Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi!

wat een lekker weekendje heb jij gehad zeg! echt lekker!

Tsja, dan moet je nu op de blaren zitten he? ;-) Ach, dat is niet zo erg neem ik aan na zo'n gezellig en bourgondisch weekend!

Ik heb idd niet veel gedaan, gister lekker rustig aan gedaan en Sander zijn verjaardag geregeld, dat vieren we 12-2.

Wil iets van een limo regelen voor het vervoer, vind het alleen een beetje duur :-)

Mijn knie is denk ik wel erg blauw, straks douchen dus ik ben benieuwd hoe het eruit ziet....

Morgen wel werken, mijn collega komt me ophalen en brengt me om half 3 naar huis, zijn werkt maar tot half 3.

En woensdag dan zien we wel weer hoe het gaat en of ik eventueel kan rijden naar mijn werk...

Nou, ik ga de laatste hand leggen aan mijn eten, want Sander rijdt nu langs R'dam airport, dus die is bijna thuis ;-)

Spreek je later, veel sterkte met je rapporten hihi.

xx

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat ga je voor leuks doen met Sanders verjaardag omdat je een limo nodig hebt??

Klnkt goed!

Gelukkig gaat je collega om half 3 naar huis, dan hoef je iig niet de hele dag. Hoewel het gerust wel pittig zal worden denk ik voor je.

Nou rapporten lukken hoor haha.

Ga zo lekker slapen, werkze morgen!!

Geplaatst

hoiiiiiiiiiii, zijn je rapporten allemaal afgekomen??? Jij hebt alweer weekend ls je dit leest, ben jaloers haha. Ik heb tot half 3 gewerkt, maar ik voel t nu wel hoor...bah!

We gaan eten met een aantal mensen, daarna lekker stappen en vervolgens slapen in een hotel. Nog even kijken waar we gaan stappen, das altijd een probleem omdat er wel leuke muziek en niet al te jonge mensen moeten zijn :-) En ik vind het wel leuk om 'gepast' opgehaald te worden hahaha. Kunnen we vast pimpelen met z'n allen in de limo.

Ik ga nog bedenken of ik morgen ga werken, heb er vrij veel last van eerlijk gezegd, vanavond maar even afwachten.

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik vind het knap dat je het vandaag al zo lang hebt volgehouden!

Thuis kun je gewoon nog even gaan liggen maar dat is op je werk toch wel even anders schat ik zo in......

Ik hoop dat het een beetje gaat vandaag met je!

Wat een leuk idee zeg van Sanders verjaardag!

Weet hij er zelf van of is het echt een verrassing??

Het stappen klinkt heel herkenbaar!!! Wij gaan heel soms met de meiden nog weg maar de gemiddelde leeftijd is dan altijd 12 (iets overdreven :-)

en ik kom nu vaak oudleerlingen tegen die je aanspreken met juf hahaha hoezo ik word oud hahahaha.

Gaan jullie ver of blijven jullie in DH?

Ben benieuwd of je nog te werk gaat vandaag.

We spreken elkaar iig snel weer, xxx

Geplaatst

ff snel want ik zit toch op mijn werk ;-) was er al voor 8-en omdat Sander me gebracht heeft. Ik wacht nu in spanning op een sms van mijn moeder omdat ik gevraagd heb of ze me wil komen halen om 12 uur of half 1 haha.

Dus ik moet nu echt even wat doen en straks ben ik denk ik weer online haha.

Ga je nog wat leuks doen vandaag?

oh ja straks beantwoord/reageer ik op jouw berichtje hoor :-)

xx

Geplaatst

Wat knap zeg dat je "gewoon" te werk bent!

Dan is een ochtendje ook wel genoeg denk ik!

Ik hoop dat het allemaal gelukt is en dat je nu lekker op de bank ligt.

Spreek je later xx

Geplaatst

hoi hoi, ja ik zit op de bank hoor!lekker uitgestrekt met t beentje omhoog ;-)

Hahaha, 12 , hmmm das wel erg jong he? hihi. Maar ik snap wat je bedoelt hoor. En daar hebben we natuurlijk niet zo'n zin in, dus we gaan of de stad in (DH) of naar Scheveningen, crazy piano's, dat is nog wel te doen qua leeftijd. In ieder geval boven de 23 hahaha.

Sander weet ervan hoor, vind ik altijd wel leuk met grotere dingen, dat hij mee kan denken ;-)

Ik ga nu de kamers reserveren en de limo bevestigen, alleen twijfel ik over het restaurant..dat ga ik nog even bedenken...;-)

Hoe verloopt jouw dagje? Zijn de meiden gezellig? hahaha

Geplaatst

Leuk idee hoor voor zijn verjaardag!

En crazy piano's ben ik nog nooit geweest maar het lijkt me erg leuk!

En als de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt is dat zeker beter!

Hier hebben we een heerlijke dag gehad!

Lekker op stap geweest en straks ga ik uit eten met mijn "ziekenhuisclubje".

Met de meiden met wie ik in het zh lag toen ik in verwachting was van de meiden.

Leuk hoor!! Heb er zin in. Nog steeds goed contact.

Verder zit hub nu te eten met de meiden en kan ik nog ff werken aan mijn rapporten.

Wat ga jij eten vanavond?

Wat heb je trouwens je huis leuk ingericht!

Ik zag net de foto's op het andere topic.

Erg leuk!!!

Red jij je een beetje thuis? Kookt Sander? En lukt het met douchen enz en aankleden??

xx

Geplaatst

hey wat gezellig dat je lekker gaat eten met die meiden! Echt leuk hoor.

Komen jullie allemaal uit de buurt van elkaar?

Sander kookt inderdaad, Carolijn eet eerst want die stort zowat in, die komt al dagen slecht har bed uit, zo moe is ze..Dus die breng ik om 1815uur naar boven, even wat bijslapen vannacht hoor.

Wij eten weer van Dr Frank, moet nu wat opletten weer omdat ik zo weinig doe he? Dus kip gorgonzola, hmmm met broccoli en courgettes, ook erg lekker maar ga liever uit eten haha.

Dank je voor het compliment :-)) van t huis bedoel ik haha.

met de rest lukt t net..hihi. hopelijk gaat t snel over mijn knie.

hmm paniekerige man hier omdatie het recept niet kent haha, even instructies geven hoor.

Wat eten jouw meisjes nu?

En waar ga jij eten dan?

Heeeeeeeeelveeeeeeeeeeeeel plezier vanavond he?

tot morgen!

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoe is het vandaag met je knie???

Ben je thuis of op je werk?

Is het nog gelukt met het kokkerellen van Sander??

Klinkt goed je recept trouwens!!

Hoe is het met Carolijn vandaag??

De meiden hebben met hub gekookte aardappelen gegeten gelukkig heb ik dat gemist hahaha vind er niks aan.

De meiden komen allemaal uit de buurt en het is zo gezellig! We kletsen van binnenkomst tot we naar huis gaan aan een stuk door hahaha

gaat maar door hahaha.

Nu snel rondje soppen, zuigen dweilen wassen bleh maar moet eenmaal gebeuren toch?

Ga je nog wel naar de voorlichting vanavond??

Spreek je snel, xx

Geplaatst

hoihoi!!!

dus het was weer gezellig?? En ook lekker gegeten? niet geheel onbelangrijk natuurlijk.

Zucht lijkt wel of het alleen maar over eten gaat, maar dat zal wel aan mij liggen hahahhhaha

Vandaag ben ik vrij gelukkig, dus lekker op de bank, rustig aan. Mijn ouders komen straks de boodschappen brengen die had ik al een lijstje gemaild vanmorgen hihi.

Morgen kijk ik nog wel hoe het gaat en of ik naar huis kan komen vanaf mijn werk...

Oh ja de voorlichting, nou die was vorige week hahahahaha, maar we waren laat thuis en vrijdag ging ik vroeg weg voor ons nieuwjaarsuitje natuurlijk. En zaterdag zat ik op de EHBO, dus ik ben t helemaal vergeten te vertellen door mijn knie ;-)

T was leuk en leerzaam, alleen we moegen kiezen wanneer haar eerste schooldag is?!?! Of op 5 april, als ze jarig is, maar t wordt dan niet gevierd. Of op 6 april...?!

Nou, dan wordt het natuurlijk 6 april haha. Hoe is dat bij jullie??

Tis hier heerlijk weer, nog leuke plannen voor vandaag? Meiden weer naar gym?

xx

Geplaatst

Ja ik zat al te twijfelen hahaha of het vorige week al was de voorlichting.

Ik zou ook zeker voor de 6e kiezen!

Jee dan gaat het echt gebeuren zeg!

Duurt nog wel effies, vind het nog zo lekker thuis met ze!

Fijn dat het een leuke voorlichting was! En hopelijk heb je er iets aan gehad.

We praten niet meer over eten hahaha wordt het verboden onderwerp vanaf nu :-)

Lief dat je ouders de boodschappen komen brengen! Nou en jij moet gewoon echt rust nemen voor je knie!

Lekker een Sab-dag!

De meiden gaan te gymmen, jee wat onthoud jij dat toch allemaal goed!

Ik raak al elke keer in de war met welke dagen jij normaal werk......

Niet mijn sterkste kant.

Nou snel nog ff rondje door het huis doen.

Ga morgen met vriendinnen een nachtje weg!

Dus morgenmiddag heen en zaterdagavond terug.

We gaan naar Utrecht. Helemaal zin in!

Dus moet nu snel het huis nog doorwerken.

Spreek je xxx

Geplaatst

Niemand kan mijn werkdagen onthouden omdat het van die rare dagen zijn haha, toeval wil wel dat mijn zusje dezelfde dagen werkt :-)

Ik heb altijd wel een goed geheugen gehad, alleen na de zwangerschap is dat wel beduidend minder geworden hoor!

Heerlijk he je kindjes thuis, ik vind het ook gezellig hoor!. Soms is het lastig als ik even snel wat voor mezelf wil doen want dat kan natuurlijk niet, maar ik ga t nu al missen om samen boodschapjes te doen...of te winkelen..boehoe...

Heh wat een gezellig weekendje heb jij voor de boeg, iets speciaals te vieren?

Ploeter lekker je huis door, moet je maar niet zo groot wonen hihi en ik spreek je vast later nog wel even:-)

xx

Geplaatst

Hahaha volgens mij zijn onze huizen aardig vergelijkbaar heb ik het idee hahaha

We hebben niks te vieren maar zo hebben we de tijd om elkaar weer eens goed te spreken en vooral weer te lachen.

Krijg er vaak de buikpijn van hahaha.

Nou ik ga het ook zeker missen die leuke momentjes overdag dat je gewoon lekker samen ergens naar toe kan met ze.

Kan ik echt van genieten.

Maar soms is het idd wel eens lastig als je bepaalde dingen moet doen.

Herkenbaar.

Nou ik schiet nog niet echt op.

Meiden willen graag vader-moeder babytje spelen. En ik ben dan de vader hahaha. ze lopen de hele tijd achter me aan papa papa papa hahaha.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

ben je al klaar met poetsen? Of lopen de meiden nog steeds achter je aan? hahaha. Lachen hoor, Carolijn wil altijd juf spelen, ik moet dan de juf zijn en zij het kindje. Wat het mooie eraan is, is dat ze altijd heeeeel goed luistert naar de juf :-)

Ik ga zo Carolijn in bad doen en zelf douchen, best eng omdat mijn been natuurlijk gammel is zonder zwachtel. Maar Sander is vanavond pas heel laat thuis dus daar wil ik niet op wachten. Mijn ouders komen zo rond half 5 gezellig langs en die eten ook hier. Dus dan willen we er wel een beetje fris en fruitig bijzitten natuurlijk. Carolijn loopt ook nog in haar pyjamaatje, shame on me!

Ff rustig zitten nu want heb net de keuken ff snel gedaan en lunch gemaakt, dus ben nu wel even op, echt erg he?

ik spreek je later nog wel even.

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

En gelukt met douchen en badderen allemaal??

Hier hebben ze ook nog lang in pyjama rondgelopen hoor vandaag.

Onder het mom nu kan het nog straks moeten ze alle dagen naar school :-)

Poetsen is klaar hoor en was de rest van de middag weg voor gym en tandarts alleen nu nog ff strijken

en dan kan ik morgen op mijn gemak mijn spullen pakken.

Wat heb je gegeten, oeps oh nee nu doe ik het weer NIET over eten praten!!!

Was het gezellig met je ouders??

Welterusten voor straks en veel plezier met de mol!

Ik neem het op en kijk het morgen denk ik want hub is niet zo'n fan meer ervan.

Kijken mentalist, ook leuk.

Is Sander inmiddels al thuis?

En morgen ga je ook niet werken denk ik of ga je het proberen?

Laterrrrrrrrrr

Geplaatst

hoiiii, hey nu kunnen we elkaar helemaal niet meer missen met Facebook erbij WHAWHAWHAHAHAHAHHAHAHA

Ik ga ook the mentalist kijken, neem de mol ook op want San is laat thuis, denk na 9-enen pas..

Ik ga heel misschien toch werken, vind het zo moeilijk om thuis te blijven, raar he?

Ik ga lekker toch zeggen wat ik heb gegeten hihi, witlofsalade met avocado, gegrilde kiprollade en mayodressing, jammie! ik heb een lunchgerecht als diner genomen want ik kan niet zo lang staan natuurlijk. Toen wist ik nog niet dat mijn ouders kwamen, maar goed die eten ook stamppot etc en dat eet ik ook niet mee.

En wat heb jij gegeten? HIHIHIHIHIHI

Mijn ouders zijn net weg dus ik zit lekker onderuit, theetje is alweer op en zometeen ga ik lekker aan de gerookte amandelen van de hEMA, hmmmm die zijn zoooo lekker haha, ja weer eten he? ;-)

Ben je al klaar voor morgen? oh nee je moet nog pakken lees ik, zit lekker op te letten weer, knor knor.

Slapen jullie in een hotel? En gaan jullie daarna gezellig de stad in?

Hey ik zat te denken he? Als de meiden naar school zijn kunnen wij ook wel weer eens wat afspreken, meet in the middle ergens? Lang geleden, lijkt me wel leuk even een keertje lunchen.Dan rijden we allebei 45 minuten, nou das te doen toch :-) ?

ik hoor het wel of je het wat vind.

fijne avond en als ik je morgen niet meer spreek heeeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier en maak t niet te bont he? ;-)

xx

Geplaatst

Wát een domme aflevering van de Mentalist zeg...Ben er echt wel fan van, van die serie maar dit is echt geen lueuke aflevering...GAAAAAAAAAP en ben nog lang niet moe haha. ff kijken of Castle wél leuk is vandaag...

Geplaatst

Hoi hoi,

Huh zijn alle berichtjes weg van de 21e??

Hoe kan dat nou?

En ik had een onwijs lang stuk getypt naar je :-(

Hier alles goed!

Heb het overleefd.

Geweldig gehad.

Zal nog ff foto's zetten op hyves van de week, kun je het zien.

Facebool snap ik nog niet goed.

Ik zag bij jouw vrienden Laura staan. Is dat onze Lau van de site hier? OF een andere?

Ze heeft een bekend gezicht!

Hoe is het bij jou? Hoe gaat het met je knie??

Heb je nog iets gedaan of thuis op de bank gezeten?

xx

Geplaatst

hoi hoi, ja alles is weg, ook mijn 2 stukjes aan jou hahaha. Mare..ja dat is Lau van hier inderdaad. Grappig he?

ik ga kijken naar je foto's leuk, ben erg benieuwd hoor. Zo te horen was het leuk en gezellig :-)

Hier alles oke, ik zit op de bank, ga zo proberen of ik auto kan rijden en straks bellen nar Saskia om te bespreken wat te doen...

Carolijn is met mijn ouders naar het bos en pannenkoeken eten, lekker even de deur uit. Ik bedoel voor haar hoor haha. Anders zit ze zo veel binnen de laatste week.

Gister bij de buren een wijnte gedronken, beetje laat geworden voor een middagborrel hihi.

Nou, ik ga even lezen en dan snel de pc weer weg en even mijn aandacht aan San geven ;-)

tot laterrrrrrrrrrrr

oh trouwens net De Mol gekeken, maar het was wel een heeeeeeeeeele leuke aflevering, dus toch nog maar even kijken jij hoor!

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik heb even gemist wat je met Saskia zou gaan doen, heb ik niet in je berichtje gelezen.

Wat grappig zeg dat Lau er ook op zit.

Die zal ik dan ook even uitnodigen, ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.

Dus de middagborrel was leuk hahaha.

Lekker dat C met je ouders weg is.

Dan hoef jij je ook niet zo schuldig te voelen!

De mol moet ik echt nog een keer kijken dan, de vraag is alleen wanneer haha.

Nou ik ga aan het kokkerellen.

Broeflief heeft een nieuwe auto, die komt hij ff laten zien dus ga straks lekker een soepie maken

en een zelfgemaakte vegetarische quiche. Ik kan je wel een recept ervan mailen trouwens als je dat wilt.

Hij is erg lekker (al zeg ik het zelf :-).

Foto's staan op hyves trouwens.

Nou ga jij lekker aandacht geven aan je hub :-)

Laterrrrr

Geplaatst

hoiiiii, Saskia is mijn vriendinnetje die orthopedisch chirurg is. Zij heeft me al 2x geopereerd en ik zou haar vandaag even terugbellen om te overleggen over mijn knie. Nou, dat heb ik gedaan dus ik moet morgen naar het ziekenhuis. Tis helaas wel een stukkie rijden, maar goed we zien het wel. Even voor de zekerheid foto's maken, al is het alleen voor mijn geruststelling.

Ik heb zzzzzzzzzzoooooooo gezondigd met eten, net een minipizzaatje gegeten en minii hamburgetjes op brood, oeps hahaha. Zometeen nog een stukkie chocola, heeft Sander meegenomen 'want het was in de bonus.....' duhuhhh hahaha. Maaaaar wel erg lekker natuurlijk, straks bzv kijken mét een bak thee en chocolade!! jammie haa

Dus even geen gezonde quiche voor mij ;-)Maar t recept mag je wel mailen hoor! klinkt lekker.

je foto's zien er erggggggggg gezellig uit hoor!!! leuk leuk leuk!

Nou, even Carolijntje in bed leggen, naja ik mag lezen, dus ik heb t makkelijk, Sander doet de rest hihi ;-)

Hoe was t met je broer? Gezellig en een mooie auto?

Tis wel een ego berichtje geloof ik...foei Sab!

tot later en anders werkse morgen en have fun met wat ga jij kijken vanaaf?

xx

Geplaatst

HOi hoi,

Lekker hoor ff een keer zondigen.

En in de bonus hahaha heel herkenbaar wordt hier ook vaak als excuus gebruikt.

Goed zeg dat je morgen ff foto's gaat laten maken!

Gaat het wel lukken dan met rijden??

Of kon een van je ouders niet mee?

De quiche was niet helemaal naar behoren gelukt moet ik zeggen.

Hij smaakte evengoed lekker maar hij was niet helemaal top qua uiterlijk.

Wij zitten de pfaffs te kijken hahaha lekker niveau 0 en heerlijk kijken!

Moet er altijd zo om lachen!!

Nou geniet van je chocola en succes morgen in het zh!!!

Ik spreek je morgenavond wel weer. x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden