Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook ik mag weer op het wachtbankje.. heb vandaag de punctie gehad, en 9 mooie eieren weggebracht naar 't UMC. Zaterdagochtend bellen ze, om dit keer hopelijk te vertellen dat er wél goed verder gedeeld is.. SPANNEND!!!!

Dus komende dagen maar flink werken, om de tijd te doden...

Sterkte voor 'n ieder, Nanne

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik mag waarschijnlijk wat later deze maand voor het eerst op het bankje gaan zitten (zit te wachten op m'n menstruatie, zodat het hele circus voor de eerste keer gestart kan worden: zal je net zien, ben altijd zo regelmatig als een zwitsers horloge en nu laat 't op zich wachten... tis voor het eerst in vier jaar tijd dat ik wel ongesteld wil worden ;-)). Spannend allemaal.

Leuk om te zien hoe iedereen elkaar steunt!

Heel veel succes en ik zal voor jullie duimen!!!

Melissa

Geplaatst

heej linda27,

ik heb nu inmiddels 2 icsi behandeling achter de rug en zonder zwangerschap.

Deze x ga k het anders doen. Ik begin volgende week dinsdag met acupuntuur. Deze mevrouw heeft al heel veel mensen zwanger zien worden met ivf en acupuntuur. en tja wie niet waagt wie niet wint.. ben benieuwd hoe het deze keer zou gaan verlopen met acupuntuur.

spannend.

suc6 op het wachtbankje!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi dames,

Is er nog plek op de bank, dan schuif ik ook maar weer eens aanGister mij 2e IUI gehad. Vrijdag 20 februari mag ik testen. Good luck to you all!!!

Liefs

Geplaatst

Wat gaat de tijd toch langgggggggggggzaam.

A.s. maandag moet ik bloedprikken, maar zo lang kan ik deze keer echt niet wachten. Heb tot nu toe maar een keer een testje thuis gedaan bij alle 9 pogingen. Op internet heb ik een super gevoelige test gekocht en die wil ik dan ook komend weekend gaan gebruiken, mijn man is dan nl jarig.

Op welke dag na IUI of TP doen jullie allemaal testen?

Veel succes en geluk allemaal

Groetjes Linda

Geplaatst

Hey Otjes, succes op het wachtbankje meid !

Linda, het wachten is vreselijk hé... ik heb altijd netjes gewacht. We testen op dag 15 na TP via bloedname.

Geplaatst

Welkom Melissa! Eerste poging? Heel veel success meid!

Bij mij eindelijk de tesdatum is bekend geworden.

16 Februari. Nog 10 dagen......zucht

Geplaatst

@Linda ik heb ook twee dagen te vroeg getest, hield het toen gewoon ook niet meer uit, de test gaf toen al aan dat ik zwanger was, heb daarna de tweede test de volgende dag gedaan en wederom zwanger. Maar ik weet niet of dat bij alle testen kan, ik had trouwens gewoon het huismerkje van de apotheek.

Geplaatst

Hoi,

Ik heb dus afgelopen woensdag 4 februari de IUI gehad en mag pas vrijdag de 20e zelf testen. Volgens mij moet dit eerder kunnen. Weten jullie wanneer dan?

Mijn duimen draaien voor iedereen.

Liefs

Geplaatst

@Kris: thanx!!

ein-de-lijk na drie dagen langer wachten: cyclusdag nummer 1. dat wordt maandag bellen om de eerste afspraak te maken (en nu maar hopen dat ze ook in 't weekend insemineren, want daar gaat 't wel naar uitzien nu:ga ik gelijk vragen maandag).

iemand al mogen testen???

Geplaatst

Hey dames,

Eindelijk mag ik dan lekker op de bank plaats nemen.

We hebben gisteren een TP van 2 emmy's gehad...

Ben nieuwschierig hoe het met iedereen gaat hier... ik zou zeggen, lekker blijven plakken :sofa:

@ Otjes, geen idee eigenlijk, bij ons in het erasmus is de wachttijd 12 dagen...

@ Nanne.. Hoe is je TP gisteren gegaan????

Testen:

09-2: Linda - 9e IUI

16-2: Kris - 1e IVF - TP 2

19-2: Maatje - 3e ICSI - TP 2

20-2: Otjes - 3e IUI

Geplaatst

spannend Daan, lekker op de bank blijven zitten. Wel fijn dat je nog afleiding hebt door de verjaardag van je moeder. Ik vond de eerste week ook snel voorbij gaan alleen de laatste paar dagen...

Geplaatst

Testen:

11-2: Champietal - 1e IVF - TP 1

Dani: We houden het spannend.. Hoe gaat het met jullie??? Nog kwaaltjes???

Geplaatst

Nee gelukkig niet meer, voelt allemaal heel erg goed. Maar juist daardoor vind ik het hier ook spannend, gun iedereen de roze wolk waar ik op zit, dus ipv samen op de bank straks samen op mijn wolkje hihi.

Geplaatst

@Linda, super spannend!!!!!!!!! De duimen draaien..

@Dani, ben blij dat het goed met jullie gaat. Nog even en je bent over de 12 weken heen.... Hoop dat je ons op de hoogte houdt...

Testen:

11-2: Champietal - 1e IVF - TP 1

Geplaatst

hallo meiden,

hoe gaat het hier?

Champietal jij mag binnenkort testen! Hoe gaat het?

Ik begon vandaag met de tweede week en ik word geleidelijk meer zenuwachtig. Ik voel wat gerommel in mijn buik maar dat kan van alles zijn.

Ik wil zo graag wat voelen!! Iets wat een beetje zekerheid geeft, kon ik maar stiekem binnen kijken en zien wat er allemaal gebeurt daar!!!....mijn moed is nu behoorlijk gezakt

Dani, had je al wat vermoeden tijdens je wachtweken? Had je klachten?

pffff.. slechte bui vandaag:evil2:

Geplaatst

Hey Kris, wat herkenbaar :)

Probeer rustig te blijven, je kunt nu niks doen buiten rustig blijven, rusten en jammer genoeg wachten. Mmm ik zou ook best wel eens nr binnen willen kijken, het is zo'n wonder, ik wil dan liefst weten waar het altijd mis gaat...maar ja :)

Verwen jezelf misschien een keer vandaag, badje, taartje, ...

En al die dingen die je voelt of niet voelt let daar maar niet op. Het is bij mij al elke keer anders geweest en nog nooit positief geweest :)

Champietal, houd jij het nog uit? Pff meisje het wordt super spannend, ik duim nog altijd voor jullie hoor

Geplaatst

Dank je wel Sofie!

hahaha een paar weken terug zei ik dezelfde tegen anderen. Niet opletten wat je voelt en zo...

zie je maar hoe makkelijk om iemand gerust te stellen maar als je zelf in de puree zit :)

maar het taartje is zeker een goed idee! heb ineens trek in een lekker AH chocolade taart..hmmm

tijd gaat zooooooo langzaaaaaaaaaammm!!

Geplaatst

Ben je aan het werk? Anders ga naar de bib of zo en huur een dvd reeks, een goed boek, iets waar je je in kunt verdrinken !

En een taartje :) klinkt lekker geniet ervan

Geplaatst

Meiden!!

Trekken jullie het nog een beetje het wachten? Spannend hoor. Gelukkig zit iedereen er nog op..

Champietal voor jou komt de testdag nu toch wel snel dichterbij.. blijven zitten hoor!

Kris; de laatste loodjes zijn letterlijk het zwaarst.. Volhouden meid!!

Alle andere meiden hier; blijven zitten en houdt elkaar vast!!

Geplaatst

@ Kris, nee ik voelde juist niets bijzonders in mijn buik, beetje rommelende darmen maar dat was het dan ook wel.

Het wachten tot de testdatum is vreselijk dus ook ik kan wel zeggen dat je rustig moet blijven maar ik weet ook dondergoed dat dat niet werkt, zoek vooral veel afleiding,ik ben overal koffie gaan drinken en lekker bij gaan kletsen met vriendinnetjes in de tweede week, dat hielp wel een beetje. Succes met wachten meiden, mijn duimen draaien hard voor jullie!!

Geplaatst

Hier weer slecht nieuws, ben weer van het wachtbankje af. Ik ben niet eens bloed wezen prikken. Gisteravond ben ik nl helaas al ongesteld geworden. KLOTE ZOOI.

Morgen moet ik op gesprek komen bij de fertiliteitsarts. De laatste 3 pogingen IUI ga ik met lichte hormonen krijgen. Morgen krijg ik dus te horen hoe en wat. FF flink balen en dan weer verder gaan zoals de andere keren.

De rest nog heel veel succes.

Groetjes Linda

Geplaatst

Ah Linda verdikkie dat is k*t, ik zou iets willen zeggen dat het wat makkelijker voor je zou kunnen maken maar helaas ontbreken de woorden hiervoor. Sterkte meissie en ik hoop voor je dat je morgen in ieder geval een goed gesprek hebt.

Veel liefs Dani.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden