Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Gast Amanda
Geplaatst

Ik heb me er ook nog niet in verdiept Lis. Maar ahd een vragenlijst van het CB, wat ik moest invullen vorige keer, (was voor kindjes van 18 maanden tot 2 jaar) En daarop vreogen ze of je al met potjes training bezig was.

Ik denk dat ik er eind zomer mee begin, dan heeft hij niet zoveel aan, en kan het makkelijker "mis"gaan.

Ik weet ook nog niet hoe ik het aan moet pakken, ga je op internet lezen?

Kan ik ook wel eens doen..

We moeten er maar een topic over maken als we beginnen!

Ik dacht begin maar vast met hem "bewust" maken van.. dus als ik hem zie poepen, of ruik.. dan zeg ik het, of vraag ik hem, ben je aan het...

Wat een onderwerp hahahahahaha

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja, lekker hoor, dan noemen we het het plas en poeptopic. bahbah, straks worden we geband (behalve ik, want ik heb ooit een prijs gewonnen waardoor ik nooit geband kan worden haha)

bewust worden kan nooit kwaad lijkt me. en af en toe lekker bloot lopen ook niet, haha. ik ga t wel ns lezen, ik vind t ook wel interessant.

Gast Amanda
Geplaatst

heb net al wat gelezen, vanaf 2 jaar.

Dus ik heb nog ff, en jij nog wat langer haha.

Geplaatst

ja, zeeen van tijd (en nog honderden luiers...)

cynt en jose, ik wens jullie nog een keer een fijne vakantie.

cynt jij een weekend toch en jose, ik weet t niet meer hoe lang, je bent er nog he?

Geplaatst

hallo meiden,

Ff snel nog even me ermee bemoeien...hahahahahaha

Ik krijg iedere maand een mailtje van de pampers(erg leuk altijd) en daar geven ze aan dat als een kindje langer dan 2 uur droog is je kan werken met een potje.

Hebben jullie er wat aan...hahahahahahah

En lis...echt luisteren gaan ze pas doen vanaf 2 jaar....maar ze slaan nu alles al wel op dus conseqent blijven is heel belangrijk.

Vond het zo herkenbaar wat ze schreven dat je kindjes er nu van kunnen schrikken als je nee roept...hahahahah.....komt omdat ze echt helemaal in hun eigen wereldje zijn....hahahah...lief hoor!

Hilde wat heerlijk die auto...ik ben al blij met mijn opendakje....hahahahaha....maar een heel opendak is nu wel heerlijk...hahahahaha

En amanda...na de bouwvak gaan ze hier aan de gang...het is nu zeker.

Zo nu ga ik jullie verlaten en zeggen tot volgende week.

We hebben laptop en internet bij ons dus ik hou jullie in de gaten....hahahahah

Nee hoor is alleen voor noodgevallen!

Kus voor allemaal!!!!!!!!!!

Gast Amanda
Geplaatst

o Seetje, dat is al snel, na de bouwvak! Wat gaan jullie preceis (laten) doen?

Fijne vakantie!!!!!!!!!:glasses9:

Geplaatst

Er komt 2,5 meter aan en we gaan het plafond glad maken dat zijn nu van die platen.

We gaan de muren glad laten maken...de vorige bewoners hebben dar van dat witte spul op gedaan met van de duekjes erin...weet niet meer hoe het heet ff...hahahahah

Verder komt er vloerverwarming (mits de ketel het aan kan ) en we leggen plavuizen.

we doen er openslaande deuren in en dat was het wel zo`n beetje.

hahahaha

Dank je wel meiden...gaat vast goed komen die vakantie...het is daar iets minder wat weer maar we vermaken ons wel.

Geplaatst

HaI DIE HAI meiden.

Niks genieten van de zon, moest gister alweer beginnen bij mijn nieuwe baan, boehoee haha.

joos, fijne vakantie, sollie beetje laat.

Cynth, jij ook alvast een great trip (heb je t nieuws gehoord over SATC?).

vvoor de rest van de meiden, ik moet nog eeen pietsie bijlezen...

tot later girlies! of morgen hihi

xx

Gast Amanda
Geplaatst

Ja Sab, hoe beviel het?

Joos, dat was wel in vogelvlucht een hele verbouwing wat je daar neer zet haha. Hou je ons op de hoogte?

Lis, hoe is het met je?

Geplaatst

klinkt goed jose, 2,5 m kan zo'n verschil maken! en verder is t ook nog een hele klus.

dat spul dat jij omschrijft hadden wij ook eerst...granol dacht ik?, wij hebben t ook glad gemaakt.

nog een keer een fijne vakantie!

gaat wel ok hier hoor, nog beetje gevoelig, maar niet zo erg meer gelukkig!

lis

Geplaatst

he meiden thhanks voor jullie wensen aan mijn adres, ga misschien hier niet meer komen dus tot volgende week ergens!!!

Joos, veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iedereen geniet van het mooie weer en een TOP moederdag voor jullie allemaal...jullie zijn schatten!!

Liefs Cynthia

Geplaatst

Lieve schatjes,

Heel even kort, ik ben het zat, dus ga zo lekekr slapen.

Joos en Cynth, een hele fijne vakantie gewenst!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier gaat het iets minder. Iris is al een paar weken aan het hoesten en sinds een paar dagen huilerig en hangerig. Ook voel je haar luchtwegen vol zitten op haar ruggetje. Vandaag werd Robbert zelfs gebeld door de creche om haar op te halen. Ze wilde alleen maar bij de leidsters op schoot en huilde veel.

Morgenochtend naar de ha.

Dikke kus!!!

Geplaatst

he jakkie laura, en dat met dat mooie weer!

wat zijn ze toch vaak ziek he, die kleintjes. ben benieuwd wat je ha zegt, hopelijk hoef je niet ook aan de puf!

lis

Geplaatst

Hè wat vervelend Laura, voor die kleine meid (en daarmee ook voor jullie). Hoe was het vanmorgen bij de huisarts?

Nou, wij stappen zo in mijn autootje voor een ritje naar Nijmegen. Dakje lekker los!... Eerst neuro uroloog en dan gaan we die diepvries:sign19: ophalen.

Logeetjes vannacht! Hopelijk een paar miljoen...

Ow ja, nog effe een grappig detail.... Mijn autootje is dus bekleed met burberry bekleding... Nu heeft mijn mannetje via internet ook een burberry cap besteld...

Hihihi, nog even de hondjes veel te heet wassen in de wasmachine en zo'n dekkie kopen, m'n haar ernstig blonderen en een mega zonnebril... en het is compleet...

Al hoewel... hihihi, misschien moet ik de cap dan inruilen voor een sjaaltje!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lau; wat vervelend zeg van Iris! Hoe is het gegaan bij de HA?

Hilde; succes morgen met de punctie!

Ik ga er snel weer vandoor, het is veel te mooi buiten!

x beau

Geplaatst

Hela hola

Vanmorgen dus bij ha geweest.

Iris zit tegen een bronchitis aan, maar voorlopig alleen Bisolvon gebruiken om het slijm los te maken. Gaat prima met een lepeltje. Hopelijk komt het met een paar dagen wat los.

Ze was vandaag al minder hangerig.

Vanmiddag ben ik met ze wezen winkelen......teveel geld weer uitgegeven haha.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Hilde, succes morgen!!! Lijkt me best leuk om een paar miljoen in huis te hebben....

Maar dat druk ik liever uit in geld haha. Toi toi toi

Geplaatst

hey laura,

wat erg voor Iris!!

heel veel beterschap meis!!

en een dikke kus voor haar

groetjes rosalie

Geplaatst

Fijn dat het met Iris wel weer wat beter lijkt te gaan!

Nou, en die paar miljoen (hopelijk zijn het er zoveel), hebben zich heerlijk rustig gehouden in hun grote koffer vannacht, dus ik heb prima geslapen.

Heb nu alleen een wat trekkerig gevoel in de buik. 't Wordt tijd dat ze geplukt worden!!! Over een uurtje moeten we in het ziekenhuis zijn, dus we gaan zo!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Fijn om te lezen dat Iris weer wat op lijkt te knappen!

Met dit mooie weer zit ik bijna niet meer achter de pc... Nu zit ik met de laptop zelfs buiten. Haha. Even bijlezen op het forum. Marissa is aan t logeren bij mijn ouders, ik heb tot negen uur geslapen en Fred slaapt zelfs nog. Maar straks toch echt onze meid weer ophalen hoor, ik verheug me er weer op om haar weer te kunnen knuffelen!

Fijne moederdag allemaal!

Liefs Bianca

Geplaatst

ooh, is Iris ziek? Beterschap voor je kleine meisje!!

Ik ga ook weer genieten van het weer, en van deze mooie dag (moederdag..!)

Voor alle bijna-mamma's en hopelijk-ooit-mamma's sterkte op deze moeilijke dag, en hopelijk komt jullie wens snel uit!!!!!

Geplaatst

Hilde; hoe is het gegaan??

Lau; even een dikke knuffel van mijn meiden voor Iris! Beterschap!

Jullie ook allemaal een fijne moederdag!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden