Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

okeeeeeeeeeee...tot later!

Meiden hebben jullie de blog al gezien.....als ik tijd heb ga ik alles opschrijven!

Geplaatst

hallo , breek effe in, zit op mijn werk, doe lekker stiekem....

Vanmorgen heeft Faasje weer alles ondergekotst, dit keer zaten de wortels van gisteren tegen de wit geverfde muur.........

Echt zielig hoor, heeft niets gegeten vandaag en mama en papa zijn allebei werken!

Wat een flinkerd die Milan zeg! Net zo als faas die is ook 9 kilo

Cyn

Geplaatst

cynthia...hoe komt het dat ie zo blijft sugen meis....zo zielig vind ik dat!

Ja ik had al gezien dat je op je werk zit...hahahahahah

Geplaatst

daar ben ik weer, lekker only the lonely haha.

Cytnhia, tis dat jij op de zaak aanwezig bent maar verder...hahaha, nee hoor meis. Is het een beetje druk nu eigenlijk met reisjes boeken?

Wij zijn nu bezig met de wintersport,m aar t scheelt nu wel erg veel in prijs met welke week we gaan!! 30,- per nacht pp en dan ook nog eens een nacht gratis ja of nee, en dat x 6!!! scheelt 1800,- euroooootjes, najaaaa zeg. Veel he?

Lekker vis gehaald en nieuwe schoenen. Was me toch een pot met geld, maar ja dan hoor je me de hele winter niet meer haha. Denk dat Sander zich rot schrikt..WHAAAA haha.

Hoe is het met iedereen? Iedereen aan het werk???

Geplaatst

hey dames

nu moeten jullie me ff helpen hoor....hoe en waar lees ik het verhaal over die natuurfilms!!!

hahaha mijn fantasie slaat op hol en wil ff weten waar we het over hebben hahaha anders blijf ik me bescheuren

vanmiddag had mijn vader het over een echte natuurfilm en IK KREEG DE SLAPPE LACH! hahaha kwam er niet meer uit en dan ga maar eens iets uitleggen haha ....echt niet

Geplaatst

Hahah die Hanny veel leesplezier!

Ik heb me in ieder geval bescheurd om dat topic.

Nu gaat het bij ons niet altijd ergens over bij de kletstantes maar deze topic gaat helemaal nergens over!

Geplaatst

ik had dit ook gelezen ...ik snapte er niets van maar nu wel....wie is er nu naar een natuurfilm aan t kijken.........

Geplaatst

heeeeeeee Hanny...heb je het gevonden...en lig je nu helemaal in een deuk...hahahahahaha

Cynt hoe is ie daar?

Roos hoe is het met milan?

Corine how are you.........heb je de topic gelezen met mijn vraag?

Lis hoe gaat ie?

En wat zijn de rest van de meiden aan het doen?

Hier zijn wioj gisteren naar een 10 jarig bestaan geweest van een klant...en ook waren ze over naar een nieuw pand.......toen we net binnen waren begon anne-meya te huilen en ik dacht ojeeeeeeee...dat word snel weer naar huis...hahahaha

Maar ik heb haar flesje iets eerder gegeven en ze is lekker in slaao gevallen......we hebben nog van het buffet kunnen snoepen en zijn daarna naar huis gegaan...het was erg gezellig...ze hadden voor de kindjes 2 clowns en dat was zo leuk....anne-meay kreeg nog een poedel hondje gemaakt van een ballon....ook was er een springkussen.......en voor de kindertjes hadden ze allemaal kindermenu`s in van die doosjes met een speeltje erbij...ze hadden al gezegt neem de kleine maar mee maar ik dacht dat gaat nooit goed, maar er waren echt heel veel kindjes....zo gezellig.

En nu gaan we naar mijn broer...die was donderdag jarig en zijn dochter is vandaag jarig.

Spreek jullie vanavond weer...en anders morgen!

Fijne zondag!

Geplaatst

fijne zondag josé, gefeliciteerd met je broer en nichtje!

ik ben aan t strijken, veel kleding door alle spugers in de was..en natuurlijk voor de vakantie..

begin langzaam kriebels te krijgen..

Nog tips?

Cyn:blizzard:

Geplaatst

ja ik heb nog wel een tip...ik had 4 luiers bij mij...van die stoffe natuurlijk....en die heb ik heel veel gebruikt.....voor over de beentjes als ze teveel in de zon kwam als slab als handen poetsdoed...echt vanalles.....ik zou er een stel meenemen als ik jou was!

Geplaatst

:36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6:

heb het gelezen hihihihi

inderdaad die discussie gaat inderdaad HELEMAAL NERGENS OVER

hoe dom kun je zijn :36_11_6:

Geplaatst

hahahahah....ja is te gek voor woorden toch...hahahahahah

Hanny , nee we weten nog niks....we zitten op een afspraak te wachten ....morgen gaan we maar eens zelf bellen...ook op advies van de huisarts!.....want als er een behandeling moet komen dan is dat het beste als het zo snel mogenlijk gebeurd.

Geplaatst

ik weet nog helemaal niets..............kan alle kanten nog op...eigenlijk hoop ik gewoon dat de orthopeed zegt: och mevrouw briels het calt wel mee...dit gaat vanzelf over.......ja dat zou ff mooi zijn!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Daar ben ik nog ff, poeh hee, moest meer dan 200 berichtjes lezen...dat gaat dus ff weer niet lukken!!

We zijn hier maar vast begonnen met verbouwen, hebben nog wel geen vergunning, maar ach, dat is een kleinigheidje, toch?!?!? Who cares?

Over een paar weekjes komt namelijk onze nieuwe keuken, en die komt aan de andere kant van de woonkamer te staan, met andere woorden, er moeten allemaal nieuwe leidingen gelegd worden. Hubbie heeft gisteren de hele dag staan zagen, hakken en breken. Ik ben met de kids vertrokken naar mijn ouders (wonen aan de andere kant van Nederland) want opa vierde zijn verjaardag (80 jaar geworden). Vandaag heeft hubbie weer wat staan hakken maar dat was nog te overzien. De puinzooi niet overigens maar daar kijk ik morgenmiddag wel weer naar. Heb nu ff geen zin om te poetsen.

Nou, eigenlijk verder niets nuttigs meer te melden, ga ff weer wat lezen.

LATER!!

Geplaatst

Dat zou mooi zijn Joos als de orthopeed dat zei!

Hoe was de verjaardag vandaag?

Wat een leuke opening hadden jullie gisteren zeg!

En leuk dat ze zoveel aandacht hadden voor de kinderen!

Wat heerlijk dan en wat kun je dan ook genieten van je eigen kind!

Wij hadden vanmiddag nog een feestje en de meiden ook mee (we waren er maar even). Het is toch heel anders.

Mensen beginnen eerder een praatje tegen je en je hebt ook gelijk veel om met elkaar over te praten!

En Hanny heb jij nog lekker een natuurfilm opgezet vanmiddag hahahahahahha!!!!

Geplaatst

Jeetje Vonnie wat een klus zeg!!!

Goed dat je bent weggegaan!!

Het is nu nog even afzien maar straks als het klaar is, is het vast de moeite meer dan waard geweest!!!

Geplaatst

oh vonnie neem je niet een groot risico?????????...je hebt wel lef hoor!

Wow...dus het is nu echt begonnen voor je.......hoe llang denk je dat jullie bezig zijn!

Ik wil er hier ook wel een meter of 2 a 3 aan hebben...maar oh die zooi en herrie........ik ben heel benieuwd hoe jij hier doorheen komt met drie kids!

Geplaatst

Beau de verjaardag was gezellig...samen met mijn schoonzus een fles rose leeg gemaakt....lekker ouderwets gezellie....hahahahhhah

Ja net wat je zegt beau....je hebt zoveel meer aanspraak...de meest onbekende mesen spreken je aan...en ja als mensen zoveel moeite doen met zo`n feest om de kinderen erbij te betrekken dan voel je jezelf al een stuk ontspannender!

En ja hanny is de beren film aan het kijken...hahahahahah

Geplaatst

Seetje,

Eigenlijk zijn we er van overtuigd dat we de vergunning krijgen. De gemeente is wel accoord maar nu moet de bezwaartermijn nog uitgezeten worden. Duurt nog vier weken. En ach, als het niet door zou gaan, dan heb ik gewoon twee keukens.....

Wat betreft die herrie, dat weet ik ook allemaal niet. Ik heb gelukkig wat uitwijkmogelijkheden en dat is wel fijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden