Ga naar inhoud

Poging 2


lucky-t

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

nee weet nog niets, ze zouden bellen tussen 11.00 en 15.00 uur maar uit ervaring van de vorige keer weet ik dat het ook best na 3e kan worden. Het is al zo spannend en dan moet je ook nog zo lang wachten. Maar zodra ik iets weet zet ik het erop !

 

 

 

Voor jullie ook spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wachten ook altijd... Ik haat wachten!!

 

Maar goed, de hele mmm bestaat uit wachten.

 

Nog even volhouden meis en dan lekker bij ons op het bankie ploffen!!!

 

 

 

Voor mij zit de 1e week er nu op en gaat de spannende 2e week beginnen.. Als ik dit weekend nog geen bloed gespot heb, dan is er zeker nog hoop.. De vorige keer ging het rond dag 10 mis...

 

 

 

Ik hoop dat we nog even saampies op de loungebank zitten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

 

 

 

Da's heel goed nieuws meis. Dat wordt een bijzondere dag voor jullie morgen!

 

 

 

Hoe laat heb je de TP?

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej !!!

 

 

 

super.. Ik heb nu even geen internet, en ook geen telefoon en tv..dus voor nood even bij me ouders.. maar wilde wel even kijken of je al iets wist..!! veel suc6 morgen!

 

(Iedereen die ziggo heeft heeft geen internet)

 

 

 

Liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

 

 

 

Van harte met je TP en welkom op het wachtbankje! En super voor jullie dat ze maar 1 rietje nodig hadden!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op dit moment met je aan het praten maar ook via deze weg wil ik nog even zeggen..! super top top top.

 

 

 

Hoop dat je over 2 weken een mooie positieve test in je handen hebt!.. dan kom ik 2 weken later.. haha...!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

 

 

 

Mijn duimen gaan voor jou & dees draaien hoor, op naar die positieve test en hoop dat ik jullie snel volgen mag.

 

 

 

Wijzelf hopen in april of anders mei te beginnen met onze donor aan het IVF traject. Met al dit goede nieuws zit ik echt te stuiteren, want ik wil ook zoooooo graag aan de slag! Moet nog ffkes geduld hebben..... zucht!

 

 

 

Toi toi toi,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

nou ik moet toegeven dat ik deze dagen toch weer erg moeilijk vind. Ze duren eindeloos en iedere keer als je wat voelt dan weet ik niet wat ik ermee moet. Ik moet er niet zoveel aan denken maar ja........

 

 

 

meschien dat ik ook maar even een stapje terug doe van het forum wellicht dat het helpt, dus als ik even wat minder actief ben dan weten jullie waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden