Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joos, volgens mij zijn A-M en Len een beetje hetzelfde qua ontwikkeling.. snel met alles, en slapen... dat woord kennen ze niet..

hihi

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nu we het over slapen hebben..

Net belde oma.. (Len logeert daar vanavond). Hij heeft vanmiddag 1 uur en een kwartier geslapen!!!!!!!!!!

Doet hij thuis nooit....:huh1: :confused: :huh1:

Geplaatst

Amanda; dus wel bij oma slapen en niet thuis.

Klinkt lekker je appeltaart (en natuurlijk is dat gezond :)

Joos en Sab; gefeliciteerd met jullie 1/2 verjaardag van jullie dochter!

Druk aan het sporten meiden, superknap!

Sab, wel goed blijven eten hoor meis! Neem anders ff een ontbijtkoek ofzo tussendoor. Hopenlijk heb je lekker gegeten en ben je opgeknapt.

Lau; is de poes alweer terug? Hopenlijk wel!

Lis; hoe was het bloedprikken?

Hoe is het met de andere meiden?

Geplaatst

dankjewel bootje!

Ben net terug van het sporten (4x gesport deze week!!!!!) en zit uit te drukken op de bank met een bak koffie, zonder suiker, naja zoetje dan!!!! even wennen hoor haha, brrr

Zometeen weer een lekker eitje jammie hihi.

Helaas mag ik geen ontbijtkoek voor 2 weken,even doorbijten. Heb gisteravond een zetpil genomen want ik had zooooooooo'n hoofdpijn en nu voel ik me als herboren, heerlijk.

Waar is iedereen...? Tis zo rustig...

naja fijn weekend allemaal meiden en tot snel

Geplaatst

Hey Sab, fijn dat je je weer beter voelt.

José, Sab, feli met de halve verjaardag van jullie meiden!!!!!!!!

Appeltaart is best gezond hoor, haha. In ieder geval beter dan een kwarkpunt (veel slagroom).

Forum doet het prima vandaag, dus ook hier geen problemen. Hopelijk blijft dat zo.

Groetjes

Geplaatst

is appeltaart echt beter dan kwarktaart?? ik heb ooit gehoord dat rijstevlaai het beste gebak is om te eten...Lau?? haha

Geplaatst

Alle vlaaisoorten zijn het meest geschikt als je taart wilt eten.

De bodem van appeltaart bevat veel calorieen, kwarktaart bevat een ontzettend grote hoeveelheid slagroom.

Vlaai is "veilig", dus daar kan je af en toe best van genieten.

Geplaatst

goed zeg, nou dan ga ik over 2 weken een stukje vlaai eten hihi. thanks Lau.

Hoe gaat het eigenlijk met je Laura, trek je het allemaal een beetje? Denk veel aan je...

Geplaatst

Gaat redelijk hoor.

Veel goede dagen, maar vanmorgen opeens weer minder goed.

Heb de stallen uitgemest voor mijn moeder, omdat ze weer werkt (oproep kraamverzorgster).

De as van mijn vader staat in de stallen en ik had één van zijn jassen aan.

De beste combi dus om emo te worden.....

Verder gaat het goed hoor, zal moeten slijten.

Beau, ja ze is afgelopen woensdag terug gekomen. Stond opeens voor de deur en was nogal vermagerd. Denk dat ze weer ergens opgesloten heeft gezeten. Ze is vrij angstig en durfde er waarschijnlijk niet weg te gaan.

Ik ga nu adm. doen op de zaak, dus misschien tot later.

Groetjes

Geplaatst

Laura, op dat soort momenten als vanmorgen is het logisch dat je gelijk aan je vader moet denken.

Het lijkt me heel moeilijk en zwaar voor jullie.

Ik vind het knap hoe je er mee omgaat.

Je komt sterk over en daar heb ik bewondering voor.

Ik geloof echt dat jouw vader je kan zien en ik weet zeker dat hij hartstikke trots op zijn dochter en kleinkinderen is.

Hele dikke :hug: beau

Geplaatst

lieve laura,draai nog niet zo heel lang mee maar ik begrijp dat je vader is overleden! wat vreselijk voor je,misschien een late reactie maar toch...

sterkte meid zal nog lang gevoelig blijven.........

maar even iets anders...IK BEN NOG STEEDS GEEEEEEEEN PEETTANTE !!!!!!

mijn lieve zussie is vandaag 41 weken.........blijf het altijd vreselijk eng vinden als die kids zo lang blijven zitten vooral omdat haar tweede kindje in het vruchtwater had gepoept en het benauwd heeft gehad....hele spannende dagen hier dus......

tweede werkdag gehad en bevalt prima!!!! had het niet verwacht maar vind het echt leuk haha we lachen ons echt ziek daar

nou even genoeg gelult want verder is er toch niemand

laterzzzzzzzzzzzzz

Geplaatst

Hoi hoi,

Er is hier weer lekker veel afgekletst merk ik alweer. Ik kan het niet bijhouden hoor....zal de leeftijd wel zijn ....:confused:

Allereerst Seetje en Sab, proficiat met de halve verjaardag van jullie meisjes!! Alweer zes maanden geleden dat jullie bevallen zijn.

Onze meiden zijn morgen alweer 8 maanden, de tijd vliegt :tomcat:

Maar goed, hier weer een stofdag gehad en het is nog steeds niet voor elkaar. Hubbie kan alleen in de weekeinden wat doen dus je raadt het al, dat duurt nog wel een weekeindje of twee voordat alle leidingen hier goed liggen voor de nieuwe keuken. Maar volgend weekeinde krijgen we gelukkig wat hulp en dan hebben we goede hoop dat het afkomt. Dat betekent dat dan de nieuwe keuken mag komen en dat (hopelijk) ook de echte verbouwing van start gaat.

Nu duimen draaien dat het weer zo goed blijft als vandaag en dan ben ik helemaal happy :happydance:

Geplaatst

hey lieve meiden,

sorry ik ben de laatste tijd echt afwezig!!

probeer het echt zoveel mogelijk bij te houden!!

met mama gaat het wel goed momenteel..

ze heeft haar 1e chemo gehad en krijgt 18 okt de volgende!

met milan gaat het super

hij heeft wel streken hoor..

gisteren wilde ik hem een kusje geven..

nou lekker was dat

hij zoog meteen mn onderlip naar binnen en beet er heel hard op

met gevolg mama heeft nu een blauwe onderlip

zal er eens een foto van maken!!

groetjes rosalie

Geplaatst

ha die rosalie

FIJN dat het redelijk gaat met je moeder en met jezelf???

( ondanks de blauwe lip hahaha liefde met gevoel)

las ergens anders dat milan last heeft van allergieen, waar is hij precies allerisch voor dan??

als ik vragen mag....

groetjes hanny

Geplaatst

hey hanny,

hij heeft een koemelk allergie!!

dat hebben wij ook allemaal gehad

maar wij zijn er al vrij snel overheen gegroeid!!

groetjes rosalie

Geplaatst

hey meis,

en hoelang kan dat duren, voor hij er overheen groeit dan en is er een kans dat dat niet gebeurt???

zal wel een heel gepuzzel zijn met wat hij dan wel mag hebben enzo.....

groetjes

Geplaatst

oeps sorry geplaatst in het verkeerde topic....:strangle:

wordt ik nu verbannen..........snif

maar nogmaals voor vonnie....kom jij ook naar de meeting? hebben onze kids ook iets aan elkaar??

groetjes

Geplaatst

hey jheroen,

misschien een domme vraag maar waarom kan ik de blog van rosalie niet lezen en de rest van de blogs wel???

groetjes

Geplaatst

Hey Hannie,

Ik had net al gereageerd in ook het andere topic (verkeerd, ik weet het).

Maar we kunnen dus niet, veel en veel te veel werk op de hals gehaald.

Geplaatst

ja dat dacht ik al maar kon het toch proberen:whistling_girl:

hihi had het leuk gevonden

jammerrrrrrrrrrr

succes met alle zooi! als ik in de buurt had gewoond was ik komen helpen.......

Geplaatst
hey jheroen,

misschien een domme vraag maar waarom kan ik de blog van rosalie niet lezen en de rest van de blogs wel???

groetjes

Dat komt omdat roos haar blog nog niet openbaar heeft gemaakt!

Geplaatst
hey jheroen,

groetjes

En hanny jij hebt dat ook nog niet gedaan.....zie de mail die jheroen van de week heeft gestuurd!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden