Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Cil. Ja, 50% is dan hopen dat we bij de goede 50% zitten

Dame uit mijn omgeving, zwanger van de tweede en heel vlot allemaal, zei: '50% is toch heel veel?!' Hmm nou, totdat je er zelf mee te maken hebt.

Lullige is, ik ben twee jaar terug spontaan zwanger geworden. Werd een miskraam waarna heel ziek. Curretage en 4 zware buikoperaties. Ik had mijn buik vol endometriose. Daarom nu ivf. De hormonen zijn niet goed voor de endometriose, dus vinden we extra spannend.

Maaaaar.... Het is een keer gelukt, zelfs toen ik achteraf al heel ziek bleek te zijn.

Ja voor haar veel, maar voor ons weinig. Mensen hebben geen besef als je niet in zo n situatie hebt gezetten. Dat is wel heel zuur zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dat je snel zwanger bent. Maar kan me voorstellen dat het heel frustrerend is dat je al een keer zwanger bent geweest. Wel een groot voordeel want dan weet je iig dat het lichaam in staat is zwanger te worden. Succes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aaaaah ik had gisteren een test gekocht en was eerst niks aan de hand totaal geen drang om te testen. Maar vanochtend was het toch dat ik dacht nu moet het en het is....

Geplaatst

Gefeliciteerd!!Wanneer zou jouw testdag zijn?Ik heb geen test liggen en het is vandaag mijn testdag🙈😬Ik ga zo naar het vu. Ik hoop niet dat ik te lang op een uitslag moet wachten!!

Aaaaah ik had gisteren een test gekocht en was eerst niks aan de hand totaal geen drang om te testen. Maar vanochtend was het toch dat ik dacht nu moet het en het is....
Geplaatst
Gefeliciteerd!!Wanneer zou jouw testdag zijn?Ik heb geen test liggen en het is vandaag mijn testdag🙈😬Ik ga zo naar het vu. Ik hoop niet dat ik te lang op een uitslag moet wachten!!
Thanks Morgen was mijn testdag 😍🤗🙃Succes straks ik hoop dat je een positieve test hebt
Geplaatst

Gefeliciteerd! Heel duidelijk

Geplaatst
@ Lalautje ik heb 11 januari gesprek arts voor ivf poging 3 ben ook ff blij dat het december ff rust is .. lekker even genieten en dan het nieuwe jaar met positieve energie er weer tegen aan

Ik zal niet vaak op het forum zitten ff deze maand ... drukte met aankomende feestdagen is ook es lekker niet continu ermee bezig te zijn maar zal zeker inloggen om te kijken hoe t met iedereen verloop

Maria b en Maria G nog geen reactie hoop dat t goed gaat met ze

En voor de nieuwe dames om t zo maar es te noemen Welkom en succes op het wachtbankje en of traject hoop io allemaal goed nieuws

❤️❤️❤️

Ahhh meis dat wik zeggen dat het dus niet gelukt is😢. Die had ik gemist.

Sterkte en geniet van je rustmaand!!

Ik heb onder ivf een apart kopje gemaakt voor dames die al aanbeland zijn bij ivf 2 of 3. Dus mss zien we je straks daar.

Voor nu dikke knuffel!! 😙

Geplaatst

Gefeliciteerd!!!

Geplaatst
Duidelijk!! Gefeliciteerd!! Had je het verwacht of juist niet?
Geplaatst
Dag dames! Ik ben net thuis en het is 21.42 uur. Ik heb geen test kunne kopen en rete druk geweest op het werk;-( (ook leuk druk)Het etentje met collega's ging een beetje vreemd, ik dronk geen wijn, ik kreeg toch een italiaans gerecht wat rood vlees had, maar ja ik weet ook niet of ik zwanger ben dus heb het maar deels opgegeten om niet weer op te vallen.Mijn inlegkruis zegt nog steeds hetzelfde;)Wel gerommel in mijn buik.Cystoblaste van 5-6 dagen oud, vandaag zou mijn 29e dag zijn voor ongesteld worden, maar ik wissel nog wel eens tussen 27 dagen en 30 dagen. Morgen mijn testdag bij het ziekenhuis met bloedprikken.Dat is dag 13 vanaf zondag geteld.Testen had nu toch niet gelukt, ik heb veel spa rood en blauw gedronken;-)Ooh zo spannend..ik zou achterover slaan als het gelukt is!
Veel succes!!!! 🍀😘
Geplaatst
Ik heb hetzelfde gehad. Enorme zere buik, harde buik en kortademig. Ik weet nog dat ik door deze klachten naar het ziekenhuis moest voor controle en ik in de auto zat en elke drempel die we over gingen mijn buik zo zeer deed..

Ik moest heel veel drinken. 3 liter per dag en rust nemen. Heb toen 2 weken in de ziektewet gezeten en toen ging het beter. De herstel periode viel achteraf gelukkig mee, kan soms maanden duren zei de arts..

Vandaag een eerste echo foto voor y buikvocht waarop ook een rijstekorrel te zien is. Mn mini zwangerschapje. Hihi. Het vocht is veel minder aan t worden.

Bloedwaarden blijven hetzelfde. Eierstokken nog erg groot maar blijven voorlopig groot door de hormonen. Ik heb nu mn buik slinkt vooral last van alles in mn buik wat tegen elkaar aan komt. Dit is een gemeen gevoel. Maar het ziektebeeld is bijna de bocht om :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Vandaag een eerste echo foto voor y buikvocht waarop ook een rijstekorrel te zien is. Mn mini zwangerschapje. Hihi. Het vocht is veel minder aan t worden.

Bloedwaarden blijven hetzelfde. Eierstokken nog erg groot maar blijven voorlopig groot door de hormonen. Ik heb nu mn buik slinkt vooral last van alles in mn buik wat tegen elkaar aan komt. Dit is een gemeen gevoel. Maar het ziektebeeld is bijna de bocht om :)

Aaah wat leuk! Heb je je beebje weer even kunnen zien ik ben jaloers. Gelukkig word het vocht minder dan voel je je steeds wat beter hoop ik.

Gefeliciteerd Anouk! Geniet van je kerst wonder en die streep is overduidelijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

@bambi85 fijn dat het vocht minder word nu! en je je rijstkorrel hebt kunnen zien al

@anouk gefeliciteerd!

@zoe succes vanmiddag ! 🤞

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp23dec td

Pien76: 19 dec tp2 jan td

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

Beebwish: 14 dec start gonalf

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

Lalautje: 12 dec start pil

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

Zoe1976: zwanger15 dec td

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo ♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Yamila: 4 jan start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

Anouk: ZWANGER! td 15 dec

Geplaatst
Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Ik mis iemand op het schema lalautje. Onze Butterfly
Ja christel ik ben een beetje in de war.

Ik heb gisteren positief heel licht getest met action. Vandaag negatief en net met kruidvat positief . Maar heb bruin rood rosé afscheiding net als de vorige x.

Het komt er niet uit maar dit is als ik zeg maar wat papier naar binnen druk

Ik had de hoop op gegeven maar nu is t weet terug de hoop een beetje .

ik vroeg aan lalautje om mij er van af te halen omdat ik dacht dat het mislukt was ik ben zo bang nu....

Dit is de test van vandaag . Vandaag wachtdag 11 eigenlijke ongi dag...

f27e19808a9ed0f264843022a79a03d0.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb gisteren positief heel licht getest met action. Vandaag negatief en net met kruidvat positief . Maar heb bruin rood rosé afscheiding net als de vorige x.

ik vroeg aan lalautje om mij er van af te halen omdat ik dacht dat het mislukt was ik ben zo bang nu....

🤞🤞🤞🤞🤞

Geplaatst

Ik duim duim duim voor je!! Test ziet er iig goed uit, maar begrijp je twijfel

Geplaatst

Hi All,

Ik volg Saar Koningsberger op insta. Ze is een youtubekanaal begonnen over oa haar fertiliteitstraject en zwangerschap. k heb haar ook aantal keren gezien m’n ziekenhuis. Ik moet zeggen dat ik haar wel een lekker gek kind vindt en haar ervaring zeer herkenbaar voor velen denk ik! Ze gaat in afl. 2 dr medicijnen terug brengen. Anyway wellicht moeite waard om te kijken voor sommigen!

Geplaatst

Spannend butterfly! Ik duim voor je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden