Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Oooh meiden hier een stress

Nadat ik gisteren de test heb gedaan kreeg ik rond 12 uur wat krampen en licht bloedverlies, helemaal niet heftig maar toch

Dit de hele dag af en aan geweest, ik heb geen maandverbandje hoeven verwisselen ofzo

Gyn zei morgen even kijken en als het heftiger wordt komen voor een echo

Maar wat ik het vreemdste vind is dat rond 21.00 ik op het toilet wat weefsel/slijmpropje ofzo ben verloren, zonder krampen en veel bloedverlies, was 1 druppel ofzo.

Vandaag dus helemaal geen krampen en alleen af en toe bij afvegen wat roze

Zou dit een miskraam zijn ? Zo voelde het iig niet

Naja ik ga morgen iig kijken of die Kruidvat test is opgelopen

Iemand enige ervaring hiermee ? 🤞🤞

Klinkt niet als een miskraam. Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn punctie ging goed! Pijn viel erg mee trouwens, werd wel high/dizzy van de medicatie.

Ze hebben 5 eitjes aangeprikt en deze hebben ze gelukkig ook kunnen bevruchten met de zaad van mij man. En we hebben nog 2x rietjes over :)

Zaterdag mag ik bellen over de celdeling. Heel spannend weer.

Geplaatst
Mijn punctie ging goed! Pijn viel erg mee trouwens, werd wel high/dizzy van de medicatie.

Ze hebben 5 eitjes aangeprikt en deze hebben ze gelukkig ook kunnen bevruchten met de zaad van mij man. En we hebben nog 2x rietjes over :)

Zaterdag mag ik bellen over de celdeling. Heel spannend weer.

Wat fijn dat de punctie goed ging en je eitjes zijn bevrucht !🥚

Heb je zondag de tp? Of zaterdag

Geplaatst
Wat fijn dat de punctie goed ging en je eitjes zijn bevrucht !🥚

Heb je zondag de tp? Of zaterdag

Zondag.

Geplaatst

Thanks for die printscreen. Ik ga er dus vanuit dat ze de embryos zullen terugplaatsen 6 dagen na die positieve test. Als ze goed uit de dooi komen natuurlijk. Dat is natuurlijk ook heel spannend. We zullen het zien.

Probeer weer nu vooruit te kijken. Was even heel zwaar en verbaasde me eigenlijk hoe hard die klap aan kwam. Vooral omdat ik al die tijd al voelde dat het niet gelukt was, maar die positieve zwangerschapstest op het einde zorgde voor zooooo'n rare wending in eens. Nou ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Dank jullie wel dames voor de lieve woorden!!

@Butterfly36

Ja ze worden in mijn eigen cyclus terug gezet. Tenminste, ik krijg wel medicijnen om mijn BMS op te bouwen. Vraag me niet wat, want dat hoor ik pas de 16e. Noemen ze dit dan alsnog een natuurlijke cyclus? Geen idee..

@VPK

Ik hoop voor jou dat het bloeden gestopt is en dat het inderdaad een innestelings bloeding is! Duim me helemaal suf voor je!!

@Ivydrew

Wat fantastisch dat ze punctie zo goed ging en dat ze 5 eitjes hebben gevonden! Top!! Zondag is DE dag! Super!! Heel blij voor je!

Geplaatst

Bibi schema

🦋Chanty-81: 1 okt tp15 okt td

🦋Cil: 10 okt tp 23 okt td

Ivydrew: 15 okt tp

Christel81: 17 okt tp

KitKat: 16 okt echo cryo

Beebwish1982: 19 okt echo cryo

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: 1 nov start pil, 3 nov bloedprikken waardes

Sharlee: rustmaand

Miranda13: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Nicky78: zwangertd 12 okt

Vpk1988: zwanger td 9 okt

Geplaatst

@nicky78 hoe gaat het met jou? Heb je gister getest ?🤞

@vpk1988 en met jou? Is het bloeden gestopt en nog een nieuwe test gedaan vandaag ?🤞

@chanty-81 bijna.....

Hoe voel je je ?

Geplaatst
@nicky78 hoe gaat het met jou? Heb je gister getest ?爛

@vpk1988 en met jou? Is het bloeden gestopt en nog een nieuwe test gedaan vandaag ?爛

@chanty-81 bijna.....

Hoe voel je je ?

@Lalautje: Oh menn.. ik heb het hard te halen. Zeker omdat ik nog steeds last heb van krampen en steken..

Ik heb een plannetje bedacht (ik ben ook zo ongeduldig) om morgenvroeg (ipv zondag) te testen en bij een positief resultaat mijn man te verrassen 's avonds tijdens het diner.

Indien negatief dan moet ik de klap even in mn eentje opvangen en zondag of maandag nog een keertje opnieuw testen.. Wat zouden jullie doen? Zaterdag al testen?

thanks alvast!

Geplaatst
@nicky78 hoe gaat het met jou? Heb je gister getest ?爛

@vpk1988 en met jou? Is het bloeden gestopt en nog een nieuwe test gedaan vandaag ?爛

@chanty-81 bijna.....

Hoe voel je je ?

@Lalautje: Oh menn.. ik heb het hard te halen. Zeker omdat ik nog steeds last heb van krampen en steken..

Ik heb een plannetje bedacht (ik ben ook zo ongeduldig) om morgenvroeg (ipv zondag) te testen en bij een positief resultaat mijn man te verrassen 's avonds tijdens het diner.

Indien negatief dan moet ik de klap even in mn eentje opvangen en zondag of maandag nog een keertje opnieuw testen.. Wat zouden jullie doen? Zaterdag al testen?

thanks alvast!

Ik snap dat je hem wilt verassen. En het is voor ieder natuurlijk anders, maar ik zou denk ik de klap van een negatieve test niet aankunnen in mijn eentje denk ik.. 🤞🤞🤞🤞🤞

Geplaatst
@evi.h had jij je tp vandaag ? Hoorde niks meer van je! Succes !🤞

Je hebt ons toch echt zelf van het lijstje verwijderd

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Geplaatst
Je hebt ons toch echt zelf van het lijstje verwijderd

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Ja als er niet gereageerd word terwijl je wel online bent en in het andere wachtbankje zegt ‘dan hoeft het van mij ook niet meer’ dan ga ik ervan uit dat je hier niet meer op wilde ? Maar als je dat wel wil, vind ik dat alleen maar leuk! Maar heb jullie ervan af gehaald omdat er niet meer gereageerd werd.

Geplaatst
Zondag.

Super fijn zeg!!! Veel succes zondag

Geplaatst
Oooh meiden hier een stress

Nadat ik gisteren de test heb gedaan kreeg ik rond 12 uur wat krampen en licht bloedverlies, helemaal niet heftig maar toch

Dit de hele dag af en aan geweest, ik heb geen maandverbandje hoeven verwisselen ofzo

Gyn zei morgen even kijken en als het heftiger wordt komen voor een echo

Maar wat ik het vreemdste vind is dat rond 21.00 ik op het toilet wat weefsel/slijmpropje ofzo ben verloren, zonder krampen en veel bloedverlies, was 1 druppel ofzo.

Vandaag dus helemaal geen krampen en alleen af en toe bij afvegen wat roze

Zou dit een miskraam zijn ? Zo voelde het iig niet

Naja ik ga morgen iig kijken of die Kruidvat test is opgelopen

Iemand enige ervaring hiermee ? 🤞🤞

Hoop dat alles goed haat en bloeden is gestopt en je opnieuw een positieve test hebt.. hou goede hoop!!!! wellicht toch nog met de innesteling te maken en ben je gewoon hartstikke zwanger

Geplaatst

Ik snap dat je hem wilt verassen. En het is voor ieder natuurlijk anders, maar ik zou denk ik de klap van een negatieve test niet aankunnen in mijn eentje denk ik.. 爛爛爛爛爛

Misschien dan toch maar vertellen bij een negatieve test en zondag samen opnieuw testen maar in mijn ogen ben je zwanger of je bent het niet.

Maargoed, alles kan dus blijkbaar..

Geplaatst

Misschien dan toch maar vertellen bij een negatieve test en zondag samen opnieuw testen maar in mijn ogen ben je zwanger of je bent het niet.

Maargoed, alles kan dus blijkbaar..

Wat een geheim van sochtends tot savonds tot het diner bij een posi test.. denk dat het van je gezicht af te lezen valt ik hoop het voor je mop! Ik duim voor je! 🤞

Geplaatst

Wat een geheim van sochtends tot savonds tot het diner bij een posi test.. denk dat het van je gezicht af te lezen valt ik hoop het voor je mop! Ik duim voor je!

Denk ik ook ja, maar dan zeg wel dat dat de zenuwen zijn voor zondagochtend ahum (of een vroegen 'lunch' regelen..) lol.. Nu maar hopen dat mn plannetje door kan gaan!

Ook even incalculeren dan het dus mis kan gaan maar dan vertel ik het hem. Hou je op de hoogte!

Geplaatst
@menace hoe gaat het met jou? Mag je je volgende ongi weer beginnen ?

Met mij gaat het goed.. alleen wachten duurt wel lang! Ik verwacht 22 okt ongesteld te worden en dan mag ik het ziekenhuis bellen voor een echo zodat ze kunnen bepalen wanneer de tp kan plaatsvinden. Dit keer wil ik er 2 terugplaatsen als dat kan ( ze goed ontdooien).. hoop zo dat het deze keer wel lukt. Thanks voor het vragen

Geplaatst

Ik snap dat je hem wilt verassen. En het is voor ieder natuurlijk anders, maar ik zou denk ik de klap van een negatieve test niet aankunnen in mijn eentje denk ik.. 🤞🤞🤞🤞🤞

Denk dat ik het alleen ook niet zou kunnen en als de test positief is zou ik niet kunnen wachten tot het dinner

Geplaatst
Met mij gaat het goed.. alleen wachten duurt wel lang! Ik verwacht 22 okt ongesteld te worden en dan mag ik het ziekenhuis bellen voor een echo zodat ze kunnen bepalen wanneer de tp kan plaatsvinden. Dit keer wil ik er 2 terugplaatsen als dat kan ( ze goed ontdooien).. hoop zo dat het deze keer wel lukt. Thanks voor het vragen

Ja wat kan het lang duren hé.. maar voor je het weet is het de 22ste en zit je aan de telefoon

Ga je een cryo tp in natuurlijke cyclus doen ?

Geplaatst

Denk dat ik het alleen ook niet zou kunnen en als de test positief is zou ik niet kunnen wachten tot het dinner

Nee... denk dat ik een halve hartaanval krijg als ik een positieve test in Mn handen krijg. Dat ik niet meer weet welke emotie er naar boven komt.. ontzettend blij, tranen van geluk, niet geloven, tranen van verdriet dat het dan eindelijk zover is en je hopelijk al die jaren van verdriet af kan sluiten... onzekerheid..

Geplaatst

Lieve meiden,

Hier helaas geen goed nieuws 🙁

Het is een vmk geweest

Vanmorgen bevestigd in zh, superjammer!!

Zeker omdat we ook geen cryo's hebben

Bloedverlies is nu ook zelfde hoeveelheid als mijn menstruatie

1 november gesprek om te evalueren en te horen wanneer we de 2e ronde ingaan

Nieuwe ronden nieuwe kansen denken we dan maar, hopelijk wordt het nog december

We blijven positief, zeker omdat ik wel zwanger ben geweest 💪

Voor iedereen heel veel succes en kracht 🍀🍀💪💪

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden