drukte in mijn buik. Ik probeer er even van te genieten dan maar.

Geplaatst
Wauw dat is een nette test voor dag twaalf. Een goed begin, ash! Fijn positief nieuws! Gefeliciteerd!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Nou ash hij is goed zichtbaar hoor meid! Van mij ook alvast een voorzichtig gefeliciteerd 😆😆😙
Geplaatst

@danlon dank je wel! volgens mij ga je niet alleen zitten. Christel komt er vanaf morgen ook bij. Maar wachtweek 1 is voorbij voor jou.

Heb je al last van steken en krampen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden