Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ohh dat is fijn zeg!! Alleen waarom moet je nog 6 dagen wachten voor de terugplaatsing als je lichaam er al klaar voor is?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik krijg een cryo tp. Wederom een morula. Deze is al een paar dagen oud dus dan komt hij/zij in de meest natuurlijke omgeving terug. Sharlee beterschap! Lalautje sterkte met de medicatie!Beebwish wat een kl#te bericht voor jullie!! Heel veel sterkte 😙
  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik krijg een cryo tp. Wederom een morula. Deze is al een paar dagen oud dus dan komt hij/zij in de meest natuurlijke omgeving terug. Sharlee beterschap! Lalautje sterkte met de medicatie!Beebwish wat een kl#te bericht voor jullie!! Heel veel sterkte

Thanks voor je uitleg..ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid en krijg dan ook in een natuurlijke cyclus een cryo tp.. spannend dat je 9 nov de terugplaatsing hebt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Thanks voor je uitleg..ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid en krijg dan ook in een natuurlijke cyclus een cryo tp.. spannend dat je 9 nov de terugplaatsing hebt

Het is zodat het eitje kan ‘springen’ die ze eigenlijk niet gaan gebruiken.. maar die gaat dan na 35 uur ongeveer (normaal heb je dan de punctie) en dan vanaf die dag tellen ze er het aantal dagen bij op hoe oud de cryo al is..

Geplaatst
Ik krijg een cryo tp. Wederom een morula. Deze is al een paar dagen oud dus dan komt hij/zij in de meest natuurlijke omgeving terug. Sharlee beterschap! Lalautje sterkte met de medicatie!Beebwish wat een kl#te bericht voor jullie!! Heel veel sterkte
Dank je!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Het is zodat het eitje kan ‘springen’ die ze eigenlijk niet gaan gebruiken.. maar die gaat dan na 35 uur ongeveer (normaal heb je dan de punctie) en dan vanaf die dag tellen ze er het aantal dagen bij op hoe oud de cryo al is..

Ohh ik begrijp T.. eigenlijk ook heel logisch! Bedankt voor je uitleg

Geplaatst
Ohh ik begrijp T.. eigenlijk ook heel logisch! Bedankt voor je uitleg

Ja ons lichaam is niet helemaal voor de gek te houden, dus het moet maar zo hihi

Geplaatst
Ik ga zo dadelijk de ovitrelle zetten. Ik zit op cyclus dag 9 en had rechts een follikel van 17mm. Baarmoederslijmvlies was 8mm. Dus klaar! Tp is 9 november.
Wat fijn ! Straks je Emmy aan boord en hopen dat dit m gaat zijn 🙏🏾🙌🏾
Geplaatst
Ik ga zo dadelijk de ovitrelle zetten. Ik zit op cyclus dag 9 en had rechts een follikel van 17mm. Baarmoederslijmvlies was 8mm. Dus klaar! Tp is 9 november.
Wat fijn christel ! Volgende wk Emmy aan boord en dan hopen dat dit m gaat zijn .. ik ga voor je duimen heej 🙏🏾🙌🏾@ lalautje ja die medicijnen doen echt met je hoor heb t beide meegemaakt ene keer voelde ik me goed dat ik dacht oké dit valt wel mee en een ander poging was het echt idd tegenovergestelde Hooelijk ga je je beter voelen @ luna duim voor je dat er maandag een positieve bloedtesten verkregen wordt🙏🏾
Geplaatst

@sharlee heel vervelend , hopelijk gaat het snel over. Wat een gekke timing ook ervoor he..

Ik heb zelf nooit blaasontsteking gehad, weet ook echt niet hoe of wat.

Sterkte.

@Christel dat is mooi dat de ovitrelle erin zit , op naar 9 november, spannend!

De dames op het wachtbankje, heel veel succes en hopelijk allemaal straks een positieve test in handen

@Lalautje neem je dhea in natuurlijke vorm? En hoe lang moet je het slikken? Wat voor bijwerkingen heeft het? Ik slik zo af en toe wild yam.

En ik heb gisteren bloed afname gehad van Amh, Fsh en Oestradiol. Nu wachten op de uitslag volgende week. Ben echt benieuwd..

30 nov/1 dec begin ik pas met de pil.

@Manace jij ook succes, hopelijk word je snel ongesteld zodat je doorkan met de cryo.

@Butterfly hoe gaat het nu met je? Gisteren je eerste deca weer gezet en Binnenkort beginnen met het stimuleren

Heel veel succes!

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ik sluit me weer aan bij deze forum. In maart 2015 heb ik mijn eerste terugplaatsing via het ICSI traject gehad. Het was direct raak en in december 2015 ben ik bevallen van een zoon. Afgelopen augustus hebben we weer een intake in Zwolle gehad om voor een cryo terugplaatsing te gaan. We hebben nog 9 cryos in de diepvries dus dat gaat vast goed komen. Na het laten verwijderen van mijn spiraaltje afgelopen maart was ik heel regelmatig ongesteld, iets wat nieuw voor mij was. Helaas bleef de laatste 2 keren wat langer uit waardoor ik weer onregelmatig was. Daarom gestart met Provera om de menstruatie op te wekken en ik ben gisteren ongesteld geworden. Wij gaan voor een terugplaatsing in een kunstmatige cyclus en 16 Nov heb ik mijn start echo. Ik vind het allemaal weer erg spannend en vond het de vorige keer ook erg fijn om mee te lezen en te schrijven in een forum.

Iedereen heel veel succes!

Geplaatst
Hoi allemaal!

Ik sluit me weer aan bij deze forum. In maart 2015 heb ik mijn eerste terugplaatsing via het ICSI traject gehad. Het was direct raak en in december 2015 ben ik bevallen van een zoon. Afgelopen augustus hebben we weer een intake in Zwolle gehad om voor een cryo terugplaatsing te gaan. We hebben nog 9 cryos in de diepvries dus dat gaat vast goed komen. Na het laten verwijderen van mijn spiraaltje afgelopen maart was ik heel regelmatig ongesteld, iets wat nieuw voor mij was. Helaas bleef de laatste 2 keren wat langer uit waardoor ik weer onregelmatig was. Daarom gestart met Provera om de menstruatie op te wekken en ik ben gisteren ongesteld geworden. Wij gaan voor een terugplaatsing in een kunstmatige cyclus en 16 Nov heb ik mijn start echo. Ik vind het allemaal weer erg spannend en vond het de vorige keer ook erg fijn om mee te lezen en te schrijven in een forum.

Heel veel succes!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

Ik was even offline en kijk vandaag weer! Jeeee wat een leuk bericht om mee wakker te worden. Gefeliciteerd!!!!!

Geplaatst
Hoi allemaal!

Welkom, spannend zeg!!! is idd fijn om elkaar hier te steunen en informeren

Geplaatst
@sharlee heel vervelend , hopelijk gaat het snel over. Wat een gekke timing ook ervoor he..

Ik heb zelf nooit blaasontsteking gehad, weet ook echt niet hoe of wat.

Sterkte.

@Christel dat is mooi dat de ovitrelle erin zit , op naar 9 november, spannend!

De dames op het wachtbankje, heel veel succes en hopelijk allemaal straks een positieve test in handen

@Lalautje neem je dhea in natuurlijke vorm? En hoe lang moet je het slikken? Wat voor bijwerkingen heeft het? Ik slik zo af en toe wild yam.

En ik heb gisteren bloed afname gehad van Amh, Fsh en Oestradiol. Nu wachten op de uitslag volgende week. Ben echt benieuwd..

30 nov/1 dec begin ik pas met de pil.

@Manace jij ook succes, hopelijk word je snel ongesteld zodat je doorkan met de cryo.

@Butterfly hoe gaat het nu met je? Gisteren je eerste deca weer gezet en Binnenkort beginnen met het stimuleren

Heel veel succes!

Lief van je

Geplaatst
Hoi allemaal!

Hi volgens mij zaten wij toen ook bij elkaar op bankje hier een dochter van feb 2016

Heel veel succes!!

Geplaatst

@christel, top!!! Op naar een mooi tp 9 nov!! 🍀 dat dit jullie wondertje mag zijn.

@luna, hopelijk toch nog een positieve test. Is je zo gegund.

@petsie85, welkom terug!!! Waar zit jij nu i het traject?

@acj1984, welkom, en hopelijk een mooie tp en dat het maar meteen weer raak mag zijn half/eind november🍀

@kitkat, voor jou begint het ook spannend te worden🍀

@miranda, succes met de 2e wachtweek.🍀

@hier wachten we nog rustig door, kan er niks zinnigs ober zeggen. Komene week lekker met mijn moeder weg, dus heerlijke afleiding. En hoop zo op positief nieuws volgende week.

Ook voor de anderen die wachten tussendoor, weer aan de hormonen zijn 😙💪

Geplaatst

@amf dat klopt idd!! Je naam komt me ook bekend voor. Zit je inmiddels ook weer in het traject? Heb je nog cryos ingevroren?

Wat leuk om te lezen dat er weer positief getest is. Gefeliciteerd! Lees weer beetje bij beetje bij en zag dat een aantal ook 6 Nov mogen testen. Wat spannend allemaal!!!

Ben zo blij dat ik nu niet hoef te spuiten en het alleen terug plaatsen is! Iemand ervaring met zo'n startecho en hoe lang het ongeveer duurt dat ze terug gaan plaatsen?

Geplaatst
@christel, top!!! Op naar een mooi tp 9 nov!! dat dit jullie wondertje mag zijn.

@acj1984, welkom, en hopelijk een mooie tp en dat het maar meteen weer raak mag zijn half/eind november

@kitkat, voor jou begint het ook spannend te worden

@miranda, succes met de 2e wachtweek.

@hier wachten we nog rustig door, kan er niks zinnigs ober zeggen. Komene week lekker met mijn moeder weg, dus heerlijke afleiding. En hoop zo op positief nieuws volgende week.

Ook voor de anderen die wachten tussendoor, weer aan de hormonen zijn

Heey goeiemorgen!

Pfff wat is dit een hel zeg! Dat wachten is niet te doen.

Hier helaas geen goed gevoel weer. De bijwerkingen van de HCG spuit zijn weg en daarvoor zijn mijn typische menstruatie klachten weer enorm aanwezig. Vooral mijn rug is weer een teken van foute boel

Sinds twee dagen komt de rest van de utrobollen er licht bruin uit dus gok dat ik dit weekend ongesteld ga worden.

Doe sinds 3 dagen testjes maar dat zegt niets eigenlijk. Met onze berekeningen zou ik vandaag nog rond de 26 HCG in mijn bloed moeten hebben.

Doe 25 hcg testjes en die zijn alle 2 positief maar ze lopen niet op. Zie de foto (Links is de laatste van vandaag)

CB digitaal is ook raar. Gisteren na heeeeel lang denken zei de eerste zwanger en 1+2 weken (Gisteren zou ik dus rond de 50hcg moeten hebben gehad technisch gezien) Vanmorgen had ik een slightly andere CB digitale test. Die geeft niet aan zwanger of niet zwanger met de tijdsaanduiding, maar een plusje met de tijdsaanduiding. Weet dus niet of die een andere HCG meet. Die gaf vanmorgen 2-3 aan. Snap er dus niets van..

Na vakkundig dat ding te hebben gesloopt (om half 5 smorgens hahah) zag ik ook geen verschil qua streepjes tussen die van gisteren en vandaag..

Zou hoopvol moeten zijn maar dat bruinverlies en die rugpijn zorgen dat ik met een heavy heart hier zit en het ergste vrees.

Meiden wat is positief blijven toch moeilijk.. zucht...

Sorry voor mijn niet zo optimistische kijk! Vind het gewoon heel heel zwaar..c9ac1fc6ea4d01eb6a6873b29bae64bf.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
@christel, top!!! Op naar een mooi tp 9 nov!! dat dit jullie wondertje mag zijn.

@acj1984, welkom, en hopelijk een mooie tp en dat het maar meteen weer raak mag zijn half/eind november

@kitkat, voor jou begint het ook spannend te worden

@miranda, succes met de 2e wachtweek.

Ook voor de anderen die wachten tussendoor, weer aan de hormonen zijn

Ohh Pino dat is fijn zeg even er tussenuit met je moeder.. mooie afleidinghoop ook zo op goed nieuws voor jou

Geplaatst
Heey goeiemorgen!

Hier helaas geen goed gevoel weer. De bijwerkingen van de HCG spuit zijn weg en daarvoor zijn mijn typische menstruatie klachten weer enorm aanwezig. Vooral mijn rug is weer een teken van foute boel

Sinds twee dagen komt de rest van de utrobollen er licht bruin uit dus gok dat ik dit weekend ongesteld ga worden.

Doe sinds 3 dagen testjes maar dat zegt niets eigenlijk. Met onze berekeningen zou ik vandaag nog rond de 26 HCG in mijn bloed moeten hebben.

Doe 25 hcg testjes en die zijn alle 2 positief maar ze lopen niet op. Zie de foto (Links is de laatste van vandaag)

CB digitaal is ook raar. Gisteren na heeeeel lang denken zei de eerste zwanger en 1+2 weken (Gisteren zou ik dus rond de 50hcg moeten hebben gehad technisch gezien) Vanmorgen had ik een slightly andere CB digitale test. Die geeft niet aan zwanger of niet zwanger met de tijdsaanduiding, maar een plusje met de tijdsaanduiding. Weet dus niet of die een andere HCG meet. Die gaf vanmorgen 2-3 aan. Snap er dus niets van..

Na vakkundig dat ding te hebben gesloopt (om half 5 smorgens hahah) zag ik ook geen verschil qua streepjes tussen die van gisteren en vandaag..

Zou hoopvol moeten zijn maar dat bruinverlies en die rugpijn zorgen dat ik met een heavy heart hier zit en het ergste vrees.

Sorry voor mijn niet zo optimistische kijk! Vind het gewoon heel heel zwaar..c9ac1fc6ea4d01eb6a6873b29bae64bf.jpg

Hoi Kitkat,

Wat is je testdatum? Berekenen hoeveel hcg je hebt is niet te doen omdat de hcg aanmaak bij iedereen anders is.

Een beetje bruinverlies is heel normaal ook als je zwanger bent. Verder heb je het over rugpijn, iets wat bij zowel menstruatie als zwangerschap kan horen. Probeer niet te negatief te zijn, maar hou hoop en vertrouwen in je kleintje. Je hebt voorlopig wel positieve testen in handen en dat is in ieder geval een heel mooi begin!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Heey goeiemorgen!

Ohhh KitKat wat spannend he.. maar volgens mij zie ik toch echt wel 3 positieve testen????

Geplaatst
@amf dat klopt idd!! Je naam komt me ook bekend voor. Zit je inmiddels ook weer in het traject? Heb je nog cryos ingevroren?

Wat leuk om te lezen dat er weer positief getest is. Gefeliciteerd! Lees weer beetje bij beetje bij en zag dat een aantal ook 6 Nov mogen testen. Wat spannend allemaal!!!

Ben zo blij dat ik nu niet hoef te spuiten en het alleen terug plaatsen is! Iemand ervaring met zo'n startecho en hoe lang het ongeveer duurt dat ze terug gaan plaatsen?

In maart en april een cryo tp gehad niet blijven zitten, nieuwe punctie gehad en verse tp helaas ook niet blijven zitten,

We hebben nog 9 cryo's maar we hebben even rust ben herstellende van een hernia hopelijk in het nieuwe jaar weer

We gaan ook nog verhuizen in dec dus druk zat nu

Geplaatst
Hoi Kitkat,

Wat is je testdatum? Berekenen hoeveel hcg je hebt is niet te doen omdat de hcg aanmaak bij iedereen anders is.

Een beetje bruinverlies is heel normaal ook als je zwanger bent. Verder heb je het over rugpijn, iets wat bij zowel menstruatie als zwangerschap kan horen. Probeer niet te negatief te zijn, maar hou hoop en vertrouwen in je kleintje. Je hebt voorlopig wel positieve testen in handen en dat is in ieder geval een heel mooi begin!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hey Poekie!

Ja I know dat dat steeds bij ieder anders is.

Ik heb net na terug plaatsing en drie dagen later twee spuiten gekregen met 1500HCG. Om het innestelen te bevorderen denk ik. Dus ik heb die testen moesten idd positief zijn. Kan niet anders want je lichaam moet het afbreken. Ze lopen juist ze afgelopen week af ondat ze zeggen dat elke 24u het halveert..

Rug pijn is bij mij echt een heeeeeeel slecht teken. Na 5 miskramen weet ik ongeveer wat ik normaal voel en dat heb ik totaal niet nu..

Zucht het is idd nog even afwachten tot de 6e. Probeer wel positief te zijn maar dat gaat met ups and downs.. het is en blijft een rollercoaster!

Geplaatst

Als je eitje mooi groot is dan mag je de Ovitrelle zetten en dan drie dagen later ( als je cryo op dag drie is ingevroren) dan tp

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden