Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@poekie ik had ook al vanaf die periode last van mijn onderrug en heupen. Ik werd al gelijk doorgestuurd naar de fysio. Ik ga pas vandaag voor het eerst.
Hmm ik hoop dat het voor mij meevalt en vooral even spanning was vannacht. De spannende en drukke werkdag zit er op dus nu weer wat tijd voor ontspanning!

Hoe was het voor jou bij de fysio?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@poekie het probleem zit hem dus echt in mijn onderrug en niet mijn bekken. Ze heeft me gemasseerd voor een betere doorbloeding. Ik moet leren mijn buikspieren te gebruiken als ik van de bank/het bed moet opstaan. Daarnaast proberen 2x per dag een half uurtje proberen te liggen zodat mijn onderrug kan rusten. Volgende week woensdag heb ik weer een afspraak.

Geplaatst

@poekie en ging je dag goed?

Moet eerlijk bekennen dat ik het vandaag met werken ook zwaar had.. Was vanmorgen om 6uur klaar wakker na rusteloze nacht..dan is het inderdaad lange dag.. Heb je nu veel last?

@ash das wel vervelend zeg! Hopelijk helpt het goed

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb te weinig melkklieren en weet dat ik daardoor nooit genoeg borstvoeding kan produceren.. Lactatiekundige geweest om te kijken of ze tips kon geven na geboorte van mn zoon... Nee dus.. Ik heb de eerste 3 mn kunstvoeding en borst gecombineerd... Geven wat ik geven kan dacht ik..

Lig ik nu op bed en denk huh... Kijk ik... Beide tepels, vocht eruit beetje ontdaan nu.. Mss toch door tweeling dan? Wel vroeg..

Geplaatst

@ash hopelijk heeft het een blijvend effect. Wel fijn dat een massage gelijk verlichting gaf!

@danlon de dag ging gelukkig heel erg goed. Dat is altijd prettig. Net wezen sporten, maar trainen bind ik wel zwaar hoor. Vroeg me af of die utrobollen dat ook nog een beetje veroorzaken... klote dingen hahaha.

Dat je nu vocht hebt is misschien niet verkeerd toch? Wel vroeg natuurlijk. Hopelijk kun je de voeding geven zoals jij dat het liefste zou doen!!

Geplaatst

Hai meiden! Mijn drukke weekend ook weer voorbij, al voelt het alsof ik een hele wereldreis heb gedaan!!

Pfff die vermoeidheid zeg!!! Niet normaal he hoeveel energie zo’n kindje uit je trekt.

Ik probeer het mijn man uit te leggen maar die vind het allemaal maar overdreven hahaha...

En die verse jusdorange @danlon dat heb ik ook!

Zoals jullie je ranja meeslepen probeer ik een flesje jusdorange mee te nemen... hihi.. toch een beetje dat zure denk ik...

Bij mij duurt het ook lang tot een volgende afspraak helaas... gelukkig volgende week een lekker weekje op vakantie, had het niet beter kunnen plannen!

Vind het zo knap van jullie die ook nog zo’n kleine spuit erbij hebben lopen... kan me echt niet voorstellen op dit moment dat je daar ook gewoon nog energie in kan steken

Straks een sollicitatiegesprek! Dus al vroeg op pad.

Hopelijk jullie ook wat beter geslapen en fit en fruitig deze dag in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

He @Kims hoe ging het sollicitatiegesprek??

Ik heb net bloed laten afnemen voor de nipt. Nu even twee weekjes wachten op de uitslag.

Ech bijzonder, ik weet nog goed dat de twee weken na mn eerste echo met 7 wk een eeuwigheid duurden. Nu heb ik vorige week mn tweede echo gehad, maar de afgelopen week ging juist heel snel! Wel heel fijn want dat langzame was tergend langzaam.

Leuk feitje, morgen zit ik op 10 weken na de punctie en is er sprake van een doorgaande zwangerschap! Dus we hebben weer nieuwe pogingen voor de verzekeringen. Nu natuurlijk totaal niet aan de orde maar wel iets waar ik naar uit heb gekeken hoor

Geplaatst
He @Kims hoe ging het sollicitatiegesprek??

Ik heb net bloed laten afnemen voor de nipt. Nu even twee weekjes wachten op de uitslag.

Ech bijzonder, ik weet nog goed dat de twee weken na mn eerste echo met 7 wk een eeuwigheid duurden. Nu heb ik vorige week mn tweede echo gehad, maar de afgelopen week ging juist heel snel! Wel heel fijn want dat langzame was tergend langzaam.

Leuk feitje, morgen zit ik op 10 weken na de punctie en is er sprake van een doorgaande zwangerschap! Dus we hebben weer nieuwe pogingen voor de verzekeringen. Nu natuurlijk totaal niet aan de orde maar wel iets waar ik naar uit heb gekeken hoor

Hai Poekie!

Ging goed! Heb een jaarcontract gekregen met uitzicht op vast contract!! Zo fijn na jaren zo’n verdomde uitzendcontract en dat in deze status.. heerlijk idee.

Van de 12 maanden werk straks 4 maanden verlof... tis wat he... hihi...

Ik heb toevallig vorige week de nipt laten prikken ben ook benieuwd. Heb jij ook om de uitslagen gevraagd voor de nevenbevindingen?

Vanmorgen was ik nog gebeld door het ziekenhuis hoe het ging. Ik had dus echt totaal GEEN klik met die vrouw en zelfs dit gesprek liep ongemakkelijk. Echt elke dag blij dat ik daar niet meer wekelijks hoef te zijn.

Ik heb pas weer 15 december een vk afspraak, duurt echt lang, twijfel nog over een tussentijdse pretecho...wil eigenlijk t geslacht nog niet weten hihi maar wel ff naar de kleine gluren

10 weken alweer Poekie! Gaat lekker!!

Geplaatst

@poekie wauw 10wk vandaag!! En nee niet nadenken over nieuwe pogingen!! Gewoon genieten van deze kleine nu

@kims wat fijn zeg!! Ach joh die verlofperiode wordt door uwv betaald hihi. Maar wel Fantastisch!

Ik zit vandaag op 17 wk. Merk dat ik toch wat onrustig ben nu of t allemaal goed is daarbinnen... Pfff volgende week echo ben er echt weer aan toe... Misschien ook vermoeidheid... Ik ben echt bekaf steeds... Zou t ooit beter worden? Ik heb zin in energie hihi

Geplaatst

Nou Danlon inderdaad! Ben ook onrustig! Vandaag 20 weken!! En vanmiddag "pas" om 17.00 uur de echo.. ben gewoon nerveus..

Vannacht trouwens half 4 wakker, zucht.. nog wel wat geslapen gelukkig.

Gefeliciteerd Kims!! Das fijn een vast contract. En poekie inderdaad; niks nieuwe poging. Ja, voor een brusje ja en niet anders!

Succes all!

Allemaal een weekje erbij op de teller!! ❤️

Geplaatst

@kims @danlon, ik ben vandaag 12+5 wk zwanger hoor, maar 10 na de punctie dus voor de verzekering een doorgaande zwangerschap. En vandaag ook lekker stoppen met die bollen joechei!

@kims wat tof dat je zelfs nu je zwanger bent gewoon een contract met goed vooruitzicht hebt gekregen. Gefeliciteerd!

@danlon haha ja het liefst zouden we veel vaker kijken he? Gelukkig volgende week mag je weer! Nog even volhouden!

Geplaatst

Was gewoon té druk met het nieuws te vertellen aan iedereen gisteravond.. maarrrr heerlijke check, alles nagelopen en gezien en goedgekeurd het is nog steeds een jongen!

Het is wel een serieuzere echo zeg, met een enorme checklist!

Mijn placenta ligt wat laag dus volgens protocol moet ik met 32 wk weer. Ach zij maakte zich geen zorgen daarover en ik heb een extra echo dadelijk

Oja doordat de placenta voor de buikwand ligt voelen we hem nog niet zo makkelijk.

Maar knap is ie wel hoor; kijk maar; 52ab931668eeecbeb0b6432d350294ef.jpg

Geplaatst

Wauw! Mooi plaatje zeg!! Wat fijn ook dat alles allemaal goed is gegaan!

Druk zijn met goed nieuws te vertellen is een fijne manier om het druk te hebben hihi.

Over 2 weken nog een echo, dat is fijn! Gaan jullie daarna nog een pretecho of zo doen? Of stop je dan met echo's?

Geplaatst

@inge35 wat een mooi plaatje! Je hebt hetzelfde als ik wat betreft de placenta. Morgen 18 weken en ik heb hem bewust nog maar 2x gevoeld.

Geplaatst
Was gewoon té druk met het nieuws te vertellen aan iedereen gisteravond.. maarrrr heerlijke check, alles nagelopen en gezien en goedgekeurd het is nog steeds een jongen!

Mijn placenta ligt wat laag dus volgens protocol moet ik met 32 wk weer. Ach zij maakte zich geen zorgen daarover en ik heb een extra echo dadelijk

Oja doordat de placenta voor de buikwand ligt voelen we hem nog niet zo makkelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Wauw zeg!! Das inderdaad een kleine casanova

En inderdaad, lekker zo'n extra echo haha... Wat fijn dat verder alles goed met hem gaat, extra genieten!!

Geplaatst

Gaaf inge je echo! Hihi geweldig als ze niet meer helemaal op de foto passen.

En lekker he meiden... die weken die voorbij gaan!

Ik vandaag op 14 weken. En toch een echo gepland nog voor de jaarwisseling, om misschien toch het geslacht te weten en zowieso om weer even te kijken!

Hoop voor jullie dat die vermoeidheid snel over is, al zou het met twee in je buik wel extra veel energie kosten Danlon!

Nog even geduld dus op je stapelbed echo

Geplaatst

Grappig @inge 35 dat we opeens nadat mijn uitgerekende datum is bijgesteld heel wat dichter bij elkaar zitten. Ik ben morgen 13 weken. Zelf ben ik trouwens op 23 mei jarig. Leuk hihi

Geplaatst

Zo en het startsein om te shoppen is nu gegeven hoor! Goeie timing zo met black friday weekend! Eerste schoentjes in huis

Poekie ik ben het even kwijt, ben je nou 17 of 13 weken nu?

Die vermoeidheid begint éíndelijk een beeeetje af te nemen.. alhoewel ik op een vrije dag nog wel graag een tukje op de bank doe. Ik kan wel weer wat activiteiten ondernemen. Dus KitKat nog even wat weken door helaas..

Bekken wordt wel pijnlijker, trap op is echt niet grappig. Oefeningen van de fysio en lekker zwemmen.

Misselijk nog vooral savonds na het eten. Bah.

En.... ik voel hem vandaag echt bewust!! Als ik met mijn hand druk op mijn buik kreeg ik een plopje terug, tot 3x toe. Echt geweldig!

Hoe is het met je misselijkheid Danlon?

Nu nog lekker doorslapen en het wordt nóg beter

Liefs Inge

Geplaatst
Zo en het startsein om te shoppen is nu gegeven hoor! Goeie timing zo met black friday weekend! Eerste schoentjes in huis

Poekie ik ben het even kwijt, ben je nou 17 of 13 weken nu?

Die vermoeidheid begint éíndelijk een beeeetje af te nemen.. alhoewel ik op een vrije dag nog wel graag een tukje op de bank doe. Ik kan wel weer wat activiteiten ondernemen. Dus KitKat nog even wat weken door helaas..

Bekken wordt wel pijnlijker, trap op is echt niet grappig. Oefeningen van de fysio en lekker zwemmen.

Misselijk nog vooral savonds na het eten. Bah.

En.... ik voel hem vandaag echt bewust!! Als ik met mijn hand druk op mijn buik kreeg ik een plopje terug, tot 3x toe. Echt geweldig!

Hoe is het met je misselijkheid Danlon?

Nu nog lekker doorslapen en het wordt nóg beter

Liefs Inge

Oh ik had jou genoemd in mijn berichtje dat we dicht bij elkaar zitten, maar ik bedoelde kims hihi

Geplaatst
Grappig @inge 35 dat we opeens nadat mijn uitgerekende datum is bijgesteld heel wat dichter bij elkaar zitten. Ik ben morgen 13 weken. Zelf ben ik trouwens op 23 mei jarig. Leuk hihi

Hai Poekie!! Leuk leuk! Straks dus je kleine wonder misschien wel voor je verjaardag

Hihi beter cadeau is er niet toch!

Bij mijn laatste echo leek ik ook 4 dagen vroeger, maar ze wilde de datum van het ziekenhuis niet aanpassen. Nou ja ik vind het prima

Hoe voel je je verder? Bij mij lijkt de vermoeidheid eindelijk wat minder te gaan worden!

Afgelopen nacht alleen wakker gelegen van ik denk bandenpijn.

Mijn buik begint nu wat te groeien... blijft bijzonder!

Geplaatst

Hey dames

Ik lees op internet zoveel verschillende dingen hierover en dacht... wie weet het beter dan de zwangeren..

weten jullie nog hoe dik je bms was op de dag van de punctie ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden