Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha wat heeeeerlijk zo een mini-mensje achter een rollatortje hihi

nee echt heel erg knap van hem hoor nu gaat alles snel,vond ik zo na hun eerste verjaardag....gaat alles als een sneltrein dus GENIETEN VAN IEDER MOMENT

groetjes hanny

Geplaatst

hey meiden,waar is iedereen??? volgens mij zit iedereen lekker voor de tv , ga ik ook maar lekker doen dan:TVsurf: zie jullie hopelijk morgen

Geplaatst

ja wij zitten achter onze nieuwe plasma tv in de kamer waar je nu niet meer kan lopen van de zooi....maar ik ga dat nu niet meer opruimen...hahahahahahaha

We hebben onze oude jvc breedbeeld net maar meteen op marktplaats gezet...en wat denk je...eerst 30 euro ..toen 50 euro...en nu net 100 euro...hahahahah...nou laat ze maar komen...we wilden hem eerst aan de zus van jheroen geven maar we verkopen hem nu maar....ga ik daar mooi een nieuwe eethoek voor kopen...nou ja een aanbetaling voor een nieuwe eethoek dan!

Maar nu naar bed....trusten allemaal!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

hallo hanny,

ja met mn moeder gaat het goed..

morgen krijgt ze haar 1e chemo..

hoop zo voor haar dat ze sterk blijft..

en hoe is het met jou?

groetjes rosalie

Geplaatst

hier gelukkig alles weer oke,

moet je moeder dan in het ziekenhuis blijven of mag ze tussendoor naar huis????

mijn moeder is in maart geopereerd aan borstkanker dus weet hoe ingrijpend het is en ik leef erg met jullie mee!!!! liefs

Geplaatst

ja ik heb eigenlijk geen flauw idee!!

volgens mij mag ze dan meteen weer naar huis toe!!

ik zal het haar morgenavond eens gaan vragen!!

en hoe is het met je kleintje?

niet meer ziek?

Geplaatst

nee gelukkig niet zeg! heb je toevallig een pagina terug gelezen wat voor een opmerking hij had gemaakt.....haha geweldig! en hoe is het met milan????

Geplaatst

ja over zn balletje!!

hahahhaah

lekker is dat he!!

ja met milan gaat het super..

niks te klagen

ideaal kind!!hahaha

is het hier nou zo rustig of lijkt dat maar!!???

groetjes

Geplaatst

ja volgens mij zijn we de enigste 2 hier...echte die-hards haha zag je foto's van milan....wat een vreselijke knappert zeg! hij kijkt al zo vreselijk ( eigen ) WIJS......

Geplaatst

hier zijn ze heel lief met hun lego aan het spelen,

en mama achter de pc haha

gaan dadelijk lekker de bossen in blaadjes en eikels rapen en hopen dat we nog een paar kabouters zien

hahaha marc maakte die opmerking de laatste keer in het bos en ze gaan dan ook echt zoeken hihi

om je te bescheuren....vanmiddag lekker naar een grote buitenspeeltuin in de buurt en dan hoop ik dat we weer wat energie kwijt zijn vandaag.....

Geplaatst

ja lief he!!

nou ja zo'n die -hard ben ik niet

eerst was ik hier heel veel maar de laatste tijd heb ik gewoon geen tijd meer..

slecht hè? hahahahh

nu weer ff een beetje bijhouden!!

ik ga ff een bakkie en een peukie doen

ben zo weer terug

groetjes rosalie

Geplaatst

lekker man ff naar het bos..

wil ook naar de speeltuin maar denk niet dat hij er zoveel aan zal hebben,haha

mama meer denk ik!!

Geplaatst

ja heb wel gemerkt dat als je hier een dag niet bent geweest je uren nodig kunt hebben om alles bij te lezen....

vorige week 116 stuks pfff bijna niet te doen man in een dag gemist....

heerlijk zo'n bakkie:bf_nonew:

haha als je in de buurt had gewoont had je mee gekunt

hahaha hadden de moeders ook energie kwijt gekunt

Geplaatst

Hier ligt het gespuis in bed....

Opeens wilt Faas een speentje..nooit naar om gekeken, vind ik wel leuk, lekker baby-achtig!

josé, alles ok, gaat het weer een beetje?

Geplaatst

hey cynt?!!!!

alles goed?

hoe issie met de kids?

nog bedankt voor je berichtje bij milan!!

groetjes rosalie

Geplaatst

ja hoor cynthia..het gaat wel weer hoor...was gewoon zo`n domper...maar niks aan te doen......ik moet aan haar denken en dus weer schouders omhoog en doorgaan!

Heeeeee roos waar ben jij zo druk mee meis?

Sterkte met je moeder morgen!

Sab hoe is het eigenlijk met jou moeder..wannneer word ze geholpen?

Hanny wat een gein met die balletjes....hahahahahaha...niet te geloven hè!

Ja het is rustig maar dat is het meestal in het weekend...alle mannetjes thuis!

Wij zijn hier druk met het installeren van 2 nieuwe tv`s

Eentje op de slaapkamer een platte lcd en in de woonkamer een plasmascherm...jheroen eindelijk blij.....hahahahahahah...en ik blij dat we op de slaapkamer een grotere hebben....kan ik de ondertitels weer lezen.....hahahahah

Nou ik ga nog een bakkie doen!

Bianca hoe is het meis???????????

Geplaatst

José, misschien heb ik het gemist, maar zijn jullie al naar de kinderarts geweest?

Amanda

Geplaatst

Ik probeer vanavond later of morgen even verder terug te lezen en te reageren... Vandaag een drukke, maar gezellige dag gehad. Feest van mijn opa en oma, de verjaardagen werden gevierd. Een zaaltje gehuurd. Het was een groot feest, mijn opa en oma kregen dit jaar drie achterkleinkinderen en Marissa en haar achterneefjes en nichtje hebben zich ontzettend goed vermaakt. Heerlijk gespeeld op een kleedje buiten. Geweldig hoe die kleintjes zich al kunnen vermaken. De oudste van het kleinste grut is drie jaar en daarna komt er eentje van bijna acht maanden, daarna Marissa van bijna zeven maanden en de jongste is bijna vijf maanden.

Met mij gaat het redelijk goed. Voel me in ieder geval een stuk beter! Nog wel steeds een gespannen gevoel soms in mijn hoofd en lijf, maar dat wordt ook al een stuk minder! Het gaat de goede kant dus op. Komende week drie dagen alleen met onze kleine meid en nog twee dagen hulp van schoonmoeder en moeder. Ik verheug me er weer op om ook de zorg voor Marissa weer alleen te doen! Heerlijk! Heb afgelopen donderdag ook genoten om lekker de hele dag alleen met haar te zijn. Verheugde me er wel weer op dat Fred thuis kwam, maar blij dat ik niet de hele dag afhankelijk was van hulp. Morgen weer voor controle naar de huisarts, bespreken hoe de medicijnen bevallen.

Groetjes Bianca

Geplaatst

heel fijn om te horen meis dat je een leuke dag hebt gehad...gefeliciteerd!

Heerlijk om weer zelf met je meisje bezig te zijn...snap ik wel......maar schaam je niet om af en toe terug te vallen hoor...is helemaal niet erg!!!!!!

Dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!

:hug:

Geplaatst

HHHHHHHHhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeee...zijn we zomaar alle 3 online.....jij ook hoor bianca...hahahahah

Maar het gebeurd maar zelden dat sab beau en ik zei de gek online zijn samen...hahahahahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden