Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja beter als de vorige keer toen had ik er maar 1, maar nu moet ik wel langer door stimuleren , maandag heb ik de 2de fm maar denk echt nog een week bijstimuleren hoor.

Ik spuit het hoogste Menopur 225 in ons ziekenhuis.

Nee geen gonal f erbij want dat zou gelijk in het begin mee moeten, nu heeft het geen zin.

Nou maar hopen dat ze alle 3 goed groeien pas dan kan de punctie plaats vinden

Maar lief, ookal zou je nog een week door moeten spuiten, dat is echt oké hoor! Normaal staat +- 14 dagen prikken voor menopur. En volgende week donderdag zou dan jouw 14e prik zijn ? Het komt vast goed! Uiteindelijk heb je maar 1 ei nodig. Snap dat je er meer had willen zien op de echo. Maar het zegt allemaal niks de kwaliteit word nu verdeeld over deze eitjes. En volgens mij zien artsen het liefste rond de 5 eitjes. Kijk naar mij, ik had er 18 en heb nog niks. Op naar maandag🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mmm 3 is idd niet veel. snap je teleurstelling. Was het bij jou de vorige keer ook niet wat weinig?

Hopelijk komen er nog een paar bij!

Mijn vriendinnetje had er okk maar 3 en is zwanger.

Voor nu

Ja de vorige keer werd het gecanceld omdat ik maar 1 follikel had , maar ik durfde de punctie niet aan met alleen 1tje.

Gefeliciteerd met je vriendin, je hebt er idd maar 1 goede eitje nodig ❤️

Geplaatst
Maar lief, ookal zou je nog een week door moeten spuiten, dat is echt oké hoor! Normaal staat +- 14 dagen prikken voor menopur. En volgende week donderdag zou dan jouw 14e prik zijn ? Het komt vast goed! Uiteindelijk heb je maar 1 ei nodig. Snap dat je er meer had willen zien op de echo. Maar het zegt allemaal niks de kwaliteit word nu verdeeld over deze eitjes. En volgens mij zien artsen het liefste rond de 5 eitjes. Kijk naar mij, ik had er 18 en heb nog niks. Op naar maandag🤞

Ja klopt, zo denk ik idd ook..dat ik nog een weekje bij zou moeten bij stimuleren.

Ja uiteindelijk hebben we maar 1 goede eitje nodig dat 9 maanden blijft zitten..daar gaan we ook voor.

Hopelijk maandag meer nieuws dat ze groter zijn.

Dank je voor je lieve woorden

Geplaatst
Ik kom net van de echo.

En ben deze keer ook niet blij met de aantal. Namelijk 3 follikels..

En ik moet nog door stimuleren en maandag weer een echo.

Waarschijnlijk nog langer door blijven stimuleren denk ik omdat de grootste 11 mm is..

Ik verblijf dus hier in Leeuwarden..

En ik had gevraagd of ik ooit ben getest op AMH maar dat hebben ze niet gedaan.

Ik zou daar wel op mogen testen zij ze, alleen niet nu omdat ik onder de hormonen zit.

Ze zijn nog klein, dus misschien gaat er nog 1 extra mee groeien en kom je op een totaal van 4 🍀🍀🍀🍀 Wel fijn dat er nu meer gaande is dan de vorige keer..blijf positief!!

Geplaatst
Ja de vorige keer werd het gecanceld omdat ik maar 1 follikel had , maar ik durfde de punctie niet aan met alleen 1tje.

Gefeliciteerd met je vriendin, je hebt er idd maar 1 goede eitje nodig ❤️

Gelukkig nu meer dan de vorige keer. Hopelijk komen er nog een paar voor je bij. Geeft je toch wat meer rust.

En hopelijk zit voor jou ook die ene erbij 🍀🍀

Geplaatst

Ongesteld geworden dus aftellen naar dag tien!! Zal alleen vrijdag even bellen want kom precies op zondag uit

Geplaatst
Gelukkig nu meer dan de vorige keer. Hopelijk komen er nog een paar voor je bij. Geeft je toch wat meer rust.

En hopelijk zit voor jou ook die ene erbij

Ik hoop het, maar ik denk het niet hoor dat er meerdere bij komen, komt echt zelden voor

Geplaatst
Ongesteld geworden dus aftellen naar dag tien!! Zal alleen vrijdag even bellen want kom precies op zondag uit

Yesss

Geplaatst
Ik hoop het, maar ik denk het niet hoor dat er meerdere bij komen, komt echt zelden voor

Ik had bij de 1e echo 11 eitjes 2e echo 16 eitjes en bij de punctie 18 eitjes.. oh never know..

Geplaatst

Hoi hoi

Ik moet maandag nog een keer terugkomen voor echo

Ik had er nu 8 waarvan er 4 echt goed zijn doorgegroeid

Ik hoor dan ook of er een punctie gaat plaatsvinden

Nog even geduld dus 🤞

Wel een goed wachtbankje dit zie ik, gefeliciteerd willeke en Kims!!🤗

Geplaatst
Ik had bij de 1e echo 11 eitjes 2e echo 16 eitjes en bij de punctie 18 eitjes.. oh never know..

Echt waar..? Nou ik ben benieuwd

En anders hoop ik op deze 3 die voldoende groeien en dan ga ik met een punctie akkoord, lager niet.

Geplaatst
Hej hej, ik was vanmorgen super onrustig dus heb alvast een test gedaan. En hij was positief .Ik ben nog even heel verbaasd en vind het nog doodeng maar ben wel heeeel blij! 🤞🏻Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefeliciteeeerd Kims Wat fijn dat het nu raak is !!!! Geniet er van en begrijpelijk dat je het alleen hier wilt delen 🎉🎉🎉🎉 dat zou ik persoonlijk ook zelf doen Op naar de echo !!!❤️😘
Geplaatst

@ Yamilla begrijpelijk dat dat niet hetgeen is wat je verwacht MAAAAAr je hebt er maar 1tje nodig lieverd komt goed hoop met wat meer stimulatie het er meer worden

@VPK nog even geduld 🤞🏾

@ EatPrayLove hoe was je punctie gegaan

@ Amf dat is het enige moment dat je graag ongi wilt worden Hahah

Derest van de dames aucces met stimuleren en sorry als ik meiden vergeten bent ... sinds vakantie hou ik t zoo slecht bij Hahah

Geplaatst
@ Yamilla begrijpelijk dat dat niet hetgeen is wat je verwacht MAAAAAr je hebt er maar 1tje nodig lieverd komt goed hoop met wat meer stimulatie het er meer worden

@VPK nog even geduld 🤞🏾

@ EatPrayLove hoe was je punctie gegaan

@ Amf dat is het enige moment dat je graag ongi wilt worden Hahah

Derest van de dames aucces met stimuleren en sorry als ik meiden vergeten bent ... sinds vakantie hou ik t zoo slecht bij Hahah

Dank je wel meid.. dat is ook zo..

Heerlijk zon groep waarvan je toch nog hoop krijgt

Ik kreeg net te horen van een andere vrouwtje op fb dat ze maar 2 follikels had en nu 19 weken zwanger van 1.

Geplaatst
Hoi hoi

Ik moet maandag nog een keer terugkomen voor echo

Ik had er nu 8 waarvan er 4 echt goed zijn doorgegroeid

Ik hoor dan ook of er een punctie gaat plaatsvinden

Nog even geduld dus 🤞

Wel een goed wachtbankje dit zie ik, gefeliciteerd willeke en Kims!!

🤞

Geplaatst

Hee!

@yamila, 3 is niet verkeerd. Ik hoor vaak dat mensen met minder eicellen wel een betere kwaliteit hebben. Het komt vast goed.

@vpk1988 jij bent ook al lekker op weg, nog eventjes volhouden.

@amf lekker dat je weer door kan.

Ik ben vandaag gebeld dat van de elf alle eicellen rijp waren en ze zijn ook allemaal bevrucht. Dat is echt een superresultaat. Nu nog een paar dagen in spanning tot de terugplaatsing en dan over naar de volgende spanning. Ik hoop natuurlijk dat veel bevruchte eicellen het gaan overleven!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@Poekie dat is zeker mooi

Bijna de tp.. moet jij trouwens Pregnyl spuiten of Ovitrelle dan?

Ik duim !

Dank je, ik zie wel hoe het loopt..ik hoop het

Trouwens..mijn baarmoederslijmvlies was deze keer 11mm

Die is wel altijd perfect.. nu de eitjes nog

Geplaatst

Iedereen super bedankt voor de lieve reacties!!

@menace welkom en sterkte nog even deze daagjes!

@yamila snap dat je teleurgesteld ben, hoop dat wat Pino zegt je er toch geluk mee hebt!

Op naar maandag.

@amf yes!! Ga je dit keer ovitrelle spuiten of gewoon weer in natuurlijke cyclus?

@vpk dat is al een goed begin! Jij ook succes maandag!!

@Poekie wauw!! Wat fijn!! Daar zit straks jouw kindje tussen

Geplaatst
Iedereen super bedankt voor de lieve reacties!!

@menace welkom en sterkte nog even deze daagjes!

@yamila snap dat je teleurgesteld ben, hoop dat wat Pino zegt je er toch geluk mee hebt!

Op naar maandag.

@amf yes!! Ga je dit keer ovitrelle spuiten of gewoon weer in natuurlijke cyclus?

@vpk dat is al een goed begin! Jij ook succes maandag!!

@Poekie wauw!! Wat fijn!! Daar zit straks jouw kindje tussen

Gefeliciteerd kim!!

Spuit alleen Ovitrelle voor de tp

Geplaatst
@Poekie dat is zeker mooi

Bijna de tp.. moet jij trouwens Pregnyl spuiten of Ovitrelle dan?

Ik duim !

Dank je, ik zie wel hoe het loopt..ik hoop het

Trouwens..mijn baarmoederslijmvlies was deze keer 11mm

Die is wel altijd perfect.. nu de eitjes nog

Hoe bedoel je wat ik moet spuiten? Ik ben al klaar met spuiten, maar heb afgelopen dinsdag de pregnyl gespoten, zo'n 36 uur voor de punctie.

Voor de tp moet ik alleen beginnen met utrogestan.

Geplaatst
Hoe bedoel je wat ik moet spuiten? Ik ben al klaar met spuiten, maar heb afgelopen dinsdag de pregnyl gespoten, zo'n 36 uur voor de punctie.

Voor de tp moet ik alleen beginnen met utrogestan.

"Moest" bedoel ik

Geplaatst
Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb net mijn eerste ivf poging ondergaan en zit nu op wachttdag 8.. allemaal heel spannend. kim blij voor jou! Gefeliciteerd

Sterkte met het wachten Menace!

Geplaatst
Ik kom net van de echo.

En ben deze keer ook niet blij met de aantal. Namelijk 3 follikels..

En ik moet nog door stimuleren en maandag weer een echo.

Waarschijnlijk nog langer door blijven stimuleren denk ik omdat de grootste 11 mm is..

Ik verblijf dus hier in Leeuwarden..

En ik had gevraagd of ik ooit ben getest op AMH maar dat hebben ze niet gedaan.

Ik zou daar wel op mogen testen zij ze, alleen niet nu omdat ik onder de hormonen zit.

Ow sorry mistte je bericht net. Hmm hoop dat het er meer worden! Grootste bij mij was 10. Hoe laat heb jij de echo? Ik 8:50. had je ook nog wat kleintjes bij of echt 3 in totaal?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden