Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier bij mij is alles nog oke...

Ik denk dat ik morgen toch al zelf een test ga doen..

Als ik natuurlijk nog niet ongi ben..

Vind het wel erg spannend hoor..

Lentezon!!!

Hoe is het met jou?

Is het nog goed bij je??

X

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel voor je reactie Kim,

ik zou het graag willen geloven dat ik maandag wel een positieve test zal hebben. het liefst zie ik het vanavond nog verdwijnen.

Helaas weet ik dat de progestanbolletjes en progynova je lichaam voor de gek kunnen houden. Blijft toch gek dat ik de laatste keer direkt een negatieve test had en al 2 dgn voor de testdatum bruine afscheiding had. Nu kwam rode bloed echt onverwacht, net als de positieve test.

Heel verwarrend allemaal.

Ik hoop dat het jou en Lentezon beter zal vergaan.

Gr, Stéphanie

Geplaatst

Meiden ff snel een update.

Ik dacht was rose te hebben gevonden vrijdag maar sindsdien is alles gewoon schoon en nergens last van..wat van borsten verder niet. Mpg steeds wel wat darmklachten en heel soms hele licht ongi gevoeltetje..maar veel minder dan vorige week.

Morgen is Uur U... ik ga geen zwangerschapstesten doen, vandaag zo en zo niet.

Mijn cyclus is normaal 28 dagen en ben morgen op dag 33 aangekomen. Dus vooralsnog zeeeeeeeeeeeer goede hoop! !!!!

Stephani: wat een verwaring allemaal zeg, ik begrijp er weinig van..toch een positieve tets..dus ja helaas is er morgen duidelijkheid ....

Kim: still going strong??

Ik laat morgen de uitslag weten meiden.

liefs lentezon

Geplaatst

He Lentezon!

Goed te horen dat bij jou ook alles nog goed gaat!

Ik heb vanochtend wel getest en jawel: positief!!!!

Kan het nog niet geloven dat het echt zo zou zijn..

Had natuurlijk bij de laatste cryos ook wel een positieve test, maar toen was ik ook al ongi geworden en toen was het ook een erg licht streepje!

Maar nu: een duidelijke streep!

Morgen dus de bloedtest en die zal dan hopelijk duidelijkheid geven.

Lentezon, jouw maag/darmklachten heb ik ook hoor. Is volgens mij toch wel een goed teken.

Ik heb voor jou ook hele goede hoop!

liefs

Geplaatst

Gefeliciteerd Kim, wat een goed nieuws!!!

Morgen natuurlijk wel even de bloedtest afwachten, maar dit is toch wel heel erg goed nieuws he?!

Lentezon, jij ook heel veel succes morgen, ik zal hard duimen voor je!

Liefs Diana

Geplaatst

Kim, te gek joh dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid! Super gaaf en het geeft mij ook weer vertrouwen dat het bij mij ook nog kan lukken.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

En Stephanie, heb jij al meer duidelijkheid? Is het echt mis, of eh, toch nog zwanger? Bloedingen hoeven niet altijd het einde te betekenen hoor!!!

Kim, meid, gefeliciteerd joh!!! Gaaf!!! Raar idee in 1 keer he? Zwanger zijn?

En Lentezon, gaaf dat je je had vergist wat betreft het rose.... Het zal nu toch wel goed gaan?????

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Kim Fantastisch ! Yes die twee streepjes ! Echt helemaal geweldig zeg! :wav:

Nu nog wachten op de definitieve waarden...

Hopelijk volg ik je nog vanmiddag. Ik heb ook nog steeds heel goede hoop, al is er bv 20% in mij dat pessimistisch is,,zo van: misschien is mijn lijf helemaal in de war? Misschien negatieve test en toch niet ongi..etc

Anderzijds weet ik weer dat voorgaande toch zeker niet waar kan zijn! Ik ben nog nooit zo ver over tijd geweest dus ja..halowa...dan zal t toch wel???? Bovendien hebben eerdere IVF behandelingen mijn cyclus helemaal niet in de war gebracht.

Maar toch durf ik niet hier thuis te testen......., echt niet hoor, dus ja ik moet geduld hebben en hoor de uitslag tussen 1300 en 1400 uur.

Ik wil voor 0900u bloed laten prikken, ik ga verder banen trekken van 1130 tot 1230 dus om 1300u ben ik weer thuis .

Uiteraard heb ik vandaag een vrije dag genomen van t werk!

Laten we nu eens geluk hebben zeg!

nou meiden duimen maar!

veel liefs van mij,

Lentezon

Geplaatst

Owwwwwwwwwwww wat spannend Lentezon! Ik moet zeggen dat ik bij jou nu ook wel een positieve test verwacht hoor!!!

Heel veel sterkte met het doorkomen van de dag vandaag!!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Kim!! Wat een geweldig nieuws lees ik op de maandagochtend!!!!! GEFELICITEERD, meid, echt super! :bf_new:

Nu begint het échte wachten ;-) Op de eerste echo!

Geplaatst

Nu begint het échte wachten ;-) Op de eerste echo!

Dat idee heb ik nu ook al op voorhand....hihii pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou ik duim voor iedereen!!!! En Lentezon, wacht in spanning af!!!

Kim gefeliciteerd, je zal wel in een lekker roes zitten.

Zelf nog aan het wachten tot donderdag, wel een heel klein beetje bruine afscheiding gehad het weekend, maar dat is weer over. In ieder geval verwacht ik er zelf niet van na een hCG van 7.

Succes allemaal!!!!!

Geplaatst

@ Kim, meid fantastisch nieuws.... we gaan lekker op het forum. Hopelijk houden we deze flow er ook in oktober in, want dan ben ik aan de beurt! Here I come! :hello2:

@ Lentezon, ik was al op zoek naar je maar..... dat ziet er bij jou dus ook héél goed uit. Ik kom vanmiddag na 14.00 terug op het forum, dus zodra je het weet wel erop zetten he! Ik ben bijna net zo zenuwachtig en ongeduldig als jij. :waiting:

Op voor een volgende zwangerschap, wie volgt?!?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoera!

IK BEN ZWANGER!!!!

Kan het bijna nog niet geloven, zit ook te huilen van geluk, maar het is gewoon echt waar!!

Werd net om 11 uur al gebeld over de bloedtest en het HCG is 613!!!

Harstikke mooie waarde volgens de assistente.

Heel onwerkelijk is het, maar ik ben al zo blij dat we deze stap hebben overwonnen...

Lieve meiden, heel erg bedankt voor alle support afgelopen weken en dagen en ik hoop dat nog vele meiden mij mogen volgen!

Lentezon!!! Weet jij ook al wat?

Geplaatst

Ha meiden!

Ja hoor..het is gelukt! Ik had een goede waarde en ben hartstikke zwanger!

He he ik heb er verder geen woorden voor en moet het allemaal eventjes laten bezinken! Tranen alom...van geluk..

A dream has come true..

1-10 de echo.

Yessss:hello2::hello2::hello2::hello2::hello2::hello2::hello2:

En nu maar weer realaxt zien te blijven.

liefs lentezon

Kim: proficiat!!

Geplaatst

Kim: nogmaals gefeliciteerd!!!! Wat een hoge HCG waarde, helemaal super.

Lentezon: jij ook ontzettend gefeliciteerd!

Op naar de eerste (O zo spannende) echo!!! :hello2::blob3::hello2:

Liefs Diana

Geplaatst

Dames gefeliciteerd! Lekker van genieten en inderdaad op naar de eerste echo!

Groeten, Nora.

Geplaatst

lentezon,

wat een geweldig nieuws!!

eindelijk zwanger, 3x is dan toch scheepsrecht!!

ik begin zaterdag weer met de puregon en dan begint het ook voor ons op te schieten.

ik hoopm dat onze 3e poging ook een positieve test met zich mee brengt!!

ook kim van harte meid!!

geniet!!!!

liefs bri

Geplaatst

Jij ook Lentezon: Super!!!! Proficiat!!!

Ik wist het wel, had bij jou ook al een goed gevoel erover!!

Iedereen alvast heel erg bedankt voor de felicitaties!

Kan het nog niet helemaal bevatten dat het nu echt gelukt is...

En nu eerst idd maar de echo weer afwachten :waiting:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden