Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 431
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Mamalou, tuurlijk duimen we voor een punctie hé. Hoop blijven houden, afwachten wat de verhoogde dosis met je doet, maar dat je je slecht voelt daar kan ik helemaal in volgen hoor. Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat ze je op voorhand de punctiedag hadden aangegeven. Bij mij is het dag per dag kijken en zelfs hun voorzichtige indicaties gaan vaak niet door ... dus dag na dag afwachten meid...

sterkte en wees maar eens goed boos of triest

Geplaatst

In Zwolle zeiden ze uit zichzelf ook nog niet wanneer de punctie zou zijn. Pas toen ik er zelf naar vroeg noemden ze voorzichtig een dag. Eigenlijk vond ik dat wel prettig. Uiteindelijk is het een dag later geworden als dat ze in eerste instantie hadden gezegd. Maar dat kwam voor ons eigenlijk alleen maar beter uit!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

ja, dat is eigenlijk wel beter dat je je niet van tevoren op een dag vastpint. nu ben ik alleen maar teleurgesteld, terwijl dat helemaal niet nodig was geweest.

ik heb al met al een heerlijke dag gehad, leuke afleiding, maar in de auto naar huis moest ik toch weer even slikken. ga straks maar lekker een potje huilen :)

hoe gaat het met jou mijnbaby?

liefs mamalou

Geplaatst

@vanessa en Sofie en Mamalou

Lief van jullie..... voel me vandaag een stukje beter, had afleiding door mijn werk...

Had vandaag mijn uitgangsecho, het zag er allemaal goed uit, had gelukkig geen Cyste s, alleen was mijn baarmoederslijm nog iets te dik, dat komt omdat ik afgelopen zaterdag pas ben gestopt met de pil... moet dus nog ongesteld worden.... ze gaf aan dat ze dit zou bespreken met de andere artsen, waardoor ik het dus alweer spaans benauwd kreeg, en als er iets zou gewijzigd worden zouden ze me tussen 13.00 -15.00 bellen, maar dat is gelukkig niet het geval geweest.... Ik moet wel uiterlijk donderdag ongesteld worden anders moet ik bellen, want dan loopt me planning in de soep....

IK HOOP ZO DAT IK HET ZO GAUW MOGELIJK WORDT....

Ps Sofie schiet op voor jullie he, 3/12.... Hoe voel je je nu?? Ik hoop dat het goed gaat met je!!!

Geplaatst
nee, helaas geen goed nieuws. de dosis wordt verhoogd, in de hoop dat er dan wat meer eitjes gaan groeien. er waren nu 2 eitjes van nog niet eens 10 mm te zien. de punctie gaat dus niet door donderdag.

ik voel me echt verloren. ben ik eindelijk zo ver dat ik die hormonen tot me neem, en nu werken ze niet. ik heb nu weer dozen vol die in mijn lichaam gaan. 's morgens 150 en 's avonds 150 menopur en 20 lucrin. mijn buik was tot nu toe nog best gaaf :( en ik voelde me tot nu toe geen monster, maar nu word ik wel licht chagrijnig.

bedankt voor de lieve berichtjes, dat is wel heel fijn!

Dat is balen meid, maar ja helaas niks aan te doen. Aan de andere kant is het ook wel fijn, door je dosis de verhogen is de kans op meer eitjes wel in zicht...

Ik hoop dat je bij je volgende FM veel mooi eitjes heb!!!

Geplaatst
Ik hoop dat jullie alletwee vandaag een betere dag hebben.

In ieder geval voor allebei een dikke knuffel, misschien helpt dat iets.

Liefs,

Vanessa

Hallo Vanessa,

Voor jullie zit de 2e poging er ook al aan te komen, spannend.....

Heel veel suc6 alvast..... En hoop dat het dit keer raak is voor jullie...

Voor je het weet is het al 21 dec... ( dan zit ik op het wachtbankje Beghh)

Geplaatst
@vanessa en Sofie en Mamalou

Lief van jullie..... voel me vandaag een stukje beter, had afleiding door mijn werk...

Had vandaag mijn uitgangsecho, het zag er allemaal goed uit, had gelukkig geen Cyste s, alleen was mijn baarmoederslijm nog iets te dik, dat komt omdat ik afgelopen zaterdag pas ben gestopt met de pil... moet dus nog ongesteld worden.... ze gaf aan dat ze dit zou bespreken met de andere artsen, waardoor ik het dus alweer spaans benauwd kreeg, en als er iets zou gewijzigd worden zouden ze me tussen 13.00 -15.00 bellen, maar dat is gelukkig niet het geval geweest.... Ik moet wel uiterlijk donderdag ongesteld worden anders moet ik bellen, want dan loopt me planning in de soep....

IK HOOP ZO DAT IK HET ZO GAUW MOGELIJK WORDT....

Ps Sofie schiet op voor jullie he, 3/12.... Hoe voel je je nu?? Ik hoop dat het goed gaat met je!!!

Hallo mijnbaby,

dank je. Ik voel me nu iets beter, heb hele namiddag echt pijn gehad in mijn onderrug maar nu alles goed. Ik houd me lekker rustig, veel gelezen ...

We gaan duimen dat je snel ongesteld wordt hé... die planning ja dat is niet simpel. Ik probeer me daar niet aan vast te pinnen (maar doe het toch) want dat leidt vaak tot teleurstelling omdat mijn lichaam dan weer niet mee wil.

duim duim voor je

Mamalou sterkte hé :)

Vanessa, hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Hallo lieverds,

Even de stand van zaken bij ons.

Ik zit te wachten op mijn menstruatie. Zou ongeveer donderdag moeten komen. Heb al wel behoorlijk last van mijn endometrioseplek en denk dat het niet zo lang meer gaat duren. Ik denk dat het weer heftig wordt. Dat betekend ongelooflijk veel pijn in de buik en rug en ongeveer een temp van 39.5. We zullen wel weer zien.

De menstruatiepijn kan ik eigenlijk niet meer hendelen. Zo onzinnig!

Eerlijk gezegd kan ik bijna niet meer wachten met het zetten van de eerste spuit. Heb nu echt het idee dat we onze tijd aan het verdoen zijn....

We hebben wel samen afgesproken dat ik het een stuk rustiger aan ga doen dan bij de eerste poging. Ik heb samen met mijn vader een bedrijf en deze gaat mij hier ook goed bij helpen. Administratief werk is geen punt maar geen klanten helpen en tillen etc.

Dus? Op naar de eerste spuit!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hi Vanessa,

je kan dus eindelijk weer beginnen aftellen...

Is het in dan afgelopen tijd toch echt het gevoel van tijdverspilling dat bovendrijft of heb je tijd gehad om je batterijen op te laden?

Ik denk nl over langere pauze maar vraag me idd af of ik het achteraf geen tijdverspilling ga vinden...

Ik denk dat het een goed idee is om het werkgewijs rustig aan te doen. Je hoort meer dan eens dat een vrouw zwanger raakt in periode dat ze niet werkt door vakantie of rustpauze of bij verandering van job.

Ik probeer in die 2 wachtweken echt niets te zwaar te tillen (maar waar ligt de grens?), weg te blijven uit stresssituaties (vooral op het werk) en zoveel mogelijk te rusten, dus geen grote karweitjes in huis maar gewoon rustige kleine dingen. Nu het heeft me nog nooit geholpen maar ik denk altijd maar beter zo dan er helemaal niet op te letten.

Ik hoop dat je snel ongesteld bent, dat het meevalt en dan weer aan de slag hé

Geplaatst

Sorry Mijnbaby, zijn lekker in jouw topic aan het kleppen.

De afgelopen maand moest ik ondergaan om lichamelijk weer op krachten te komen voor de volgende poging. Alleen het nadeel is dat ik er geestelijk wel aan toe was. Maar je moet gewoon 1 keer een normale menstruatie hebben gehad voordag je weer verder mag. Nou is het toch bij deze medische mallemolen dat je toch alles moet nemen zoals het komt. Voel me soms net een klein kind dat toestemming moet vragen voor dingen die toch echt eigenlijk alleen mijn man en mij aangaan.

En? Hoe voel je je?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst
Sorry Mijnbaby, zijn lekker in jouw topic aan het kleppen.

De afgelopen maand moest ik ondergaan om lichamelijk weer op krachten te komen voor de volgende poging. Alleen het nadeel is dat ik er geestelijk wel aan toe was. Maar je moet gewoon 1 keer een normale menstruatie hebben gehad voordag je weer verder mag. Nou is het toch bij deze medische mallemolen dat je toch alles moet nemen zoals het komt. Voel me soms net een klein kind dat toestemming moet vragen voor dingen die toch echt eigenlijk alleen mijn man en mij aangaan.

En? Hoe voel je je?

Liefs,

Vanessa

Doe normaal gekkie, vind ik leuk.... Zo leren we van elkaar!!

PS ik ben ongesteld geworden vandaag pfff wat een opluchting zeg....

Zaterdag mag ik beginnen met puregon, spannend hoop dat ik daar geen last van ga krijgen van de bijwerkingen, met deca is alles goed gegaan..... Ik ben weer een beetje opgelucht, zag me hele planning in de soep lopen.... Maar alles is weer oke....

Ik kan niet wachten tot 6 dec, hoop dat het er allemaal goed uitziet, Spannend....

Sof hoop zo dat het raak is voor jullie, hou ons op de hoogte!!

Geplaatst

Fijn Mijnbaby dat je weer een volgende stap mag gaan zetten.

Geeft toch weer een lekker gevoel, een stap dichter bij je doel.

Je laat wel even weten hoe het gaat?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hey Mijnbaby, dat is goed nieuws ! Nu kan je eindelijk starten want zo wachten is toch maar niks hé :).

Nu rustig toeleven naar je eerste FM en dan ben je goed op weg.

Hopelijk gaat alles vlot. Ligt jouw punctie al vast? Dat is raar bij ons is dat dag na dag kijken hoe het gaat... maar ok is misschien andere manier van werken hé.

Van die punctie moet je geen schrik hebben, die valt echt mee.

groetjes

Geplaatst
Hey Mijnbaby, dat is goed nieuws ! Nu kan je eindelijk starten want zo wachten is toch maar niks hé :).

Nu rustig toeleven naar je eerste FM en dan ben je goed op weg.

Hopelijk gaat alles vlot. Ligt jouw punctie al vast? Dat is raar bij ons is dat dag na dag kijken hoe het gaat... maar ok is misschien andere manier van werken hé.

Van die punctie moet je geen schrik hebben, die valt echt mee.

groetjes

Ja ik leef er nu best naar toe, wel spannend zo een eerste FM....

Mijn Punctie staat inderdaad vast, ik heb een heel strak schema,

dat komt omdat ik de punctie onder narcose doe, ( sedatie) en

die kan alleen geven worden door een anesasist, en ze doen

elke woensdag de dagbehandelingen, ik mag dus woensdag 10 dec om

7:45 naar het ziekenhuis voor de punctie.. SPANNEND....

Geplaatst
Fijn Mijnbaby dat je weer een volgende stap mag gaan zetten.

Geeft toch weer een lekker gevoel, een stap dichter bij je doel.

Je laat wel even weten hoe het gaat?

Liefs,

Vanessa

Ja klopt zag het even allemaal niet zitten, maar nu loopt gelukkig alles op rolletjes.... volgende week mijn eerste FM, wel raar dat ik de eerste pas 6 dec

heb en 10 dec is al weer mijn punctie, of is dat de normale gang van zaken?

Verder ben ik wel bekaf door die deca..... ben vandaag lekker niet gaan werken, had er de kracht echt niet voor...

Geplaatst

Hey Mijnbaby,

Is inderdaad andere manier van werken dan hé. Bij ons in Leuven is het gewoon 7 op 7 aan de lopende band :)

Het zal wel normaal zijn dat je eerste FM zo laat is hé, dat moet je leren (heb ik toch moeten doen) om die artsen volledig te vertrouwen. Normaal had ik FMs va dag 6 van de cyclus en eerste dag van de menstruatie was dag 1 dus ja veel vroeger maar dan moest ik vaak voor een 2e meting pas 2 of 3 dagen later weerkomen dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Geniet maar lekker van de rust en toegeven aan middagdutjes :)

Geplaatst
Hey Mijnbaby,

Is inderdaad andere manier van werken dan hé. Bij ons in Leuven is het gewoon 7 op 7 aan de lopende band :)

Het zal wel normaal zijn dat je eerste FM zo laat is hé, dat moet je leren (heb ik toch moeten doen) om die artsen volledig te vertrouwen. Normaal had ik FMs va dag 6 van de cyclus en eerste dag van de menstruatie was dag 1 dus ja veel vroeger maar dan moest ik vaak voor een 2e meting pas 2 of 3 dagen later weerkomen dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Geniet maar lekker van de rust en toegeven aan middagdutjes :)

Het zal inderdaad wel goed zijn.... ik laat het allemaal op mijn afkomen...

Bedankt, ik lig lekker in mijn bed met me laptop, heerlijk!!!

Geplaatst

Aanstaande zaterdag ga ik voor het eerst naar Acupunctuur .....

Lijkt me heel lekker, en hoop dat het ook een beetje helpt na de TP

met innestelen van de Emmy.... Ga ik voorlopig elke zaterdag....

Als het me aanstaande zaterdag bevalt hahha...

Wie doet dit ook, en wat vinden jullie er van?

Geplaatst

Hallo, ik ken niks van acupunctuur maar zou er bij de volgende poging ook graag mee starten. Ik dacht dat het tussen behandelingen was maar jij zou het nu doen tijdens ... allé na de TP...

Ik weet dat Mamalou en nog een paar mensen ervaring hebben.

Hoe doen jullie dat en wanneer vooral? Voor tussen of tijdens de behandeling en is het in samenspraak met de fertiliteit?

Geplaatst
Hallo, ik ken niks van acupunctuur maar zou er bij de volgende poging ook graag mee starten. Ik dacht dat het tussen behandelingen was maar jij zou het nu doen tijdens ... allé na de TP...

Ik weet dat Mamalou en nog een paar mensen ervaring hebben.

Hoe doen jullie dat en wanneer vooral? Voor tussen of tijdens de behandeling en is het in samenspraak met de fertiliteit?

Als het goed is is de volgende poging voor jou nog lang niet, gezien de kans groot er is dan 3 dec raak is....

Ja ik had gebeld en het is belangrijk om ook voor de TP al te gaan..

en daarna natuurlijk ook bevorderd de innesteling.... Ik heb dit aangeven aan het ziekenhuis, maar ze geven aan dat er nooit bewijs van is geweest dat het echt zou helpen... Maar goed ik hoor er goeie verhalen over en al neemt het alleen de stress weg dan is het al heel iets, veel mensen worden er lekker rustig van....

Geplaatst

Laat weten hoe het gegaan is, het lijkt me wel wat dat ik zeker kan gebruiken al is het maar om spanning in mijn lichaam weg te nemen maar ... die naaldjes ... dat lijkt me toch niet zo easy dus laat eens horen hoe het ging :)

Geplaatst
Laat weten hoe het gegaan is, het lijkt me wel wat dat ik zeker kan gebruiken al is het maar om spanning in mijn lichaam weg te nemen maar ... die naaldjes ... dat lijkt me toch niet zo easy dus laat eens horen hoe het ging :)

Is goed!! Ik ga zaterdag middag ik laat je wel weten hoe het is, ik ben zelf ook niet gek op naalden maar het schijnt lekker te zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden