Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Hi meiden!

 

Beetje stilte van mijn kant, sorry! Kom bijna niet door de dagen heen zo misselijk de hele dag.. Kom mijn bed niet meer uit. 24u per dag non stop over je nek en dus ook niet meer slapen daardoor..

Eten en drinken ging niet dus ik werd al aan het infuus gehesen door de gyn vorige week.

 

Wow meiden respect hoe jullie je weken zijn doorgekomen!

 

Maaaaaar het is allemaal voor het goede doel! Vandaag onze eerste echo. Zo spannend was het!!

 

Maar tada.... 6+4 weken volgens hen en we zagen gelijk het hartje kloppen!! Wow wat een geluk overvalt je dan!

 

Het is er dus echt maar een en geen twee zoals ze dachten. Wij vonden alles goed!

Maar wow wat een prachtig iets. Half grijnzend en half snikkend in de stoel gezeten. Eindelijk na zoveel keren dat het fout is gegaan mogen wij een hartje zien kloppen.. Wij zijn in de zevende hemel op dit moment!

 

Overmorgen nog een laatste echo bij de kliniek en dan echt officieel alleen nog maar via mijn eigen gyn. Krijgen elke 2 a 3 weken een echo dus da's heel fijn! Wat een luxe!

 

Maar jongens misselijk of niet.. wow wow wow!!!

 

Hoe is het met jullie allemaal? Alles oké?

 

Liefs voor jullie allemaal 4b78c9fd3d2e3771f17349bf6322ca3c.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hi meiden!

 

Beetje stilte van mijn kant, sorry! Kom bijna niet door de dagen heen zo misselijk de hele dag.. Kom mijn bed niet meer uit. 24u per dag non stop over je nek en dus ook niet meer slapen daardoor..

Eten en drinken ging niet dus ik werd al aan het infuus gehesen door de gyn vorige week.

 

Wow meiden respect hoe jullie je weken zijn doorgekomen!

 

Maaaaaar het is allemaal voor het goede doel! Vandaag onze eerste echo. Zo spannend was het!!

 

Maar tada.... 6+4 weken volgens hen en we zagen gelijk het hartje kloppen!! Wow wat een geluk overvalt je dan!

 

Het is er dus echt maar een en geen twee zoals ze dachten. Wij vonden alles goed!

Maar wow wat een prachtig iets. Half grijnzend en half snikkend in de stoel gezeten. Eindelijk na zoveel keren dat het fout is gegaan mogen wij een hartje zien kloppen.. Wij zijn in de zevende hemel op dit moment!

 

Overmorgen nog een laatste echo bij de kliniek en dan echt officieel alleen nog maar via mijn eigen gyn. Krijgen elke 2 a 3 weken een echo dus da's heel fijn! Wat een luxe!

 

Maar jongens misselijk of niet.. wow wow wow!!!

 

Hoe is het met jullie allemaal? Alles oké?

 

Liefs voor jullie allemaal 4b78c9fd3d2e3771f17349bf6322ca3c.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Wauw super mooi en wat een top nieuws kitkat! Super blij voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lalautje ik kan me dit eigenlijk niet meer herinneren. Ook betwijfel ik of dit me toen verteld is eigenlijk.

 

@kitkat wat super dat je een goede echo hebt gehad zeg!! Gefeliciteerd hoor!

Het lijkt me vreselijk zo beroerd te zijn! Heel veel sterkte daarmee!

 

@kims ik hoop niet op mijn verjaardag te bevallen hoor, dat arme kind!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

Ik lees op internet zoveel verschillende dingen hierover en dacht... wie weet het beter dan de zwangeren..

weten jullie nog hoe dik je bms was op de dag van de punctie ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bij de eerste 14 en nu 13

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@inge35 mijn misselijkheid verschilt... Heb wel t idee dat t minder wordt.. Tenzij iets sterk ruikt zoals de poepluier van mn zoon.. Dan kots ik weer...

 

@kims wat prachtig vreselijk dat t al zo erg is maar wat je zelf ook zegt.. Wat fantastisch om dit wondertje te hebben he..

 

Ik voel mij niet zo goed meer ben nog steeds oververmoeid en sinds de nacht van maandag op dinsdag ontzettend buikpijn.. Trok gisteren later in ochtend weg... En begon rond uur of 6 weer... Gelijk spijt dat ik niks had gedaan.. Dus net maar urine ingeleverd en om 11u bellen voor uitslag of ik blaasontsteking heb... Ik ben er wel van overtuigd.. Na dat telefoontje bel ik vk voor echo deze week.. Voel me zo ziekig... Wil even geruststelling. Heb mij gisteren op werk ziek gemeld... Maar even goed bijkomen en alle energie besteden aan doe twee kleintjes... Krijgt vk toch gelijk.. Zware zwangerschap

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kitkat wat mooi en wat fijn!! Heerlijk he die stap in het ‘normale’ traject!!

 

@lalautje ik weet het eigenlijk ook niet meer zo goed, sorry!

 

Die misselijkheid lijkt bij mij nu een beetje te beginnen en de vermoeidheid alleen nog smorgens, als mijn wekker gaat voor werk kan ik er niet uikomen.

Gelukkig vanaf donderdag heerlijk even 1,5 week vakantie! Ben er echt aan toe. En daarna al weer snel kerstvakantie, moest mijn vakantiedagen opmaken... niet zo vervelend hahaha..

 

@Danlon ooo die poepluiers!! Hihi jij vult ze nog even bij dus erg he..

 

Ik moet echt wel toegeven dat ik mezelf niet herken zo zwanger. Piepen over vermoeidheid en misselijkheid. Ik was altijd heel stoer en hard maar nu gewoon een grote zeur... hihi..

Heb ook toch een extra echo ingepland! 22 december... heerlijk vooruitzicht en toch de mogelijkheid iets eerder al om het geslacht te bekijken...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kitkat wat mooi en wat fijn!! Heerlijk he die stap in het ‘normale’ traject!!

 

@lalautje ik weet het eigenlijk ook niet meer zo goed, sorry!

 

Die misselijkheid lijkt bij mij nu een beetje te beginnen en de vermoeidheid alleen nog smorgens, als mijn wekker gaat voor werk kan ik er niet uikomen.

Gelukkig vanaf donderdag heerlijk even 1,5 week vakantie! Ben er echt aan toe. En daarna al weer snel kerstvakantie, moest mijn vakantiedagen opmaken... niet zo vervelend hahaha..

 

@Danlon ooo die poepluiers!! Hihi jij vult ze nog even bij dus erg he..

 

Ik moet echt wel toegeven dat ik mezelf niet herken zo zwanger. Piepen over vermoeidheid en misselijkheid. Ik was altijd heel stoer en hard maar nu gewoon een grote zeur... hihi..

Heb ook toch een extra echo ingepland! 22 december... heerlijk vooruitzicht en toch de mogelijkheid iets eerder al om het geslacht te bekijken...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Haha bedoelde net kitkat... Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschap dementie??

 

 

En ik vul inderdaad de emmer bij haha.. Ik probeer ook mezelf groot te. Houden..ik kan t gewoon niet meer.. Stom he... Je bent niet jezelf

 

 

Ohhh spannend 22 december!!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw super mooi en wat een top nieuws kitkat! Super blij voor jeVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Wauw KitKat wat leuk en fijn !! Dat je eerste echo er goed uitziet 🎉 Dan is het ook ect een bevestiging van dat het er echt zit heej is soms om niet te bevatten he Nou geniet ervan je verdient het ❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Sharlee: 11-7-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

Kitkat: 29-11 laatste echo kliniek

Poekie: 30-11 vk, 14-12 pretecho

Sharlee: 1-12 echo

Danlon: 7-12 vk, 14-12 gyn&echoscopist

Ash: 13-12 vk, 18-12 20wk echo

Kims:15-12 vk, 22-12 echo

Inge35:

Chanty-81:?

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Sharlee: 11-7-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

Kitkat: 29-11 laatste echo kliniek

Poekie: 30-11 vk, 14-12 pretecho

Danlon: 30-11, 7-12 vk, 14-12 gyn&echoscopist

Sharlee: 1-12 echo

Ash: 13-12 vk, 18-12 20wk echo

Kims:15-12 vk, 22-12 echo

Inge35:

Chanty-81:?

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah danlon ik zie dat je donderdag nog langs mag komen. Wat fijn!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik wou nog typen maar mn batterij was leeg haha..

 

Ja ik kan donderdag terecht bij de vk die mijn hele historie en mn angst kent. Ik heb blaasontsteking en moet een kuur van 7 dagen 4 tabletten per dag en dan weer urine inleveren omdat het toch een heftige ontsteking bleek.. Bahbah...en ik heb dat bij mn zoon ook wel gehad alleen t moment dat ik t toen voelde zat t in beginstadium... Nu veel verder en ik heb zo'n ontzettende buikpijn.

Ze zei gelijk ohh je komt even bij mijzelf hoor ik heb morgen een bevalling dus donderdag middag zit ik op praktijk. Beter bij mij dan bij een nieuwere. Ze zei wel dat ik me niet druk moest proberen te maken omdat een blaasontsteking geen kwaad kan en veel voorkomt..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn van je verloskundige zeg! Prettig als ze zo inlevend zijn!

 

Vervelend van die blaasontsteking. Ik heb dat nog nooit gehad dus weet ook niet of ik het zou herkennen als ik het had. Heb wel van horen zeggen dat het echt heel vervelend is. Ik hoop voor jou dat je er snel vanaf bent!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn van je verloskundige zeg! Prettig als ze zo inlevend zijn!

 

Vervelend van die blaasontsteking. Ik heb dat nog nooit gehad dus weet ook niet of ik het zou herkennen als ik het had. Heb wel van horen zeggen dat het echt heel vervelend is. Ik hoop voor jou dat je er snel vanaf bent!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Vind ik ook!! Zelfs terwijl ik eigk alleen bij gyn hoor ondersteunen ze mij fantastisch.

 

Haha nou als je heel vaak naar wc moet en t doet pijn, ff laten checken

Wees blij dat je t nooit gehad hebt!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook!! Zelfs terwijl ik eigk alleen bij gyn hoor ondersteunen ze mij fantastisch.

 

Haha nou als je heel vaak naar wc moet en t doet pijn, ff laten checken

Wees blij dat je t nooit gehad hebt!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Oh ik ben heel blij dat ik het nooit gehad heb hoor hahaha.

 

Hebben jullie ook dat het nu een beetje niemandsland voelt? Ik kan de baby niet voelen, ik voel mezelf best goed en behalve de soms iets mindere nachten merk ik niets. Wow.. ik ben best nuchter normaal gesproken, maar getver hierin ben ik niet zo nuchter hoor. Een teken van leven is wel heel erg fijn

 

Nog 2 weken wachten op de volgende echo duurt ook echt nog wel even. Ik moet wel deze en volgende week naar vk... maar wachten duurt mij wel lang hoor

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik ben heel blij dat ik het nooit gehad heb hoor hahaha.

 

Hebben jullie ook dat het nu een beetje niemandsland voelt? Ik kan de baby niet voelen, ik voel mezelf best goed en behalve de soms iets mindere nachten merk ik niets. Wow.. ik ben best nuchter normaal gesproken, maar getver hierin ben ik niet zo nuchter hoor. Een teken van leven is wel heel erg fijn

 

Nog 2 weken wachten op de volgende echo duurt ook echt nog wel even. Ik moet wel deze en volgende week naar vk... maar wachten duurt mij wel lang hoor

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik herken dat wel! Alhoewel ik de onderste baby eerst heeeeel af en toe voelde en nu niet...

 

Erg he... Ik heb gewoon geen week geduld meer haha.. Daarom morgen echo.. En zenuwachtig als een gek.. Idioot toch.. Je moet zo blind veel vertrouwen hebben op alles binnenin

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik ben heel blij dat ik het nooit gehad heb hoor hahaha.

 

Hebben jullie ook dat het nu een beetje niemandsland voelt? Ik kan de baby niet voelen, ik voel mezelf best goed en behalve de soms iets mindere nachten merk ik niets. Wow.. ik ben best nuchter normaal gesproken, maar getver hierin ben ik niet zo nuchter hoor. Een teken van leven is wel heel erg fijn

 

Nog 2 weken wachten op de volgende echo duurt ook echt nog wel even. Ik moet wel deze en volgende week naar vk... maar wachten duurt mij wel lang hoor

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Hahaha echt herkenbaar hoor Poekie!!

Ik heb het voordeel dat ik vanaf begin deze week een buikkie begin te krijgen, eindelijk!

Ook wel een heerlijke bevestiging dat ondanks dat ik er weinig van merk er toch iets aan het groeien is

 

Balen @danlon blaasontsteking is niet fijn!! Hopelijk slaat de antibiotoca snel aan!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha echt herkenbaar hoor Poekie!!

Ik heb het voordeel dat ik vanaf begin deze week een buikkie begin te krijgen, eindelijk!

Ook wel een heerlijke bevestiging dat ondanks dat ik er weinig van merk er toch iets aan het groeien is

 

Balen @danlon blaasontsteking is niet fijn!! Hopelijk slaat de antibiotoca snel aan!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja he? Bevestiging is zooo fijn! Vanochtend naar de vk. Daar zal ik niet zoveel bevestiging krijgen, omdat het met een groep is, maar ik vind het zo leuk om er gewoon mee bezig te zijn!

Ik heb het idee dat ik ook wel een buikje krijg, maar denk daarna vaak dat het toch mn darmen zijn, omdat het de ochtend erna wel weer wat weg is. Ik voel wel af en toe steken/bandenpijn.

 

Maar goed dan dwalen we gezellig samen door niemandsland. Het is trouwens niet zo dat ik denk dat het niet goed gaat met de kleine, maar vooral dat ik meer wil merken van het kleintje ik ben nogal hebberig hehehe

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

Hoe is het met jullie? Lekker bolle buikjes aan het creëren lees ik? Wel fijn denk ik. Je ziet dat er iets aan het groeien is! Wat geweldig mooi is het toch he?

 

Wij hadden gisteren laatste afspraak bij de kliniek. Weer een echo gehad en daar zeiden ze dat hij niet 7weken oud was maar qua grootte 8 weken. Klopt ook meer met mijn berekeningen aangezien het een 5 daagse was.

 

Hebben ook gezien dat het dus in eerste instantie een tweeling was. Verklaart die enorme HCG. Je kon heel duidelijk de tweede uk zien die het niet gered heeft. Wel bizar om dat zo te zien.

 

Het andere kleine hagelslagje doet het prima gelukkig! Heel blij dus!

 

Krijg vanaf vandaag medicijnen voorgeschreven tegen het overmatig overgeven. Want zo houden we geen vloeistof binnen en het dreigement was opname in het ziekenhuis. Nou dat voorkomen we liever!

 

Danlon, jij dus vandaag een echo weer? Fijn meid! Ben benieuwd!

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

Hoe is het met jullie? Lekker bolle buikjes aan het creëren lees ik? Wel fijn denk ik. Je ziet dat er iets aan het groeien is! Wat geweldig mooi is het toch he?

 

Wij hadden gisteren laatste afspraak bij de kliniek. Weer een echo gehad en daar zeiden ze dat hij niet 7weken oud was maar qua grootte 8 weken. Klopt ook meer met mijn berekeningen aangezien het een 5 daagse was.

 

Hebben ook gezien dat het dus in eerste instantie een tweeling was. Verklaart die enorme HCG. Je kon heel duidelijk de tweede uk zien die het niet gered heeft. Wel bizar om dat zo te zien.

 

Het andere kleine hagelslagje doet het prima gelukkig! Heel blij dus!

 

Krijg vanaf vandaag medicijnen voorgeschreven tegen het overmatig overgeven. Want zo houden we geen vloeistof binnen en het dreigement was opname in het ziekenhuis. Nou dat voorkomen we liever!

 

Danlon, jij dus vandaag een echo weer? Fijn meid! Ben benieuwd!

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hey,

 

Jeetje wat lijkt me dat een heftige gewaarwording. Super natuurlijk dat die ene het ontzettend goed doet maar wauw... Echt bizar

Haha scheelt toch weer weekje dan he!! Zo schiet het lekker op!

 

Ik mag straks om 14.45.. Heb blaasontsteking.. En mn zoon had gisteren die buikgriep die rond gaat... Ik dus vandaag ook.. Bah die verminderde weerstand is echt niks hoor!

 

Hoe voel jij je verder?

 

 

Ik zal vanmiddag even posten hoe t gegaan is.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend danlon! Lekker naar de kleintjes loeren vanmiddag!

 

@kitkat wel bijzonder dat je allebei de kindjes nog kab zien. Mooi dat je kleintje het goed doet! Lekker genieten van deze spruit!!

 

Ik ben vanochtend bij de vk geweest. Heb ons kleintje mogen horen en dat was wel heel tof! Was ook leuk om samen met een groepje te zitten en over van alles van de zwangerschap te praten! De bijeenkomsten zijn iedere vier weken. Volgende week hebben we nog een prive afspraak en kan manlief mee. Over twee weken weer koekeloeren!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Sharlee: 11-7-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

 

Danlon: 30-11, 7-12 vk, 14-12 gyn&echoscopist

Sharlee: 1-12 echo

Poekie: 6-12 vk, 14-12 pretecho

Kitkat: 11-12 echo

Ash: 13-12 vk, 18-12 20wk echo

Kims:15-12 vk, 22-12 echo

Inge35:

Chanty-81:?

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Echo was goed. Geen tussenschot te bekennen..2 hartjes te horen. Geslacht van die ene weer niet te zien.. Tijdens echo gaf de ene de andere een klap op hoofd

 

Moest wel van vk rustig aan doen en goed uitzieken... Gebeurt nu teveel tegelijk en kost de kleintjes ook energie, ook al zijn ze druk.

 

Ik dacht afspraak volgende week wordt nu afgezegd maar zij vond t beter dat ik volgende week gewoon even weer kom omdat ik zo onrustig ben. Extra keer kijken kon geen kwaad en was voor mij beter... Ben zo blij met ze!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Echo was goed. Geen tussenschot te bekennen..2 hartjes te horen. Geslacht van die ene weer niet te zien.. Tijdens echo gaf de ene de andere een klap op hoofd

 

Moest wel van vk rustig aan doen en goed uitzieken... Gebeurt nu teveel tegelijk en kost de kleintjes ook energie, ook al zijn ze druk.

 

Ik dacht afspraak volgende week wordt nu afgezegd maar zij vond t beter dat ik volgende week gewoon even weer kom omdat ik zo onrustig ben. Extra keer kijken kon geen kwaad en was voor mij beter... Ben zo blij met ze!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

He wat fijn! Wat goed om te horen dat alles oké was.

Snap helemaal dat je liever voor je eigen geruststelling wat meer langs wilt komen.. Prima toch dat dit kan? Helemaal goed! Wat fijn dat ze zo meewerken!

Nu weer even genieten van dat moment!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden