Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@lisa

Spannend he lisa lig je in het ziekenhuis? ik dacht thuis op de bank of ben je thuis.

Ja eindelijk ook voor mij een beetje aktie eerdaags eindelijk.

Begon met aftellen op 96 dage nu nog maar 12 dagen....

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@lisa,

Lang leve internet op je mobiel.

Heel veel sterkte en doe heel rustig aan luister naar de artsen en naar je lichaam meis ik duim heulllllllll hard voor je dat het toppie goed komt.

Jullie ook een heel fijn weekend en op naar een super uitslag

Geplaatst

Laloutje wat een vreselijk nieuws. Een digi knuffel van mij.

Meiden wij hebben nog steeds een rustpauze. En omdat er op dit moment zoveel gebeurd in ons leven. Vinden we het wel even goed zo.

Ik wil graag dat mijn hoofd leger is bij poging 3. Ik lees af en toe wel mee maar kan het niet opbrengen om altijd te reageren.

Maar ik leef erg met jullie mee en hoop dat dit voor ons allemaal een top jaar word

Geplaatst

@raba

Wat leuk weer even iets van je te horen raba.

Slim van je dat je eerst je hoofd leeg wilt maken voor poging 3

Ik denk wel dat het een hoop scheelt in je lichaam als je geest rust heeft.

Veel sterkte en indd dat het in 2011 maar allemaal ons jaar mag worden.

Geplaatst

Even een kort berichtje, we zijn onderweg naar huis. Nog geen uitslag, tese is goed verlopen. Reageer straks nog wel even uitgebreider.

Geplaatst

@Mari, spannend hoor. Hopelijk horen jullie snel de uitslag!

@Essielief, het is voor jullie nu ook bijna zo ver. Dat moet wel een lekker gevoel zijn na zo lang wachten.

Gisteren weer naar Dusseldorf geweest (het was echt megadruk vrijdag. De wachtkamer puilde uit!). Alles was goed dus ik heb maandag de punctie.

Geplaatst

@mari

wat spannend mari ik brand een kaarsje vor jullie jullie mogen deze keer ook veel geluk hebben

Twinkelstar

top maandag de punctie dan hebben jullie volgende week als alles lukt de TP zo spannend allemaal.

Na precies 3 jaar wachten en ziekenhuizen komt voor ons over 11 dagen eindelijk de laatste fase eraan.

Krijg al kriebels in mijn buik als ik eraan denk van de zenuwen .

Na zo lang wachten volgt de meest spannende eindfase zo,

@lisa

Hoe is het ermee meis vandaag de grote testdag en ik hoop dat je uit het ziekenhuis mag en dat alles goed gaat met je.

Geplaatst

Essie; het komt nu heel dichtbij! Zet hem op!

Twinklestar; succes met de punctie maandag!

Hier ook volop bezig met de icsi, morgen 2e fm en waarschijnlijk komende week ergens de punctie en tp, heel spannend allemaal. Datgene waar we al zo lang op wachten en wat zonder de hulp van de dokters onmogelijk en lange tijd een ver van mijn bed show is geweest is komt nu zo dichtbij. Eind van de week kan ik zwanger zijn en hoeft het "alleen" nog maar te blijven plakken. Voelt voor mij allemaal nog heel onwerkelijk allemaal.

Geplaatst

@poezebeest

Ja jeetje voor jullie is het aankomende week dan zover.

Ik leef zo met je mee eindelijk is daar de grote dag eerdaags

Heel veel succes maar ik lees het wel.

Ben zo benieuwd hoe de punctie is en of je er veel last van hebt daarna.

Ik heb met mijn werk afgesproken dat ik dan een paar dagen niet kom.

Ik kan ook vanuit huis werken dat maakt het wel een heel stuk makkelijker hoor.

Geplaatst

Poezebeest en twinkelstar super veel succes met punctie en tp fijn hè dat het eindelijk zover is. Ga voor jullie duimen. Ik ben net weer thuis, ben weer stabiel, maar m'n buik is nog keidik. Net weer even een restje gedaan en heerlijk positief. Dus dat is super!

Geplaatst

Ik heb de lijst zover mogelijk bijgewerkt.

Vul even aan wat ik vergeten ben dan weten we het weer even allemaal.

Maart:

1 Laloutje 1e FM DD

3 Twinkelstar uitgangsechto DD

3 Laloutje 2e FM DD

3 Lisa punctie DD

5 Lisa TP

5 Laloutje punctie DD

9 moedeloos 2e FM

10 moedeloos FM 3e

18 Mari81 gaat voor 2e tese

19 testdag lisa

20 poezebeest 2eFM

21 moedeloos gesprek ziekenhuis

21 twinkelstar punctie

30 Essie start met de spuiten Deca

30 liedje starten met pil tijdens menstruatie.

April:

Start Fran spuiten

Fran hopelijk punctie en tp

Essie ook hopelijk punctie en tp

Cryo TP Amy81

Mei:

12 annaatje naar Gent

13 Liedje naar Gent uitgangsecho

13 Annaatje tese

19 Liedje start met spuiten.

Juni:

Geplaatst

Hey meiden,

Bedankt voor al jullie succeswensen, fijn dat iedereen zo meeleeft. Nou we zijn weer thuis lekker op de bank. Gisterochtend om 8 uur al de tese en ik denk dat we ongeveer half 11 weer in het hotel waren dus dat ging heel snel. Iets te snel als je het mij vraagt maar ja. Mijn man had nl best veel napijn en kon amper op zijn benen staan. Ik vond dat het wel een rotgezicht zo na de narcose heel anders als de vorige keer met plaatselijke verdoving. Het gaat nu beter met de pijn, goede pijnstilling doet wonderen. Vanmorgen nog voor controle geweest en het zag er goed uit. Maar ja dan nu de uitslag he, we hadden vanmorgen een andere dokter hij kon ons nog niets vertellen. Afwachten dus..... En het kan wel 3 wkn duren, wisten we van tevoren maar echt killing hoor. Maar als ik het hier op het forum allemaal een beetje gevolgd heb is hoe langer wachten hoe minder kans. Het blijft dus nog even spannend.

Moedeloos en twinkelstar jullie heel veel succes de komende week, en Lisa fijn dat je weer thuis bent.

Essie anderhalve week nog......

Geplaatst

@mari

Hou goede hoop mari ik blijf duimen voor jullie.

Hoe voelt je man zich nu?

Lekker ff rust nemen en bijkomen.

Ja voor ons woensdag over 1 week dan start ik.

Zo blij daarmee.

Geplaatst

@Mari, dat vonden wij ook (dat het allemaal wel erg snel ging). Mijn vriend werd ook helemaal niet goed. In Nederland moet je altijd veel langer blijven liggen na een narcose. Maar hopelijk is het allemaal voor een goed doel geweest. Duimen op een goede uitslag!

@Lisa, wat fijn dan je zwanger bent zeg. En gelukkig weer thuis. Moet je nou echt rust houden de komende tijd?

@Poezebeest, we gaan een beetje gelijk op zie ik. Spannend he? Heel veel succes.

Iedereen bedankt voor de lieve berichten!

Geplaatst

@twinklestar; Ik heb dinsdag de punctie, dus we gaan idd gelijk op. Ik vind het ontzettend spannend, het komt nu zo ontzettend dichtbij allemaal, ben er helemaal hyperdepieper van!

@Mari; verwen je lief maar goed en nu is het duimen op een goede uitslag. Wel vervelend dat het zo lang duurt, wij kregen twee uur later de uitslag al.

Geplaatst

@ Mari; hopelijk heel snel een positieve uitslag voor jullie!!!

Bij ons zei de arts na de tese dat het er goed uit zag. En 4 dagen later kregen we de uitslag per post.

Maar ik heb inderdaad eerder gehoord dat het ook kan verschillen...

In ieder geval succes met het oh zo irritante wachten ;)

Geplaatst

730 Dagen al gewacht

De sterrenbeelden al twee keer rond.*

Hoeveel dagen moeten we nog wachten voordat jij bij ons komt.

Heel veel liefde te geven aan iets wat nog niet bestaat.*

Wachten op een wonder, totdat iemand daar ver boven het toelaat.*

Waarom is de wereld zo oneerlijk,

Een kindje hier, een kindje daar.

Wij met lege armen starend naar elkaar.

Samen hopen op de allerlaatste kans,

een echt wenskindje in onze hand. *

Geplaatst

Hey meiden,

Wij zijn vandaag weer in het ziekenhuis geweest en we starten rond 6 mei weer hangt een beetje van mijn menstruatie.

Gelukkig goed nieuws ik dacht dat ze ons door gingen sturen naar gent, maar gelukkig niet.

Dus voor ons nieuwe ronde nieuwe kansen hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden