Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi, 

Sinds gisteren ben ik lid geworden. Afgelopen woensdag heb ik een terug plaatsing van een cryo gehad. Dit zonder medicatie. Zaterdag mag ik nu gaan testen.... Hebben meedere wel eens een terug plaatsing gehad in natuurlijke cyclus zonder enige medicatie? En heeft iemand dan ook al eerder getest dan 10 dagen? Ik ben geneigd om nu al te gaan testen... Lastig hoor dat wachten...

Liefs 

Posted

Ha welkom,

ik heb het hele internet al meerdere keren afgestruind en ontdekt dat je op zijn vroegst op WD 7 na tp een positieve test kan hebben. Deze kan ook later nog positief worden indien hij negatief is.

een negatieve test op WD 10; ik heb geen 1 positief bericht gevonden waarbij het daarna nog positief wordt....

ik mag zelf pas op WD 15 testen. Waarom is mij nog niet duidelijk🙁

ik weet alleen niet of er verschil is met natuurlijk of kunstmatig?

Posted

Oké ik zit vandaag op wachtdag 5, dan zou ik woensdag al kunnen testen misschien.. 

Als die op wachtdag 10 negatief is dan is het denk ik jammer genoeg niet gelukt... Maar we blijven hopen! 

Heb jij ook een terug plaatsing gehad pas in natuurlijke cyclus? 

Natuurlijk is volgens mij zonder medicatie en kunstmatig met medicijnen. 

Posted

Ik heb kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan. Eerste legt de cyclus stil en 2 bevorderd de innesteling door baarmoederslijmvlies aan te maken. Van,orgen op WD 8 positief getest😁🤞🏼🍀

maar ben mij bewust dat een vroege miskraam op de loer ligt. Ik mag officieel van ziekenhuis pas 23-7 testen om die reden😉

Posted

Hoi @Kaatje86

Ik heb een paar weken geleden een terugplaatsing gehad van een cryo in een natuurlijke cyclus. Ik heb toen wel 1 spuit ovitrelle moeten zetten (om de ovulatie te stimuleren) maar verder geen medicatie gebruikt. Ik heb toen op wd 7 getest (negatief) en helaas op wd 8 ongesteld geworden.

Aanstaande weekend ga ik voor de eerste echo voor de tp voor onze volgende cryo, ook in een natuurlijke cyclus. 

Ga je morgen testen? 

Posted

Hoi Ele, 

Zelf heb ik ook geen ovitrille hoeven te zetten. Denk dat ik vandaag maar een test ga kopen, wachten duurt zo lang...... Vandaag een week geleden heb ik de terugplaatsing gekregen. 

Hopelijk gaat bij jou de volgende terugplaatsing wel goed, spannend hoor! 

Posted

@Kaatje86 ben benieuwd. Dan is het WD 7 vandaag? Ik had op WD 8 pas positief getest en vandaag op WD 9 weer positief maar niet heel veel donkerder dan gister. Hcg verdubbeld zich om de 72 uur dus dat zou kunnen.

meeste tests testen pas vanaf 50 hcg volgens mij🤨

succes, hopend op een 2e streep🍀🍀🍀

Posted
1 uur terug, Caro- lin zei:

@Kaatje86 ben benieuwd. Dan is het WD 7 vandaag? Ik had op WD 8 pas positief getest en vandaag op WD 9 weer positief maar niet heel veel donkerder dan gister. Hcg verdubbeld zich om de 72 uur dus dat zou kunnen.

meeste tests testen pas vanaf 50 hcg volgens mij🤨

succes, hopend op een 2e streep🍀🍀🍀

Jaaa klopt inderdaad. Kan niet meer wachten hoor haha. Ben heel benieuwd..... Voel verder niet echt iets ofzo, alleen wat rommelende darmen... Heb ik ook altijd rond m'n menstruatie 😏 wauwww bij jou klinkt het heel positief zeg! Ik blijf duimen voor je! 

Posted

Success met het testen @Kaatje86! Het wachten duurt inderdaad lang.. Bij de allereerste tp heb ik niet getest maar 15 dagen gewacht op het bloedprikken. Maar dat vond ik echt niet fijn. Dus vanaf nu ga ik gewoon thuisgelaten van wd 7 of 8. Voelt voor mij beter. 

Wat fijn dat je weer een positief test hebt gehad @Caro- lin!! 💖

Posted

Knap zeg @Ele dat je kon wachten toen op de bloedtest. Vanochtend heb ik dus ook getest... En was echt mega mega licht.... Heb er een foto van gemaakt, daarop lijkt het wat donkerder..... Hopelijk word het streepje komende dagen donkerder! 

IMG_20190717_093151.jpg

Posted
2 uur geleden, Kaatje86 zei:

Knap zeg @Ele dat je kon wachten toen op de bloedtest. Vanochtend heb ik dus ook getest... En was echt mega mega licht.... Heb er een foto van gemaakt, daarop lijkt het wat donkerder..... Hopelijk word het streepje komende dagen donkerder! 

IMG_20190717_093151.jpg

Ze eggen dan streep = streep😁🤞🏼Joehoe😁🤞🏼

Hoe ziet de test er nu uit. Is er nog steeds een streep te zien. Bij mij is de test van gister een dun scherp lijntje geworden....

Posted
1 uur terug, Caro- lin zei:

Ze eggen dan streep = streep😁🤞🏼Joehoe😁🤞🏼

Hoe ziet de test er nu uit. Is er nog steeds een streep te zien. Bij mij is de test van gister een dun scherp lijntje geworden....

Het streepje ziet er nog hetzelfde uit... Ik hoop maar dat die donkerder gaat worden... Hebben jullie misschien bepaalde symptonen? 

Posted (edited)
44 minuten geleden, Ele zei:

Oh spannend @Kaatje86!! Ik duim dat het streepje komende dagen donkerder wordt. Maar dit is al een heel goed begin!! 😍🤞

Jaaa ik hoop het ook, hopelijk gaat er vooruit gang in zitten. 

Edited by Kaatje86
Posted
22 minuten geleden, Kaatje86 zei:

Het streepje ziet er nog hetzelfde uit... Ik hoop maar dat die donkerder gaat worden... Hebben jullie misschien bepaalde symptonen? 

Geen symptomen. Ik voel helemaal geen zwangerschapskwaaltjes. Maar door de medicatie lijkt ik al 3 maanden zwanger😩🙈

Ik hoop hier ook elke dag dat het streepje donkerder wordt, het moet gewoon🤞🏼🍀

Posted

Jaaaa inderdaad moet gewoon! We gaan ervoor. Zijn jullie voor je eerste kindje bezig? Bah die medicatie is ook helemaal niet fijn... Als het maar helpt! 

Posted

Nee, wij zijn al gezegend met een gezonde dochter die in september 5 jaar wordt. We waren daar eigenlijk heel lang compleet mee, maar hadden nog 6 cryo’s,. We hebben die in het begin willen doneren maar ze werden geweigerd door mijn man zijn hemoglomatose.

nu 4 jaar verder toch de wens voor een brusje☺️

Wij hadden al een heel lang traject gehad. 6 jaar duurde het voordat we onze dochter kregen. 4 icsi pogingen met 7 terugplaatsingen en 4 miskramen en 1 bbz verder waren we dus heel blij met haar🥰

Posted

Ahh wat een nare gebeurtenissen allemaal zeg... Wat leuk dat jullie nu toch voor een 2e gaan, duim voor jullie dat het jullie gegunt is. Wij hebben ook een dochtertje, ze is pas 1 geworden. Ons traject heeft 4 jaar geduurd. Eerst iui 5 pogingen zonder resultaat. 1e ivf poging. Verse terugplaatsing niet gelukt, toen 1e cryo en dat is onze dochter geworden. Toen nog 2 cryo's over. Pad was 1 niet goed ontdooit en de laatste cryo is pas terug geplaatst. 

Posted

Wow, wat een reis hebben jullie allebei gehad. Mooi dat jullie allebei een dochter hebben en nu proberen voor een brusje. Ik hoop zo dat het gaat lukken voor jullie! 💕

Wij zijn nu z'n 2.5 jaar bezig en in april begonnen met onze eerste icsi traject. Afgelopen jaar te horen gekregen dat het niet gaat lukken zonder hulp vanwege veel te weinig zaadcellen. Bij de eerste test zelfs azoöspermie uitgekomen, dus toen wij een paar maanden later een test met een paar miljoen zaadcellen hadden waren we heel blij. Nu hopen dat ons volgende cryo blijft plakken! 🤞Anders moeten wij door naar icsi ronde nr 2. 

Posted

Dankje Ele. 

Ook heftig zeg voor jullie, ik ga voor jullie duimen hoor dat de volgende cryo wel blijft plakken. Wat een spannende tijden zijn het toch allemaal. 

Posted

Helaas allemaal vrouwen hier met een (behoorlijke) geschiedenis.

Vandaag had ik ineens de gedachte toen ik naar mijn werk liep; ik heb nog helemaal niet kunnen uitspreken; ik ben zwanger. Ook niet tegen mijn man. Er was gewoon de test die het zei.

Ik zag bij het stoplicht een vrouw met een kinderwagen. Ik keek erin, dat is nog een heel klein baby’tje, zei ik. Ja, 6 weken, zei ze. Ik dacht nu zou ik het kunnen zeggen, tegen een vreemde, maar vond het toch een beetje gek😬

ik wil zo graag 1 keer kunnen zeggen dat ik zwanger ben, voordat het weer voorbij is...maar ik wil het nog niet in mijn naaste netwerk delen. Dat kan ik nog niet aan. Al die medelevende berichtjes als het misgaat. Nee dat komt pas bij een kloppend hartje of nog later.

Nu heb ik dus een lunch afspraak ingepland met een oud collega😊😉 die niet in mijn werkkring of vriendenkring zit. Ik hoop het toch 1 keertje hardop tegen iemand te zeggen🥰

Posted

Ahhhh hoe was je lunch afspraak en heb je het tegen haar verteld? Misschien nu ook al contact gehad met het ziekenhuis over je positieve testen? Kheb vandaag m'n 2e test gedaan kon me niet inhouden hahha en hij leek echt heeeeeel ietjes donker dan gisteren.. Kga morgen maar weer nieuwe kopen hahah. Hoe weet je nu ongeveer hoeveel weken je bent als de test positief blijft? Iets van je eerste dag van je laatste menstruatie ofzo d8 ik? 

Posted

Nou de lunchafspraak staat op 25 juli ingepland😂🙈

ik ga vandaag olvg mailen. Ik zou 23 juli een bloedtest mogen doen; Hcgmeting en b12. Maar ik wil maandag bloedtest doen en ze hadden b12 form vergeten mee te geven.🙄

ik ben Benieuwd wanneer ze de echo inplannen. Als ik mij goed herinner( uit 2012😬) doen ze dat in olvg pas heel laat, rond de 8e week. Maar daar ga ik dan.nIet mee akkoord hoor. Op zijn laatst bij 7 weken en anders maar via de verloskundige. Heb ik ook een keer eerder gedaan. Olvg is niet echt emotioneel sensitief wat dat betreft😫

ik hou de eerste dag van het gebruik van utrogestan aan als ovulatiedag en reken zo verder. Noddag is 2 weken later. Dan ben ik nu 4 weken.

of de terugplaatsing min 4 dagen oude cryo.....

Posted

Ooow hahah ik d8 dat je gisteren bedoelde met de lunch afspraak, dan heb je het nog lekker goed. Vanochtend maar weer een test gedaan, (morgen is m'n officiële testdag) de onderste is van vandaag, de middelste van gister en bovenste van eergisteren hahah. Kheb ziekenhuis alvast gemailt om te vragen wat ik mag doen als die morgen positief is. Hopelijk kan ik dan volgende week ofzo voor bloedtest. 

D8 dat ik toen met 7 weken de eerste echo had ongeveer.. Pffff wat spannend he allemaal. Hoe voel jij je verder ofzo?

IMG_20190719_094433.jpg

Posted

Ha duidelijk oplopend hoor👍🏼

Ik heb vandaag maar niet meer getest. Ik heb nog 1 kruitvat test 2x5, maar die bewaar ik voor maandag als ik bloed moet testen. Ik wil eigenlijk niet weten als het streepje niet oploopt🙈😬

vannacht werd ik wakker rond 2 uur en had ineens onwijze honger, zo’ n hongerlijd in je buik. Ik vond het zo idioot overdreven dat ik er niet aan toe wilde geven maar ik kon er niet van slapen dus heb ik het cakekoekje van mijn dochter opgegeten😳🤣

verder wat vermoeidheid maar verder niets.

vorige zwangerschap van mijn dochter merkte ik het aan jeukende tepels dat ik zwanger was voordat ik getest had.....dat heb ik nu niet.