Ga naar inhoud

overzicht behandelingen november / december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een spannende dag morgen!!

Ik ga echt heel hard duimen voor jullie.... Dat er maar veel ooievaars gestuurd mogen worden!

Iedereen die morgen moet testen, heel veel succes!!!

Iedereen die wacht op een tp; geniet van het moment, het is bijzonder...

Liefs,

Gerreber

• Reacties 544
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow, wat ben ik blij dat ik thuis een urinetest mocht doen. Hoefde tenminste niet de hele dag nog te wachten op bericht. Had de uitslag zelf in handen. Lekker samen met mijn mannetje beleefd!

Meiden, sterkte voor morgen!!!

Groetjes

Geplaatst

Heel veel succes alle drie morgen, wat een spannende dag zeg! ik blijf voor jullie duimen.

Ik zit zelf ook in spanning maar dan voor iets anders. Vanmiddag naar de wc geweest en toen zag ik met afvegen een beetje bloed. Ik hoop zo dat het door het persen komt en dat het geen begin tekenen zijn. Het is daarna niet erger geworden en ik heb ook geen buikpijn maar maak me wel zorgen.

Weet iemand of je door persen een miskraam kunt krijgen?

Liefs Marinda

Geplaatst

Volgens mij niet, Marinda!

Mij is verteld dat de baarmoeder veel meer doorbloed raakt, en er daardoor wel eens een adertje kan springen. Dat je je over een klein beetje bloedverlies geen zorgen hoeft te maken. Pas als je meerdere inlegkruisjes per dag nodig zou hebben, was het raadzaam contact op te nemen met de IVF afdeling, vertelde de verpleegkundige mij toen.

Ik verloor vanaf de dag van de positieve test tot 2 dagen na het stoppen met de utrogestan steeds wat oud bloed. En eh, de kleine draait nog vrolijk rondjes in mijn buik!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Bedankt voor je snelle reactie! Ik hoop zo dat alles goed is, ik had gelijk zo'n spijt dat ik geperst had en haal gelijk allemaal rare dingen in mijn hoofd. Nog anderhalve week en dan de 1e echo, als het dan allemaal goed is kan ik denk ik pas echt gaan genieten.

Geplaatst

Wat is het spannend voor iedereen!

Ik voel de trillingen bijna door de pc heen komen.

Iedereen heelveel succes met alles!

Wij mogen definitief starten!

Vanavond nog gebeld door het ziekenhuis,

Vrijdag 12 december een afspraak in het ziekenhuis voor de recepten etc.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wat een spanning hier op het forum!

Ik wens jullie alle geluk van de wereld!

Voor ons houdt het ff op...

Vertelde vrijdag over de vele follikels die ze zagen...door de vermindering van Gonal-F zijn ze niet echt minder hard gaan groeien.

Na 35 (redelijk grote) geteld te hebben (dus nog niet de kleintjes die er ook nog een heleboel zaten...) hield ze op en mocht ik me aan gaan kleden.

Dan weet je eigenlijk al genoeg...

Balen dus...ons 'eerste avontuur' houdt hiermee op.

Ik moet zeggen dat ik het natuurlijk geen leuk bericht vind...:crybaby2:

Aan de andere kant moet je natuurlijk wel reeël blijven... het was echt een beetje te veel van het goeie...goede broedkip zullen we maar zeggen :icon_smile:

Moet zeggen dat ik, doordat ik merk dat het zh mee wil denken, me er wel bij neer kan leggen! Het zh gaat gelukkig proberende poging open te laten staan, zodat we als we over een paar maanden verder gaan, dat wordt gerekend als poging 1...supertof dus.

Onze eerste poging is (dan) nog niet helemaal voorbij!

Mijn kaarsje blijven branden...voor jullie!

Krullie

Geplaatst

Sofie, Cindy en Marina: toi, toi, toi voor morgen!!!

Krullie, balen dat je 1e poging zo (vroegtijdig) afloopt. Overstimulatie (wat dan bij jou dus dreigde) moet je niet onderschatten, hoor!

Mijn 1e IVF liep daarop uit en ik heb er 9 dagen door in het ziekenhuis gelegen én werk al ruim een maand niet (ook nog een lange nasleep dus).

Dat is je in ieder geval bespaard gebleven.

Maar natuurlijk doe je het ook niet voor een 'afgebroken poging', als het dan toch moet dan willen we én dat de behandeling goed verloopt én dat het resulteert in de komst van een kleine, niet dan?

Fijn dat het ziekenhuis in ieder geval met jullie mee wil denken en succes (nu om het even te laten bezinken allemaal en) straks als je weer verder kan en wil!

Geplaatst

Lieve lieve allemaal...

Ik sta nog steeds te trillen op mn benen en kan het nog steeds niet geloven, maar er staat toch echt een blauw plusje op mn clearblue test dus ik ben ZWANGER!!!

God, wat een gek idee......gelijk bij de eerte IVF behandeling....echt niet verwacht, zo maar eens het ziekenhuis bellen!!

Pfff wordt een gek dagje vandaag hahaha

liefs Marina

Geplaatst

Hallo allemaal

Marina, PROFICIAT !!!! ik kan me inbeelden dat je het niet kunt geloven, ik ben zo zo blij voor je. Ik wens je een fantastische dag!

Vanessa, super dat je mag starten, nu komt er weer actie hé meid.

Marinda, probeer je niet te veel zorgen te maken, het zal idd wel een adertje zijn geweest of wat oud bloed. Komt wel goed :)

Yvonne, super hé, 4 van de 5 bevrucht! Wanneer heb je TP?

Krullie, ... wat jammer meid maar ja het gaat om je eigen gezondheid ook hé. En het goeie is dat je weer op poging 1 mag starten. Ik kan me indenken dat je ongelooflijk boos en teleurgesteld bent want je pept je op en nu zakt alles in duigen maar je weet tenminste al dat je super broedcapaciteiten hebt hé!

Probeer het positieve te zien.

Mamalou... we hebben niks meer gehoord van je ... hoe is het met je?

Ik ben dus net terug van zh ... bloed laten nemen. Had heel erg lieve verpleegster die m'n gezicht al kent en die heel bezorgd was. Dat doet wel goed.

Ik voel niks ....

Heb gisteren wel lelijke ruzie gehad met mijn ventje. Hij is gaan werken vandaag en moet vanavond ook weg. Ik vind dat reuze teleurstellend wat de uistlag ook is. Enfin is beetje ontaard en nu zit ik hier met een wrang gevoel en hij waarschijnlijk ook... Het is allemaal zo moeilijk hé, ... heb ook slecht geslapen.

Enfin nu branden mijn 5 kaarsjes en nu ga ik gewoon proberen heel rustig te blijven tot het verlossende telefoontje

Succes allemaal

Geplaatst

Mamalou... pff wat erg voor jullie. Ik weet dat niets je nu kan troosten, huil dus maar goed uit, probeer ontspanning te zoeken en dan batterijtjes opladen. Veel sterkte

Geplaatst

hey sofie,

vandaag mag jij testen he! ik hoop dat je wat beter nieuws hebt dan ik.... ik heb zo'n gevoel dat ik hiermee alle nare berichten op me neem, en dat de rest goed nieuws kan vertellen!

liefs mamalou

Geplaatst

Oh nee Ikketje en Mamalou....wat een rotnieuws. Poging afgelopen... Dat is echt het slechts denkbare scenario. Heel, heel veel sterkte meiden. Pffff, doet me ook weer beseffen wat een mazzel we zelf met alles hebben gehad, ook al ben ik dan niet zwanger....

Marina wel!!! Gefeliciteerd! Nummer twee al deze maand, goed zeg!

Sofie en Cindy, we wachten hier in spanning met jullie meer hoor. Drie testers op één dag, da's haast teveel voor de zenuwen hihi.

Vanessa, de lichten op groen. Ga ervoor meid! Wat goed dat je zo enthousiast weer kan beginnen. Ik ben zelf gisteren ongesteld geworden. Eerder dan gedacht. Als mijn volgende cyclus ook korter is, wordt de icsi toch februari. We willen namelijk niet met de feestdagen aan prikken en echo's denken. Baal wel een klein beetje, maar ach, de tijd gaat snel genoeg.

Als je tenminste niet op het wachtbankje zit :misc_expressions-whdan gaat de tijd veeeeel te langzaam. Hou je taai daar op dat bankje he!

Veel liefs,

Henne

Geplaatst
hoi meiden,

helaas.

er was 1 eitje gevonden, het zaad was prachtig maar er is niets gebeurd...

ik ga uithuilen en opnieuw beginnen.

Ik kan niet anders zeggen, wat vervelend meid... pfffff.....

Huilen is een goeie uitlaatklep, ik heb al zoveel gehuild tijdens deze ivf periode..

Suc6 meid, en rustig aan!

Geplaatst
Oh nee Ikketje en Mamalou....wat een rotnieuws. Poging afgelopen... Dat is echt het slechts denkbare scenario. Heel, heel veel sterkte meiden. Pffff, doet me ook weer beseffen wat een mazzel we zelf met alles hebben gehad, ook al ben ik dan niet zwanger....

Marina wel!!! Gefeliciteerd! Nummer twee al deze maand, goed zeg!

Sofie en Cindy, we wachten hier in spanning met jullie meer hoor. Drie testers op één dag, da's haast teveel voor de zenuwen hihi.

Vanessa, de lichten op groen. Ga ervoor meid! Wat goed dat je zo enthousiast weer kan beginnen. Ik ben zelf gisteren ongesteld geworden. Eerder dan gedacht. Als mijn volgende cyclus ook korter is, wordt de icsi toch februari. We willen namelijk niet met de feestdagen aan prikken en echo's denken. Baal wel een klein beetje, maar ach, de tijd gaat snel genoeg.

Als je tenminste niet op het wachtbankje zit :misc_expressions-whdan gaat de tijd veeeeel te langzaam. Hou je taai daar op dat bankje he!

Veel liefs,

Henne

Hey Henne, bij mij is alle nog goed hoor!! Bij mamalou inderdaad helaas mislukt, drama voor haar. Maar ik zit (nog) vrolijk op het wachtbankje.

Liefs ikketje

Geplaatst

Nieuwe pogingen te starten in de toekomst:

- Anja: week 48 start ivf

- Wannabemom: november start 4e IVF

- draakje: evaulatie gehad nu weer 3 weken wachten op semenonderzoek

- Simone: beginnen met pil in december

- Henne: jan. 2009 2e ivf/icsi

- Purple, TP cryo - van 1e IVF zodra het ZH groenlicht geeft

- Marietje: TP cryo - van 1e ivf oktober/november

- Mama27: TP cryo - start eind oktober

- Natasja: IUI uitgangsecho eind november

Voortraject:

- Kristel: TP cryo - 12 november begonnen met provera

- Marina: 13 nov, 3e fm

- Nanne: begonnen met 1e IVF, 14/11 1e fm

- Yvonne:14/11 start Menopur, 21/11 1e fm

- Krullie: 11 nov. begonnen met Lucrin, 4 dec ws punctie

- Yvonne: 14 nov, uitgangsecho, start Menopur, 21/11 1e FM, 25/11 2e FM, 28/11 3e FM

- Nanne: 14 nov, 1e fm

- Marina: 15 nov, punctie

- Anja: 16 nov 1e prik decapeptyl

- Mamalou: 20 nov, 1e echo; 27 nov: punctie

- Anja: 5 dec, 1e echo

- mijnbaby 6 dec 1ste FM

- Vanessa: 2e IVF eerste Decapeptyl rond 21 december

- Karin: 14 november eerste Decapeptyl echo 26 of 27 november

Wachtbankje:

- Cindy: 11/11 tp 1 goede cryo, 3/12 testen

- Sofie 23/11 tp - 3-12 testen, 1 emmy

- Marina 20/11 tp, 4-12 testen

- Popje 8/12 testen, 1 emmy

- Sijtje 8/12 testen, 1 emmy

- Champietal 01/12 TP, 12-12 testen via bloedprikken op het ziekenhuis

- ikketje: 2/12 TP van 2 emmy's waarvan 1 TOP!!, 16/12 thuis testen

Zwanger 2008

- Diana: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Niki: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Estrhalita: zwanger! (21/4 echo) uitgerekend: 7/12/08

- Monique : 1e IVF, zwanger! (test 2/4), uitgerekend:

- Lautje: zwanger!, uitgerekend:

- Valesca; Zwanger!, uitgerekend:

- Hildever: zwanger!, uitgerekend: 31/01/09

- Wervelstorm (Linda): zwanger!, uitgerekend: 7/02/09

- Nora: zwanger! (test 9/7), uitgerekend: 18/03/09

- Pien: zwanger! (test 15/7), uitgerekend: 21/03/09

- Mariek: zwanger! (test 16/7), uitgerekend: 21/03/09

- Leeuwtje: zwanger! (test 18/7), uitgerekend: 27/03/09

- Dorine: zwanger! (test 01/08), uitgerekend:

- Miss Daantje: zwanger! (test 03/09) --> 2-ling!!, uitgerekend:

- Lila2002 : zwanger! ( test 04/09), uitgerekend: 13/05/09

- Stéphanie: zwanger (test 13/9) --> 2-ling!!, uitgerekend: 18/05/09

- Lentezon: zwanger! (test 15/09) --> 2-ling!!, uitgerekend: 19/05/09

- Lis : zwanger! (test 08/09), uitgerekend: 20/05/09

- MsMici: Zwanger!!! (test 23/9), uitgerekend: 1/06/09

- Nicolas: Zwanger ! (test 29/9), uitgerekend: 3/06/09

- Elaine: Zwanger! (test 2/10) 23/10 echo, uitgerekend:

- Maatje: Zwanger! (test 3/10) 24-10 echo, uitgerekend:

- Diana31: Zwanger!! (test 8/10) 30-10 echo --> 1 emmie tp / 1-eiïge 2ling, uitgerekend:

- Nicole: Zwanger!! (test +/- 22/10) --> spontaan na 7jr. MM, uitgerekend:

- Annemie: Zwanger !! (test 6-11) 27-11 echo, uitgerekend: 14/07/09

- Esprit: Zwanger!! (test 8/11) 05-12 echo, uitgerekend:

- Caatje: Zwanger!! (test 10/11) 27-11 echo, uitgerekend

- Lisl: Zwanger! (test 1-12) 22-12 echo

- Marinda: Zwanger! (test 28-11) 12-12 echo

Zo, ik ben gistermiddag ook aangeschoven op het wachtbankje!! Twee teruggeplaatst waarvan 1 helemaal top!! en de andere net iets minder.

Hoop dat alle wachtenden zich snel aan kunnen schuiven aan de lange rij zwangeren.

Geplaatst

Ze hebben me net gebeld...

Het is niet gelukt.

Ik ben nu vooral heel kwaad en triest. Ik begrijp echt niet waarom het daar altijd misgaat, het was zo'n mooie embryo.

Ik weet het allemaal niet meer... nu komen er enkele maanden pauze, ik wil alles een keer op een rijtje zetten.

Cindy, ik hoop dat het voor jou wel 2 mooie streepjes zijn.

Nieuwe pogingen te starten in de toekomst:

- Anja: week 48 start ivf

- Wannabemom: november start 4e IVF

- draakje: evaulatie gehad nu weer 3 weken wachten op semenonderzoek

- Simone: beginnen met pil in december

- Henne: jan. 2009 2e ivf/icsi

- Purple, TP cryo - van 1e IVF zodra het ZH groenlicht geeft

- Marietje: TP cryo - van 1e ivf oktober/november

- Mama27: TP cryo - start eind oktober

- Natasja: IUI uitgangsecho eind november

Voortraject:

- Kristel: TP cryo - 12 november begonnen met provera

- Marina: 13 nov, 3e fm

- Nanne: begonnen met 1e IVF, 14/11 1e fm

- Yvonne:14/11 start Menopur, 21/11 1e fm

- Krullie: 11 nov. begonnen met Lucrin, 4 dec ws punctie

- Yvonne: 14 nov, uitgangsecho, start Menopur, 21/11 1e FM, 25/11 2e FM, 28/11 3e FM

- Nanne: 14 nov, 1e fm

- Marina: 15 nov, punctie

- Anja: 16 nov 1e prik decapeptyl

- Mamalou: 20 nov, 1e echo; 27 nov: punctie

- Anja: 5 dec, 1e echo

- mijnbaby 6 dec 1ste FM

- Vanessa: 2e IVF eerste Decapeptyl rond 21 december

- Karin: 14 november eerste Decapeptyl echo 26 of 27 november

Wachtbankje:

- Cindy: 11/11 tp 1 goede cryo, 3/12 testen

- Marina 20/11 tp, 4-12 testen

- Popje 8/12 testen, 1 emmy

- Sijtje 8/12 testen, 1 emmy

- Champietal 01/12 TP, 12-12 testen via bloedprikken op het ziekenhuis

- ikketje: 2/12 TP van 2 emmy's waarvan 1 TOP!!, 16/12 thuis testen

Zwanger 2008

- Diana: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Niki: zwanger! uitgerekend: 1/12/08

- Estrhalita: zwanger! (21/4 echo) uitgerekend: 7/12/08

- Monique : 1e IVF, zwanger! (test 2/4), uitgerekend:

- Lautje: zwanger!, uitgerekend:

- Valesca; Zwanger!, uitgerekend:

- Hildever: zwanger!, uitgerekend: 31/01/09

- Wervelstorm (Linda): zwanger!, uitgerekend: 7/02/09

- Nora: zwanger! (test 9/7), uitgerekend: 18/03/09

- Pien: zwanger! (test 15/7), uitgerekend: 21/03/09

- Mariek: zwanger! (test 16/7), uitgerekend: 21/03/09

- Leeuwtje: zwanger! (test 18/7), uitgerekend: 27/03/09

- Dorine: zwanger! (test 01/08), uitgerekend:

- Miss Daantje: zwanger! (test 03/09) --> 2-ling!!, uitgerekend:

- Lila2002 : zwanger! ( test 04/09), uitgerekend: 13/05/09

- Stéphanie: zwanger (test 13/9) --> 2-ling!!, uitgerekend: 18/05/09

- Lentezon: zwanger! (test 15/09) --> 2-ling!!, uitgerekend: 19/05/09

- Lis : zwanger! (test 08/09), uitgerekend: 20/05/09

- MsMici: Zwanger!!! (test 23/9), uitgerekend: 1/06/09

- Nicolas: Zwanger ! (test 29/9), uitgerekend: 3/06/09

- Elaine: Zwanger! (test 2/10) 23/10 echo, uitgerekend:

- Maatje: Zwanger! (test 3/10) 24-10 echo, uitgerekend:

- Diana31: Zwanger!! (test 8/10) 30-10 echo --> 1 emmie tp / 1-eiïge 2ling, uitgerekend:

- Nicole: Zwanger!! (test +/- 22/10) --> spontaan na 7jr. MM, uitgerekend:

- Annemie: Zwanger !! (test 6-11) 27-11 echo, uitgerekend: 14/07/09

- Esprit: Zwanger!! (test 8/11) 05-12 echo, uitgerekend:

- Caatje: Zwanger!! (test 10/11) 27-11 echo, uitgerekend

- Lisl: Zwanger! (test 1-12) 22-12 echo

- Marinda: Zwanger! (test 28-11) 12-12 echo

Geplaatst

Sofie wat vervelend ik had er zo een goed gevoel over bij jou, tot aan de test dag geen bloed te bekennen en dan nog negatief.... Pffff het leven kan soms zo oneerlijk zijn......

Heel veel suc6 met het verwerken, en rustig aan.....

Geplaatst
Hey Henne, bij mij is alle nog goed hoor!! Bij mamalou inderdaad helaas mislukt, drama voor haar. Maar ik zit (nog) vrolijk op het wachtbankje.

Liefs ikketje

Oeps. Er gebeurt hier zoveel dat ik mensen door elkaar ga halen. Sorry! :confused: Ik bedoelde Krullie. Wel ironisch, mamalou afgebroken met maar één eitje en Krullie met veel te veel. Kon je ze dan maar even delen, zucht.

Ikketje: vooral stevig blijven zitten!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Marina, geniet ervan!

Sofie en Mamalou, wat een rot nieuws voor jullie zeg, waarom bij de ene wel en de andere niet, het is niet eerlijk. Heel veel sterkte!

Liefs Marinda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden