Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@essie jah jah datum is 12mei

Voor jouw begint t ook te korten. Veel klusplezier gewenst

Ik ga zo werken tot 5uur en vanavond op visite bij vrienden.die krijgen 1e kindje in mei.die weten van niks.heel avond babypraat,maar jah hun kunne t ook niet weten van ons

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ All; het schijnt regelmatig voor te komen. Het is de eerste keer dat ze het zien, maar je schijnt er regelmatig eentje te hebben.

Alleen voor nu even niet zo handig. Hopen erop dat ie dinsdag weg is.

@ Annaatje: de kans is klein, maar hij is er dus wel! Super voor jullie...

Geplaatst

@laloutje uhh nou kans is een groot woord...de dokter gaf aan dat tese een kleine ingreep is en dat je dan later nooit afvraagd,had ik t nu maar wel gedaan.maar we staan ook allebei open voor donorzaad dus als bij tese niks gevonden wordt dan vervolggesprek en dan gaan we voor iui-d met donorzaad.dokter gaf ook aan dat als 6 keer iui-d nog niet gelukt is,ze bij mij dan eerst hsg gaan doen.

Geplaatst

@laloutje klopt het dat jij ook dinsdag de de 3e dag van je menstruatie hebt? Of zie ik dat verkeerd? Gaan we nl gelijk op en je bent ook in dd toch? Succes met de cyste, hopelijk is die weg

Geplaatst
@mari81: jah dinsdag heb ik de eerste echo..

@essieislief: die 39 nachtjes zijn zo om helemaal als je aan het klussen bent.

@moedeloos succes di, spannend!

Geplaatst
@Amy, balen zeg. Kan me voorstellen dat julllie erg teleurgesteld zijn. Wel fijn dat jullie cryo's hebben. Wie weet horen jullie net bij die 10%!

@all, bedankt voor alle lieve berichten. Fijn om te horen dat 8 inderdaad best goed is. Het is mijn vriend allemaal wel een beetje tegengevallen met de Tese dus ik kan hem geruststellen dat we voorlopig voldoende zaadcellen hebben.

@twinkelstar hoe is het nu met je vriend?

Geplaatst

Oh amy, ik lees het nu pas!

Jeetje meis, wat ontzettend balen! Laat het even bezinken, over een paar dagen zie je de wereld weer heel anders... Het is zwaar, maar je komt er doorheen, echt waar!

Laloutje, spannend zeg! Pfff... Hopen dat die cyste echt weggaat! Duimen draaien hier!

Moedeloos, spannend! en leuk!

Annaatje, bij wie had je de afspraak? Wij zitten bij Dr. Gerris. Vond het een hele prettige man. EN inderdaad wat je zegt, het gevoel is goed daar en ze zijn heel aardig. (Enne... Wat ziet dat ziekenhuis er oud uit he! Blij dat 'onze' afdeling helemaal nieuw is!)

Kom je ook meeschrijven met de meiden die tot april/mei moeten wachten met ICSI? (In het ICSI gedeelte) Denk dat wij gelijk op gaan lopen!

Wij zitten trouwens 12 mei ook in Gent, om bloed te prikken voor mijn man. De 13de zitten we er weer voor mijn uitgangsecho en voor mijn vriend om in te leveren.

Essie, dat schiet al op met wachten!

Hier verder geen nieuws. Vandaag op kraamvisite geweest. Wil die vriendin eigenlijk vertellen waar wij mee bezig zijn. Bij haar is het bij 3 kinderen allemaal in 1 keer raak geweest (over toeval gesproken... Of het zijn een stel konijnen, hahaha). We wilden het perse niet vandaag vertellen, omdat kraamvisite leuk moet zijn. Maar jeetje... Zat ik daar weer met zo'n klein kindje op mijn arm. (was dinsdag ook al even geweest, toen was ie 2 dagen oud) Enige wat ik dan voel is dat ik het ook wil... Maar gelukkig geen tranen gehad nadat we weg gingen. Gent voelt gewoon goed. En het zou zomaar kunnen dat ik in Juni een positieve test in handen heb... (Al rekenen we daar niet op)

Geplaatst

@liedje

wij hebben ook die professor.aardige man idd.

ik ga nog niet meeschrijven met ander forum want icsi is bij ons niet zeker,omdat kans echt superklein is dat er iets gevonden wordt.

bij jullie gaat t net ff iets anders dan bij ons omdat bij jullie tese waarschijnlijk niet nodig is.was er bij jouw man wel wat zaad gevonden dan...

wij hebben gelijk bij eerste intake beide al bloed moeten prikken.mn man 1 buisje en ik 4 buisjes

enne jah wij zitte in t nieuwe gedeelte hihi,echt supermodern vind ik

dat oude gedeelte is een stuk ouderwetser. hebben vandaag de 100 euro al opgestuurd naar cz.hebben jullie dat ook moeten betalen,teruggehad?

vandaag ook al vrij gekregen voor 13 mei op mn werk. mn teamleidster is echt super begripvol en dat is erg prettig.

Geplaatst

@Moedeloos, succes morgen met de eerste echo!

@Laloutje, hopelijk is dinsdag die cyste weg. Wat gaan ze anders doen?

@Lisa, het gaat al een stuk beter met mijn vriend. Hij is alleen vreselijk eigenwijs en heeft donderdag en vrijdag al weer gewerkt waardoor hij 's avonds wel meer pijn had. In het weekend wel rustig aan gedaan en vandaag ging het werken een stuk beter. Hoe is het met jouw vriend. Heeft hij lang last gehad?

Geplaatst

@twinkelstar mijn vriend heeft een week last gehad en toen ging het eigenlijk wel weer. maar mijn vriend moest ik ook even afremmen totdat hij veel pijn kreeg toen ging het van zelf ;) jij zit nu toch te wachten tot je vlg cyslus?

@laloutje succes morgen!

Geplaatst

@lisa

Nou alle kamers overloop en trap zijn nu helemaal klaar.

We hebben ruim 3 weken iedere dag hard eraan gewerkt.

Alleen de waskamer moet nog maar mijn man is nog ziek dus we stellen het even uit nu.

Vrijdag gaan we naar de longarts toe en dan hopen we iets te horen.

Ik ga zo weer de huisarts bellen voor medicijnen want hij houd hele zere longen en benauwd

Hoe gaat het verder met jou/jullie?

Geplaatst

Hey Meiden.

Even een berichje vanaf hier..

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en mijn 1e echo gehad, het zag er mooi uit er liggen een heleboel eitjes te wachten

tot ze mogen gaan groeien. Vanaf maandag mag ik gaan beginnen met purogon.

Geplaatst

@moedeloos: Goed nieuws! You Go!!! Eitjes, groeien maar!!

@essie: Wel gezocht, maar nog niks gevonden wat ik leuk genoeg vind om als banner neer te zetten...

@annaatje: Heftig zeg, dat de kans bij jullie zo klein is...

Wij hebben de 100 euro ook moeten betalen, maar nog niet achter de verzekering aan geweest. WE moeten nog toestemming vragen enzo...

Wanneer zijn jullie er de 13de? Wij begin van de middag.

Geplaatst

@essieislief zo jullie hebben hard gewerkt, lekker hoor. wat is er met je man aan de hand? succes bij de longarts! Hier gaat het wel goed. 1e spuit is gezet vanochtend, zaterdag de 1 e , dus ben benieuwd.

Geplaatst

@ mari en @lisa

mijn man heeft al een maand hele zere longen en kortademig.

Vanmiddag moesten we weer naar de dokter omdat hij zo'n pijn had.

Moesten we meteen door naar de EHBO van het ziekenhuis omdat ze longembolie vermoeden.

Gelukkig was dit niet zo en zijn we heel blij.Ze denken nu een griepvirus op de longen vrijdag meer onderzoeken voor mijn man.

@lisa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de eerste spuit zit erin joepie!!!! weer een mijlpaal

Geplaatst

@essieislief bah wat akelig voor hem, maar wel heel fijn dat het geen longembolie was. hopen dat hij zich gauw beter voelt. Ben blij dat de eerste spuit er in zit. Vind van mezelf dat ik niet mag piepen bij zo'n klein naaldje, maar het lukte me echt niet om het zelf te doen, nu doet mn vriend het dat scheelt een hoop.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden