Ga naar inhoud

Poging 2

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hai,

ik vind juist de eerste week erg lang duren, maar ja voor je het weet zijn we al bij de testdatum. Ik probeer ook erg veel afleiding te zoeken.

• Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kom op he..

en voel je al iets.. emm naja je bent ook in de eerste week natuurlijk..

heel veel suc6 met wachten.. pfff! jij hebt er al wat op zitten ik moet nog de punctie en daarna het wachten!

mijn duimen draaien voor je meid!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi,

nou ik denk niet dat ik eerder ga testen want dat raden ze altijd af in het ziekenhuis. Want 14/15 dagen na tp is natuurlijk al best snel he. Ik probeer het een beetje te plannen want ik wil eigenlijk niet op een werkdag testen dus meschien dat ik zelfs wel een dag later ga testen want dan kan ik zaterdag's thuis blijven als het negatief is.

Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit he, we gaan voor een positieve test. Heb je al ergens last van. Ik niet eigenlijk. Het enige wat ik al dagen heb is het gevoel dat je ieder moment ongesteld wordt, een beetje zeurderig. En pijn onderin mn rug. Ik heb dat al een dag of 3 dus lijkt me niet dat het van ongi kan komen nu al. Nog een week volhouden dan weten we het, spannend !!!!!

Iedereen zegt tegen me dat ik er niet zoveel over na moet denken maar ja dat lukt me niet hoor, hoe moet ik dat doen??? Het is nu ook nog eens super rustig op de zaak dus ook daar weinig afleiding. Iemand tips??

Geplaatst

He Lucky-T

Dat gevoel wat je omschrijft herken ik helemaal. Dat zeurderige gevoel, zeg maar.

Het zal er wel bij horen, ik kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had. Vind het wel spannend hoor.

Ook ik krijg van iedereen te horen dat ik er niet zoveel aan moet denken, maar krijg dat maar een svoor elkaar..

Veel succes op de wachtbank

Groeten Snoeske

Geplaatst

Hey Lucky,

Wat spannend is het nu voor jou. Ik vond de tweede week het ergst. Het gekke is je kan er niets van zeggen. Ik dacht ook steeds dat mn menstruatie zou komen, zo'n zeurderige pijn in de buik, dan weer steekjes en dan weer niets. Om gek van te worden! Ik heb zelf 1 dag eerder gestest, ik mocht 18 dagen na de punctie testen. Op de 18de dag moest ik ook werken en ik had geen zin om met rode ogen op mn werk te zitten. Gelukkig was de test positief en kunnen we alleen maar blij zijn. Pas op met te vroeg testen (hoe moeilijk het ook is), je voorkomt hiermee wel teleurstellingen.

Succes deze week, ik duim voor je!

Liefs, Jane

Geplaatst

hallo!

goed van je trudy, wij hebben afgesproken dat we niet eerder gaan testen. we kopen 1 test en meer niet. Lukas die verstopt hem ergens waar ik em niet kan vinden zodat ik ook niet stiekem eerder test.

Ik heb nu pas 6 eiblaasjes.. beetje teleurgesteld dus.. naja we zijn wel positief en dat ben ik ook voor jou hoor..!

kom op he.. emm misschien leuke dingen doen, voorjaarsschoonmaak.. (dat is bij mij iedere dag) haha lekker wandelen, veel visites doen.. enzo..

tja ik weet het ook niet hoor, ik denk er ook gewoon teveel aan.. maar dat zou bij iedereen wel zo zijn..

Liefs

Desiree

Geplaatst

Ja het is door andere zo lekker gezegd niet aan denken, maar ja tuurlijk denk je eraan. Ik wil zo graag zwanger zijn, ik wil zo graag een produkkie van onszelf. Vandaag dag 8, heb vandaag erg last van puistjes, geen mooi gezicht dus. Nou maar hopen dat het een goed teken is, haahah.

Heb voor de rest nergens last van eigenlijk, maar ja dat zegt ook niets. Want vorige keer had ik wel heel erg last van mn borsten enzo en toen was het ook niet zo. Een hoop speelt zich ook in je hoofd af denk ik. Ik heb nog wel steeds (al een dag of 4) zo'n zeurderig ongesteldheid gevoel. Maar ongesteld worden kan nu toch nog niet dat is toch te vroeg.

Deesz, ieder eitje is er één, en er is maar één goede nodig dus blijf positief en geloof erin. Ik denk aan jullie.

Geplaatst

Hallo Lucky....

Ik ben gelukkig makkelijk door de eerste week gekomen, nou het weekend is aangebroken en heb het lekker druk!! Je moet proberen zoveel mogelijk weg te zijn... misschien dat dat je gedachten even er van af kan zetten.

Mag jij 14 dagen naar de TP testen of 15 dagen naar de TP?

Geplaatst

15 dagen na tp, maar dan moet ik werken dus ik denk dat ik nog een dagje extra wacht. De vorige keer was ik er ook helemaal kapot van dus ......

Geplaatst

Ow dan mag ik de 19e testen, ik mag 14 dagen naar de TP al testen van het ziekenhuis.

begint nu wel spannend te worden.... ik heb ook al dagen een beetje last van me buik.... pffff als het maar niks is...

Geplaatst

he meiden,

het wordt spannend he!?

ik vind het nu het moeilijkste worden, Morgen ga ik de 2e week in.

vrijdag had ik twee ferme steken rechts, 's nachts weer. Ben er zelfs wakker van geworden. Sinds die tijd mega misselijk. Maar dat kan helemaal niet. Ga er maar van uit dat het van die smerige bolletjes komt. heb zelf ook een paar vreselijke puisten en een zeurend gevoel in de buik, voelt niet als ongi. en ik ben zo moe!!!

wij zijn volgend weekend in euro disney, dus ook wij nog even geduld.

we gaan wel een test meenemen. Maar we zijn met vrienden daar, dus even spannend of we het gaan doen. Maar langer wachten trek ik niet!!!!

Meiden kom op, we moeten positief testen.

Geplaatst

Ja we gaan van het positieve uit. Het zou voor ons wel een prachtig jubileum cadeau zijn want wij zijn donderdag 19-3 5 jaar getrouwd !!!

Geplaatst

het komt goed!!

en wij hebben nu 8 follikels..:D allemaal mooi groot.. geen kleine..

nog even tot dinsdag volhouden en dan donderdag de punctie..!

OP de dag dat lukas en ik bij elkaar kwamen.. komen zijn zaadjes in mijn eitjes.. wat een mooie gedachten.!

en gaat het nog trudy?

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Lucky-t,

Dat zou idd een heel mooi jubeleum cadeau zijn. Alvast van harte met jullie 5jr huwelijk. En we hopen echt op een goede uitkomst volgende week.

Kuzzz

Geplaatst

Dag dames :)

ik zit vandaag ook op dag 8 na de Tp en ben van plan om zaterdag te gaan testen. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik zondag moet testen. Maar ook ik voel helemaal niets, behalve hoofdpijn en misselijkheid :( Maar dat had ik de vorige keer ook precies op dag 8 :( En toen was het mislukt!!! Dus ik heb niet zo veel hoop meer :(:( Wij hebben niets in de vriezer, volgende keer dus poging 3!

Veel succes!!!

Geplaatst

@dees: ooh wat een leuke gedachten dat moet toch goed komen deze keer zou je denken. Als we nou samen een hele mooie dag gaan beleven dat zou te gek zijn. Ik hoop zo dat het nu is gelukt en ook dat het bij jouw gaat lukken. Maar ja afwachten afwachten afwachten dat is het enige wat we kunnen doen.

Ik moet zomeeten naar een kraamvisite en zie daar toch een beetje tegen op. Het is wel van een leuk iemand gelukkig. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad. Hun zijn 3,5 jaar bezig geweest en toen het eenmaal lukte ging het als een trein. In 4 jaar tijd hebben ze nu 3 kids, ze zijn er zelf van geschrokken hoe het ineens is verlopen.

Ben erg verkouden vandaag en voel me dus best beroerd ervan, stik van de hoofdpijn. En mn benen doen zeer, baahhhhhh.

Geplaatst

ja het komt helemaal goed.. en ook bij julllie..

kunne we straks over zwangerschapskwaaltjes praten ipv spuiten!

ik duim me rot!

liefs

Desiree

Geplaatst

Ja het gaat nog wel goed hier, wordt wel iedere dag spannender. Ik voel helemaal niets, geen tekenen van ongi of zwangerschap dus dat maakt het helemaal spannend. Vorige keer was ik ervan overtuigd dan het was mislukt maar nu weet ik het echt niet.

En hoe is het met jouw??

Geplaatst

Met mij gaat het goed ik heb vandaag getest en POSITIEF!!! ik kon het echt niet geloven en heb toen weer getest en weer POSITIEF!! We zijn helemaal happy maar kunnen het nog steeds niet geloven.... ik test donderdag nog een keer want dan mocht ik officieel testen.... Jij nog even heel veel suc6!!!!

Ps ik voelde ook helemaal geen voortekenen, alleen zou nu en dan wat krampjes...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden