Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@yamila wat fijn dat jouw arts zo meedenkt en je ook tips geeft mbt ziekenhuizen in toekomst mocht dat nodig zijn. En dat je mag prikken op wat je zelf wil. Kortom... druk gemaakt voor niks ?? nu dus wachten tot 2/3 e dag ongi en dan wel volgende maand beginnen met deca en gonalf ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nou ze moeten eerst de uitslag weten van de bloedtesten, om te weten hoeveel eenheden, en daarna eerst denk ik nog aan de pil. Ik krijg daarna de schema wanneer ik dan kan beginnen met de deca en gonal f enzo..

Ik heb me idd druk gemaakt , maar ik kan beter negatief denken dan valt het altijd wel positief

Ik ben wel blij dat ze me wel die kansen geven❤️

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden,

Even een reactie van mij.

Ik heb inderdaad vandaag de bloedtest gehad. Heel dubbel. Ja officieel ben ik zwanger, maar ook ja ik ga bijna 100% zeker een miskraam krijgen aldus de artsen.

MIjn HCG is 15,3 dus zeg maar drie keer niets. Ze hadden tussen de 20 en 30 willen zien en dat was dan al heel minimaal geweest.

Ze zeiden dat er een minuscule kans is dat ik heeeeeeeeeeeeel laat ben met hormonen aanmaken, maar aangezien de klachten die ik heb zo wijzen op een miskraam gaan ze daar vanuit.

Moet donderdag terug komen voor nog een bloedtest, maar zoals ik al eerder zei mijn lichaam staat op knappen,dus misschien hoeft die test niet eens meer.

Heel erg balen. Tot aan vanmorgen vroeg dacht ik dat het sws niet gelukt was. Vandaar de verbazing vanmorgen toen ik een heel licht streepje had.

Dan heb je toch een beetje hoop die uren daarna om vervolgens keihard te horen dat je waarschijnlijk al bezig bent met de miskraam.

Balen is dus een enorme understatement. Nou ja even afwachten dus.. Wat een rollercoaster vandaag.. Van nee het is niet gelukt deze maand, naar ja je bent zwanger, naar je krijgt een miskraam hoogwaarschijnlijk. Pfffff....

@ VPK

Gefeliciteerd meid! Ben enorm blij voor je!! Top!!

Geplaatst
Hi meiden,

Ik heb inderdaad vandaag de bloedtest gehad. Heel dubbel. Ja officieel ben ik zwanger, maar ook ja ik ga bijna 100% zeker een miskraam krijgen aldus de artsen.

MIjn HCG is 15,3 dus zeg maar drie keer niets. Ze hadden tussen de 20 en 30 willen zien en dat was dan al heel minimaal geweest.

Ze zeiden dat er een minuscule kans is dat ik heeeeeeeeeeeeel laat ben met hormonen aanmaken, maar aangezien de klachten die ik heb zo wijzen op een miskraam gaan ze daar vanuit.

Moet donderdag terug komen voor nog een bloedtest, maar zoals ik al eerder zei mijn lichaam staat op knappen,dus misschien hoeft die test niet eens meer.

Heel erg balen. Tot aan vanmorgen vroeg dacht ik dat het sws niet gelukt was. Vandaar de verbazing vanmorgen toen ik een heel licht streepje had.

Dan heb je toch een beetje hoop die uren daarna om vervolgens keihard te horen dat je waarschijnlijk al bezig bent met de miskraam.

Balen is dus een enorme understatement. Nou ja even afwachten dus.. Wat een rollercoaster vandaag.. Van nee het is niet gelukt deze maand, naar ja je bent zwanger, naar je krijgt een miskraam hoogwaarschijnlijk. Pfffff....

@ VPK

Neeee oh heb geen woorden ervoor.. alleen dat ik blijf hopen op een trage hcg aanmaak, dat je niet ongesteld word en dat het donderdag goed blijkt te zijn! Gebruik je ook utro ? Ga je morgenochtend ook zelf nog een test doen om te kijken of het donkerder is ?

Geplaatst

Wat ontzettend balen Kitkat.

Veel sterkte in deze rollercoaster.

Ik weet nog dat ik echo kreeg met 6 weken zwangerschap en dat ze zeiden dat ik me moest voorbereiden op een miskraam want het hartje was te traag. En dat werd toch een wolk van een zoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Nou ze moeten eerst de uitslag weten van de bloedtesten, om te weten hoeveel eenheden, en daarna eerst denk ik nog aan de pil. Ik krijg daarna de schema wanneer ik dan kan beginnen met de deca en gonal f enzo..

Ik heb me idd druk gemaakt , maar ik kan beter negatief denken dan valt het altijd wel positief

Ik ben wel blij dat ze me wel die kansen geven❤️

Ja ik snap je wel.. op een gegeven moment is positief blijven zo lastig dat het inderdaad soms fijner is om je op het ergste voor te bereiden. Maar gelukkig was het een goed gesprek. Nu hopen op goede uitslagen en dat je snel mag beginnen

Geplaatst
Welkom @Beebwish en @Chanty!

Hoi Dames , ik was om 14.00 dus bij de evaluatiegesprek geweest.

Het leuke aan deze ziekenhuis is dat jij zelf mag bepalen of je door wil gaan met het ivf traject en met welke medicatie en hoeveel eenheden.

Mn arts heeft mij wel verteld dat de laatste eitje niet zon goede kwaliteit was, maar wel net genoeg voor ivf/icsi.

En dat mijn kans op een zwangerschap er wel is maar die is wel erg erg klein. Maar goed dat wist ik dus wel..

Ze vond het prima dat ik wilde testen op amh , en weer fsh en oestradiol.

Maar dat kan ook alleen op dag 2 of 3 van je menstruatie. En aangezien ik net klaar ben met mn menstruatie moet ik op de volgende wachten

Ik ga dat gewoon bij mijn dichtsbijzijnde ziekenhuis laten doen en laten opsturen naar mijn arts in Leeuwarden.

Na de hand daarvan wat er uitkomt bepaald hoeveel eenheden ik moet spuiten.

Ik heb wel de medicatie gekregen en al opgehaald.

Ik wilde geen menopur meer, daar reageer ik zeer traag op.

Dus wilde ik weer gonal-f.

Nou in tussentijd wil ik zon 3-4 kilo kwijt met sporten enzo en minderen of hopelijk stoppen met suiker.

Oja ik zei als deze 3 de poging ook niks word wil ik naar Dusseldorf. Maar mn arts adviseerde juist Gent in mijn geval..

Wow goed nieuws! Welk ziekenhuis is dit nu dan?

Geplaatst
Hi meiden,

@ VPK

heel veel sterkte en ik duim voor je dat het toch goed blijft zitten en de arts er gruwelijk naast zit🤞🏻

Geplaatst
Ja ik snap je wel.. op een gegeven moment is positief blijven zo lastig dat het inderdaad soms fijner is om je op het ergste voor te bereiden. Maar gelukkig was het een goed gesprek. Nu hopen op goede uitslagen en dat je snel mag beginnen

Ja precies

Ik hoop het echt deze keer op zn minst 4 follikels en mag deze ronde dan 2 terugplaatsen.

Maar hoop niet dat het te lang duurt want wij willen op oud en nieuw een maandje op vakantie

Geplaatst
Hi meiden,

@ VPK

O wat jammer meid.. die zag ik dus niet aankomen..

Ik had de eerste keer hcg 42 en was daarna meteen gedaald naar 11.

Ik hoop toch voor een wondertje en anders sterkte

Geplaatst
Ja precies

Ik hoop het echt deze keer op zn minst 4 follikels en mag deze ronde dan 2 terugplaatsen.

Maar hoop niet dat het te lang duurt want wij willen op oud en nieuw een maandje op vakantie

Heb je het daar ook met je ars over gehad, wanneer je dan ongeveer begint ? Begin je dan aankomende ongi met de pil? Of de ongi erop? Wanneer verwacht je je ongi? Dan zet ik je bloedprik erbij in het schema

Oh wat lekker even een maandje weg! Weten jullie al waarheen ?

Geplaatst
Hi meiden,

@ VPK

Sterkte KitKat. Ik heb het zelfde gehad. Mijn hcg was bijna 50 op de testdag. Urine test ( streepje) liep nog even op maar toch een miskraam.

Ze zeiden tegen mij dat het veel en veel te laag was im door te zetten als goede zwangerschap.

Ik wil je heel veel sterkte wensen ik weet hoe moeilijk dit is...

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Sterkte KitKat. Ik heb het zelfde gehad. Mijn hcg was bijna 50 op de testdag. Test liep op maar toch een miskraam.

Ze zeiden tegen mij dat het veel en veel te laag was im door te zetten als goede zwangerschap.

Ik wil je heel veel sterkte wensen ik weet hoe moeilijk dit is...

c44256a8565fc54f876b60bf3725c299.gif

Dat ze dat zo vroeg al kunnen zien hé .. als je dat schema bekijkt dan zou je denken dat het wel goed zit?

Geplaatst
c44256a8565fc54f876b60bf3725c299.gif

Dat ze dat zo vroeg al kunnen zien hé .. als je dat schema bekijkt dan zou je denken dat het wel goed zit?

Precies aan dit schema hield ik mij ook vast. En ontkende in alle toonaarden wat het ziekenhuis zei. Ik vond mijj waarde ook goed... Helaas mocht het niet zo zijn. Ik haf natuurlijk al wel wat bloedverlies die erger werd en kreeg erge pijn.... Dat heeft KitKat nog niet geloof ik.

Ze zien liever hoger.... Graag over de 100 zeiden ze toen om van een goede zwangerschap te spreken

Geplaatst
Precies aan dit schema hield ik mij ook vast. En ontkende in alle toonaarden wat het ziekenhuis zei. Ik vond mijj waarde ook goed... Helaas mocht het niet zo zijn. Ik haf natuurlijk al wel wat bloedverlies die erger werd en kreeg erge pijn.... Dat heeft KitKat nog niet geloof ik.

Ze zien liever hoger.... Graag over de 100 zeiden ze toen om van een goede zwangerschap te spreken

Ja zeker ook als je na de nod test.

Kwam het bij jou door de utro heen ? Snap dat je er niet aan toe wilde geven

@kitkat moest jij 7 okt ongi worden ?

Geplaatst
Heb je het daar ook met je ars over gehad, wanneer je dan ongeveer begint ? Begin je dan aankomende ongi met de pil? Of de ongi erop? Wanneer verwacht je je ongi? Dan zet ik je bloedprik erbij in het schema

Oh wat lekker even een maandje weg! Weten jullie al waarheen ?

1 november is volgens mijn kalender mn volgende menstruatiedag, en moet dan ook aan de pil waarschijnlijk zoals dat normaal bij mij ook zo gaat..

En denk laatste week van november beginnen met de deca.

We gaan 2 weken naar Spanje en daarna door 2 weken naar Marokko

Geplaatst

Dankjewel meiden. Wat zijn jullie lief! Zo fijn hier mee te lezen en die steun te krijgen.

Tsja wanneer ik ongesteld moet worden weet ik gewoon niet meer. Ik had de 25e de punctie. Normaal is mijn cyclus 29 dagen maar alles is zo overhoop gegooid door alle hormonen dat ik het niet meer zo goed weet. Ik bloed nog niet, maar voelt alsof het er elk moment aan zit te komen.

Zij zeiden dat de kans op positief nieuws donderdag nihil was. Ja zij zullen het wel weten denk ik dan. Het gevoel dat het fout was was al heel sterk, maar het is toch heel naar dat je eerst wel een positieve test smorgens doet en dan dit nieuws krijgt.

Ze hebben me hoe dan ook aan de utro bollen gezet. 3x per dag 2 inbrengen en nog een per dag extra slikken. Die laatste is pas bepaald naar aanleiding van mijn bloedwaardes, want daarvoor had de arts het alleen over die 6 bollen inbrengen. Nu dus een extra.

Tsja ik heb echt geen hoop. Vind het best wel heel zwaar nu. Je hoopt altijd zooooooo en ik weet dat de kansen heel klein waren dat het gelijk gelukt was hoor, maar toch.. je hoopt..

IK WIL WIJN!! (of liever niet, maar dan wel voor een mooie reden!!) En nee, ik ben geen alcoholist!! :)

Geplaatst
Ja zeker ook als je na de nod test.

Kwam het bij jou door de utro heen ? Snap dat je er niet aan toe wilde geven

@kitkat moest jij 7 okt ongi worden ?

Ja bloeding kwam door de utro heen.

En werd steeds erger..

Geplaatst
Dankjewel meiden. Wat zijn jullie lief! Zo fijn hier mee te lezen en die steun te krijgen.

Tsja wanneer ik ongesteld moet worden weet ik gewoon niet meer. Ik had de 25e de punctie. Normaal is mijn cyclus 29 dagen maar alles is zo overhoop gegooid door alle hormonen dat ik het niet meer zo goed weet. Ik bloed nog niet, maar voelt alsof het er elk moment aan zit te komen.

Zij zeiden dat de kans op positief nieuws donderdag nihil was. Ja zij zullen het wel weten denk ik dan. Het gevoel dat het fout was was al heel sterk, maar het is toch heel naar dat je eerst wel een positieve test smorgens doet en dan dit nieuws krijgt.

Ze hebben me hoe dan ook aan de utro bollen gezet. 3x per dag 2 inbrengen en nog een per dag extra slikken. Die laatste is pas bepaald naar aanleiding van mijn bloedwaardes, want daarvoor had de arts het alleen over die 6 bollen inbrengen. Nu dus een extra.

Tsja ik heb echt geen hoop. Vind het best wel heel zwaar nu. Je hoopt altijd zooooooo en ik weet dat de kansen heel klein waren dat het gelijk gelukt was hoor, maar toch.. je hoopt..

IK WIL WIJN!! (of liever niet, maar dan wel voor een mooie reden!!) En nee, ik ben geen alcoholist!! :)

Oké dus ze denken misschien ook dat je progesteron te laag is? Progesteron te kort kan miskraam veroorzaken. Daarom vind ik eigenlijk ook dat ze moeten checken na de tp of de progesteron de juiste hoogte is met 6 bollen dagelijks zo niet dat ze dit bijtijds opschroeven.

Moet je nu progesteron slikken dan erbij?

Zo knap ook dat ze er maar vanuit gaan dat 6 bollen per dag voor ik iedereen de juiste dosis is. Je geellichaam is vaak naar god na de punctie ( geellichaam is het follikel wat verschrompelt na het eisprong ooo wel corpus luteum genoemd) dus vandaar dat je die bollen krijgt... Ik vind dus dat ze ook dit moeten bijhouden dmv bloedafname...

Geplaatst

@kitkat wat naar voor je zeg! Dat is gewoon niet leuk! Ik had dat vorige poging precies hetzelfde. Toen had ik 30 en het liep wel op maar heel langzaam. Schrik dus niet als hij donderdag ineens omhoog gegaan is. Heel veel sterkte!!!

Geplaatst
@kitkat wat naar voor je zeg! Dat is gewoon niet leuk! Ik had dat vorige poging precies hetzelfde. Toen had ik 30 en het liep wel op maar heel langzaam. Schrik dus niet als hij donderdag ineens omhoog gegaan is. Heel veel sterkte!!!

Oh dat is wel heel goed nieuws KitKat!!! ( ik neem aan dat het toen goed afliep @cil?) Je hebt natuurlijk ook nog geen bloed he.. En ongesteldheids pijn hoor je bijna van iedereen en dan liep t gewoon goed af hoor... Hoort er bij geloof ik...

Ik hoop voor jouw dat het donderdag minstens verdubbelt is

Geplaatst

@yamila oh wat heerlijk zo lang en ver weg ! Hopelijk met een bibi in de buik!

@kitkat ja heel begrijpelijk en wat een onzekerheid. Maar als de arts zo zeker was geweest voor 100% had je mogen stoppen met de utro. Het is zeker in de begin periode allemaal zo onzeker. Nog twee dagen en dan heb je uitsluitsel! En dan hoop ik dat je dat wijntje nog wat langer moet laten staan🤞

Over je cyclus.. mijne was na de punctie normaal, de cyclus daarop niet.. die was ineens 34 dagen. Dus ervan uitgaand dat je een cyclus hebt van 29 dagen dan word je morgen ongi.. vind het raar dat je dan deze testdatum hebt gekregen van het ziekenhuis..

Dames dag van de punctie kan je toch zien als dag van de eisprong (dag 14)

@cil is jouw tp goed gegaan vandaag ? En heb je nog cryos over ?

Geplaatst

Nieuwe dames welkom!!Kitkat wat enorm rot zeg!! Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel!!Yamila dat is fijn dat je lekker verder kan! Eerst heerlijk op vakantie 🏝Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Bij mij krijg ik elke maand op dag 15 of 16 een positieve ovulatie test en dan bijna altijd 29 of soms 30 dagen de lengte van de cyclus. Ja ik weet neit waarom ik deze testdatum kreeg. Als ik de punctie had de 25e dan zijn we nu vandaag dus 15 dagen later. Dan zou je normaal wel een positieve test moeten hebben of al ongesteld zijn.. denk ik.

Ja hij wilde de moed niet opgeven nog en daarom zit ik aan die bolletjes. Wat een troep btw! ;)

Ik hoef voor de rest niets meer te slikken behalve HarzASS en folium natuurlijk. Heb een heeeeeeeel leger aan medicamenten gehad de afgelopen tijd na de terugplaatsing (zie foto) en ik gok dat ze iedere keer bij het bloed tappen alles gechecked hebben want ze checken echt idioot veel hier..

Weet dus niet waarom ik er in eens een extra moest.

Wanneer begonnen jullie met de bolletjes? Ik moest ze namelijk vandaag pas voor het eerst nemen. Had wel een soort gel die ik moest inbrengen met progesteron erin.

Tsja ik hoop dat ze natuurlijk ongelijk hebben en ik gewoon lekker traag reageer. Maar eerlijk is eerlijk, kans is klein. We zullen het zien.. Rustig afwachten zeggen ze. Nou mensen die denken dat ik hier lekker rustig afwacht die hebben het mis.

Bah sorry ik zit te spuien, maar vind het even heel zwaar :(

Geplaatst
Bij mij krijg ik elke maand op dag 15 of 16 een positieve ovulatie test en dan bijna altijd 29 of soms 30 dagen de lengte van de cyclus. Ja ik weet neit waarom ik deze testdatum kreeg. Als ik de punctie had de 25e dan zijn we nu vandaag dus 15 dagen later. Dan zou je normaal wel een positieve test moeten hebben of al ongesteld zijn.. denk ik.

Ja hij wilde de moed niet opgeven nog en daarom zit ik aan die bolletjes. Wat een troep btw!

Ik hoef voor de rest niets meer te slikken behalve HarzASS en folium natuurlijk. Heb een heeeeeeeel leger aan medicamenten gehad de afgelopen tijd na de terugplaatsing (zie foto) en ik gok dat ze iedere keer bij het bloed tappen alles gechecked hebben want ze checken echt idioot veel hier..

Weet dus niet waarom ik er in eens een extra moest.

Wanneer begonnen jullie met de bolletjes? Ik moest ze namelijk vandaag pas voor het eerst nemen. Had wel een soort gel die ik moest inbrengen met progesteron erin.

Tsja ik hoop dat ze natuurlijk ongelijk hebben en ik gewoon lekker traag reageer. Maar eerlijk is eerlijk, kans is klein. We zullen het zien.. Rustig afwachten zeggen ze. Nou mensen die denken dat ik hier lekker rustig afwacht die hebben het mis.

Bah sorry ik zit te spuien, maar vind het even heel zwaar :(

Ik ben daar niet bekend mee de gel en de herzass. Ik moest vanaf de punctie utro gebruiken..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden