Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoiiiiiiii, nog even voor het begint hahaha (ik zit nu desp hw te kijken ;-) ) k vind Joan ook geweldig hoor!! Mooie stem en leuk type. Verder mag die Ben er wel uit van mij...weet niet meer wie er verder nog mee doen haha.

Leuk hoor tennissen, vond het redelijk altijd. Ik was alleen veel beter in hockey dus ben ik gestopt met tennis haha. Maar tis wel supergezellig dat je met meer gaat. Met vriendinnen of gewoon bekenden?

Onwijs bedankt voor je recepten, staan leuke en lekkere dingen bij!

Maar mag je daar wel gewoon suiker/zoetstof bij gebruiken??

Ik zit te denken om t gourmetstel te gaan zoeken voor morgenavond, is niet zoveel werk als ik me zo voel en dan hoef ikt niet af te zeggen, dat kan ik ze niet aan doen haha. Ze hebben er allebei zoveel zin in! Lachen he?

Nou, ik ga lekker hangen en veel plezier met kijken straks!

xx

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat doe je slim als je gaat gourmetten!

En dat sluit dan ook mooi aan bij de recepten die je van me hebt gekregen.

Is ook veel met champignons, tauge, kip e.d.

Dan kan je ook zelf bepalen hoeveel je eet.

Alleen stinken jullie daarna wel hahahaha na de gourmet.

Ben wel benieuwd of het klikt morgen, zou mooi zijn als het een match werd. Gezellig voor jullie!

Ik ga met wat meiden hier uit de straat tennissen.

In principe is alles zonder suiker.

Ik mail je nog wel ff het lijstje door wat je mag.

Maar ik smokkelde wel hoor want yoghurt znd. suiker vind ik niet te eten.

Dat was trouwens ook lekker en dan met appel en kaneel erbij mjammie at ik vaak als ontbijt.

DH was weer erg leuk van de week.

Ik moet om die Lynette altijd zo lachen, heerlijk type.

Nou ik ga nog ff wat doen hier, over een uur sharp zit ik er weer klaar voor.

xx

Geplaatst

ahhh jammer he je favoriete is eruit...! Ik vond haar niet zo goed als vorige keren moet ik zeggen. Wel jammer dat ze eruit is, want die Lenny zingt zeker minder vind ik. of die Ben, die wordt natuurlijk zo neergezet, had er ook wel uit gemogen....Maar goed, tis wel weer entertaining geweest haha, en veeeeel te laat voor me, gaaaaaaaaaap.

Eet jij nu nog steeds volgens die recepten?

Gezellig met de meiden uit de straat, hopelijk kunnen jullie er alle 4 geen hout van hahaha, dat maakt het wel zo leuk dan hihi.

Nou, ik ben er nog niet uit hoor of we gaan gourmetten..tuttebol ben ik he?

Weet jij al waar jullie vanavond gaan eten??

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja ik vind het ook jammer dat ze er uit is maar ik vind het wel terecht.

Ik zag het al aankomen...........ze was niet zo goed vond ik ook als anders en het liedje vond ik helemaal niet bij haar passen.

Ik vind die Lenny wel grappig hoor hahaha. Die maakt zich echt niet druk en hij loopt daar rond alsof hij in de supermarkt op

zoek is naar de boerenkool of zo hahahahaha zo relaxed is hij.

Ik heb wel geprobeerd de sing-off te halen maar ben halverwege in slaap gevallen.

Met als gevolg dat ik wel midden in de nacht eruit moest om te achterhalen wie er uit was hahaha.

Hoe voel jij je vandaag??? Gaat het al wat beter??

En ben je er nu al uit wat het menu wordt voor vandaag?

Wij weten al waar we gaan eten.

Leuk tentje hier in de buurt.

Erg geliefd hier en druk bezocht en lekker eten voor een leuke prijs.

Ik hoop ook zeker dat de anderen er niks van kunnen van het tennissen dan val ik niet zo op hahaha.

Nou ik ga lekker douchen.

Heb net al ontbeten en de krant doorgespit.

Heerlijk zo'n zaterdagochtend!

Straks de kerstboom halen en het huis een beetje in de kerstsfeer proberen te brengen.

Ik eet trouwens gewoon weer "normaal" 's avonds.

Dus niet meer volgens de recepten.

Maar na de feestdagen pikken we het maar weer eens op denk ik.

Het is goed vol te houden, maar wat je zegt moet je er in je hoofd aan toe zijn.

Eetze vanavond en morgen! x

Geplaatst

Hoe was het eten gisteren???

Wij hebben lekker gegeten gister, lekker een wijntje erbij dus ik was vol en zoet hahaha.

Verder rustig dagje gehad, is ook wel eens lekker.

Nou ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent.

Groetjes!

Geplaatst

hoiiiiiii, nou daar ben ik na een zeeeeer geslaagd weekend! Klinkt heerlijk hoor jullie avondje samen weg! Wat heb je gegeten? Nee ben niet nieuwsgierig haha.

Is het gelukt met de kerstboom? Is je huis helemaal gezellig in kerstsfeer? Enhebben je meiden goed geholpen? Of hebben ze net zo goed geholpen als Carolijn (iets laten sneuvelen van 30 jaar oud :-( )

Wij hebben zaterdagavond toch maar gegourmet, de 1 lustte dit niet en de ander dat niet...dus ja. En ik vond het iets meer ontspannen en zo kon ik net even wat meer op mijn eten letten haha. Gemeen he? Gister naar vrienden in Haarlem geweest en we hebben de hele middag heerlijk aan tafel gezeten, lekkere tapas gegeten en lekker gedronken. Heb geen brood enzo gegeten maarwel 2 dingen die ik eigenlijk niet wilde eten haha. Ach ja, de weegschaal was nog vriendelijk vanmorgen. Ben wel knettermoe, we waren tegen 21 uur thuis gister en laat naar bed gegaan en zaterdag was t ook een beetje erg laat haha. En dan is max 7 uur slaap wel weinig hoor. Dus nu weer wat hoofdpijn maar goed. Nu lekker (soja)pannekoekjes bakken, Carolijn is er gek op haha. En dan een heerlijk relax dagje, zonder dat ik boodschappen hoef te doen want die heeft San gister al gedaan, jippie!!!

Vandaag weer even serieus aan het eten denken na zo'n feestweekend.

Nou, ik spreek je later!

fijne dag (je bent al aan het werk maar goed hahaha)

Hilde leef jij ook nog? Ook je huis al in kerstsfeer??

xxx

Zaterdag

Geplaatst

Oh ja, niet onbelangrijk als resultaat voor de zaterdagavond. We hebben gister de telefoonnummers door gesmst aan onze blind daters hahaha. Jippieeeeeeee, misschien gaat het wel echt wat worden! Zou toch lachen zijn he??

Geplaatst

Zou zeker leuk zijn als het wat zou worden met jullie vrienden; gezellig!!!!!!!!!

Nou goed dat je je zo goed hebt gehouden aan het eten, en wat uitzonderingen mogen best toch!?

Wat had Carolijn laten vallen dat 30 jaar oud was???

Hier zijn we idd in de kerstsfeer en met 1 gesneuvelde bal mag ik hier niet mopperen hahaha.

Fijn dat je zo'n leuk weekend had!

Ik heb carpaccio gegeten en tournedos.

Lekker cliche maar ik vind het zo lekker hahaah en lekker 3 wijntjes, heerlijk.

Nou ik ga er ook lekker op tijd in vanavond!

Hub is weg voor een 2daagse (ongezellig!) en de meiden hebben aardig lopen spoken vannacht.

Heb echt heel weinig geslapen dus zorg er voor dat ik lekker GA in bed kijk en dan hopelijk een goede nacht maak.

Hoe is het nu met je hoofdpijn?

Lekker dat Sander al de boodschappen had gedaan! Wat scheelt dat he?

Nou spreek je later weer, x

Geplaatst

Ja heb een klein glaasje prosecco genomen haha. Carolijn had een kerstmannetje waar zo'n waxinelichtje in kan laten vallen. Mijn oma ging vroeger altijd naar duitse kerstmarkten en dan kregen we altijd zoiets, dus tis echt nostalgie haha. Maar ja...

Klinkt heerlijk zeg jouw eten, hmmmm ook best trek in en niet eens zo ongezond he? of zat er frites bij hahaa.

Getsie wat ongezellig dat je alleen bent zeg! Groot gelijk dat je er vroeg in gaat, ik doe met je mee. Nu douchen en daarna lekker mandje in.

Nog steeds hoofdpijn, dus zo maar eens wat innemen heb t al 3 dagen zonder uitgehouden...

Oh ja ging vanmiddag met Carolijn een kadootje kopen voor Sander zijn verjaardag, Heeft ze het meteen weer verteld aan de telefoon toen hij belde...en dan nog zeggen ook: shhh is een verassing papa hahaha.

Lachen he? Nou ja, zo zijn kids he?

Wat ging je kijken? Oh ja, GA, nou veel plezier en tot morgen he?

Heb je bijna vakantie? ja zeker, en nog kerstdiner ook van de week??

tot snel xx

Geplaatst

Wat schattig zeg van Carolijn dat ze zegt dat het een verrassing is hahaha.

Leuk! Dat is net als met verstoppertje spelen; je mag niet kijken achter de bank want daar ga ik me verstoppen. geweldig vind ik dat altijd.

Ja hoor ik had lekkere vette patatten erbij met veel mayo hahaha. Heerlijk.

Lekker prosecco, niet verkeerd.

Ja donderdag hebben we kerstdiner en morgen nog cursus.

Maar gaat goedkomen.

Nu nog ff snel mijn mail kijken en dan zo lekker slapen.

Hoe is het nu met je hoofd?

Heb je een drukke week of valt het mee?

x

Geplaatst

zoooooo daar ben ik eindelijk weer, lekker druk geweest en daar geef ik meteen antwoord op je vraag haha. 2 dagen gewerkt, gister getraind en laat thuis, dus niet meer beneden gezeten..Nu alleen thuis, San heeft kerstdiner.Nou ja had ik ook hoor, op het kdv ;-) Ik stond vanmorgen om 645uur cakejes te maken hahaha, en ooohhhhhh wat ruikt dat vreselijk lekker zeg!!! Té erg gewoon, maaaaaaar niets genomen haha.

Wat voor cursus had je? Als je t wilt vertellen natuurlijk, je snapt me wel. Morgen naar de osteopaat en naar de tandarts, lekker dagje he? pfff. Zometeen lekker luieren op de bank, ben kapot...En beetje hoofdpijn, maar voel me verder beter dan vorige week, was griepje denk ik en moet ongesteld worden en t zet maar niet door, grrrr

Heb jij wel leuke plannen voor de rest van de week?

Geplaatst

Helpt dat naar de osteopaat?

Ik heb daar altijd wel een goed gevoel bij, heb zelf ook ACU gevolgd.

Moet je alleen naar de tandarts of gaat C. ook mee?

Hoe was het kerstdiner op het KDV?

Leuk hoor!

De cursus ging over computers, erg interessant!

Heb een lekker druk weekje maar alleen maar leuk!

Logeetje komt hier van het weekend en 2 verjaardagen.

Verder komt mijn vriendin hier eten met de kids en nog een kerstdiner op school.

Dus we vermaken onszelf hier wel!

Jij nog leuke plannen voor het weekend??

ps; goed dat je niks genomen hebt van de cakejes, is altijd zo verleidelijk!

Geplaatst

hoiiiiiii, nou net terug, wat een drukte zeg op de A4, pffff niet normaal meer...maar goed we zijn lekker thuis, straks alleen nog met z'n 3tjes naar de t.a. Carolijn gaat idd gewoon mee, die heeft er helemaal zin in hihi.

Ik vind dat de osteo wel helpt, ben weer helemaal nagekeken en heb nog wat tips gekregen ivm zwangerschap en worden natuurlijk. Dus t weekend maar even naar de winkel haha. Er zat van alles vast, ook nog van 2 maanden geleden, t begon bij mijn rib, die rugpijn..was nu doorgezet naar mijn heupen en als t goed is, dan is straks alles over :-) Mijn training vanavond is net afgezegd, de trainer is verhinderd,..wel jammer maar ik mocht toch alleen maar 45 minuten fietsen vandaag, dus das minder leuk. Komt goed uit dus!

Leuke training heb jij gehad, wist niet dat jullie ook zulke dingen krijgen, naja over dat onderwerp dan haha.

Jeetje wat een drukke week voor de boeg en weekend natuurlijk. I t een groot logeetje of 1 voor de meiden hahaha, klinkt beetje gek maar je snapt me wel denk ik ;-)

Wij gaan zaterdagmiddag borrelen met mijn ouders en dan nemen zij vanaf daar waar we zijn Carolijn mee naar huis en blijven wij lekker eten en daarna slapen in een hote. Sander is zondag jarig en omdat hij het in februari pas viert, wil ik hem verrassen. Zijn zusje had ons ook uitgenodigd om het daar te vieren (die is ook jarig zondag ;-) ) maar ik had dit al geregeld en bovendien wonen we niet dicht bij elkaar. Zondag komen mijn ouders voor t ontbijt naar t hotel en daarna drinken we thuis koffie met gebak, zij, ik niet haha.

Dan is t weekend alweer voorbij...en moet ik 4 dagen werken achter elkaar, dus wordt een druk weekje, want woensdagavond ga ik met mijn ouders winkelen om kleding voor de kids te kopen voor kerst....

Nou, ik ga snel even wat drinken en rustig zitten want mijn rug moet even bijkomen.

tot straks weer,\xx

Geplaatst

Nou ik dacht dat ik het druk had van het weekend maar jij doet ook lekker mee hahahhaa.

Wat een leuk vooruitzicht zeg van het weekend!

Hoe doe je dat met Sander zijn kleding etc neem je dat dan stiekem mee??

Hoe ging het bij de TA? Ging het goed?

4 dagen werken is best pittig zeg!

Gaat C. dan naar het KDV?

Leuk hoor kerstshoppen voor de kids!

Wij hebben laatst ook geshopt voor de meiden, met de koopavond rond een uur of half 7.

Ze waren zo wild als hooi hahahhaa. Dochterlief stond al met haar nieuwe kleren aan buiten de winkel op te stoep te gillen oeps......

Ze waren door het dolle heen (goede indruk gemaakt, was bij een moeder van wie ik een kind in de klas heb oeps....)

Mijn nichtje komt logeren, net 5 jaar geworden. Voor het eerst, erg leuk!

De meiden kunnen niet wachten!!!

Nou ik ga nog ff wat doen, daar kom ik de komende dagen echt niet aan toe.

Heel veel plezier dit weekend!! Ik ben benieuwd wat Sander er van vindt!

En ga je niet te laat naar huis vanmiddag uit je werk??? Volgens mij is het aardig glad op de weg overal en valt er behoorlijk wat sneeuw.

xxx

Geplaatst

hahaha, dat is de reden dat wij niet in de avond gaan winkelen met Carolijn, wel lachen zeg dat 1 van je dames al met haar kleren buiten stond.

wordt vervolgd! zo terug

Geplaatst

bin ich wieder hahahaha, straks snap je wel waarom ik weg was net ;-)

Mare...had ze die kleren in haar tas zitten of had ze ze ook daadwerkelijk aan?

Ach die moeder moest vast wel lachen om je meiden niet?? Ze heeft zelf tenslotte ook een kleine haha.

Jaaaaaaaa, jij hebt een echt druk weekend, ik heb best een relaxed weekend. Eerst morgenvroeg naar de kapper, kleuren en knippen. Als ik er kan komen natuurlijk...

wat een drama vandaag, Wij hadden kerstonbijt in zoetermeer, is hier 10 minuten vandaan, normaal gesproken. Ik ben gegaan maar na 45 minuten schoot ik nog niet op dus omgekeerd. Me laten ophalen door een collega, dus wel een paar uurtjes gewerkt, maar om half 5 opgehaald door San. Wat een toestand zeg...

Leuk joh een klein logeetje! Woont ze wel dichtbij, voor het geval dat? Of gaat dat zeker goed?

Slapen je meiden nog bij elkaar op de kamer of is dat ondertussen niet meer zo?

Heb je nu vakantie? En zo ja, gaan jullie nog weg of moet hub nog wel werken?

Strakke planning met de kerst ook of valt het allemaal nog mee en heb je best wel gezellige relaxte dagen in het verschiet??

Oh ja, donderdag passen mijn ouders op, en de andere 3 zit ze al op het kdv....

En de t.a ging geweldig, ze ging zelf liggen en nadat wij klaar waren ging ze weer liggen terwijl wij met de t.a. aan het praten waren. En ja ze krijgen natuurlijk die mooie handschoen ballon he hahaah.

Nou, vanavond weer lekker tvoh kijken, wie mag er uit van jou? Van mij die arrogante tuttebol, weet niet hoe ze heet....met dat donkere haar, die dat lied van whitney houston deed en die blonde hairextension, weet hun namen niet meer, erg zeg....

veel plezier met kijken en misschien nog tot zo hhahaha

xxxx

Geplaatst

Ik snap waarom je even weg was :-) thanx nog! je snapt 'm :-)

Geweldig zeg dat C. steeds op de stoel ging liggen!

Beter zo dan dat ze er een afkeer tegen heeft!

Leuk morgen naar de kapper!! Hopelijk is het een beetje te doen op de weg.

Had je kerstontbijt op je werk zelfof was het op een andere locatie?

Logeetje woont een half uur rijden hiervandaan, maar ik verwacht geen problemen.

Ik denk dat het goed gaat komen.

Van mij mag hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

graag die Rafaela eruit. Ik krijg een beetje een sik van haar.

Je die blonde ik weet wie je bedoelt.

Ik vind wel de andere weken met de andere kandidaten leuker dan vanavond.

Maar goed.

Ik ben igg voor Kim! Die is goed!

Met kerst zijn we verdeeld over de families. Heb er zin in, erg leuk en ik ga nog wat leuks doen met mijn vrienden overdag.

En jullie?????

Nou jij veel plezier bij TVOH!!!

En natuurlijk heel veel plezier dit weekend!!!

Enjoy!

Geplaatst

graag gedaan! Hoewel het een beetje ons topic is (geworden) en niemand meeleest denk ik, vond ik t wel even handig hahaha. Daarom ging 't natuurlijk ook mis, tis zo van ons hahaha.

Ja die Rafaella, maar toch vind ik die best goed zingen, alleen tis een beetje een rare.

Ik werk niet in Z'meer, t was idd op een andere locatie, maar ja aangezien ik toch heel veel niet wilde eten daarvan was t qua eten niet zo erg, alleen wel jammer natuurlijk.

Kim is leuk ja! Die moet er niet uit, maar ben tmet je eens, dat de andere week leuker is, hoewel ik vorige week ook afdwaalde..Duffy komt vanavond, als ze t redt haha T gaat beginnen, oh nee reclame....pffffrrrrtttt

Kerst, eerste kerstdag schoonouders en 2de bij mijn ouders. Wordt niet lang want mijn zusje is geopereerd aan een navelbreuk en dat valt best tegen dus we houden t kort... Geeft niets,is onze eerste kerst in dit huis, dus toch wat specialer voor t gevoel..

Oh ik moet mijn eigen snackje klaarmaken haaha, kaas/augurk en pesto, jammie hahaha

fijne avond, goed weekend en tot snel!!

oh ja de kapper kan de pot op als t zo blijft hoor, tss allemaal ijs hier op de weg!!!!!

toedeltjes xxx

Geplaatst

Mijn vriendin is ook net geopereerd aan een navelbreuk en dat is inderdaad niet niks!

Behoorlijk heftig zeg!. Redt ze het allemaal een beetje met haar gezin?

Ik vond het vanavond niet echt veel moet ik zeggen tijdens de TVOH.

Hoewel ik zelf ook niet kan zingen hoor hahahha maar het kon me niet super boeien......

Ik vind die andere week toch echt leuker!

Hoe was je snackie net???

Nou ben benieuwd evengoed benieuwd wie er uit gaat.

Ik heb de rest opgenomen. Ga zo lekker slapen.

Hopelijk wordt het morgen wat bij de kapper.

Groetjes!

Geplaatst

Toch die rafaela eruit.....

Had ik niet verwacht want ze zong wel goed.

Maar ik ben er wel blij mee!

JIj bedoelde Leonie zeker met haar hairextentions??

Geplaatst

jeeee vroege vogel hahaha, ja ze zong inderdaad beter, maar vind t ok niet zo erg hoor, t gaat mij om de winnaar. ik vind die kim goed, was ook minder vanavond vond ik. En wie nog meer, heb geen echt favoriet verder..Ja die Esther vind ik goed zingen en sympathiek, die gun ik t ook wel haha.

Mijn snack was lekker, maar had zooooooooooo'n zin in zoet, en mijn menstruatie breekt maar niet door, al paar dagen krampjes maar verder niks...balen hoor. San roept al, oohhhh misschien ben je wel zwanger haha. Maar dat voelt toch anders, dus ik zeg elke keer nehee schatje hoop er nou niet op, zulke geluksvogels zijn wij niet haha.

Dus ik had een moeilijke avond qua snoepzin....

Ik bedoelde idd leonie...

Is je logeetje er ook al?

Het sneeuwt hier weer sinds een uurtje of 10. Toch naar de kapper geweest, San heeft me gebracht en we hadden de slee meegenomen dus Carolijn en Sander hebben in het centrum bij de hofvijver gesleed. Wat is het prachtig daar met sneeuw zeg, wauw! Eén van de mooiste plekken van DH, altijd als we naar de kapper gaan parkeren we daar bij de vijver en dat is zo leuk lopen altijd. Ouderwetse lantaarnpalen, je kent het misschien wel.

Nu even lekker op de bank een tekenfilmp kijken met Carolijn en zo douchen en klaarmaken.

Misschien nog een berichtje vanavond vanaf de mobiel, en anders tot morgen!Veel plezier met je logeetje en veel sneeuwpret.!!

xxx

Geplaatst

Hoi hoi,

Lijkt me idd een mooie plek daar bij de hofvijver, en helemaal als het dan zo mooi wit is.

Wat is de wereld dan mooi he?!

Nou het zou wel geweldig zijn als het spontaan mag gebeuren....................dat zou toch wel een geweldig kerstcadeau zijn voor jullie!

Welke film heb je gekeken met Carolijn??

Logeetje is er al.

Wel leuk hoor! Ze zijn zo wild als hooi met zijn z'n drietjes hahahha.

Dus daarom even snel een berichtje.....

Nou nogmaals heel veel plezier dit weekend! Maar dat gaat vast goedkomen.

Enne lekker genieten hoor van het eten vanavond! Je hebt het verdiend!

x

Geplaatst

hoii, even nog een snel berichtje haha. Net toy story 1 opgezet, ze vond 3 zoooo leuk, dus nu maar weer 1 haha. Ach moet kunnen hoor een tv-middagje niet?

Wild als hooi, oei, nou ik hoop dat je hub ook thuis is hahaha, anders kan Beau straks opgeruimd worden hihi.

Nee hoor, zo'n cadeau krijgen wij niet, zou wat zijn na bijna 10 jaar unsafe sex, nee voelt teveel als menstruatie die eraan komt. Hopelijk blijft de hoofdpijn weg want daar zit ik vandaag natuurlijk net niet op te wachten hoor!

Nou, jij ook heel veel plezier en laat je niet gek maken he??!!!

Sterkte, succes en veel plezier!!!

xx

Geplaatst

Gaat hier prima hoor!

Geweldige dag gehad!

Ze liggen nu net op bed (ik dacht het zal wel heeeeeel laat worden maar logeetje lief wilde zelf slapen :-)

En ik hoop dat jullie nu lekker zitten te eten!

Have fun xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden