Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik had 2jaar geleden 7.5...

Nu weet ik t niet.

Amh heb ik nooit. Laten prikken of laat ik het zo zeggen hebben hun nooit geprikt.

Ik weet nog dat ze twee jaar geleden zeiden ( ze hadden nog meer hormoon waardes geprikt) nou met je hormoon waardes zit t goed en je hebt ook nog genoeg eitjes op voorraad... Ja ja...

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja echt he..

Tegen mij zeiden ze vorig jaar dat het ook wel goed komt met mijn waardes, ik ben nog jong en mijn bmi is goed, geen vervroegde overgang in de familie, ik al 2 kids heb etc etc.

Nu lijk ik ineens 100jaar wbt stimuleren en eicelkwaliteit..

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heh pino en Miranda shit shit shit 🙁🙁

Dat is echt even kl*te !!

2018 MOET een mooi jaar gaan worden 🍀🍀🤞🤞

Onze tijd komt ook 💪

@butterfly bij mij werd gezegd wel of niet ongesteld beide is goed

Ik was een week aan de deca voordat ik stopte met de pil

Wat gek he dat er soms zulke verschillende dingen worden gezegd

Geplaatst
Heh pino en Miranda shit shit shit

Dat is echt even kl*te !!

2018 MOET een mooi jaar gaan worden 🤞🤞

Onze tijd komt ook

@butterfly bij mij werd gezegd wel of niet ongesteld beide is goed

Ik was een week aan de deca voordat ik stopte met de pil

Wat gek he dat er soms zulke verschillende dingen worden gezegd

Oh.... Ok... Dan is er nog hoop...

Ik heb zo gigantische rugpijn komt dat door deca?

Werd jij wel ongi toen je stopte met de decapeptyl? Ik moest de pil en deca de eerste vier dagen samen nemen... En toen dus stoppen

Geplaatst

Wat ontzettend balen van de negatieve testen. Ik had het jullie zo gegund.. Tuurlijk mag je hier om huilen, tis zo'n pittig traject met een paar kansen (de één wat meer dan de ander..) en daar heb je het mee te doen. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Bibi schema

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Vpk1988: 9? nov start pil,

Nieuwe poging/cryo?

Petsy85: +-10 nov ongi,

.. nov echo cryo

Beebwish1982: +- 11 nov ongi,

Deca/meno/gonalf?

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Amf: rustmaand, cryo

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

+- 22 nov ongi, nieuwe poging/cryo

Ivydrew: rustmaand

nov ongi, nieuwe poging/cryo

Menace: rustmaand,

nov ongi, cryo

Luna05: rustmaand,

ongi, nieuwe poging/cryo

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Pino81: rustmaand,

nieuwe poging

Miranda13: rustmaand,

nieuwe poging/cryo

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja ik werd wel ongesteld, eigenlijk hetzelfde als toen ik de pil nog slikte, maar er is in ieder geval niets mis ofzo hoor dag weet ik zeker anders zouden ze dat bij mij niet zeggen toch

Ik ben trouwens nog niet ongesteld pff

morgen cyclusdag 32, maar heb ook wel eens 33/34 gehad dus niet heel ongewoon voor mij

Ik wil gewoon weer beginnen haha heel dubbel

Oh.... Ok... Dan is er nog hoop...

Ik heb zo gigantische rugpijn komt dat door deca?

Werd jij wel ongi toen je stopte met de decapeptyl? Ik moest de pil en deca de eerste vier dagen samen nemen... En toen dus stoppen

Geplaatst
Ja ik werd wel ongesteld, eigenlijk hetzelfde als toen ik de pil nog slikte, maar er is in ieder geval niets mis ofzo hoor dag weet ik zeker anders zouden ze dat bij mij niet zeggen toch

Ik ben trouwens nog niet ongesteld pff

morgen cyclusdag 32, maar heb ook wel eens 33/34 gehad dus niet heel ongewoon voor mij

Ik wil gewoon weer beginnen haha heel dubbel

Ja dubbel he. Ene moment wil en mag je absoluut niet ongesteld worden en het andere moment ben je bang het niet snel genoeg te worden bij wijze van.

Hoelang duurde het na t weglaten van de pil en de doorgaan deca dat je ongesteld werd

Geplaatst

Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer, dag of 3?

Ik zal er komende keer op letten!

Ja dubbel he. Ene moment wil en mag je absoluut niet ongesteld worden en het andere moment ben je bang het niet snel genoeg te worden bij wijze van.

Hoelang duurde het na t weglaten van de pil en de doorgaan deca dat je ongesteld werd

Geplaatst

Weten ze niet, net als bij Pino

Hopelijk toeval en als het weer zo is ander plan bedenken, dan is waarschijnlijk het zaad ofzo toch te slecht

Dus we gaan nog gezonder doen haha en me vriend heeft nu regelmatig werk misschien helpt dat nog

Wow... Alle 10???? Wat is de reden daarvan

Geplaatst

@vpk1988 hoe was de kwaliteit bij het invriezen, hebben ze daar iets over gezegd bij je? Begin hem bij het lezen van jou wel wat te knijpen.. Wij hebben er 9 in de vriezer wel top cryos. Alle 9, 8 cellig ingevroren geloof ik. In ieder geval het maximale maar ook ik weet dat dat niets zegt en bij het dooien er van alles kan gebeuren. Vandaar mijn vraag naar de kwaliteit vd cryo's.. #tocheenbeetjezenuwachtig

Geplaatst

Nee joh dont worry, die van ons konden niet ingevroren worden. Allemaal C en D kwaliteit met redelijk fragmentatie ( afbrokkelen )

We zitten in de Vu en die plaatsen alleen A en B terug

Heb van de 11, 1 B kwaliteit teruggekregen met ook iets fragmentatie, heb daar een positieve test van maar ging 2 dagen later alsnog mis

Geeft ons wel hoop

Jij hebt dus echt goede kans 😉🤗

@vpk1988 hoe was de kwaliteit bij het invriezen, hebben ze daar iets over gezegd bij je? Begin hem bij het lezen van jou wel wat te knijpen.. Wij hebben er 9 in de vriezer wel top cryos. Alle 9, 8 cellig ingevroren geloof ik. In ieder geval het maximale maar ook ik weet dat dat niets zegt en bij het dooien er van alles kan gebeuren. Vandaar mijn vraag naar de kwaliteit vd cryo's.. #tocheenbeetjezenuwachtig
Geplaatst

@vpk jeetje alle 10..

Ze gaan toch wel onderzoeken of het aan het eitje ligt of het zaad? Dit was geen icsi toch?

Sterkte.

Daarom juig ik nauwelijks als ik wat follikeltjes heb, je moet elke keer een level zien te overleven lijkt het..

Geplaatst

Was wel icsi

Dat is de natuur ook soms gewoon he

Hoeft niet perse meteen ergens aan te liggen, pas als we het nog een keer hebben

@vpk jeetje alle 10..

Ze gaan toch wel onderzoeken of het aan het eitje ligt of het zaad? Dit was geen icsi toch?

Sterkte.

Daarom juig ik nauwelijks als ik wat follikeltjes heb, je moet elke keer een level zien te overleven lijkt het..

Geplaatst

Dan ben ik weer iets gerust gesteld 🤗 wat goed dat je zo positief bent! Je hebt er helemaal geen invloed op he.. Dat maakt het allemaal soms best lastig.. En dan werk ik met mensen met een verstandelijke beperking die zwanger raken en kindjes wel eens uit huis geplaatst worden.. Zo dubbel allemaal!

Geplaatst
Was wel icsi

Dat is de natuur ook soms gewoon he

Hoeft niet perse meteen ergens aan te liggen, pas als we het nog een keer hebben

Klopt, dat word er gezegd..maar er is altijd een oorzaak hoor. Een chromosoom, eicelkwaliteit..etc

Geplaatst

Ik heb vandaag mn zorg verzekering 1 stapje verhoogd bij umc zorgverzekering. Van 4 pogingen, tot 5 pogingen. Ik ga dan volgend jaar 198,34 per maand betalen.

Geplaatst

Nou hier bruine afscheiding.

Maar ook van die draden vruchtbaar slijm en echt heel last van mijn eierstokken, Of ze scheuren.. echt eisprong gevoel.

Kan dit? Ik bedoel ik spuit nu 9 dagen deca en slik nu 5 dagen geen pil meer. Stimuleren doe ik niet dus dit klopt toch niet.

Herkent iemand dit, vruchtbaar slijm en pijn eierstokken met decapeptyl gebruik?

Geplaatst

Maar ook van die draden vruchtbaar slijm en echt heel last van mijn eierstokken, Of ze scheuren.. echt eisprong gevoel.

Kan dit? Ik bedoel ik spuit nu 9 dagen deca en slik nu 5 dagen geen pil meer. Stimuleren doe ik niet dus dit klopt toch niet.

Herkent iemand dit, vruchtbaar slijm en pijn eierstokken met decapeptyl gebruik?

Ik breek even in! Ja ik herken dat Butterfly! Hele cyclus enorm in de war! Had ook tussentijdse bloeding bij mijn (toen enorm pijnlijke) eisprong.

Geplaatst

Ook ik herken dit. Na 3 weken de pil begon ik met decap spuiten. Al die tijd heb ik last gehad van bruinverlies en bloed. Dat vruchtbare slijm had ik ook.

Je hele lichaam is in de war! No worries! Dokter zei dat het helemaal normaal was..

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Ik breek even in! Ja ik herken dat Butterfly! Hele cyclus enorm in de war! Had ook tussentijdse bloeding bij mijn (toen enorm pijnlijke) eisprong.
Maar ik gebruik nu decapeptyl 9 dagen

En moet volgende week woensdag pas voor de echo om te kijken of il menopur erbij mag gaan spuiten.

En ik zit nu echt met een scheurend gevoel in mijn eierstokken vruchtbaar slijm.

De menstruatie moest nu komen en ik heb nu ook bruinvetlies maar die pijn en vruchtbaar slijm lijkt me niet te horen nu??

Ik. Mag toch geen eisprong hebben nu als ik volgende week moet gaan stimuleren

Geplaatst
Ook ik herken dit. Na 3 weken de pil begon ik met decap spuiten. Al die tijd heb ik last gehad van bruinverlies en bloed. Dat vruchtbare slijm had ik ook.

Je hele lichaam is in de war! No worries! Dokter zei dat het helemaal normaal was..

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Dus jij had die eierstok pijn en vruchtbare slijm ook tijdens decapeptyl spuiten( zonder pil en zonder menopur of ander stimulatie middel?)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden