Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve Raba wat triest is dit zeg.

Wij weten hoe je je voelt heel veel sterkte ermee.

September is best nog even weg ik moest ook 2 maanden wachten maar gaat wel snel.

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba, wat ontzettend klote! Kan me voorstellen dat er nu alleen maar tranen zijn...

Heel veel sterkte.

Essie, jij bent ook alweer gestart met de 2e poging lees ik ...heel veel succes met deze ronde!

Hoe sta je erin?

Voor alle andere meiden heel veel succes in het traject.

Geplaatst

Hè raba, september door dus? Misschien ook wel lekker om even rust te hebben, heb ik achteraf wel zo ervaren vorig jaar.

Wij hebben vanmorgen een hartje gezien en gehoord! Zooo blij!

Geplaatst

@All,

de eerste deca zit er weer in.

voelt weer branderig en blauw aan terwijl hij op kamertemp was :-(

Maar ja even een maandje doorzetten.

@sanne

hoe is het met jou dan en met de tweeling.

gaat alles goed met je wat gaaf zeg een tweeling.

Tijd niets gehoord van je.

@fren

geweldig fren wat mooi zeg hoe voel je je

Geplaatst

Essie, heb je ook héél rustig gespoten? Ik vond de eerste twee meer branden dan de dagen erop, had jij dat de vorige keer ook?

Hier gaat het heel goed. De jongens doen het super! Ze zijn heel vrolijk en zijn echt iedere dag op "ontdekkingstocht"

Heel leuk om te zien hoe dat ze dingen uitvinden en dan zooo blij zijn als ze het doorhebben.

Was al heel lang niet meer hier geweest, als ik het forum bezocht kwam ik niet verder dan mijn profiel en prive berichten.

Maar ik ben jullie natuurlijk niet vergeten.

Nu hoor ik een "oe oe oe" geluid dus ga maar eens kijken wie vandaag mij de eerste glimlach gaat brengen!

Zet 'm weer op deze ronde TOI TOI TOI!!!

Geplaatst

@sanna,

Wat heerlijk dat je 2 kereltjes het zo goed doen en jij zelf natuurlijk ook.

Ik vind het erg leuk weer iets van je te horen.

Ja ik herinner mij inderdaad dat de eerste wel even branden.

Daarna geen last meer hoop ik tot je de menopure weer moet spuiten erbij .

Ik moet 6 ampullen met 2 water ampullen als start net zo hoog al ik laatst eindigde.

maar ja is voor een goed doel kom maar op ahahahahah

Nu op ongi wachten dan ziekenhuis mailen en dan wachten op de eerste echo en FM.

Geplaatst

Raba wat erg dat het mislukt is.

Ik wil je wel ECHT Brussel aanraden en dan bij Prof Tournaye!

Deze man is echt super.

Hij heeft ons zo goed geholpen kan het je echt aanraden!

En er is niet voor niks zo'n lange wachttijd daar dat zul je wel zien bij de intake ;)

Geplaatst

Essie, ik had gonal en die is gebruiksklaar... Het klinkt als een forse dosis, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen inderdaad.

Ben al aan het duimen voor je, we gaan voor een topscore!

ha Arzu! Hoe gaat ie met jullie?

Alles goed met je kleine man

...ik lees dat jullie al bezig zijn voor een broer of zusje.

Wat gaaf!! Hoe is het gesprek gegaan, hebben jullie nog cryo's?

Geplaatst

@twinkelstar @lisa @sanne

gelukkig voelde ik vanavond helemaal niks van de prik helemaal blij ben ik.

dank je wel voor het duimen doet mij goed.

@sanne

ja is ook best een hoge diosis.

Wij moeten ze zelf mengen doet mijn man gelukkig allemaal hahahah.

komt ook door mijn leeftijd dat ik zo hoog krijg en ze wilden meer eitjes in de hoop 3 terug te plaatsen als het lukt.

Geplaatst

Arzu wat leuk om weer wat van je horen? Hoelang zijn de wachttijden in brussel? Als ik wat wil weten zal ik het zeker vragen. Mijn vriendin heeft ook een kindje gekregen na brussel. Succes met jullie traject en dat er snel een nieuw kindje mag komen.

Geplaatst

Raba normaal gezien zijn er momenteel geen wachttijden voor ivf/ icsi je moet wel al je dossiers meenemen.

Dat bespaard je evt nog onderzoeken wat ze willen herhalen.

Dank je wel voor je succes wensen:D

Sanna ja wij zijn alweer bezig hahaha.

Ik was 5 minuten bevallen zeiden we nou eind van het jaar weer verder he?

Alleen werden mijn gevoelens steeds sterker dus nu al van start:D

Hadden dus vorige week dinsdag het gesprek en dat was heel positief!

Ik mocht direct starten van hem.

Afgelopen Maandag ongi, woensdag bloedprikken, en dan komende donderdag echo en bloedprikken en dan hoooooopelijk weer de iui-d.

ZO is ons ventje er ook gekomen heh;)

De cryo's ( 2ling) is een mk geworden de laatste cryo tp mislukt.

Dus nu gewoon iui-d:)

Hoe is het met jouw ventjes:D

Wat gaat het snel heh!

Geplaatst

@ Raba Wat zullen jullie nu een zware periode hebben... het is allemaal zo oneerlijk!! Ik gun het iedereen zo erg!! Niet dat het andere niet gun, maar de mensen in mmm gun ik het echt meer!!! Hopelijk kunnen jullie een goede keuze maken voor jullie zelf omtrent waar nu verder.

@ All. Wij zijn gister in Leiderdorp geweest na onze 3e mislukte iui-d. Na een goed gesprek met de arts gaan we nu verder met iui 4 alleen dan met puregon.

Nu maar hopen dat het we hiermee weer wat meer kans krijgen in een klein wereldwondertje.

IEDEREEN SUCCES!!! EN HOU VOL HE!!! AL WEET IK DAT HET SOMS MOEILIJK KAN ZIJN OM POSITIEF TE BLIJVEN.....

Geplaatst

hallo allemaal,

af en toe lees ik met jullie mee, ik ben namelijk al actief op een ander forum..toch heb ik een vraagje. gisteren heeft mijn man een tesebehandeling gehad in mulheim, samenwerkend met dusseldorf...pff..allemaal best heftig hoor en ook vandaag nog best wat pijn...dr. schneider heeft toen een heel klein stukje weefsel onder de microscoop gezet en hier was 1 zaadcel in te zien...........oooo wat spannend..er is dus zaadaanmaak...echter duurt het nu nog wel 3-4 weken totdat we de definitieve uitslag krijgen. Hebben jullie daar ervaring mee? weet iemand waarom het zo lang duurt? en hebben ook meer mensen meegemaakt dat je eerste een positieve uitslag krijgt en vervolgens het zaad bijv toch niet sterk genoeg of toch te weinig blijkt te zijn....slopend deze dagen..ik krijg ineens weer zoooveel hoop terwijl ik het probeer te onderdrukken om straks niet nog erger teleurgesteld te worden..

ik hoop op een reactie en iedereen sterkte!!

liefs liev

Geplaatst

@liev

Ik heb geen idee waarom dat zo lang moet duren allemaal.

Wij lopen in het amc en mijn man kreeg de uitslag al tijdens de operatie en kon mij toen het goede nieuws vertellen.

Ik kan je er dus niet mee helpen maar ze hebben dus wel al 1 gezien top.

Heel veel succes ik duim voor jullie

Geplaatst

essie..bedankt voor je snelle reactie en wat super dat er bij jullie zaad gevonden is, hopelijk snel een prachtige zwangerschap voor jullie!!

en gek idd, hoor van veel meer dat de uitslag veel eerder bekend is..

liefs liev

Geplaatst

liev wij hoorden de uitslag de woensdag na de tese en die was op vrijdag, succes. ik geloof dat stefan ook in mulheim was, maar weer langer heeft gewacht

Geplaatst

@ Liev

Bij ons duurde het ook 3 á 4 weken. En ik weet dus hoe slopend deze weken zijn! Helaas kregen wij een negatieve uitslag.

De reden waar het zo lang duurde omdat ze alles heel grondig stukje voor stukje willen bekijken.

Maar als er al 1 is gevonden zou ik ook hoop hebben. En ja het kan altijd tegen vallen, maar als je nou wel of geen hoop hebt de klap blijft even zwaar.

Dus nu even proberen te genieten dat er in ieder geval al wel wat is gevonden.

Ik heb tussentijds ook nog gemaild om te vragen hoe het er voor stond.

Is er bij jou man een oorzaak? Of konden ze in de vooronderzoeken ook niks vinden?

Groetjes Stefan

Geplaatst

bedankt voor jullie reacties!!!bij mijn man was alleen de fsh iets verhoogd, 17,9 oid, veel verkalking in beide testis en ook kleinere testis..chromosomen allemaal goed..nogmaals bedankt voor de reacties..ik ga gewoon volgende week es bellen..spannend spannend spannend

succes allemaal!!!

liefs

Geplaatst

@all vraagje.

Mijn man heeft in mei een tese behandeling gehad.de wond is goed dicht gegaan alleen gisteren zei die dat op de plek waar t gebeurd is er nu onderhuids een bultje zit.

Hadden jullie mannen dit ook?

Ik lees elke dag hier nog ff mee en oh oh

Wat zn die wachtweken/maanden slopend he

Wij moeten nu mail krijgen dat ze donorzaad

Gaan bestellen en dan hopelijk in september starten met iui-d

Ik heb pas hsg gehad in belgie en alles was goed,ohhh zo blij

Succes allemaal lieve meiden

Geplaatst

anna en anderen..hadden julliemannen ook buikpijn na de tese? en hebbenjullie een nacontrole gehad? mijn man meer last van buikpijn dan van zijn ballen..balzak is wel 2-3 keer zo grooot...hadden jullie dat ook?maakme beetje zorgen, verder heeft hij wel gewoon eetlust en geen koorts

anna..spannend mailover donorzaad...hou je het wachten nog vol?

liefs

Geplaatst

@Anne mijn man had dat ook iets is nu wel weg.

Kan komen door littekenwefsel.

Anders even naar de dokter ermee.

@liev

Nee mijn man had geen buikpijn hij is wel 2 weken thuis gebleven en veel rust gehouden

Heeft wel even napijn gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden