Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn Danlon dat het goed was! Jammer van de VK io! En dat geslacht.... mijn hemel ik ben zo nieuwsgierig wat bizar en grappig dat hij/zij het zo lang geheim houdt voor je

Ik ben er niet mee bekend, maar klinkt pijnlijk!!

Voor het schema; ik heb woensdag 20 december weer VK!

En dinsdag de test voor zwangerschapssuiker, ben benieuwd wanneer er dan een uitslag volgt..

• Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig weer een mooie bevestiging @danlon. Ik heb nooit van zwangerschaps ischias gehoord, maar wel van een gewone en weet dat het knap vervelend is. Idd snel naar de fysio, die kan je er wel mee helpen.

Ik ben ook stikbenieuwd naar het gedlacht van nr 2. Wat doe je al je dat via de echo tot het einde niet kan zien? Of is dat onmogelijk? Ik weet dat ze in belgie bij de nipt ook anar het geslacht kunnen kijken, kunnen ze bij jou ook geen bloed afnemen daarvoor? Hoewel jij natuurlijk 2 kindjes hebt... pfff verwarrend!

Shanty is helemaal van de radar verdwenen geloof ik he? Was maar van korte duur??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Fijn Danlon dat het goed was! Jammer van de VK io! En dat geslacht.... mijn hemel ik ben zo nieuwsgierig wat bizar en grappig dat hij/zij het zo lang geheim houdt voor je

Ik ben er niet mee bekend, maar klinkt pijnlijk!!

Voor het schema; ik heb woensdag 20 december weer VK!

En dinsdag de test voor zwangerschapssuiker, ben benieuwd wanneer er dan een uitslag volgt..

Ik kreeg die keer dat ik m had gehad de volgende dag uitslag dat t niet goed was.. Maar toen wist ik nog niet dat ik eigk gewoon diabeet was

Ik ben zooooo ongeduldig aan t worden haha

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Gelukkig weer een mooie bevestiging @danlon. Ik heb nooit van zwangerschaps ischias gehoord, maar wel van een gewone en weet dat het knap vervelend is. Idd snel naar de fysio, die kan je er wel mee helpen.

Ik ben ook stikbenieuwd naar het gedlacht van nr 2. Wat doe je al je dat via de echo tot het einde niet kan zien? Of is dat onmogelijk? Ik weet dat ze in belgie bij de nipt ook anar het geslacht kunnen kijken, kunnen ze bij jou ook geen bloed afnemen daarvoor? Hoewel jij natuurlijk 2 kindjes hebt... pfff verwarrend!

Shanty is helemaal van de radar verdwenen geloof ik he? Was maar van korte duur??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik hoop dat fysio raad weet... Wordt elke dag wat erger..

Ja wat doe ik dan... Gewoon afwachten.. Wat moet je anders haha... We gaan wel nog 4d proberen.. Dus wie weet dan.. Ik heb mn hoop nu gevestigd op volgende week haha.. Mijn geduld raakt wel beetje op

Geplaatst

Hoi, ik ben Wolly. Heb echt al heel veel aan het forum gehad. Eigenlijk vooral steeds meegelezen en meegeleefd bij het wachtbankje. Ehm voor diegenen die nieuwsgierig zijn. Ik heb 3x een TP na ICSI gehad waarvan 1 cryo. We hebben echt heel veel geluk gehad want de laatste is blijven plakken. Woop-Woop! Ik ben trouwens 36 jaar en 7-7 -2018 uitgerekend. Heb een erg lage Amh-waarde van 0,3 voor het laatst gemeten met 34 jaar.

Het was tot nu toe heel spannend; 1e echo was niet goed i.v.m. afwijkende vruchtzak/vruchtje. Gyn verwachtte miskraam. Moest rustig(er) aan doen en hopen op verbetering. Bij de 2e echo lijkt het toch allemaal hersteld. Kleintje doet nu z'n en ligt op de goede plek. Nu het beter lijkt te gang (sorry ik ben zo bang voor een teleurstelling, zeker ook met wat al zo veel meiden moeten doormaken op fit forum)

wil ik toch wel graag aanhaken op het forum. Ik reageer niet altijd even snel maar leef super met iedereen mee en hoop dat ik in gedachten iedereen een beetje kan steunen.

Oké dat was het even voor nu. Groetjes 🤗

Geplaatst

Hoi Wolly! Wat fijn dat de kleine zich bij de tweede echo heeft hersteld. Ik heb mrg m’n derde echo en heb zowat constant bloedverlies gehad (bruin). Eerste echo had ik alleen een vruchtzak, tweede echo was die gegroeid en had ik een te kleine embryo en mrg de 3e echo om te zien hoe het ervoor staat. De artsen hebben niet veel hoop. Verlies net wat meer rood bloed en stolsels dus ben wel benieuwd hoe het er mrg voor staat. Zou graag op dit bankje blijven maar ben er bang voor dat ik eraf moet...ik heb ook een lage amh waarde 0,34.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hoi, ik ben Wolly. Heb echt al heel veel aan het forum gehad. Eigenlijk vooral steeds meegelezen en meegeleefd bij het wachtbankje. Ehm voor diegenen die nieuwsgierig zijn. Ik heb 3x een TP na ICSI gehad waarvan 1 cryo. We hebben echt heel veel geluk gehad want de laatste is blijven plakken. Woop-Woop! Ik ben trouwens 36 jaar en 7-7 -2018 uitgerekend. Heb een erg lage Amh-waarde van 0,3 voor het laatst gemeten met 34 jaar.

Het was tot nu toe heel spannend; 1e echo was niet goed i.v.m. afwijkende vruchtzak/vruchtje. Gyn verwachtte miskraam. Moest rustig(er) aan doen en hopen op verbetering. Bij de 2e echo lijkt het toch allemaal hersteld. Kleintje doet nu z'n en ligt op de goede plek. Nu het beter lijkt te gang (sorry ik ben zo bang voor een teleurstelling, zeker ook met wat al zo veel meiden moeten doormaken op fit forum)

wil ik toch wel graag aanhaken op het forum. Ik reageer niet altijd even snel maar leef super met iedereen mee en hoop dat ik in gedachten iedereen een beetje kan steunen.

Oké dat was het even voor nu. Groetjes

Welkom!

En he... De eerste positieve stap heb je al gezet door naar dit bankje over te stappen.. Wanneer mag je weer kijken?

We weten allemaal wat je doormaakt en die angst kunnen we niet wegnemen alleen elkaar steunen..

Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd

Geplaatst

Dankjewel! Voel me al heel welkom hier💞

@Sharlee, ik hoop het zo voor je. Morgen weer spannend voor jullie!! Heb van begin af aan meegeleefd vanaf het wachtbankje omdat we redelijk gelijk op gingen met de TD (1-11) en het allemaal zo herkenbaar is. Ik heb tussendoor een bloeding gehad en dan staat de wereld even stil. Daarom hoop ik zo dat je morgen een positief bericht krijgt. Als het zo dichtbij is en het ontglipt je weer. Lijkt me heel zwaar. Daarom heel veel positieve energie jouw kant op en heel veel succes en sterkte morgen 🍀🍀🍀

@Danlon, ik mag 18-12 weer voor een echo. Dus duimen, rustig aan doen en stress vermijden op het werk. Best lastig in de Kristine decembermaand. Maar er zijn nu veel belangrijkere dingen! Succes bij de fysio binnenkort👍🏻

Geplaatst

Welkom Wolly! Zoals Danlon zegt; we voelen wat je voelt! Doe rustig aan!

En jee Sharlee succes morgen, wat hoop ik op een wonder

Geplaatst
Welkom Wolly! Zoals Danlon zegt; we voelen wat je voelt! Doe rustig aan!

En jee Sharlee succes morgen, wat hoop ik op een wonder

Thnx Inge!

Geplaatst
Dankjewel! Voel me al heel welkom hier

@Sharlee, ik hoop het zo voor je. Morgen weer spannend voor jullie!! Heb van begin af aan meegeleefd vanaf het wachtbankje omdat we redelijk gelijk op gingen met de TD (1-11) en het allemaal zo herkenbaar is. Ik heb tussendoor een bloeding gehad en dan staat de wereld even stil. Daarom hoop ik zo dat je morgen een positief bericht krijgt. Als het zo dichtbij is en het ontglipt je weer. Lijkt me heel zwaar. Daarom heel veel positieve energie jouw kant op en heel veel succes en sterkte morgen

@Danlon, ik mag 18-12 weer voor een echo. Dus duimen, rustig aan doen en stress vermijden op het werk. Best lastig in de Kristine decembermaand. Maar er zijn nu veel belangrijkere dingen! Succes bij de fysio binnenkort

Hoop dat ik met je gelijk mag op blijven lopen

Geplaatst

@Wolly welkom op dit bankje!

@Sharlee heel veel succes strakjes. Ik hoop zo erg dat alles goed komt voor je.

@danlon hoe gaat het met jou en de tweeling?

Hoe gaat het met de rest van de dames? Hoe ver zijn jullie nu?

Zit bijna op de helft van de zwangerschap (zaterdag 20 weken). Voel nog zo weinig, af en toe een raar geluidje uit mijn buik of een klop, of dat ik stil lig en gevoel heb dat mijn buik heen en weer gaat. Woensdag mag ik eindelijk weer op controle, hopen dat alles goed gaat met de kleine. Ik heb sinds 3 dagen teveel energie ofzo, lukt me niet om te slapen s'nachts. Misschien ook nerveus voor de 20 weken echo. Ik ben tot nu toe ook maar 2.5 kg aangekomen, dus ben benieuwd hoe dat na deze week gaat. Heb ook niet echt een grote buik.

Geplaatst

Zit bijna op de helft van de zwangerschap (zaterdag 20 weken). Voel nog zo weinig, af en toe een raar geluidje uit mijn buik of een klop, of dat ik stil lig en gevoel heb dat mijn buik heen en weer gaat. Woensdag mag ik eindelijk weer op controle, hopen dat alles goed gaat met de kleine. Ik heb sinds 3 dagen teveel energie ofzo, lukt me niet om te slapen s'nachts. Misschien ook nerveus voor de 20 weken echo. Ik ben tot nu toe ook maar 2.5 kg aangekomen, dus ben benieuwd hoe dat na deze week gaat. Heb ook niet echt een grote buik.

Thnx Ash! Vanmorgen een testje gedaan maar deze loopt al minder snel op en kleur ook minder donker...denk dat alles er misschien al uit is met al dat stolsel en bloedverlies

Geplaatst
Thnx Ash! Vanmorgen een testje gedaan maar deze loopt al minder snel op en kleur ook minder donker...denk dat alles er misschien al uit is met al dat stolsel en bloedverlies

Lieverd, ik duim me helemaal suf!

Zet hem op wijffie!!!!!!!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Lieverd, ik duim me helemaal suf!

Zet hem op wijffie!!!!!!!

Vanmrg testje gedaan die kleurde minder snel en ziet er ook wat lichter uit dus heb er een hard hoofd in helaas

Geplaatst
Vanmrg testje gedaan die kleurde minder snel en ziet er ook wat lichter uit dus heb er een hard hoofd in helaas

Ahhhh neee!!! Ik ben nog aan t duimen.. Hoelaat mag je?

Geplaatst
Vanwege testje gedaan die kleurde minder snel en ziet er ook wat lichter uit dus heb er een hard hoofd in helaas

Shit! Zo niet wat je wilt zien nu.

Lieverd ik kan niets anders zeggen dan je heel heel veel succes en sterkte wensen.

We denken aan je.

We hopen allemaal op goed nieuws en zullen het met je mee vieren als dat zo is.

Heeft het niet zo mogen zijn zijn we er ook allemaal voor je.

Hou je taai lieverd!

Geplaatst
Ahhhh neee!!! Ik ben nog aan t duimen.. Hoelaat mag je?

11:20. Ben nu maar de badkmr aan het poetsen en m’n neefje komt zo. Dus tot die tijd vermaak ik me wel;)

Geplaatst
Shit! Zo niet wat je wilt zien nu.

Lieverd ik kan niets anders zeggen dan je heel heel veel succes en sterkte wensen.

We denken aan je.

We hopen allemaal op goed nieuws en zullen het met je mee vieren als dat zo is.

Heeft het niet zo mogen zijn zijn we er ook allemaal voor je.

Hou je taai lieverd!

Doe ik

Geplaatst

De tweeling groeit volgens schema, mn buik niet! Manman ik voel me nu al een zeekoe

Haha dat is vast zenuwen... Maar ik zou zeggen stuur maar beetje energie naar mij toe hoor!! Ik kan t wel gebruiken.

Ik kom net bij internist weg voor mn diabetes.. En die had respect, ik ben nog niks aangekomen sinds vorige keer haha.. Ik was natuurlijk eerst afgevallen door misselijkheid, dat is er wel weer bij nu.

Woensdag wel gelijk uitgebreide controle dan, heerlijk! Betekent extra lang naar de kleine man kijken hihi

Geplaatst

@danlon zeekoe? Wat erg haha. Ik heb woensdag controle bij de verloskundige en 18 december de 20 weken echo. Superspannend. Ik heb de eerste 12 weken ook ontzettend slecht gegeten, sommige dagen helemaal niks gegeten. Dus hoop niet dat de kleine er last van heeft gekregen.

Geplaatst
@danlon zeekoe? Wat erg haha. Ik heb woensdag controle bij de verloskundige en 18 december de 20 weken echo. Superspannend. Ik heb de eerste 12 weken ook ontzettend slecht gegeten, sommige dagen helemaal niks gegeten. Dus hoop niet dat de kleine er last van heeft gekregen.
Nee de kleine eet jouw reserves wel hoor..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden