Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@danlon ik weet hoe ovitrelle werkt. Maar das is nu al 8 dagen geleden dus dan ben je gewoon zwanger.
Ja haha.. Daarom bang... Dus maar even bloeduitslag maandag afwachten.. Pfff.. Gelukkig op vakantie!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@danlon wachtdag 12 zit je toch vandaag? Ik testte ook op wachtdag 12 de eerste keer. Ik hoop zo erg dat het jou ook gelukt is

Geplaatst
@danlon wachtdag 12 zit je toch vandaag? Ik testte ook op wachtdag 12 de eerste keer. Ik hoop zo erg dat het jou ook gelukt is
Nee 11pas daarom schrok ik van zo'n knaltest... Bij mn zoon teste ik op 12 en moest ik super goed kijken haha

Geplaatst

@danlon ooh ok. Bij mijn eerste poging testte ik negatief op wachtdag 11, dus ik denk wel dat het je gelukt is.

By the way er zijn 2 embryo's maar de vriezer ingegaan van mij. Betekent dat er maar 3 van de 8 goed genoeg waren.

Geplaatst
@danlon ooh ok. Bij mijn eerste poging testte ik negatief op wachtdag 11, dus ik denk wel dat het je gelukt is.

By the way er zijn 2 embryo's maar de vriezer ingegaan van mij. Betekent dat er maar 3 van de 8 goed genoeg waren.

Op welke dag zijn ze ingevroren? Als dat op dag 5 is, is dat best een prima score hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@danlon die test is echt heel duidelijk. Veel duidelijker dan de mijne haha. Ik heb mijn laatste test vandaag opgemaakt. Donkerder dan maandag. Dus de hcg loopt wel op. Ik ben tot nu toe wel positief gebleven, maar de eerste 12 weken zijn zo verschrikkelijk. Kan van alles gebeuren.

Geplaatst

Danlon wanneer is je officiële testdatum?

Ash dat is helemaal niet slecht hoor 😉

Geplaatst

@danlon, ik snap je onzekerheid wel. Misschien over twee dagen nog eens proberen? Voor nu ziet het er niet verkeerd uit.

@ash, ik zou proberen om er vooral van de genieten. Als het in die tweelf weken misgaat is dat niet vervelender als je er nu wel van geniet.

Geplaatst

Officiële testdag is pas zaterdag... Ik was gewoon te ongeduldig.. Vanmorgen om half 6wakker im vakantiehuis en dacht... Ik test gewoon zodat ik een witte test zie... T voelt niet net als vorige keer..klopt wel dat elke zwangerschap anders is

Geplaatst
De test.. @ash das toch mooi! ddaa9c3e42f8c5dfd5e0329987a14f89.jpgVerstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Danlon van mij ook alvast een gefeliciteerd!!! Hele mooie test! Ovitrelle geeft na een week niet meer zo'n knaller dus volgens mij ben je zwanger 😉😉
Geplaatst
Danlon van mij ook alvast een gefeliciteerd!!! Hele mooie test! Ovitrelle geeft na een week niet meer zo'n knaller dus volgens mij ben je zwanger
Haha.. Dank... Je blijft toch zoeken he van wat zou t zijn...

Geplaatst
Officiële testdag is pas zaterdag... Ik was gewoon te ongeduldig.. Vanmorgen om half 6wakker im vakantiehuis en dacht... Ik test gewoon zodat ik een witte test zie... T voelt niet net als vorige keer..klopt wel dat elke zwangerschap anders isVerstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Ik heb eigenlijk geen testdatum meegekregen? Ik mag 4 september voor een bloedonderzoek als ik niet ongesteld ben. Dus vanaf wanneer zou ik mogen testen?Hier niet zo veel bijzonders aan klachten als alleen vanmorgen een opvlieger? Die vond ik wel raar.Ash ik snap dat je onzeker bent maar probeer ook te genieten. Tot nu toe ziet het er voorspoedig uit😙
Geplaatst
Ik heb eigenlijk geen testdatum meegekregen? Ik mag 4 september voor een bloedonderzoek als ik niet ongesteld ben. Dus vanaf wanneer zou ik mogen testen?Hier niet zo veel bijzonders aan klachten als alleen vanmorgen een opvlieger? Die vond ik wel raar.Ash ik snap dat je onzeker bent maar probeer ook te genieten. Tot nu toe ziet het er voorspoedig uit
Testdag is dat datum bloedonderzoek.. Dat heb ik zaterdag en maandag uitslag..

Geplaatst
Zucht.... dat is nog lang
Je kan wel zelf eerder testen zoals je bij mij ziet. Ik mag bloedtest na 14 dagen. Ik had tp vers van 2...een 3 cellige en een 4 cellige.

Als ik kijk op freya zou ik nu 3wk en 6 d zwanger zijn.. Bizar dat je t zo vroeg kan zien... Maar 4 sept is inderdaad ver weg.. Je kan altijd eerder zelf kijken

Geplaatst
Je kan wel zelf eerder testen zoals je bij mij ziet. Ik mag bloedtest na 14 dagen. Ik had tp vers van 2...een 3 cellige en een 4 cellige. Als ik kijk op freya zou ik nu 3wk en 6 d zwanger zijn.. Bizar dat je t zo vroeg kan zien... Maar 4 sept is inderdaad ver weg.. Je kan altijd eerder zelf kijkenVerstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Oh maar dan valt het toch wel mee met vroeg zijn? De meeste early testen zijn vanaf 4 dagen voor de menstruatie dus dat is 1 dag ervoor. Ik weet nog niet wat ik zal doen. Aan de ene kant wil ik het weten en aan de andere kant ben ik bang om dan een test te doen. Wat voor kwaaltjes heb je danlon? Je maakt het bankje weer lekker groen samen met Ash 😆
Geplaatst
Oh maar dan valt het toch wel mee met vroeg zijn? De meeste early testen zijn vanaf 4 dagen voor de menstruatie dus dat is 1 dag ervoor. Ik weet nog niet wat ik zal doen. Aan de ene kant wil ik het weten en aan de andere kant ben ik bang om dan een test te doen. Wat voor kwaaltjes heb je danlon? Je maakt het bankje weer lekker groen samen met Ash
Ik ben wel vroeg.. Tis nog maar woensdag... En gewoon een kruidvat 2 voor 5 test hoor haha..

Die angst had ik ook.. Maar was er van overtuigd dat t mislukt was dus wou alvast de bevestiging voor mezelf... Ja dussss haha..

Kwaaltjes... Ik heb een dag hele tijd gejankt, vorige week savonds opeens kramp gehad laar minuutjes.. Verder ben ik alleen maar moe maar dat komt door de medicatie.. Bij mn zoon was ik 2 weken ziek, had ik nu niet.. Daarom moeilijk te geloven

Geplaatst

Wachten wachten wachten... vervelende bedoening. Ik heb de vorige keren ook steeds eerder al getest, maar zelfs toen de test positief was, bracht dat nog weinig opluchting... eigenlijk alleen maar meer onzekerheid. Moeilijk he? Ik probeer nu maar gewoon zo lang mogelijk niet te testen

Geplaatst
Wachten wachten wachten... vervelende bedoening. Ik heb de vorige keren ook steeds eerder al getest, maar zelfs toen de test positief was, bracht dat nog weinig opluchting... eigenlijk alleen maar meer onzekerheid. Moeilijk he? Ik probeer nu maar gewoon zo lang mogelijk niet te testen

Precies dat!

Ik weet in ieder geval als t echt klopt dat ik volgende week mn eerste echo heb... Nu denk ik alleen maar heeeel veel

Geplaatst

Danlon ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! hij is vrij duidelijk hoor...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Bibi schema

Terugplaatsingen:

- Danlon: 12 aug tp/ td 28 aug (23 aug positief getest)

- Butterfly: 17 aug tp/ td 27 aug

- Christel81: 20 aug tp

- poekie: 23 aug tp

Vervolg:

- EatPrayLove: 4 aug start gonalf, 18 aug 4e echo fm

-Yamila: 8 aug start pil, 27 aug decapeptyl

- Yvje1977: 16 aug start pil, 14 sept start decapeptyl

- Amf: start natuurlijke cyclus

- Evi.H: begin sept start pil

- Lautje: 9 sept start pil,

28 sept start decapeptyl

- Noom: rustmaand

- Pino: start ivf 2 na volgende menstratie rond 10 sept

- Kims: rustmaand

- Miranda13: rustmaand ivm vakantir voor cryotp

- Sfa: rustmaand

- minima: rustmaand/zwanger?

- Marleen84: rustmaand/zwanger?

zwanger:

- Inge35

- Ash

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden