Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi, nou ik voel me er aardig rot onder, onder dat zondigen haha. Nou ja, vandaag weer een nieuwe dag he? ;-)

Ik zit nu ook de pfaffs te kijken hoor, ik neem t altijd op want Carolijn vindt het altijd leuk om stoute Bruce te kijken hahaha. Ik moet er ook altijd om lachen en ik vind ze wel sympathiek hoor.

Zometeen aankleden want we zitten nog in pyjama, waren pas om half 10 uit bed, oeps :-)

Ach, je kunt beter een raar uitziende quiche hebben die goed smaakt dan andersom hoor.

Wat een somber weer vandaag zeg...laat de lente maar komen...of nog even een goede winter, dat mag ook maat niet dit halfbakken weer bah!

nou, ik hoop dat je lekker gewerkt heb en ik spreek je vanavond :-)

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoiii, nou ben weer terug uit het zh en het is gelukkig niets ergs!!! Mijn knie vertoont alleen al wel slijtage waardoor mijn knie anders reageert dan een knie zonder geschiedenis (oei...!!)...Ik moet nu 2x per week naar de fysio maar ik mag ook naar de sportschool en daar fietsen en roeien, weliswaar in een lager tempo dan anders maar ik mag tenminste weer wat doen.

Ik ga nog wel wat rust pakken met mijn werk heb ik mezelf voorgenomen tot ik minder pijn heb. Nu kan het nog en straks dan is het alweer 2 weken geleden en dan kun je niet zeggen dat je toch maar weer naar huis gaat...

Ik ben blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!! Jippie! hahaha

Geplaatst

Hé wat een goed nieuws zeg van je knie!

Fijn dat je weer wat mag doen en ook weer lekker mag sporten!

Goed dat je met werken nog ff rustig aan doet, nu kan het idd nog en hele dagen is best pittig zou ik zo denken met een zere knie.

Wat gaat de fysio doen aan je knie?

Heb je een brace nodig met sporten of kan je zonder?

En zul je in de toekomst moeten denken aan een nieuwe knie of is dat niet aan de orde?

Ja wij moeten hier ook erg lachen om Bruce hahaha gisteren ook weer hahahaha.

Wat een ster is dat hahaha.

Gisteren wel gelijk naar de pfaffs gaan slapen, moet toch nog wat bijkomen van het weekendje hahaha.

Nou misschien zie je me zo weer ff terug en anders morgen.

Ga nu nog even een uurtje aan de rapporten.

Hub is te werk, meiden op bed dus heb mooi ff de tijd.

Laterrrrrr

Geplaatst

olaaaaaaaaaa! ja goed he? Ik moet/mag fietsen en roeien, lichte stand dus, veel omwentelingen maken, dan zou het vocht weer moeten verdwijnen. Een brace heb ik in verschillende soorten en maten voor verschillende doeleinden haha. De beste is die voor het skien, met ijzer/staal aan de zijkant. Pff een nieuwe knie, nou geen idee, niet over gehad haha. Het is idd een ster, en een komediant he?

We zitten nu een vakantie uit te zoeken, zouden naar Aruba, maar dat wordt m niet dus nu naar Curacao aan het kijken. Ben er totaal niet bekend dus dat wordt geod zoeken haha.

Nog steeds rapporten maken joh, hoelang duurt dat dan? hihi

Straks lekker csi kijken en dan t mandje in....

Ga jij ook op tijd naar bed? Beetje bijkomen nog ;-)

Geplaatst

Oh joh ik wist niet dat je al een brace (of meerdere) had.

Wat heerlijk zeg een vakantie uitzoeken, krijg al weer helemaal zin in het warme weer!!!!

Wij zijn ook naar Aruba geweest en in Curacao en Bonaire.

Dus als je nog info wilt, kom maar op!

Waarom gaat het Aruba niet worden??

Rapporten moeten in febr. af zijn.

Ik doe elke keer een paar uurtjes aan werken omdat ik er overdag als ik thuis ben gewoon echt niet aan toe kom! (hoef niet uit te leggen waarom niet denk ik hahahahaha)

Ja CSI, dat mis ik nu. Nou ik kijk de serie die erna komt wel.

Vond ik vorige week niet helemaal super maar ja wel ff lekker zo voor het slapen gaan.

JIj veel plezier met CSI en spreek je morgen!

x

Geplaatst

hhoiiiiiiii, nou ik ben thuisgebleven, heb toch wel veel last van mijn uitstapje gisteren denk ik...

Ja lekker he, we dachten laten we dit jaar maar eens vroeg boeken en de kortingen mee pakken,meestal boeken we net na de wintersport, maar das natuurlijk best zonde van de kortingen die je dan laat lopen..

Wanneer zijn jullie er geweest? Leuk joh!

En tips graag!! Welk eiland was het leukst? Curacao trekt me het minst, absoluut, geen idee waarom hoor...Aruba zouden we via via een hotel boeken en dat gaat niet lukken want ik krijg m niet te pakken en om hetzelfde hotel vanaf hier te boeken en minimaal 1000,- meer te betalen zien we niet zo zitten...En wat is kindvriendelijk en gezellig met restaurantjes in de buurt etc...wel hotel zaten jullie? Je mag me ook mailen hoor als je dat liever hebt!

Jeetje zeg, waarom kan je het overdag niet doen dan, raar hoor....hahahahaha.

Nou, ik ga eens kijken wat er verder nog te lezen is hier ;-)

misschien doe ik straks nog een berichtje, hoewel je er natuurlijk toch pas vanavond bent....

xx

Geplaatst

ik wil wel heel graag weten welke accomodatie he hebt gezeten want ik twijfel wel tussen een paar en ook de locatie/strand zeg maar :-)

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja sorry ik kon gisteren dus aldoor niet op de site komen, snapte er niks van!

In Curacao zaten we in de lions dive, naast het sea-aqarium. Hub heeft daar zijn duikbevret gehaald en ik heb lekker op het strand gelegen hahaha.

Op Aruba in de Tamarijn.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet weet wat betreft kind-vriendelijkheid want toen hadden we onze schatjes nog niet.

Dan let je er wel minder op.

Misschien hebben ze een website en staat er info over op.

Wat betreft mooite van het eiland staat bij mij Bonaire op 1 Aruba 2 en Curacao 3.

Ik vond het laatste eiland veel zwerafval, beetje viezig zeg maar (maar dat is mijn persoonlijke mening).

Wil je meer weten dan hoor ik het wel!

Wat heerlijk zeg, ben stiekem wel jaloers hahaha het is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker weer daar en zo relaxed.

Heb trouwens nog wat goede restaurantjes voor je in Bonaire,

Geplaatst

hoiiiiiiii, ja waren problemen met de site las ik :-)

Ken ze allebei die hotels, maar met een kind vind ik van allebei die kamers te klein. En een appartement vind ik dan ineens zooooooooo duur! Willen geen 5500,- betalen voor alleen slapen zeg maar. En we willen luxe vliegen en kunnen niet allebei haha

Waar zat je op Bonaire dan? Want dat spreekt me eigenlijk het minst aan....En Curacao daarna en voorkeur voor Aruba, ik post even snel, want misschien ben je er nog haha

Geplaatst

OHHHHHHHH zo herkenbaar! Carolijn heeft voirge week donderdagavond ook een heel stuk van haar haar afgeknipt hahaha, we hebben t zelfs ingelijst, t was zoveel! Echt stom dat we haar schaartje tussen haar speelgoed hadden laten liggen :-) Maar verder valt t nu nog mee hoor.

Hey maar nieuwe spullen kopen is altijd wel erg leuk he? Weet je al een beetje wat voor stijl je wilt? En ook al een idee over de vakantie? Wij hebben gisteravond tot heel laat zitten kijken, maar we vinden echt niks leuk, gewoon te belachelijk voor woorden natuurlijk...Of te duur, of te ver van t strand, of te klein behuisd, wHAHAHAA, ik zie ons straks weer in Griekenland of zo belanden hahaha

Vandaag weer gymmen met de meiden ;-)

Ik moet trainen vanavond maar Sander geeft een presentatie vanavond in het hotel hier op 5 minuten vandaan, helemaal vergeten, dus ik kan niet trainen...ik ga straks mijn moeder even bellen of ze straks kan oppassen een uurtje, dan ga ik gewoon even alleen trainen :-)

Verder geen plannen, oh ja wel, even mijn vriezer ordenen want ik wil geen boodschappen doen vandaag, dus even inventariseren wat er ligt.

En jij? klaar met de rapporten? Eindelijk? hahahahahahaha

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

En kan je moeder oppassen???

Zou wel lekker zijn dan kun je iig wat doen.

Hoe gaat het bij de fysio??

En wat eet je vanavond hahahaha oeps verboden onderwerp :-)

Mijn vriendin is ook in gr Land geweest en die zaten in een all inclusive van Kids World.

Schijnt helemaal leuk te zijn, het is geloof ik ook in andere landen.

Nou ja een vakantie moet gewoon wel helemaal naar je zin zijn!

Het is toch een hoop geld en het moet dan wel zjn zoals jij wilt dat het is, toch?

Rapporten schiet op hoor grapjas.

Ik moet alleen nog wat dingen invullen maar dat doe ik volgende week even met een collega.

Nou nu snel de bovenverdieping stoffen en zuigen, heb net gewerkt (inval) en over 1,5 uur ga ik naar de gym.

Dan heb ik iig dit nare klusje (en dan zeg ik het netjes) alvast gedaan voor dat ik weer de hele middag zit vastgeplakt aan mijn pc.:-)

Verder nog plannen voor vandaag?

x

Geplaatst

Nou ondertussen is de dag al bijna voorbij, heb gepoetst en gesport haha. Zometeen lekker douchen en Carolijn gaat tegelijkertijd in bad, lekker makkelijk, alles in 1 moeite door.

Vanavond eet ik weer spitskool met gehakt, zooooooooo lekker dat gerecht, jammie. Helaas dus wel alleen omdat San er niet is, maar die komt zo nog even wat drinken voordat hij die presentatie heeft.

En wat eet jij?

Vanavond de mentalist kijken en de mol neem ik op :-)

Ben wel klaar met all-inn in Europa denk ik haha, al die russen met dat all in lekker voordringen, nee dank je. En ik wil graag kindvriendelijk, maar er zijn grenzen ;-)

Ik ken het idd dat kidsworld.

We gaan er nog eens even naar kijken, nou ja ik vanavond hahaha

Druk dagje vandaag hoor voor je! Heb je nog wel achter de pc kunnen zitten? hahaha

Geplaatst

Ik doe dat ook vaak dat ik ga douchen en de meiden in bad. Zo gezellig (en makkelijk ook trouwens :-) vind ik dat.

We zingen dan wat af hahaha.

Ik heb ook de mol opgenomen, maar weer al helaas wie er uit ligt. Zal niks zeggen....

Ik hoop dat ik het nog zie, moet die van vorige week ook nog kijken.

Eerst mentalist gekeken en toen castle.

Ja dat is wel waar met die Russen, die zijn vrij onbeleefd met dat soort dingen en dan zeg ik het netjes.

Leuk die uitsprakenlink die je me mailde, staat nu in mijn favorieten.

Was de presentatie goed gegaan van Sander?

En heb je besloten waar je heen gaat op vakantie?

x

Geplaatst

hoi, lekker weekend! wat een weertje he? Vandaag komt er als een goed is een nieuwe boom voor de voortuin. Kon je aanvragen bij de gemeente, gratis boom voor je voortuin. Moeten m alleen zelf planten haha, wordt moeilijk want morgen moet Sander naar de beurs, dus wordt niet eerder dan zondag hihi.

Heb je nog leuke plannen voor t weekend? Ik ben dus morgen alleen met Carolijn en zondag gaan we lunchen met mijn ouders en een vriendin van mijn ouders, lief oud mensje.

Vakantie is een drama, wat een luxeprobleem zeg...komen er gewoon niet uit...stom he?Willen gewoon een mooi groot, luxe appartement aan het strand in een levendige omgeving, is dat nou zo veel gevraagd hahahaha.

Gatsie, ben vrij vandaag en moet de keuken opruimen, vaatwasser uitruimen en wassen, echt geeeeen zin in...blehhhhhhhh

Geplaatst

Hoi hoi,

En je klusjes al klaar :-)

Wat is dat toch waardeloos he als je thuis bent en er moet aldoor maar wat gebeuren!!!!

Bleh helaas gebeurt het niet vanzelf.

Zou wel een bediende/schoonmaker willen hahahahahaha lijkt me heerlijk hahahahhaa.

He en als je naar het reisbureau gaat voor info en dan daar niet boeken maar gewoon via internet?

Zij hebben vaak wel leuke tips of ideeen?!

Leuk zeg lunchen zondag!!!

En morgen pyjamadag???

Handig zo'n gratis boom! Grappig dat ze dat doen!

Wij hebben morgenavond verjaardag van een vriend van ons.

En zondag een kinderverjaardag, dus we zitten lekker in de feestjes.

Gezellig hoor! Vind het altijd wel leuk!

Wat ga je eten vanavond?? hihi

Wij lekker soepie met brood, heerlijk!

Het is zzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooooooooooooo koud, ik weet niet hoe het bij jullie is?

MAar ik vind het ijzig weer!

Spreek je later, x

Geplaatst

nee hoor nog niet klaar hahaha, boom is er ook nog niet...morgen weet ik nog niet, denk wel hoor lekkerin pyjamaatje haha, maar we zien het wel..

Lekker die feestjes, altijd gezellig he?

Ach t reisburo...ben er weleens maar ze kunnen me meestal niks nieuws vertellen hahaha.

W.b t weer, ben nog niet buiten geweest haha, maar ik ga zo Carolijn halen dus even aankleden en hup de kou in dan :-)

Gister zou ik spitskool eten maar heb een sopie gemaakt omdat ik alleen was en toch geen zin haf om te koken...

Oh de zon schijnt hier wel al de hele dag.

Vanavond eens x factor kijken, eens zienof dat nog leuk is....

tot laterrrrrrrr

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

En hoe was je kooltje?? Lekker???

En koud he buiten??

Hier was het echt niet normaal zeg brbrbrbrbr, ik wil zon en warmte!

Ik heb net een stukje x factor gekeken maar ben het nu eigenlijk al zat hahaha.

Lig nu lekker al in bed flikken te kijken en ga zo maar lekker slapen.

NOu geniet van je rustige dagje morgen en van je lunch zondag met je ouders!!!

Laterrrrrrrr

Geplaatst

jaaa was heerlijk, alleen een beetje te weinig, moest 500 gram hebben en ik had maar 360 voor 2 personen hahaha

Wij zitten allebei met de laptop op schoot, benen op de bank en vakanties te bekijken, te erg he?

Jij bent er al vroeg bij met slapen vandaag, ben je er zo klaar mee? Of ligt hub naast je hihi.

Ja het is zeker koud buiten, brrrrr, ijzig idd.

Trouwens de boom komt maandag, ik ben gebeld ze hadden logistieke problemen vandaag, jaja.

nou, slaapse en geniet van je vrije weekend!!

Vind het wel komisch trouwens hoor x-factor, lekker domme wijfies die gaan auditeren hahahaha.

slaapse x

Geplaatst

Vandaag nog kouder dan gisteren hoor, brrrr. wel erg lekker met dat zonnetje, beetje wintersport gevoel hihi

Ben jij een beetje bijgekomen, lekker kunnen slapen?

Je bent natuurlijk druk met de feestjes haha

Heb nog gezocht voor een bediende op internet maar helaas geen 1 kunnen vinden ;-) Wel jammer, heb ik echt geld voor over.Misschien is een filipijnse nanny iets voor ons...? A la Tippi Wan hahahahaha, lekker dom keuvelen he?

Nou, we zijn er uit met de vakantie hoor, net opties genomen voor 9 dagen Kreta en 2 weken spanje,eerst in mei Kreta en dan 2 weken Spanje, heeeeeeerlijk! Verheug me er nu al op! Belachelijk eigenlijk, 8 maanden vantevoren boeken he? maar goed...

Oh ff wat pakken voor Carolijn, ben later nog effies terug, wilde nog wat vertellen maar door Carolijn ben k t even kwijt...

Geplaatst

Hahahaha jij met je tipi wan hahaha. Nou doe me die maar niet als je het niet erg vindt!

Voor je het weet ben je vergiftigd of val je over je ballustrade hahahaha.

Wat lekker zeg Kreta! (heel iets anders dan de antillen :-)

En wanneer ga je dan naar Spanje? In de zomer?

Heerlijk vooruitzicht hoor!!!

Ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo toe aan de zon!

Weet je alweer wat je wilde vertellen hahahaha of ben je het nog aan het zoeken haha.

Raar dat ze dan niet zelf ff bellen dat de boom later komt ?!

Nou ik ga me snel omkleden, moet zo op birthday.

Maar loop nog in mijn joggingbroek, dus nog ff snel een leuke jurk aan.

Heb trouwens 2 onwijze king louie jurken gekocht vorige week! Zo blij mee!

Nou veel plezier met lunchen morgen he!!! En ik spreek je vast morgen weer x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden