Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden. het is weer gezelliog druk hier. Een hoop meiden die weer gestart zijn! Dat worden spannende tijden. Veel kaarsjes opsteken en veel duimen voor allemaal positieve testen! Ik zal proberen het overzichtslijstje tevoorschijn te toveren om eventueel aan te vullen.

Tool: je bent nu echt van start gegaan! Op naar de eerste mooie FM meting. Deze is zaterdag toch? En natuurlijk veel sterkte met die vieze neusspray. Ik ken het niet, maar als ik je berichtje zo lees mis ik daar niets van.

Viola: Hoe was je vakantie? Jij dus ook al begonnen! Ga je voor de FM meting naar het bronovo?

Coucous Jaqueline: Welkom hier. Ik zag dat je ook iets had geschreven mbt je immunsysteem. Ik weet dat er in duseldorf een laboratorium zit (niet te verwarren met de vruchtbaarheidskliniek in dusseldorf) die bloedonderzoek doet naar immunologische afwijkingen. Deze arts heet dr. Pfeiffer. In het topic: Prednison, vage streep, Alan Beer, geplaatst in de subgroep medicijnen is hier een hoop info over te vinden. Ik zal anders proberen de link te plaatsen, maar ben niet zo handig met die dingen. Dus nog even geduld.

Noor: Fijn, dat je nergens last van hebt! Dat is vast een goed teken. Ik ben het ff kwijt maar ga jij nou ook voor de prednisolon en intrapillid?

Gabrie: is het gelukt bij de ziekenhuisapotheek mbt de intrapillid of ben je inmiddels bepakt en bezakt met 10 zakken. Anders wil ik er tegen die tijd wel 2 overnemen, hoor. Wanneer ga jij echt starten met spuiten. (of ben je al begonnen en heb ik er weer eens overheen gelezen)

Meiske: Leuk om wat van je te lezen! Hoe is het met Imke? Vast en zeker lekker aan het genieten van elkaar. Ik kan je verklappen dat het alleen nog maar nog mooier en leuker wordt. Blijf maar lekker op die roze wolk zitten hoor. (doe ik al ruim 3 jaar en weiger er nog steeds pertinent van af te komen).

Twinkle: hoe was je echo vandaag?

Lala: Morgen weer een ontmoeting met Jay! Alvast heel veel plezier toegewenst! Bern je inmiddels al bij een verloskundige geweest of loop je verder in een ziekenhuis?

Sas: Fijn dat je alles op een rijtje hebt mbt ECD. Nu je mannetje nog, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit vast ook gaat lukken. Mannen hebben vaak wat langer de tijd nodig om aan het idee te wennen, maar hij hou gewoon zoveel van je dat dit vast goed gaat komen.

Ego: Afgelopen weekend ongi worde en zou theoretisch vandaag kunnen beginnen met de puregon en menopur, maar er was het eea mis gegaan mbt mijn bloedonderzoeken tbv immunologische afwijkingen. Hierdoor besloten om eerst de bloedonderzoeken af te wachten alvorens te starten. Wij gaan dus nu over 4 weken starten ipv nu. Hopelijk gaat het deze week wel goedkomen met de bloedonderzoeken.

tot latersssss

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb een lijstje gevonden. Zie alleen dat deze al wat ouder is. Anders maar ff aanpassen?

Saskia: 3de ICSI 23-08 Tese en punctie> 8 rietjes en 1 eitje, 25-08 TP

Wen72: Verplichte pauze na koorts manlief. Wachten op immunologisch bloedonderzoek. Dan hopelijk starten eind oktobere. (eindelijk!)

Celene: tp van 2 verse. testen 30 juli.

Lala: 23-7 TP Cryo's, testen 06-08

Noor: 12-7 TP 1 verse, testen 26 juli, maar ongesteldheid dient zich al aan.. Hopelijk twee Brusselse cryo's ophalen in augustus.

Lottepot 21 juli tp van 2 verse, 3 aug testen.

Tool: Eind september/begin oktober weer starten met 4e behandeling, icsi dit keer. nu lekker genieten

Wannabemom 23-8 intake dusseldorf. misschien nog een 4e en laatste icsi/imsi?

Marianne: Start 21 juli -26 juli 1e FM 3 > 10 mm / 5 10 mm / 3

Geplaatst

Wen72: Verplichte pauze na koorts manlief. Wachten op immunologisch bloedonderzoek. Dan hopelijk starten eind oktobere. (eindelijk!)

Lala: 23-7 TP Cryo's, uitgerekend 15 april 2012. 14 september 2de echo; 4 oktober combinatietest.

Noor: 12-7 TP 1 verse, testen 26 juli, maar ongesteldheid dient zich al aan.. Hopelijk twee Brusselse cryo's ophalen in augustus.

Tool: Eind september/begin oktober weer starten met 4e behandeling, icsi dit keer. nu lekker genieten

Wen,

We zijn 14 september bij de VK geweest. Hoef (als alles goed gaat) alleen nog maar naar t ziekenhuis om te bevallen. hahaha Nou ja, de 20-weken echo wordt daar ook gedaan.

Morgen naar een diagnostisch centrum in de buurt voor de combi-test. Ik ga er lekker van uit dat Jay ons dan weer gaat verblijden met een dansje. Blijft wel spannend hoor. Na zoveel weken eindelijk weer een kans om te kijken of alles goed gaat met frummel Jay.

Alles gaat goed, weinig tot geen echte klachten. Alles gaat alleen 3x zo langzaam, en sneller pijn in mn rug, sneller moe.........maar dat is dan ook bijna alles. Als het hierbij blijft.........mag ik écht in mn handjes klappen.

Wij dachten in maart ook meteen door te kunnen met de cryo's. De poliep had toen voor ons roet in het eten gegooid. Achteraf gezien ben ik blij met de extra maandjes rust voor deze poging. Ik hoop dat het voor jullie ook zo gaat uitpakken. Uitstel is geen afstel in dit geval he? Veel succes weer!! Hoop dat de uitslagen van het onderzoek mee gaan vallen of dat er misschien wel een "aha-dát is het!" komt en jullie daarmee geholpen kunnen worden.

De duimen draaien ook voor jullie weer!

Groetjes!

Geplaatst

Tool ohh nee je maakt me bang. Ik moet ook aan de neusspray. Heb daar nog wel mijn twijfels over.

Ben namelijk bang dat die te veel bij mij gaat stil leggen (lage amh).

Ik hoop dat we over een paar dagen van je mogen horen dat er tig follikels aan het groeien zijn.

Noor gaat volgens mij alleen aan de intralipid en niet aan de prednisolon. En volgens mij loop je nu in Brussel? Of ben ik de weg weer kwijt?

De intralipid heb ik nog niet gehaald. Ik snap ook ff het receptje niet. Er staat intralipid 20% 250ml x 2.

Gebruik je dan 250ml per keer??

Wendy verstandig om nog ff te wachten op dr. Pfeiffer. Ik had gelezen dat je al was begonnen aan de omega en de vitD. Dat is ook het advies wat wij hadden gekregen. We mochten pas na 6 wekend gaan beginnen.

Bloed had ik zelf bij dr. S laten afnemen. Zij hebben er voor gezorgd dat alles bij dr. Pfeiffer terecht kwam.

Lala spannend hoor om je mooie Jay weer te mogen begroeten. Daar doen we het allemaal voor. Ik hoop dat een aantal dames jou snel mogen volgen.

Fijn om te horen dat je nergens last van hebt. Ik hoop dat het zo blijft.

Twinkel jij ging toch voor een cryo? Dan ben je nu denk ik aan de prognov.

13 oktober gaan wij naar DD voor een uitgangsecho en dan horen we of we gelijk mogen beginnen.Ben nu aan de pil dus alles is makkelijk te plannen.

Geplaatst

@Wen Vakantie was lekker! veel vitamine D opgedaan haha..De eerste echo heb ik vrijdag in DD, dan stoppen met de pil, daarna de echo's in het Bronovo. De laatste echo weer in DD. We hebben er een goed gevoel bij, lekker kleinschalig, overzichtelijk, aardige en kundige mensen en natuurlijk iets dichterbij. En jij, al geweest voor een gesprek? Vervelend dat de onderzoeken niet klaar waren, of vindt je het wel prima om nog even te wachten? Veel liefs van mijxxx.

Geplaatst

he gabrie, bij mij zullen er niet tig follikels gaan groeien. had er altijd maar 5 met de puregon. en heb nog maar 1 eierstok.

Op zich valt het snuiven wel mee, is alleen het goedje dat daarna mijn keel komt ingegleden, dat is zo vies. probeer er nu meteen bij te drinken of andders maar een kauwgum erin.

wen, verstandig om nog even te wachten dan. maar het komt wel goed

lijstje ook even aangepast:

Lala: 23-7 TP Cryo's, uitgerekend 15 april 2012. 14 september 2de echo; 4 oktober combinatietest.

Tool: Icsi 4 een feit: 2 oktober gestart met suprefact, 4 oktober starten met menopur (dag 3) en dag 7 de 1e fm, dag 8 cetrotide erbij

Geplaatst

Hai Tool: Misschien dat je er nu meer hebt ivm de hoeveelheid hormonen?

Tool: Icsi 4 een feit: 2 oktober gestart met suprefact, 4 oktober starten met menopur (dag 3) en dag 7 de 1e fm, dag 8 cetrotide erbij

Gabrie: Uitgangsecho 13 oktober in DD daarna starten met suprefact.

Geplaatst

he Gabrie, geen idee. ik zag met de puregon ook al op de max hoeveelheid (tenminste, de max. hoeveelheid die Maastricht gebruikt).

We zullen het zaterdag zien. Ga dadelijk bellen met DD voor een afspraak. Gisteren een paar keer geprobeerd, maar er werd niet opgenomen. foon ging wel over, maar verder niets. Terwijl mij toch gezegd werd dat ze van 9 tot 12 bereikbaar waren, ondanks de feestdag in Duitsland. Ach ja, vandaag een nieuwe kans.

Het mengen van de menopur was een belevenis op zich. Heb erover in mijn blog geschreven.

Lala, succes vandaag met de combi test!! hoop dat Jay weer een mooi dansje voor jullie gaat doen!!!

Hoe is het met de rest van de meiden???

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, dank je! Hou jullie oo de hoogte!

En ja, af en toe is DD wat minder goed te bereiken. Helaas, maar daarentegen wordt je wel fijn behandeld daar. Menopur mengen....tja....we kennen t allemaal vrees ik, t is op zn zachts gezegd vervelend! Hihihi maar je bent weer begonnen! Hele stap vooruit weer!

Succes he!

Geplaatst

Ja de Menopur heb dat 2x zelf gedaan en daarna overgelaten aan mijn man. Had mij namelijk 2x gesneden.

Van dr. S heb ik nu in de ochtend 225 IE Gonal en in de avond 225 Menopur dus een combinatie.

Tool kun je ze geen mail sturen?

Geplaatst

Wat bij mij werkte was: tissue dubbelvouwen en over je vinger leggen. Flesje met puntje naar je toe vastpakken waarbij t ribbeltje net boven je vinger ligt en dan met andere hand het dopje breken. Het puntje van je weg breken. Als t goed is, zijn er dan geen scherpe randjes.....

Geplaatst

Haloootjes!

Niet meteen een uitslag, maar geen paniek bij echoscopiste. De nekplooi was "netjes smal" (1,2mm). Dus ik ga ervan uit dat alles goed is hoor.

Meteen bloed laten afnemen, dus we krijgen een keertje wel (denk via de VK en anders via post) de uitslag.

Jay is een beetje ADHD......was goed beweeglijk, en is nu al een boefje! Stak zn tong uit naar ons, en liet zich niet goed "vangen". Dus duurde het lekker lang voordat alle metingen gedaan waren. Ben zelfs van het bed moeten opstaan om te gaan lopen en springen om hem weer wakker te krijgen........want als Jay eenmaal een tukkie doet, krijg je em niet zo snel wakker hihi

Het diagnostisch centrum was vandaag pas begonnen op deze locatie, ze zijn binnen de stad verhuisd, maar hadden dus opstart problemen. We moesten dus nog een half uurtje wachten voordat we aan de beurt waren. (Nadat ze een half uurtje van te voren belden om te vragen of we naar vrijdag wilden verhuizen.........nou écht niet!)

Maar omdat ze dus lekker laat waren kregen we gratis wat extra foto's van de echo. Frummel was goed te zien hoor!

Zooooooooo..................een hele hoop spanning is van ons afgevallen. Frummel is 5.6cm groot en al echt een mensje! Echoscopiste zei ook dat we de "critieke fase" toch wel al voorbij zijn,altijd fijn om te horen. Placenta ligt boven en achter, dus kan frummel goed gaan voelen over een tijdje!

Ben best blij ;-)

Geplaatst

Lala wat een geweldig nieuws en ook nog eens mooie foto's mee gekregen.

Wat moet jij blij zijn. Jay, goed gekeurd en ook nog eens door de kritieke fase heen.

Pas je goed op jezelf en op je kostbare vracht!

Geplaatst

Ja, helemaal top! :toppie:

Doe ik hoor! Denk dat ik t niet laat maak vandaag........en morgen gewoon weer fris en vrolijk aan de slag!

Geplaatst

@ Tool, meid veel succes weer! Ik heb nog nooit een probleem gehad met de Menopur, zal je blog eens lezen

@ Lala, jippie alles goed met little Jay!

@ Wen, nog even geduld hebben en houden

@ Gabrie, 13 oktober uitgangsecho, dat schiet ook al lekker op.

Geplaatst

Saskia: 3de ICSI negatief, geen 4de poging meer. Gaan we voor ECD????

Geplaatst

Lala!!!! Gefeliciteerd meid!!!

Wat een heerlijk nieuws. 1.2 mm is mooi.

Fijn zeg!

Weer een mijlpaal.

Geniet er van!

Geplaatst

he dames,

heb DD gisteren te pakken gekregen. zaterdag om 11.15 uur hebben we de eerste fm. spannend!!!

Heb vandaag van een collegaatje een ampullenbreker gekregen. Deed het nu ook idd met een stukje dubbelgevouwen keukenpapier. ging prima.

Ook heb ik van haar wat grotere spuiten gekregen (2ml). krijg het wel gered met die van 1ml, maar dit is toch net iets fijner, meer ruimte om op te trekken zeg maar.

Verder voel ik me prima. een beetje moe, maar geen last van de suprefact en de menopur, maar ja, menopur ben ik ook pas sinds gisteren aan het gebruiken.

zondag komt hier dan nog de cetro erbij. ben benieuwd wat we zaterdag te zien en te horen krijgen.

eerste paar dagen waren heel hectisch voor mijn gevoel, alles ging snel snel snel en nu is het een beetje tot rust gekomen. Heb mijn ritme gevonden en wordt me ervan bewust dat we weer bezig zijn. Dat had ik nog niet, alsof ik er een beetje naast sta en dat het iemand anders overkomt/aan het doen is, kennen jullie dat???

Lala, wat een fijn nieuws, gefeliciteerd meid!! jay groeit goed door en jullie zijn voorbij het kritieke punt!!! whoehoe!!!

Noor, zie dat jullie morgen de 1e fm hebben. Succes meid!

liefs,

Tool

Saskia
: 3de ICSI negatief, geen 4de poging meer. Gaan we voor ECD????

Wen72:
Verplichte pauze na koorts manlief. Wachten op immunologisch bloedonderzoek. Dan hopelijk starten eind oktobere. (eindelijk!)

Celene:
tp van 2 verse.
testen
30 juli
.

Lala
: 23-7 TP Cryo's, uitgerekend 15 april 2012. 14 september 2de echo; 4 oktober combinatietest.

Noor:
12-7 TP 1 verse, testen 26 juli, maar ongesteldheid dient zich al aan.. Hopelijk twee Brusselse cryo's ophalen in augustus.

Lottepot
21 juli tp van 2 verse, 3 aug testen.

Tool
: Icsi 4 een feit: 2 oktober gestart met suprefact, 4 oktober starten met menopur (dag 3) en dag 7 de 1e fm (8 oktober om 11.15 uur), dag 8 cetrotide erbij

Wannabemom
23-8 intake dusseldorf. misschien nog een 4e en laatste icsi/imsi?

Marianne:
Start 21 juli -26 juli 1e FM 3 > 10 mm / 5 10 mm / 3

Gabrie
: Uitgangsecho 13 oktober in DD daarna starten met suprefact.

Geplaatst

Noor, dank je wel!! :happydance: gaat lekker met Jay (en ons hihi)

Tool: we zijn nu ook de "wereld" aan het laten weten dat we zwanger zijn. Heel leuk!

Zo'n brekertje is wel fijn ja! Had je maar korte naalden voor de menopur dan? Ik weet dat wij 2 soorten hadden: 1tje om te mengen en 1 om te spuiten..... hmm....

Volgende week maandag 2de afspraak bij VK. Het gaat nu écht snel zeg! Dacht even dat de dagen voorbij kropen, maar nu begint t toch snel te gaan :S

Krijg ook met de dag wel meer last van mn bekken en mn rug. Lijkt me verstandig dat ik de fysio ga bellen ;-) En Peter mag een afspraak maken bij de zwangerschapsmassage mevrouw :D

Oe...dat klinkt écht!! hahaha

Saskia: 3de ICSI negatief, geen 4de poging meer. Gaan we voor ECD????

Lala: 23-7 TP Cryo's, uitgerekend 15 april 2012. 14 september 2de echo; 4 oktober combinatietest - nekplooi 1,2mm ; 10 oktober VK

Tool: Icsi 4 een feit: 2 oktober gestart met suprefact, 4 oktober starten met menopur (dag 3) en dag 7 de 1e fm (8 oktober om 11.15 uur), dag 8 cetrotide erbij

Geplaatst

he Lala, nee, ik heb ook een grote lange optreknaald en een korte dunne inspuitnaald.

Het gedeelte waar het mengsel in moet is maar heel smal, een 1ml spuitje. bij de puregon had ik 2ml spuitjes, was wat fijner. Maar ben nu ook al aan de 1ml spuitjes gewend. ging tenminste goed vanochtend.

volgende week alweer echo, gaat snel, leuk leuk. alleen balen dat je nu al probleempjes krijgt.

ben er vandoor! tot later

liefs,

Tool

Geplaatst

Wat is er weer veel geschreven hier!

Wen, nog vier weekjes wachten en dan is het voor jullie ook weer zo ver! Wanneer was jullie laatste poging? Ik had het idee dat het al weer even geleden was of niet?

Lala, wat heerlijk dat alles goed is! En dan nu het leuke nieuws aan iedereen vertellen.

Tool, fijn dat je geen last hebt van de hormonen. Succes met de eerste fm.

Gabrie, voor jullie begint het ook al op te schieten. Spannend weer.

Ik was afgelopen maandag in dusseldorf voor een echo en om de tp te plannen. Schijnbaar was er een nationale feestdag in dusseldorf en was er te weinig personeel aanwezig. Ik heb ruim 2,5 uur in de wachtkamer gezeten pffff. Tool, vandaar dat ze ook telefonisch niet te bereiken waren. Er was maar 1 assistente aanwezig en die had het heeeeeel druk.

De tp is nu volgende week dinsdag gepland. Wel weer spannend hoor. In de ochtend ga ik eerst nog naar mijn acupuncturist en dan 's middags de tp.

Geplaatst

Twinkel,

Klinkt goed! Zeker t eerst acu, dan tp ;) spannend!!

Succes meid!

Wat ik geleerd heb van DD is dat een boekje meenemen geen kwaad kan. Hihihi

Geplaatst

Twinkel, spannend meid.

Klopt idd dat afgelopen maandag feestdag was. Dacht dat ik het hier ook nog gemeld had. geloof dag van de eenwording.

Volgende week de tp, spannend!!!! ga voor je duimen!!!

Verder effe lichtelijk paniek hier. Kom er vanochtend na het spuiten achter dat ik dus waarschijnlijk gisteren of 's ochtends of 's avonds maar 150ie ipv 225 ie heb gespoten. Zou dat kwaad kunnen? of kan ik die 75ie alsnog spuiten vandaag? heb nog wel wat spuitsetjes liggen, dus daar zal het niet aan liggen.

heb dr. S. ook maar even gemaild. Of moet ik hem niet met dit soort vragen lastig vallen?

zucht...

Wen en Gabrie, voor jullie het weten, zijn jullie ook weer bezig. succes dames

Geplaatst

net bericht van dr. S. gehad op mijn vraag of ik die 75IE alsnog moet spuiten.

'Nee, dat is niet nodig'.

al een zorg minder weer. Voortaan de gebruikte ampullen maar meteen weggooien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden