Ga naar inhoud

Poging 2

Aanbevolen Berichten

• Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nee weet nog niets, ze zouden bellen tussen 11.00 en 15.00 uur maar uit ervaring van de vorige keer weet ik dat het ook best na 3e kan worden. Het is al zo spannend en dan moet je ook nog zo lang wachten. Maar zodra ik iets weet zet ik het erop !

Voor jullie ook spannend!!

Geplaatst

Dat wachten ook altijd... Ik haat wachten!!

Maar goed, de hele mmm bestaat uit wachten.

Nog even volhouden meis en dan lekker bij ons op het bankie ploffen!!!

Voor mij zit de 1e week er nu op en gaat de spannende 2e week beginnen.. Als ik dit weekend nog geen bloed gespot heb, dan is er zeker nog hoop.. De vorige keer ging het rond dag 10 mis...

Ik hoop dat we nog even saampies op de loungebank zitten!!

Geplaatst

Goed nieuws meiden,

van de 15 hebben zich er 8 goed gedeeld, dus morgen tp. Morgen horen we welke kwaliteit ze zijn. Kan bijna niet wachten tot morgen !!!!!!!!

Geplaatst

Hallo Meiden,

Heb vandaag terugplaatsing gehad van 2 8-cellige emmy's. De andere emmy's waren allemaal niet goed genoeg om inte vriezen.

Best spannend hoor...

Groeten Snoeske

Geplaatst

@mijn baby:

nee 8 zijn er goed gaan delen maar welke kwaliteit ze zijn en of er eskimootjes bij zitten dat horen we morgen allemaal pas.

Geplaatst

Hey Lucky,

Da's heel goed nieuws meis. Dat wordt een bijzondere dag voor jullie morgen!

Hoe laat heb je de TP?

Liefs, Jane

Geplaatst

heej !!!

super.. Ik heb nu even geen internet, en ook geen telefoon en tv..dus voor nood even bij me ouders.. maar wilde wel even kijken of je al iets wist..!! veel suc6 morgen!

(Iedereen die ziggo heeft heeft geen internet)

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

wij zijn trotse eigenaren geworden van een A-tje. En er zijn ook 2 cryo's. Ze hebben ook maar 1 rietje zaad gebruikt, dus alleen maar goede berichten voor ons vandaag.

Geplaatst

Hey Lucky dat is goed nieuws zeg! En ook nog twee eskimootjes super meis, en nu lekker relaxen, dit heb je in ieder geval al weer achter de rug!

Geplaatst

Hey Lucky,

Van harte met je TP en welkom op het wachtbankje! En super voor jullie dat ze maar 1 rietje nodig hadden!

Liefs, Jane

Geplaatst

Ik ben op dit moment met je aan het praten maar ook via deze weg wil ik nog even zeggen..! super top top top.

Hoop dat je over 2 weken een mooie positieve test in je handen hebt!.. dan kom ik 2 weken later.. haha...!

liefs

Desiree

Geplaatst

Onze dag kan niet meer stuk, en we hopen dat die 15 dagen omvliegen en dat we met een mooi eindresultaat mogen eindigen.

Geplaatst

Hoi Lucky,

Mijn duimen gaan voor jou & dees draaien hoor, op naar die positieve test en hoop dat ik jullie snel volgen mag.

Wijzelf hopen in april of anders mei te beginnen met onze donor aan het IVF traject. Met al dit goede nieuws zit ik echt te stuiteren, want ik wil ook zoooooo graag aan de slag! Moet nog ffkes geduld hebben..... zucht!

Toi toi toi,

Elena

Geplaatst

@tjoender: ik hoop dat het nu voor jullie ook allemaal goed gaat verlopen en dat jullie wens uit gaat komen. Succes !!

Geplaatst

Hallo allemaal,

nou ik moet toegeven dat ik deze dagen toch weer erg moeilijk vind. Ze duren eindeloos en iedere keer als je wat voelt dan weet ik niet wat ik ermee moet. Ik moet er niet zoveel aan denken maar ja........

meschien dat ik ook maar even een stapje terug doe van het forum wellicht dat het helpt, dus als ik even wat minder actief ben dan weten jullie waarom.

Geplaatst

Hoe gaat het ermee Lucky? Ik probeer me zelf weinig bezig te houden met het feit dat we in de ww zitten, lekker veel er op uitgaan en onder de mensen zijn helpt enorm...

Vandaag alweer dag 5 voor ons.. gaat sneller dan ik dacht...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden