Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Fren, wat een goede score zeg! Weet je al hoeveel er bevrucht zijn?

@amy, we gaan weer een beetje gelijk op denk ik of doe je het lange protocol? Ik mag starten rond de 13 de als mijn menstruatie tenminste op tijd is. De punctie zal dan ongeveer tien dagen later zijn.

Geplaatst

Hoi, ik heb even een vraagje voor degene waarvan de man in het buitenland een Tese hebben gehad. Hoeveel heeft jullie man uiteindelijk vergoed gekregen van de verzekering? En weet iemand wat de kosten in Nederland zijn voor Tese (inclusief invriezen materiaal etc)? CZ zegt dat hij vergoed krijgt tot het NL tarief maar volgens mij liggen de prijzen redelijk gelijk. Hij krijgt nu maar een klein deel vergoed.

Geplaatst
Hey meiden.

Vandaag fm 3 gehad alles zag er goed uit. Maandag fm 4 en woensdag punctie...

Moedeloos, heel veel succes maandag en woensdag! Hoeveel follikels had je nu?

Geplaatst
Hi twinkle, kosten in nl worden door de verzekering van de man vergoedt. Wij hebben niks extras hoeven betalen. Buienland weet is niet.

Hoi Fren, weet je ook hoeveel dat was? Hoe gaat het verder? Heb je maandag de Tp?

Geplaatst

Nee, want alle rekeningen gaan rehtstreeks naar de verzekering.

Denk idd morgen de tp, las net op de digipoli dat er 11 zijn gaan delen, maar wacht nog op telefoontje van de arts.

Geplaatst

@ Tinkelstar, Dank je wel zie erg op tegen de punctie heb er al echt nachtmerrie`s over bah. Ik had gister nog steeds 17 follikels waarvan 1 al wel 3cm de rest was 1,8cm

@ Fren, wat super dat er 11 zijn gaan delen, weet je al hoeveel er terug geplaats gaan worden. suc6 met de terug plaating morgen.

Geplaatst

@Moedeloos, bij welk ziekenhuis lopen jullie ook al weer? Ja, zo'n punctie is nooit een pretje. In Dusseldorf krijg je een narcose waardoor je er niks van mee krijgt maar ik kan me voorstellen dat het zonder erg pijnlijk is. Je moet maar zo denken....het is even pijn lijden maar wel voor een heel goed doel!

@Fren, wat grappig dat je dat digitaal kan volgen. 11 is veel hoor. Zou lekker zijn als jullie nog wat cryo's achter de hand hebben straks.

Geplaatst

@fren

geweldig zeg 11 die delen.

Heel veel succes morgen met de TP

hoeveel laat je er terugplaatsen?

@moedeloos,

Maak je er niet te druk om hoor .

Je bent zo klaar is maar 10 minuutjes soms sneller.

Geplaatst

Definitief aantal: 11 GOEDE embryo's. Er waren er 13 gaan delen, maar twee zijn gestopt. Dit elftal is allemaal goed genoeg m terug te plaatsen, morgen om 12.15 in nijmegen.

We zijn ZO blij!!

Geplaatst

@fren gefeliciteerd!

@twinkelstar ik dacht dat op zich de tese operatie in dd goedkoper was en die kregen we helemaal vergoed als ik het goed heb. vervolgens kregen we 2 rek a bijna 600 euro voor het invriezen vlg mij en daar hebben we maar een klein deel van vergoed gekregen. We zijn nog aan het uitzoeken hoe dat zit. ik kan me voorstellen dat we nu aan het max bedrag van nl tarief zitten.

Geplaatst

Fren; proficiat met de mooie score. Succes met de tp morgen en hopelijk zijn er nog een aantal embryootjes goed genoeg om in te vriezen! Ik ga de komende twee weken voor je duimen!

Geplaatst

Ja, terugplaatsing van een A gehad! Heel blij mee. Helaas is de rest van ons elftal niet goed genoeg om in te vriezen, dus die zijn verloren gegaan...

Maar we gaan gewoon voor deze. Moet goedkomen!

Geplaatst

@fren

jeetje dat is ook ff een bummer zeg.

Zoveel eitjes dan 11 gedeeld en dan maar 1 toppertje .

Wat onwijs jammer dat jullie geen eskimootjes hebben zeg.

Maar dat is natuurlijk ook niet nodig want deze blijft bij je plakken ik duim voor je fren.

Geplaatst

Ja, was inderdaad even een dompertje, maar aan de andere kant, we hebben wel een A en daar ben ik al heeeeeel blij mee.

We wilden sowieso maar 1 tp als het een A was, dus in feite niks aan de hand.

Geplaatst

@fren, wat geweldig nu lekker broeden spannend hoor. Wel jammer van die andere emmy`s suc6

Hier weer geen goed nieuws, vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor fm 4 er waren er 21 te zien en ik zou a.s. woensdag de punctie krijgen.

Nu was mijn bloed elke keer precies zoals het wezen moet.

Nu belde de ivf arst om met mij de punctie te bespreken, maar ze had slecht nieuws. Ik mag weer NIET voor de punctie omdat ik weer te veel

hormonen in mijn bloed heb.

De grond werd weer onder mijn voeten vandaan geslagen ik kon alleen maar ja en nee zeggen vreselijk.'

Nu willen ze eerst een team overleg over mij hebben wat ze nu moeten doen. Waarschijndelijk moeten we naar een anders ziekenhuis uit wijken

Waar ze mij wel kunnen stimuleren.

Het gaat elke keer totdat ik mijn laatste fm heb dan gaat het mis en schieten mijn hormoonwaarden toren hoog.

Ik dacht dat 3x scheepsrecht was?????

Geplaatst

Nee het is geen overstimulatie als wij nu de punctie zouden doen zou ik gegarandeert overstimulatie krijgen en dat wilden ze voor komen.

Mijn bloed was gewoon niet goed veels te hoog de bloedwaarders

Wij zitten in het AMC, nu vraag ik me welk ziekenhuis kan ons dan wel helpen volgens mij is het AMC een van de ziekenhuizen die best goed zijn??

Geplaatst

Ja, das waar. Ik wilde een academish zh voorstellen, maar at is het amc atuurlijk.

Ik vond prsoonlijk het vu beter n fijner dn het amc, misschien eens een orienterend gesprekje don daa? Maar nogmaals, dat is heel peraoonlijk...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden