Ga naar inhoud

Poging 2

Aanbevolen Berichten

• Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joepi, Lucky is zwanger!!!! Van harte meid! Geniet van deze mooie dag!

Liefs, Jane

Geplaatst

Wat een onwijs super goed gevoel moet je nu hebben!! Helemaal gaaf, van harte gefeliciteerd Lucky ga lekker van dit goede nieuws genieten en maak er met jouw mannetje een superfeestje van!

Liefs Dani.

Geplaatst

Lucky-t, ik had al gereageerd in het topic 'wachtbankje maart', maar ik zal ook even in jouw eigen topic reageren. Toen ik las dat je positief getest had, sprongen de tranen in me ogen.

Echt prachtig gewoon!! Zwanger na TESE, dat hoor je niet heel vaak. Dus het doet mij (en ongetwijfeld anderen) heel goed om te lezen dat het bij jou/jullie gelukt is!! Wij moeten zelf nog afwachten op wat komen gaat (TESE of PESA), en óf er bruikbaar zaad gevonden gaat worden, maar toch doet dit me heel goed om te lezen.

Geweldig meid, geniet ervan!!!

Gast Butterfly
Geplaatst

Jahoeiiiiiiiiiiiiiii, onwijs goed !!

Gefeliciteerd !

Geplaatst

heee Lucky,

nou je naam doe je eer aan, onwijs gefeliciteerd met dit wondertje.... hoop jullie snel te mogen volgen!!

lekker genieten nu, ok?

Greetz Elena

Geplaatst

super super super gefeliciteerd!

Wist wel dat het goed zou komen..!

lekker genieten nu..

( ik zit nog bij te komen van de zeer pijnlijke punctie!)

hebben wel 9 eitjes!

echt super ik heb het jullie zo gegunt!

liefs

en een fijne dag vandaag, op naar een mooi kindje..

Desiree

Geplaatst

@ deesz: heel erg bedankt !! Mooi resultaat 9 eitjes, en nu voor jouw duimen, ik heb vandaag een kaarsje laten branden voor jullie.

Geplaatst

je bent een dikke schat..

ik heb er nu ook 2 staan.. vandaag onze dag!

Ik zei tegen lukas net we krijgen 2 mooie kindjes.. en we kijken in onze aquarium, 2 nieuwe visjes erbij.. kan geen toeval zijn!

lekker genieten!

liefs

Desiree

Geplaatst

@mijn baby:

nee ik kan nog steeds niet geloven dat het zo is. Het voelt zo onwerkelijk. Het is idd spannend tot de 1e echo, ik moet 14-4 en jij?? Het zal wel even duren voordat het besef echt door gaat dringen, hahahah. Gisteren 2 testen gedaan, en als ik er nog meer had gehad dan was er vanochtend nog wel één gedaan, maar ik ga ze niet kopen.

Ik blijf wel in mn achterhoofd houden dat het nog erg vroeg is maar probeer er wel van te genieten dat het is gelukt.

Hoe is het verder met jouw? al kwaaltjes ofzo, ik heb nog nergens last van.

Geplaatst

hahah ik heb in totaal 4 testen gedaan hahah, maar nu begint het eindelijk een klein beetje tot me door te dringen..... het is allemaal nog heel pril, maar we zijn wel onwijs blij!! we mogen 31 maart al voor ons eerste echo als het goed is ben ik dan precies 6 weken zwanger.. Ik heb nog geen kwaaltjes zo nu en dan steekjes en krampjes in me buik en moe maar meer niet.... jij??

Geplaatst

net wat je zegt, af en toe wat krampjes maar verders niets. Meschien als de kwaaltjes komen dat het was beter te geloven wordt. Idd we zijn nog erg pril maar wel zwanger, en dat is al heel erg goed. We gaan er lekker van genieten toch !!

Geplaatst

Hallo allemaal,

nog steeds ben ik ondersteboven van het nieuws. Kan niet echt geloven dat ik één van de gelukkige ben. Heb verder ook nog nergens last van dus dat zal ook wel meespelen. Als ik over een tijdje kotsend boven de wc hang zal ik wel heel anders praten, hahah.

Het enige wat ik echt merk is dan mn borsten echt bikkelhard zijn. Het blijft voorlopig een spannende tijd, en iedere keer als ik wat voel in mn buik dan denk ik wwhhaaaa, is dit goed?? Dat zal nog wel even duren voordat het over gaat.

Geplaatst

hallo trudy,

Ik kan het wel begrijpen dat je je ook nu nog onzeker voelt.

Ik zit heerlijk met mijn handen op mijn buik, mijn mannetje heeft de hele kamer op de kop gehad voor de schoonmaak( normaal doe ik dat altijd) en de was gedaan. haha hij wil echt dat ik rust hou zodat de emmy's zich kunnen nestelen.. maar ik heb er alle vertrouwen in.

Wat deed jij wel en wat deed je juist niet?

Liefs

en lekker genieten hoor!

Desiree

Geplaatst

@ lucky

Ik kan het ook nog niet geloven, volgens mij komt dat pas na dat je het je eerste echo heb gezien... mijn borsten beginnen nu ook een beetje pijnlijk te worden, verder ben ik echt onwijs MOE.. ik kan gewoon niet eens een filmpje meer afkijken, en heb nog steeds zo nu en dan krampjes en steekjes... 31 maart eindelijk me eerste echo, ik kan niet wachten!

@ Dees

Ik deed tijdens mijn wacht weken ALLES wat ik normaal ook deed, ik heb tijdens de

wacht weken ook helemaal niks gevoeld, vele voelen van alles.. maar ik voelde niks... ik heb zelf op 12 dagen naar de TP de test gedaan en die was zwaar positief...

Nou meid wens je veel suc6 tijdens deze weken....

Geplaatst

Hoi ladies,

Ik kan het ook nog steeds niet geloven, kijk af en toe nog steeds op de testen om te zien of het echt zo is.

Verder heb ik ook nergens last van, ben ook wel redelijk snel moe. Verder net als MijnBaby heb ik last van mn borsten, nu zo erg dat ik er 's ochtends wakker van wordt. Maar dan ga ik weer anders liggen en dan is het weer goed. Zijn jullie al misselijk ofzo.

Denk ook dat ik het pas kan geloven als we het hartje hebben gehoord met de echo.

Geplaatst

Nou, hier is alles prima. Ik maar roepen dat ik nergens last van heb, ja ja......heb net (eigenlijk om helemaal niets) zitten huilen. Dat doe ik normaal echt niet, dus blijkbaar veranderd er wel van alles in mn lichaam alleen heb ik het zelf nog niet zo door.

Ik kan niet wachten, vind het zo spannend naar die echo toe leven. Mn moeder is allemaal maar er mee bezig of er 1 of 2 zitten. Ik ben zelf er meer mee bezig of er echt een goed en gezond vruchtje zit. De kans dat er 2 zitten is erg klein aangezien ik naar 1 embryo'tje teruggeplaatst heb gekregen. Maar ja zoals je bij Krullie kan lezen is alles mogelijk.

Met 1 ben ik ook super blij hoor !!!!!!!!!

Geplaatst

Toevallig voel ik me vandaag ook erg down, heb echt een kut dag vraag me niet waarom?? ja het wachten op een echo is nog veel erger dan het wachten in de ww..

Ik kan haast ook echt niet meer wachten.......

De kans op een meerling bij het TP van 1 emmy zit er in ( krullie) maar de kans is wel erg klein hoor....

Dinsdag doe ik verslag over mijn echo bezoekje, gelukkig is het morgen weekend gaat de tijd weer een beetje snel....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden