Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dus jij ook bijna op vakantie Lau!

Heerlijk hoor meis!

En dan krijg je het druk.....

Wel lekker dat jullie er eerst even samen uitgaan voor de operatie.

Hopenlijk is het daar net zo mooi weer als hier!

Hier gaat het met de meiden al wat beter.

Nog wat verhoging soms, hoesten en proesten. Maar het echte ziekzijn en koorts is er gelukkig vanaf. Al met al zitten we er toch alweer dik een week in.

Maar goed, we klagen niet! Het weer is heerlijk en dat is toch dubbel en dwars genieten!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he beautje, wat naar allebei ziek! wat hebben ze of is t niet helemaal duidelijk?

beterschap voor je meisjes! en jij sterkte! t is altijd zo naar als ze ziek zijn. hoe doen jullie dat eigenlijk? neem je dan vrije dagen op en kan dat makkelijk op je werk?

jee lau, dat is me een drukte ja! ik hoop dat t een fijne vakantie wordt!

en de operatie, ja dat is wel heftig, maar wel fijn dat ie aan de beurt is. ik las laatst dat dat heel lang kan duren (bij jullie ook?) maar je kijkt er wel tegenop kan ik me voorstellen en voor jou is het ook een hele toer om tijdens de revalidatie alles alleen te doen. krijg je naast die vrijdagen nog wat meer hulp thuis? nou, jij redt je wel, maar toch veel sterkte vast.

ik hoop dat t eetgedrag van thomas snel weer beter is, is wel makkelijk op vakantie... bij ebbe gaat t op en af, tegenwoordig gaat t weer best ok. gisteren zn hele bord leeggegeten, maar was ook wel een lievelingsmaaltje. ik merk dat je toch heel makkelijk iets geeft waarvan je weet dat ie t lekker vindt... terwijl ik me had voorgenomen veel af te wisselen... ohoh.

Ik wens je alvast een fijne vakantie, maar 'spreek' je misschien nog wel.

Roos, hoe gaat t met je? ik denk ook aan je. geeft niks als je geen tijd voor ons hebt natuurlijk. sterkte meissie.

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Hallo allemaal dames!

Tjonge, wat een nieuwtjes allemaal!

Sab.... als je straks terug komt van je vakantie: gefeliciteerd met je maan! Mooi man!!!

En Laura, jij gaat een hele pittige tijd tegemoet: heel veel sterkte!!! Probeer ook wat tijd te vinden voor jezelf tussen de drukte door!

He, Pinkpop dit jaar niet met pinksteren? Dat was volgens mij voor het eerst in hun carriere? En eh Cynthia, dat je er naar toe gaat! Hihihihi, je kan het wrs. ook horen als de wind goed staat! Grapje! Hoop dat je het leuk hebt gehad! Geniet van je vakantie! Nog plannen om weg te gaan?

Beau, succes met je patientjes!

Lis, je hebt een mannetje om trots op te zijn!

Hihihi, Amanda, ja, je zei het al! Volgende week woensdag mogen we gaan kijken of het hartje klopt!

En José, pas je ook een beetje op jezelf?

Nou, wij zijn dus weer terug uit Wit Rusland. Weer een heerlijke nacht in ons eigen bed geslapen!!! Het was een indrukwekkende reis, veel km gemaakt, veel indrukken opgedaan... Veel met mensen opgetrokken die je eigenlijk niet goed kent. Het was goed! Gisteren hebben we nog beelden gemaakt van de lopers in Berlijn. Vandaag hebben ze een zware bergetappe voor de boeg. We zorgen wel dat we contact met ze houden.

Ik ben vandaag een beetje opperdepop geloof ik. Gammel, moe...

Mijn mannetje is veel te druk geweest, en moet eigenlijk in zijn rolstoel zitten. Hij loopt erg beroert. Voor hem was de periode helemaal heftig, omdat ie ook nog wel wat moest regelen!

Ach, het komt allemaal wel weer goed. Straks onze hondebeestjes weer eens halen!

We spreken elkaar weer!

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

He hilde,

fijn dat t een mooie reis was, maar ook erg lekker om weer thuis te zijn met je zwangere lijf lijkt me! en voor hub ook even uitrusten denk ik.

Groetjes,

lis

Geplaatst

Nou eh, mijn lieve mannetje heeft nog niet zo'n tijd voor uitrusten. A.s. zaterdag komen de renners thuis gerent... en dan is er een slotmanifestatie. Daar moet hij nog het een en ander voor doen. Dat is ook de reden dat wij eerder naar huis zijn gekomen.

Ik heb van middag al lekker effe een uurtje op bed gelegen. Voel m'n buik wel af en toe wat.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hey Hilde, je bent weer thuis!!

Zo te lezen een lekkere tijd gehad en redelijk weat drukte dus.

Let op jezelf en je mannetje hoor!

Lis, ik ben ook geneigd om lekkerdere dingen op tafel te zetten, maar onze dwang heeft geholpen...vandaag zeker 5 happen zonder huilen genomen. Doel gehaald dus haha.

Heb je al gekeken voor die fiets? Best wel duur, 1299,-, maar Robbert heeft korting kunnen bedingen en dus 1169,- betaald. Evengoed duur, maar wel lange garantie en goede naservice (moet na 3 mnd terug voor een servicebeurt.

Groetjes weer

Geplaatst

SAB, gefeliciteerd met je baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! superdesuper, fijne vakantie ook nog!

Lau, jij ook effe een weekje weg. lekker hoor, geniet maar met je gezin ervan!

Beua, lekker dat je meisjes weer beter gaan.

Hilde, welcome back!!

Roos, hoe gaat het?? fijne vakantie gehad??!!! effe tot rust gekomen?

Iedereen verder veel groetjes en tot over 1 week weer.

Cynthia

Geplaatst

Zo ben ik ook weer even, beren druk hier en anne-meya sonds zondag ziek.

Huilen snotneus en vooral niet slapen:occasion18:

Lees echt steeds met jullie mee hoor dus hou het allemaal wel bij.

Maar de puf en de tijd om overal op te reageren is er even niet,

Ik wens iedereen die op vakantie is en gaat hele fijne dagen en geniet ervan.

Lau meis jij ook....wat een tijd ga je tegemoet...je mag ze best een keer een dagje hier brengen hoor...geen probleem!

Heb je straks 3 kindjes thuis...brrrrr...kus.

Geniet eerst maar ff lekker van de vakantie.

zo ik ga weer ff verder lezen met een kop koffie erbij.

Kus voor allemaal!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

he joos, wat balen zeg, veeeeeeeeeeeeeel beterchap(ik moest wel lachen om je opmerking dat Lau dalijk 3 kinderen thuis heeft hahahahahaha)

cyn

Geplaatst

he joos, ik dacht al, waar is die? ach anne-meya ziek.. bahbah.

heel veel sterkte en beterschap!

mooie fiets lau, ik heb gekeken ja, en een discussie gevolgd over die of een andere houten fiets, haha was grappig. dat soort dingen maakt bij mij altijd dat ik dan niets koop omdat ik niet kan kiezen... maar ziet er echt schitterend uit, en heel handig. super hoor.

maar voorlopig ga ik nog maar op mn ouwe brikkie, t is wel prijzig ja. en ik moet m op t station stallen omdat ik ebbe uit de trein ga ophalen twee dagen...

hier alles ok. ebbe weer zn mindere eetdagen en gekke uitslag.

ik denk eigenlijk van de warmte of misschein wat veel aardbeien gegeten, maar ik denk t eerste. anders zou ik t ook niet weten. en t zier er zo algemeen uit, ik kan me voorstellen dat de ha dat ook neit weet, dus we wachten eerst maar even af of t de komende dagen minder wordt. t wordt koeler, dus als dat t is moet t wegtrekken.

of denken jullie dat ik meteen naar de ha moet?

allemaal groetjes!

lis

anders zou

Geplaatst

Ik zou maar even wachten lis....zeker als ie geen koorts heeft.

Ik werk bij een huisartsenpost en er komen daar steeds kindjes met uitslag.....het is wat je zegt..waarschijnlijk een algemeen iets..anne-meya heeft het ook...maar die heeft het van de spuiten denk ik.

Maar met koorts zou ik wel gaan hoor meis.

Laura wat een mooi cadeau meis....wil er wel een foto van zien....en wat een goede oplossing voor als je met 2 kindjes moet gaan fietsen.

Hoe doen de nadere 2ling moeders dat...of gaan jullie niet fietsen.

Heerlijk met de kleine fietsen...vind het echt heerlijk.

En Cynthia...jij ook drie kindjes nu.....hahahahahahahha

Hilde ook weer in het land...meis jullie hebben het ook druk als ik zo mee lees.

Knap hoor!

En hoe is het met jullie kindjes...hier gaat het weer een beetje beter.

De reactie van de eerste spuit heeft ze wel een beetje achter de rug...nu kijken of ze nog las krijgt van de 2de.

We hadden het er met de arts nog even over haar slapen.

Tis gewoon dat die dame hier alles tegelijk aan het leren is...ze is daar zo druk mee dat ze daarom snachts zo onrustig is....we hebben ons er maar bij neergelegd..tis niet anders.

Gisteren heeft ze het woord kiekeboe geleerd..en de hele dag dus kiekaboe...hahahah....tis ook wel weer heel leuk...maar ze kwebbelt wat af hier.

schaap..doet behhhh...koe doet boeeeeeee....aap - die daar- deze-...wat gaat dat snel met die woordjes...hoe doen jullie kindjes dat.

De arts zei dat ze erg vroeg was met wat meer klinkkers te zeggen.

En dan lopen..ze loopt nu van de ene kant van de kamer naar de andere kant.

En niks is er meer veilig..alle kasten moeten open en het liefst ook nog leeg en het dan laten liggen en op naar de volgende kast.

Gek word je ervan....hahahahah

In de kamer het ik een kast dichtgebonden...hahahaha...ziet er niet uit maar anders kan ik echt niks meer doen.

Hoe is dat bij jullie meiden...zoals de keuken kasten...ik sta soms met 1 been de lades dicht te houden en dan met me knie een deurtje....hahahahahah

Word wel lekker lenig zo...en val heerlijk af....Gaat trouwens ook heel goed...ben er zo blij mee...sinds ik kelp tabletten neem en meer zout eet gaat het heel goed.

Zo nu weer even bij gaan lezen...tot gauw weer meiden,

Sab hoest in kreta???????wanneer kom je weer terug..maandag denk ik?

Cynthia jij gaat bijna toch....veel plezier meis!

Beau hoe is het met de meiden..zijn ze weer beter?

Heb jij het huisje al buiten staan beau?

Lis hoe is het met je collega..gaat het weer goed ermee..wat schrikken zeg.

Roos meis hoe is het...jij ging ook nog naar turkije...gaat dat wel door?

Kus allemaal.

Geplaatst

he joos,

de keukendeurtjes waar ze echt niet achter mogen zitten hier dicht met een elastiekje,

werkt perfect ,ze kunnen er wel inkijken maar daar houdt het ook mee op.

Geplaatst

wij hebben geen knoppen maar handvaten aan de deurtjes en door het ene handvat halen we het elastiekje zodat je een lus krijgt waar je het elastiekje weer door doet en het uiteinde doen we dan om het andere handvat zodat je het elastiekje heel makkelijk van het ene handvat af kan schuiven,

om de knoppen draaien we de elastiekjes en moet je ze er dus wel elke keer af halen,maar alles beter als alle kleren iedere keer opvouwen. [wij hebben de kleding van de tweeling in een kast in de kamer]

is lastig uit te leggen maar het werkt wel [voorlopig] hahahhahahah

Geplaatst

Leuk hoor Joos dat Anne-Meya al zo aan het praten is!

Geweldig lijkt me dat.

Hier is het nog niet veel, beetje papa en mama en die die die.

Daar houdt het wel bij op, ach komt vanzelf!

Wij hebben net onze 1e schoenen gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helemaal geweldig en wat worden ze dan ineens groot!!!

Echte goede, waar ze goed op kunnen lopen.

Lis; hoe is het met Ebbe nu?

Hilde; hoe voel je je? En wanneer heb je een echo?

Sab; wat zal je lekker genieten meis!!!

Roos; hoe is het met je?

Lau; kan ik je fiets ergens zien??

Cyn; hoe was pinkpop? Heb er overheen gelezen denk ik.

Met de meiden gaat het gelukkig alweer beter.

Maar het heeft lang geduurd!!

Ze zijn nog allebei wel echt snotverkouden, maar dat gaat wel weer over.

Geplaatst

Ff vlug een berichtje van mij, want moet zo de oudste weer van school halen. Moet echt ff wennen aan deze periode, Kim is zo mobiel aan het worden!! Kijk, ik weet, onze meiden zijn niet van de vlugste (kruipen ho maar en Kim staat nu eindelijk) maar Kim is in no time bij de salontafel waardoor ze nu al tot twee keer toe een beker met limonade omver heeft gestoten. Eigen schuld dikke bult mamma (zou de oudste zeggen) moet je maar beter opletten.... maar da's toch weer wennen hoor!

Geplaatst

haha Vonnie, opeens zijn ze zó snel..

Joos, wat leuk dat ze al zoveel zegt, Len zegt veel, maar wij wten wat hij bedoelt een buitenstaander niet. Hij zegt van veel woorden alleen de eerste lettergreep, of klank. Dus to is auto(kan hij nu helemaal zeggen) toe is toetje, verder kan hij wel pappa mamma opa oma kijk daag En sinds deze week, kan hij zijn naam!! Zo leuk! Soms zegt hij echt Len maar meestal TEN haha.

Op de keukenkastjes heb ik magneetjes. Len krijgt die dus niet open. Overige kasten heb ik niks, en daar blijft hij ook wel uit, nu.. in het begin niet natuurlijk.

Sinds kort gebruik ik de hoek, als strafplekkie.. Len weet nu dat als hij iets doet wat niet mag, hij in de hoek moet (loopt er zelf in haha)

In het begin was het alleen maar lachen, zei ik in de hoek, rende hij er lachend naar toe, maar dat is voorbij, hij weet nu dat het straf is.

Allemaal al op vakantie, leuk! Vooral nu met dit weer.. fijne vakantie allemaal!

Geplaatst

he meiden, even tussen de voetbalwedstrijden door...

joos, je hebt gelijk, t was de volgende dag al veel minder, dus volgens mij gaat t al wat beter, is er nog wel, maar lijkt weg te gaan.

wat leuk te lezen van anne-meya, heel herkenbaar...

maar bij haar gaat t nu echt heel snel he, t is een snelle meid, ik kan me dat verhaal over t slapen goed voorstellen. ik hoop dat t straks weer een beetje bijtrekt, kunnen jullie weer ns lekker slapen!

hier ook de kasten... soms ligt zn kleed vol speelgoed en alle tijdschriften (zijn oude dus t mag) over de vloer, maar da's niet zo erg. oh ja, op de gang de schoenenkast, daar word ik wel een beetje gek van, maar die is niet zo nieuw meer en niet zo goed dicht te krijgen haha.

in de keuken kan hij de lades nog niet zo goed open krijgen gelukkig. de laden met dingen die niet mogen krijgen binnenkort zo'n kindersluitsysteem (da's echt vreselijk onhandig kan ik me nog herinneren van de keuken van mn zus...) verder steeds maar aan de knopjes van de oven en de magnetron dat krijg ik er echt niet uit.

ebbe loopt als hij thuiskomt van t kdv meteen naar de magnetron en gaat jengelen haha. en als hij dan zn eten heeft eet ie t soms niet op...

wat praat anne-meya al veel! ebbe is ook een kletskop, maar niet alles is te verstaan... beer kan ik begrijpen en hij noemt zn fiep (speen) iets dat er in de verte op lijkt. mama komt niet meer zo in t stuk voor, papa des te meer. boe zegt ie nog soms en verder wat jij zegt heel veel deze en die en die daar! laatst schijnt hij op t kdv 'meer' gezegd te hebben haha.

met mn collega gaat t trouwens al veel beter, gelukkig! over een paar weken komt hij zelfs al weer voorzichtig werken.

beau, schoentjes gaaf zeg, ja moet hier ook hoor! echt he.

poe kindjes nog steeds niet helemaal topfit? maar fijn dat t al beter gaat.

anderen allemaal groetjes!

lis

Geplaatst

Hahahaha, nou, die zorgen van: bij dingen kunnen waar ze niet bij mogen.... dat is allemaal bij mij nog ver van mijn bed show! Eerst maar eens een (hopelijk) gezond kindje op de wereld zetten. We hebben in de keuken (aangepast) allemaal lades. Wordt nog een lastige! 1 Mazzeltje, wrs. kan de kleine dan alleen in de onderste lade komen!

En hoe ik me voel?

Nou eh, gammelig. Hang bijna de hele dag tegen misselijk aan. En 's middags moe en zo tegen een uur of half 10 al weer moe.... Hihihih, oud zeurwijf! En tegen de avond voel ik mijn buik vaak. Ach.... het hoort er allemaal bij. Hihih, denk elke keer weer als ik me zo voel: ben nog steeds zwanger!

Woensdag hebben wij de 1e echo. Ik ben wel nieuwsgierig! Ons kleine kindje is dan al ongeveer een cm. Bijzonder hoor, hoe hard het groeit en wat er allemaal al in en aan zit!

Een fijn weekend allemaal!!!

Groetjessssssssss

Geplaatst

Leuk en spannend hoor Hilde woensdag!

Alvast veel plezier en succes, nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover!

Meiden, allemaal prettig weekend!!!

Ik ga snel de boel aan kant maken en me dan in mijn oranje outfit hijsen :-)

Veel plz. met de voetbal allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

José, wat heb je een mooie foto van je dochter nu bij je naam staan! Krijgen we de andere foto's ook snel te zien onder het kopje juni???? Je maakt me zo wel nieuwsgierig!

We zijn net weer terug uit Papendal waar de renners van de Gichon-run vandaag aankwamen. Morgen de slotdag.... en dat zit het er voorlopig weer op. Groetjes allemaal!!!!

Geplaatst

Wat is het rustig hier.........

Allemaal nog aan het bijkomen van de geweldige wedstrijd van vrijdag? :-)

Wij hebben i.i.g. een heerlijk weekend gehad!

Ben nu nog ff e.e.a. voor mijn werk aan het regelen en dan lekker op tijd naar bed.

Geplaatst

Hallo allemaal.

Nog steeds rustig hier....

Wilde ff zeggen dat ik computerproblemen heb!

Hij doet het niet meer altijd, echt waardeloos.

Dus vandaar dat ik er weinig ben en voorlopig ook wel zal zijn.

Hub gaat hem vanavond uit elkaar halen en hopenlijk maken.

Dus als je me binnen nu en een paar dagen weer ziet hier is het gelukt en anders weet je dat het niet gelukt is.

Hopenlijk tot snel, liefs van mij

Geplaatst

Nou Beau, ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn!!!

Hier de eerste echo gehad. En echt waar, er was een klein bolletje te zien, wat deels lichtgrijs/donkergrijs werd en weer terug. Het hartje klopt!

En eh.... t is nog wel een ukkelepukkeltje.... 10,8 mm. Volgens de arts ben ik 7 weken en 4 dagen zwanger, volgens het echo apparaat 7 weken en 3 dagen. Maar... da's allemaal goed geloof ik. De datum dat het kindje komt is wat naar voren geschoven.... 31 januari is volgens de arts de datum dat de zwangerschap officieel voldragen is.

Groetjesssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden