Ga naar inhoud

overzicht behandelingen november / december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 544
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een punctie-geweld is er losgebroken zeg!! :huh1: Maar ok, dat mag de pret niet drukken om het voorbeeld van Lisl te gaan volgen.

Dus dames...... zet 'm op!!

@ Champital, tjee wat een mooie score zeg! Echt top voor je, want het heeft je niet echt meegezeten meis. Nu genieten, je bent perslot nu zwanger, en over 12/14 dagen een positieve test aub. Mijn duimen draaien voor je!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hi,

Chantal, WAW ... ongelooflijk hé, ik ben heel blij voor je dat betekent dat je goeie stock gaat hebben ook!!! Rust nu maar goed uit.

Mamalou... meisje meisje toch, we duimen dat ze elkaar vinden het zaadje en het eitje, je hebt van elk idd maar een nodig en we gaan duimen dat het een top-team wordt!

Ik hoop en duim dat je je TP hebt woensdag.

Probeer rustig te blijven nu.

Yvonne, de pijn is niet fijn maar moet je erbij nemen hé, belangrijkste is dat je 5 eitjes hebt en klein of niet we gaan gewoon duimen hé!!!

Pff wat een spanning zo begin december hé... het wordt spannend.

Dat het een super knallende feestmaand mag worden voor ons allemaal, dat verdienen we!

Geplaatst

Jeetje wat een drukke maand zeg, wat gebeurt er veel! Maar de trend is gezet door Lisl, laten we daar maar vanuit gaan!

En Mamamlou, wij hadden ook maar één eitje en zeer matig zaad (het was zoeken naar een goeie), maar daar is een prachtembryo uitgekomen. Is alleen helaas niet blijven zitten, maar dat lag zeker niet aan de kwaliteit.

Veel succes weer allemaal, go for it!

Henne

Geplaatst

O o o o o wat een spannende tijden weer. Kaarsen aan, duimen draaien, en goede vibes alle kanten op sturen! December is goed begonnen in ieder geval! groetjes, niki

Geplaatst

Nieuwe pogingen te starten in de toekomst:

- Anja: week 48 start ivf

- Wannabemom: november start 4e IVF

- draakje: evaulatie gehad nu weer 3 weken wachten op semenonderzoek

- Simone: beginnen met pil in december

- Henne: jan. 2009 2e ivf/icsi

- Purple, TP cryo - van 1e IVF zodra het ZH groenlicht geeft

- Marietje: TP cryo - van 1e ivf oktober/november

- Mama27: TP cryo - start eind oktober

- Natasja: IUI uitgangsecho eind november

Voortraject:

- Kristel: TP cryo - 12 november begonnen met provera

- Marina: 13 nov, 3e fm

- Nanne: begonnen met 1e IVF, 14/11 1e fm

- Yvonne:14/11 start Menopur, 21/11 1e fm

- Krullie: 11 nov. begonnen met Lucrin, 4 dec ws punctie

- Yvonne: 14 nov, uitgangsecho, start Menopur, 21/11 1e FM, 25/11 2e FM, 28/11 3e FM

- Nanne: 14 nov, 1e fm

- Marina: 15 nov, punctie

- Anja: 16 nov 1e prik decapeptyl

- Mamalou: 20 nov, 1e echo; 27 nov: punctie

- Anja: 5 dec, 1e echo

- mijnbaby 6 dec 1ste FM

- Ikketje: 17/11 begonnen met glonaf F - 28/11 puctie

- Vanessa: 2e IVF eerste Decapeptyl rond 21 december

- Karin: 14 november eerste Decapeptyl echo 26 of 27 november

Wachtbankje:

- Cindy: 11/11 tp 1 goede cryo, 3/12 testen

- Sofie 23/11 tp - 3-12 testen, 1 emmy

- Marina 20/11 tp, 4-12 testen

- Popje 8/12 testen, 1 emmy

- Sijtje 8/12 testen, 1 emmy

- Champietal 01/12 TP, 12-12 testen via bloedprikken op het ziekenhuis

Zwanger 2008

- Diana: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Niki: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Estrhalita: zwanger! (21/4 echo) uitgerekend: 7/12/08

- Monique : 1e IVF, zwanger! (test 2/4), uitgerekend:

- Lautje: zwanger!, uitgerekend:

- Valesca; Zwanger!, uitgerekend:

- Hildever: zwanger!, uitgerekend: 31/01/09

- Wervelstorm (Linda): zwanger!, uitgerekend: 7/02/09

- Nora: zwanger! (test 9/7), uitgerekend: 18/03/09

- Pien: zwanger! (test 15/7), uitgerekend: 21/03/09

- Mariek: zwanger! (test 16/7), uitgerekend: 21/03/09

- Leeuwtje: zwanger! (test 18/7), uitgerekend: 27/03/09

- Dorine: zwanger! (test 01/08), uitgerekend:

- Miss Daantje: zwanger! (test 03/09) --> 2-ling!!, uitgerekend:

- Lila2002 : zwanger! ( test 04/09), uitgerekend: 13/05/09

- Stéphanie: zwanger (test 13/9) --> 2-ling!!, uitgerekend: 18/05/09

- Lentezon: zwanger! (test 15/09) --> 2-ling!!, uitgerekend: 19/05/09

- Lis : zwanger! (test 08/09), uitgerekend: 20/05/09

- MsMici: Zwanger!!! (test 23/9), uitgerekend: 1/06/09

- Nicolas: Zwanger ! (test 29/9), uitgerekend: 3/06/09

- Elaine: Zwanger! (test 2/10) 23/10 echo, uitgerekend:

- Maatje: Zwanger! (test 3/10) 24-10 echo, uitgerekend:

- Diana31: Zwanger!! (test 8/10) 30-10 echo --> 1 emmie tp / 1-eiïge 2ling, uitgerekend:

- Nicole: Zwanger!! (test +/- 22/10) --> spontaan na 7jr. MM, uitgerekend:

- Annemie: Zwanger !! (test 6-11) 27-11 echo, uitgerekend: 14/07/09

- Esprit: Zwanger!! (test 8/11) 05-12 echo, uitgerekend:

- Caatje: Zwanger!! (test 10/11) 27-11 echo, uitgerekend

- Lisl: Zwanger! (test 1-12) 22-12 echo

- Marinda: Zwanger! (test 28-11) 12-12 echo

Lisl, gefeliciteerd meid!

Verder iedereen heel veel succes, hopen dat er nog veel zullen volgen. We blijven duimen!

Liefs Marinda

Geplaatst

Hoi Miranda en Lisl, Yes hartstikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk schuif ik morgen ook aan, haha. Voelen jullie al iets?

Groetjes Cindy

Geplaatst

Hey Cindy,

Hoop zo voor je dat je morgen mag aanschuiven!! Dat zou geweldig zijn.

Dan schuiven chantal en ik over twee weken ook aan. December supermaand!!! Hoop voor iedereen dat dat het gaat worden.

succes met wachten de laatste dag...

Geplaatst

Vandaag de laatste dag niks doen... pff het begint nu toch beetje te jeuken. ik voel nog altijd niets. Gisterenavond had ik rare steken in mijn onderrug, buik maar niet iets dat ik herken. Ik vertel mezelf nog altijd dat het een goed teken is :)

Morgen om 8u naar het labo voor de bloedname en dan thuis alleen bang afwachten... het zullen weer lange uren zijn.

Cindy, ook morgen voor jou. Voel je iets? Red je het nog?

Geplaatst

@Sofie spannend morgen! Hoe laat wordt je gebeld?

Hopelijk een beetje op tijd zodat we nog de hele dag hebben om een feestje te bouwen!

Sterkte ermee en we wachten met je mee......

Dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst
Vandaag de laatste dag niks doen... pff het begint nu toch beetje te jeuken. ik voel nog altijd niets. Gisterenavond had ik rare steken in mijn onderrug, buik maar niet iets dat ik herken. Ik vertel mezelf nog altijd dat het een goed teken is :)

Morgen om 8u naar het labo voor de bloedname en dan thuis alleen bang afwachten... het zullen weer lange uren zijn.

Cindy, ook morgen voor jou. Voel je iets? Red je het nog?

Spannend, ik hoop op een zwangerschap voor jou en Cindy!!

Nog even heel veel suc6! en hoop op goed nieuws morgen.....

dikke kus

mijnbaby

Geplaatst

dank jullie wel, wat is het toch heerlijk om mensen te hebben die zo met je meevoelen hé :)

vrienden doen dat ook hoor maar het is anders.

officieel bellen ze tussen 15 en 17u maar vorige keer belden ze me al om 1230u. Ik hoop dat het deze keer ook zo vroeg is maar ja...

ik hoop op een heel groot feest morgen !!!

de kaarsjes branden, voor mij maar ook voor jullie allemaal;

Geplaatst

@sofie.

heel erg veel sterkte en hoop op een hele mooie uitslag!

Ik duim nog even voor jullie(cindy en sofie)

Liefs

Desiree

Geplaatst
Ikketje,

vandaag de tp lees ik. Heel veel geluk toegewenst in de komende weken!!!

Stéphanie

Hey stephanie.

Inderdaad om 14.35 tp van twee emmy's.

Hoop zo de volgende met een tweeling te worden!!

Geplaatst

Hoi Sofie, het gaat nog wel, nu snap ik ook waarom jij zo vroeg mag testen, jij moet bloedprikken, ik niet ik moet urine inleveren en daar zien ze het natuurlijk pas veel later in.

Ik weet niet meer wat ik voel en of het goed is of niet. Ik sta in ieder geval versteld als de test morgen positief is en ik denk dat ik dan flauwval van de spanning als ik moet wachten tot ik naar binnen wordt geroepen.

Oh oh oh, wat is het toch verschrikkelijk.

Jij ook veel succes morgen Sofie, waarschijnlijk weet ik het toch nog een beetje eerder dan jou. Op naar een positieve uitslag voor jou en ook voor mij. hihi.

Groetjes Cindy

@ ikketje, veel succes met de terugplaatsing, je zult nu wel in de stoel liggen denk ik.

Geplaatst

Wij hebben besloten een dagje eerder te testen, de eigenlijke datum is donderdag maar we testen morgen ochten. Ik hou het niet meer uit.

Heb het weekend last gekregen van opgeblazen buik en kortademigheid en bij navraag bleek dat dit een late overstimulatie kan zijn en dit kan dus heel positief werken. ;-)

Ik hoop het zo he !!!

Liefs Marina

Geplaatst

Morgen wil ik dan toch wel 3 ooievaars zien hoor, pff dat zou fantastisch zijn.

Steek de kaarsjes maar aan, de duimen omhoog .... spannend !:icon_rendeer:

Geplaatst

Sofie en Cindy, ik zal voor jullie een kaarsje opsteken. Ik heb zelf nog nooit de testdatum gehaald dus heb goede hoop voor jullie.

Ook voor de andere meiden, heel veel succes.

Ik ben net gebeld door het ivf-lab en er zijn 4 eitjes bevrucht van de 5. Mijn hart stond letterlijk in mijn keel toen ze belden. Gelukkig goed nieuws en is de volgende stap weer gezet. Nu weer duimen en hopen voor een goede deling en topembryo's. Donderdag om 9.50 uur te terugplaatsing.

Mamalou, heb jij al nieuws meid?

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Cindy.......wat hou jij het spannend zeg pfff!

Sofie......wat spannend ook, hopen dat ze vroeg bellen met goed nieuws!!

Marina....Succes met testen morgen!

Champietal.... wauw wat een score zeg, echt goed..Jij broedkip hihi!

Mamalou......Succes in de wachtweken.

Ikketje.....ook succes in de wachtweken

Marinda......Gefeliciteerd met je zwangerschap, zo zet je de trend wel voort voor de maand december

Vanessa........ voor jou gaat het ook al aardig opschieten he!!!!

Sinterklaas en zwarte piet zijn aardig aan het uitdelen op monent, ga zo door allemaal

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!!!

liefs claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden