essieislief Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Ik moest tot vrijdag Fren. Geen echte buikpijn maar vloei wel goed dus weet gewoon dat het over is. Quote
fren-1976 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Ok, tja, dan is het wel over denk .... Heel erg klote voor je. Succes met verwerken en opladen voor de volgende ronde! Quote
moedeloos Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 @ essie wat lees ik nu, wat ongelovelijk rot voor jullie heel veel sterkte om dit weer te werken. Ik heb morgen een afspraak om de behandeling door te nemen Quote
Twinklestar Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Essie, getver wat ontzettend balen zeg. Maar is het niet veel te vroeg voor een menstruatie? Heb je ook een restje gedaan? Sterkte. Moedeloos, spannend weer. In welk ziekenhuis lopen jullie ook al weer? Hopelijk kunnen ze een oplossing vinden waardoor jullie gewoon tot de punctie kunnen komen. Quote
essieislief Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 @twinkelstar Ja een week voor de testdatum ongi geworden. Het is niet anders meiden. Vrijdag de bloedtest en die vieze bollen moet ik mee doorgaan. was dat wd 9 maar goed ik ben toch echt ongi geworden hoor en niet een klein beetje. Quote
Laloutje Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Lieve Essie, wat ontzettend balen zeg. Ik had een goed gevoel over deze poging. Wel vreemd dat je een week 'te vroeg' menstrueert... Geen kans op innesteling? Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar 't is nog zo vroeg?! Sterkte gewenst, ik had het je zo gegund... X Quote
Sanna Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Essie wat enorm balen ...heel veel sterkte, het is zo enorm klote als je zo dicht bij je hartewens bent. Krob het niet op maar laat het verdriet eruit. Hebben jullie nog cryo's? Hoi Mari, ik zie dat je ook weer online bent. Hoe gaat het met je? Lfs Sanne Quote
essieislief Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 @ Sanna @laloutje @all nee we hebben geen cryo's we moeten weer opnieuw starten. Dank jullie wel voor de lieve woorden. We zijn erg sterk en we komen er wel we hebben samen heerlijk gehuild dat doet goed. Gelukkig hebben wij veel toekomst plannen waar we erg naar uit kijken dat is ook veel waard. We hebben nog 1 kans en anders heeft het gewoon niet zo mogen zijn. Ik heb vrijdag weer een sollicitatie gesprek en speel er meteen open kaart voor mijn laatste ronde. Willen ze mij dan niet dan maar niet. Daarna zet ik alle sollicitaties stop. ik heb tot 1 december werk en ga daarna de ww in. Mijn man en ik hebben besloten dat wij onze 3e ronde voor alles laten gaan en daarna wel weer naar werk gaan kijken. Dat geeft mij nu wel even heel veel lucht en rust moet ik zeggen. Quote
Sanna Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 Wat knap essie dat je er zo sterk in staat! Heb je al eens aan acupuctuur nagedacht? Ik persoonlijk heb er voor mijn gevoel wel baat bij gehad ...ze heeft mijn baarmoeder rustig gemaakt zodat de innesteling beter zou gaan. Het wordt grotendeels vergoed door het ziekenfonds. Quote
essieislief Geplaatst 21 Augustus, 2011 Geplaatst 21 Augustus, 2011 @sanna nee nog nooit gedaan ik heb er nog nooit aan gedacht. Misschien een optie om dat de volgende ronde te doen. Maar wanneer moet dat dan? Ik voel mij ook sterk we praten er veel en goed over. En erover blijven mokken en huilen vernaderd de situatie toch niet, Natuurlijk zijn we verdrietig maar we hebben ook de kids en we hebben vakantie dus we maken er wat moois van. Quote
moedeloos Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 @ twinkel, wij lopen in het amc. Ik hoop ook zo dat ik nu wel tot een punctie kom de vorige die afgehaakt moest worden is er behoorlijk ingehakt. Ik lees dat jij van de week ee baarmoeder onderzoek moet, waar is dat voor al ik vragen mag natuurlijk. Suc6 met het onderzoek. @ essie, heel moedig van je hoor dat je je sterk voelt. wanneer hebben jullie de evaluatie gesprek? Quote
essieislief Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 @moedelOos Ik wil geen evaluatie gesprek vorige keer wilde ik die ook niet hahaahah valt niks te evalueren vind ik. Ik wil door naar de 3e ronde en weer zoals nu de hoogste dosis. Hoop dat het kan en mag. Maar vrijdag eerst bloed prikken en dan bellen ze mij in de middag op en dan hoor ik het wel. Ik voel Mij ook sterk mss ook door mijn man en we praten veel en hebben ons op alles voorbereid en ook andere mooie toekomst plannen dat scheelt wel hoor. Hoe is het met jou dan? Quote
moedeloos Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 @ essie, begrijp ik goed ik hoor dat je geen evaluatie wilt word meestal niets belangrijks besproken. Vandaag ben ik weer in het amc geweest en we gaan eind oktober weer starten ik begin van het weekend met de pil ( heb ik nog nooit gedaan met een behandeling) en die slik ik dan door en 24 okt heb ik mijn uitgangs echo en dan mag ik pas beginnen met stimuleren, ze gaan me nu een ander hormoon geven geen deca mee ( gelukkig daar kreeg ik toch een opvliegers van hihi). Maar mijn man moet eerst weer een potje inleveren om te kijken of het nog wel zin heeft om mij vol te stoppen met hormonen. Ben best bang voor die uitslag. Misschien start jij ook wel weer rond die tijd en kom ik je nog eens tegen Quote
mari81 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Hey Sanne en anderen natuurlijk, Ben inderdaad nog wel eens online, kan het forum niet loslaten het blijft trekken. Blijf graag een beetje op de hoogte hoe het met iedereen gaat. Met ons gaat het eigenlijk redelijk goed. Het gewone leven is weer verder gegaan en we kunnen weer genieten van dingen. Alleen soms komt de confrontatie zo onverwacht en dan merk je dat er toch nog wel heel veel emotie zit. Zo werd ik bv vorige week gefeliciteerd met mijn zwangerschap (iemand in verwarring met mijn schoonzusje), en toen tranen met tuiten. En hoe is het met jouw kereltjes? Hier zijn bij velen helaas weer de nodige tegenslagen geweest, meiden ik denk aan jullie. Allemaal veel succes en sterkte met alles!! Lfs Mari Quote
essieislief Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 @moedeloos Spannend dat jij ook weer start. Ik hoop september te mogen starten moet ik je eerlijk zeggen maar zal wel oktober worden het AMC heeft lange wachttijden. ja dan heb je best kans dat we elkaar tegenkomen gezellie. In het augustus bankje zit ook iemand die ik daar af en toe tegen kwam gezellig hoor. Ik kan mij voorstellen dat het spannend is dat je moet afwachten of er weer levende zaadcellen zijn ik duim alvast voor je hoor. Ik hoor vrijdag hoe en wat hoop ik dus dan hoor je het van mij. Quote
annaatje Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 @essie balen meid.knuff voor jouw @stefan ik ben benieuwd hoe het met jullie iui-d gaat.hopelijk is je vrouw al zwanger @all hier alles goed. Nog paar weken en dan begin ik ook met iui-d Quote
Twinklestar Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 @ Moedeloos, waarom ben je bang dat je man geen goede zaadjes zal hebben? Heeft hij geen tese gehad (aangezien dit het tese topic is )? Wel fijn dat ze het nu echt op een andere manier gaan benaderen dmv andere hormonen en de pil van te voren. Spannend! Ik heb donderdag inderdaad een onderzoek. Dit is nooit eerder gedaan omdat we wisten dat het probleem bij mijn vriend lag. Maar aangezien ik nu 3 tp's heb gehad met allemaal goede emmy's zonder ook maar enig resultaat willen ze toch kijken of alles bij mij goed is of dat er misschien iets is wat de innesteling tegenhoudt. Het onderzoek is met een cameraatje. Essie, succes vrijdag met de bloedtest en hopelijk kunnen jullie gelijk door naar poging 3! Mari, dat is inderdaad een tijd geleden. Hopelijk gaat het beter met jullie. Kan me voorstellen dat zo'n opmerking heel hard aan kan komen. Mensen kunnen soms zo onsubtiel zijn . Denken jullie nog na over andere manieren om een kindje te krijgen (adoptie, donor etc.) of is het boek helemaal gesloten? Quote
annaatje Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 @twinklestar heb jij al een hsg gehad Succes donderdag Quote
moedeloos Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @ Twinkel, we zouden een tese gaan doen begin dit jaar we stonden al een jaar op de w8lijst tot ik eens besloot te vragen in januarie en toen moesten we op gesprek en daar kregen we te horen dat de tese niet door kon gaan omdat ze een man xyy (1 mannnelijke chromesoom teveel) niet mogen operen heel dom natuurlijk. En ik schreef al mee hier en dacht acht waarom veranderen... Maar als mijn man weer 0 zaadjes heeft wil ik heel graag iui-d gaan doen, maar ik heb het idee dat hij niet wil als ik er over begin dan is het, het is nog veels tevroeg om heer over te praten. Wel jammer maar ik vind het ook zo lullg voor hem, maar ik wil ook heel graag moeder worden. Quote
Twinklestar Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Okay, nu snap ik het. Kan me voorstellen dat je vriend zo lang er hoop is op een eigen kindje niet aan een donor wil denken. Ik heb het er wel eens met mijn vriend over gehad toen we nog niet wisten of de tese zou lukken. Hij wilde dit absoluut niet. Hopelijk zijn er toch voldoende zaadjes en is het niet nodig om hier over na te denken. Quote
essieislief Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @all morgen moet ik de stomme verplichte bloedtest doen die op niks uitdraait en dan bellen ze je ook nog om dat te vertellen hoe zuur is dat. ik heb ze gemaild dat we gelijk door willen en of ze mij al konden inplannen maar dat kan pas na de test pffffffff ik hoop eigenlijk dat ik volgende maand voor de laatste ronde kan en we hebben gevraagd hoeveel rietjes er over zijn we zullen het zien morgen mss antwoorden. Quote
Sanna Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Wat raar Essie dat je alsnog voor de bloedtest komen moet ...geen wonder dat er zo'n lange wachtlijsten zijn! Voor jullie is het ook niet leuk én je moet er weer speciaal voor komen. Ik hoop dat jullie snel doormogen, alleen denk ik dat je minimaal een rustmaand geadviseerd gaat krijgen. De acupunctuur kun je het beste vrij snel mee beginnen. Ze prikt in energiebanen en dat heeft even tijd nodig. Ik was er toch zeker wel een keer of 6 voor de tp geweest. Ze vertelde me de ochtend van de tp dat ik mijn kindjes maar moest gaan halen, het 'huisje in je buik' is er echt helemaal klaar voor ...ik weet niet of het toeval is maar ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden. We hebben 1 cryo, voordat deze tp gaat worden ga ik eerst zo vaak naar haar toe totdat ze zegt dat mijn huisje er weer klaar voor is. (hoe bijgelovig kun worden he?!) Lfs Sanne Quote
essieislief Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @sanna Ik zie net dat mijn fysiotherapeut ook acupunctuur doet. Ik zal de huisarts eens om een verwijsbrief vragen. Quote
sas67 Geplaatst 26 Augustus, 2011 Geplaatst 26 Augustus, 2011 Hoi meiden, ik breek even in. Mijn man heeft afgelopen dinsdag een tese in duitsland gehad. Nu bloedt het nog flink, gaasjes en een maandverbandje zijn na 8 uur behoorlijk doordrenkt. Weet een van jullie of dat normaal is? breek weer uit Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.