Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

pff een vuiltje was t maar waar! nee heb echt meerdere knopjes ingedrukt tegelijk en vanaf toen deed ie het niet meer....

ik zal wel eens kijken of ik niet de hele pc kan restarten als ik tijd heb hahaha.

Amanda: Mijn nieuwbakken neefje heet Olivier

loopt nog hoog op die domme discussie op het andere forum....simpel hoor...zucht

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja wat een gedoe zeg................ik heb trouwens ff gekeken maar er word inderdaad erg bot gereageerd...en soms wel erg bot....jeetje man!

Geplaatst

ach ja dom gedoe, krijg er een beetje naar gevoel van als ik sommige reacties lees hoor. Je zou haast zeggen: excuse me for living!! Tss botte hendrikken haha.

Mijn nichtje wordt vandaag 6 ongelofelijk hoor zo snel als dat is gegaan....

GElukkig heb ik nog even recht op kinderopvangtoeslag zonder werk, ik zag de bui al hangen WHAAAAA haha

Geplaatst

sjeesus, ik denk ik log eens uit, kijken wat er gebeurt, kon ik er mooi niet meer op zeg!!!

En ik wist mijn inlog ook niet meer hahaha, ow wat een muts ben ik he???

GElukkig had ik de code nog in mijn prullenbak staan hahaha, ow wat een dom mokkeltje ben ik zeg!! pfffff

Geplaatst

Hoi hoi allemaal,

Zo, ik moest dus ruim 100 berichtjes lezen maareh … dat gaat ff niet lukken. De oudste is vandaag wel de hele dag bij opa en oma maar zoveel lezen dat red ik niet. De ogen vallen nu al bijna dicht. Elke ochtend gaat om 6.00 uur de wekker en we worden ’s nachts minstens 1 x wakker geblerd omdat de meiden ook aan het stoeien zijn met tandjes…. Ik hoop zo dat die dingen binnenkort doorkomen!

Maar goed, verder gaat hiet hier zijn gangetje. We zijn (nog steeds) niet aan het verbouwen (vergunning krijgen we pas eind oktober als het goed gaat…) en de meiden moeten ontzettend wennen aan het omzetten van hun schema.

We zijn wat dat betreft lekker aan het rommelen. ’s Ochtends krijgen ze groeipap. Kim eet dat keurig van een lepeltje maar Roos houdt haar kaken stijf op elkaar voor het lepeltje. Zij wil het uit de fles … gelukkig gaat dat goed met de 3-standen speen. En vervolgens is het afwachten hoe hun petjes staan, de ene keer gaan ze heerlijk slapen, de andere keer hebben ze zin om papa en mama tot wanhoop te drijven. Zo is er dus nog geen regelmaat in te krijgen. Ze liggen nu bijvoorbeeld alletwee in bed te keuvelen (zijn nèt wakker) en hebben om 12.00 uur een fles gehad. Nu zouden ze alleen nog yoghurt mogen, dan om 17.00 uur groente en om 19.00 uur een fles. Denk niet dat dat gaat lukken, ik zie wel hoe ik het doe. Ik kan nog wat experimenteren met brood en diksap, yoghurt heb ik nog niet geprobeerd. Kan ik trouwens zo ook wel doen, ik zie dat het al 15.00 uur is.

Nou, ik denk dat ik zo maar eens iets ga doen, heb net ff snel de badkamer en wc kunnen poetsen. Het is “lullig” om te zeggen maar als de kids ff onder de pannen zijn, dan kun je zoveel meer doen…..

Geplaatst

oja....zou wat zijn als je dat niet meer zou krijgen...hoelang krijg je nog?

en alweer 6 jaar...wel gezellie zon klein grietje!

Geplaatst

hai Vonnie, gezellig dat je er even was hahaha. Yoghurt???? tsss dat mag ze hier pas met 8 maanden!!

Raar allemaal hoor, en wat is groeipap??

Ja gekkie ben ik he? hahaha, zag al helemaal voor me dat ik niemand meer kon bereiken hahahaa

Geplaatst

vonnie ik moet toch wel weer om jou lachen...hahahahahahahha...je kan het altijd zo lekker vertellen...hahahahahha...kus van mij!

wat een gedoe zeg...nog geen bouwvergunning

Anne-meya vind yoghurt lekker hoor...brrrrrrrrrr...ja echt!

Ik zit anne-meya nu voor dag 2 bloemkool met aardappel te geven maar ze houd gewoon haar mond dicht...hahahahahahah...en ik heb er nog wel 30 cc melk bij gedaan....mooi niet...hahahahaha...zo maar weer fruit erbij!

Geplaatst

Ja, ik stond er ook van te kijken, maar ze zei vorige week echt bij het CB "volle yoghurt". Vrienden van ons hebben een tweeling die twee weekjes ouder zijn dan de onze en die zitten ook al op twee flessen opvolgmelk en fruit, groente, brood, yoghurt, kwark.... dat gaat snel hè?

Groeipap is eigenlijk de vervanger van Bambix. Maar omdat Nutricia wat centjes bij wou verdienen hebben de naam en verpakking volgens mij veranderd en heet het nu groeipap... Vanaf 6 maanden zouden ze dat mogen hebben, wij zijn er nu afgelopen weekeinde mee begonnen, de meiden waren toen 7,5 maand.

Geplaatst

Tjsa, dat had ik dus met broccoli, je weet wel, uit die 4-maandenpotjes. Ze moesten het echt niet, de mondjes waren niet open te krijgen.

Maar nu de broccoli uit de 6-maanden potjes, die gaat er dus grif in! Met andere woorden, gewoon ff laten staan, over een poosje eet ze het wel.

Trouwens, ben ik de enige die veel potjes-eten geeft? Ik heb echt geen tijd om elke dag vers te maken, zou niet weten hoe ik het moet doen. Fruit is geen probleem, dat gaat ff de blender in en van het restje maak ik een milkshake voor de oudste. Maar zoutloos eten komen voor de meiden, dan in de blender en hun voeren terwijl er eentje van 3,5 jaar staat te springen die ook wil eten (maar dan wel met een lekker smaakje eraan dus niet zoutloos) dat lukt me echt niet....

Geplaatst

jeetje zeg, Carolijn krijgt alleen 4 flessen met nutrix erin en een verse fruithap (halve banaan of appel of zo) en een klein beetje groente (ze wil niet veel eten) en dat is het!!!!

ondervoed ik mijn kind??

Geplaatst

kan me voorstellen dat je geen tijd hebt hoor Vonnie, gewoon lekker een potje doen, is toch geen probleem??

Meiden ik ga weer verder,tot gauw doei doei xxx

Geplaatst

Sab, nee joy, ze is pas vijf maandjes toch? Of kan ik nu ook al niet meer rekenen?

Vanaf 6 maanden gaat de bijvoeding wat meer rol van betekenis spelen en ze krijgt nu toch nog lekker vier flessen? Das toch genoeg? Je zult merken dat als er een fles afgaat, en dat kan echt pas als ze bijv. 's ochtends groeipap gaat eten, dan gaat ze ook meer groente en fruit eten. Onze meiden aten toen ze nog vier flessen kregen maar 100 gr fruit en 100 gr groente. Nu met drie flessen (ik heb er nog maar eentje laten vallen) eten ze nog steeds 100 gr fruit maar al wel 150 gr. groente.

Geplaatst

nee hoor ik ben ook voor de potjes...ik heb nu vers van gisteren aardappel met bloemkool...maar als je ziet de staafmixer is vies en een werk wat je er mee hebt..vanaf morgen weer aan de potjes tot ze alles mag!....ik heb er genoeg van...ze eet het toch niet...dan maar potjes...hahahahahahaha

Geplaatst

Goed, het keuvelen boven wordt nu toch meer aandringen..... ik ga maar es ff kijken of ik er wat yoghurt in kan krijgen. Ik denk dat ik straks blij ben dat onze muren wit zijn.....

MAZZEL!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Ben ik weer, nou dat was een inkoppertje! De yoghurt ging erin joh, niet normaal! Maar ik heb wel gesmokkeld, ik heb volle vruchtenyoghurt genomen, yoghurt met niks vind ik ook niks.. zou dat kwaad kunnen?

Geplaatst

hahahaha...ik zou haast zeggen dat merk je vanzelf.....maar dat heb je snel gedaan zeg....jeetje!!!!!!!

maar ik zou even op het pak kijken wat erin zit......heb je vast al gedaan..hahahah

Geplaatst

Ach, het gaat me alleen om de suiker die erin zit. Nou ben ik niet zo'n paniekzaaier dat ik bang ben dat ze te dik worden. Onze oudste is volgens het CB te licht en die wilden ze aan de voedingssuplementen doen (niet gedaan, ze zoeken het maar uit bij dat CB). Maar ja, de meiden zijn nog zo jong, ik wil niet dat ze straks last van hun maagje krijgen vanwege de suiker.

Geplaatst

volgens mij kan het geen kwaad hoor.....ik heb wel eens gehoord dat kleine kindjes beter een beetje suiker kunnen eten dan al die zoetstoffen.......en vroeger gaven ze de kindjes ook suiker in de yoghurt weet ik van mijn zus!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden