Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vind het eigenlijk goed dat ze twee keer prikken in jouw ziekenhuis.het is een sort bevestiging dat alles blijft ook goed. Want in de eerste paar weken kan alles nog gebeuren

Maar voel je verder niets? Geen gevoelig borsten?

Met mij gaat nog steeds alles super nergens last van

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, op zich is dat ook wel goed van het ziekenhuis.

Ik voel verder helemaal niets. Geen gevoelige borsten, niet misselijk alleen maar raar gevoel in mijn buik.

Daarom is het ook zo raar.

Maar een vriendin van mij was zwanger (in oktober bevallen) en die had echt helemaal niets. Pas na zeven maanden ging ze een kwaal krijgen en die was ook gelijk heel heftig.

Af en toe denk ik dat je dan gestrafd wordt, omdat het op dat moment zo'n ideale zwangerschap is.

Jij mag bijna testen!!!! Spannend.

Wij hebben gisteren thuis zelf een test gedaan en die was positief.

Toch even leuk een foto van gemaakt.

Jij nog veel succes op het wachtbankje

Geplaatst
pffff...dan ben ik een beetje opgelucht.dus niets voelen is niet perse slecht.

nog 3 lange dagen!!!!

Dat heb ik inmiddels wel bij mij gemerkt.

Ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden, dat soort krampen had ik mijn buik en niets leek erop dat ik zwanger was.

Het enige was dat ik ook heel erg moe was, maar dat kan ook met de "winterdip" te maken hebben.

Meisje, veel succes met testen!!

Geplaatst

En ik ben gebeld door het ziekenhuis en de HCG was helemaal perfect.

Ik moet maandag terugbellen voor de 1e echo.

Dat zal zijn in de week van 4 maart.

Dames, komen jullie snel bij mij zitten. Is echt heel gezellig hier.

Je wordt er echt vrolijk van!!! en vind het echt heel rustig nog hier.

XX

Chantal

Geplaatst

En Chamietal hoe was het bloedprikken vandaag, was de waarde flink gestegen? Geniet maar lekker van je zwangerschap. Hopelijk mogen wij allemaal snel volgen.

Kris hou je het nog een beetje vol op het bankje. Gelukkig is het nu weekend. in het weekend vond ikzelf altijd de wachttijd wat sneller gaan. Alvast succes maandag. Op naar de 2e met goed nieuws.

Groetjes Linda

Geplaatst

Net nu ik mijn berichtje plaats zie ik dat het ziekenhuis je gebeld heeft met wederom het zeer goede bericht! Echt Super. Nu aftellen naar de eerste echo, dat lijkt me het leukste. Hoe voel je je verder?

Geplaatst
Net nu ik mijn berichtje plaats zie ik dat het ziekenhuis je gebeld heeft met wederom het zeer goede bericht! Echt Super. Nu aftellen naar de eerste echo, dat lijkt me het leukste. Hoe voel je je verder?

Zeker weer top nieuws.

Hoe ik mij verder voel....................helemaal top.

Ik ben op dit moment een soort van hyper en heb het idee dat ik alles aan kan. Ik heb ook de hele tijd een glimlach op mijn gezicht.

Verder qua kwaaltjes heb ik niets.

Alleen een buik die de hele tijd bezig is. Daarom dacht ik eerst zeker te weten dat ik ongesteld zou worden. Verder helemaal noppes, oja wel, want ik slaap ook als een blok elke dag.

Jij ook veel succes. Kom snel bij mij op het bankje.

XX

Chantal

Geplaatst

Hier ben ik weer! Het gaat nog steeds goed. Geen klachten en geen sporen van aankomende ongesteldheid. Vorige keer tegen de 13de dag ging het al mis. MAAR!

Ik kon echt niet meer wachten en ik heb vanochtend een test gedaan. Wij waren overtuigd dat het positief zal zijn maar helaas er was maar duidelijk een streepje te zien.

De moed zonkt meteen in de schoenen bij ons.

Ok ik weet de regel geen bloed is moed maar het is toch zo eng!!

Ik probeer nog volhouden want de bloedtest morgen zal het uiteindelijk wel zeggen maar ik bereid me voor de ergste.

Kennen julllie iemand die thuis getest had met negatief uitslag maar toch zwanger was?????????

Geplaatst

Hier ben ik weer! Nog steeds alles in order, geen klachten en geen sporen van aankomende ongesteldheid.

MAAR! Ik kon echt niet meer wachten en heb vanochtend een test gedaan. Wij waren bijna overtuigd dat het positief zal zijn maar helaas er was maar duidelijk een streepje te zien.

De moed zakte meteen in de schoenen bij ons.

Ok ik ken de regel geen bloed is moed maar het is toch zo eng!

Ik probeer rustig te blijven want de bloedtest morgen zal uiteindelijk het zeggen maar het is nu even hard.

Kennen jullie iemand die thuis een negatief test had maar toch zwanger was?

Geplaatst

Hey Kris, nu nog niet de moed gaan verliezen hoor, eerst de test morgen afwachten!! Meissie wat spannend en wat is wachten dan vreselijk! Succes morgen.

Liefs Dani.

Geplaatst

Hoi Kris, jawel hoor! Mijn zusje had thuis negatief getest en bleek toch zwanger.

Zij loopt momenteel met een mooie, dikke, zwangere buik rond... Dus het kan echt!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de aanmoediging!

Op dit moment kan ik idd niets anders doen dan wachten en hopen. Ik ben redelijk rustig want er is geen enkele aanwijzing dat het mis zal gaan.

Ik probeer nu wat afleiding zoeken ga zometeen bij een vriendin op bezoek. Morgen eind van de middag meld ik me weer met de uitslag en dan eindelijk dit vreselijk onzekerheid is over

Geplaatst

Hoi Kris,

Ook ik had een keer bij onze 4e IUI pogingeen negatieve thuistest en de dag erna een positieve bloedtest. Maar vorige keer waren ze beide negatief. Het kan dus nog beide kanten opgaan. Je voelt je nog goed, dus....

Succes met de allerlaatste loodjes. We duimen allemaal heel hard met je mee.

Laat je ons morgen wat weten.

groetjes Linda

Geplaatst

Hey Kris,

meisje toch pff wat een ellende hé dat wachten. ik duim voor je en idd nog 1 nachtje slapen en dan je echte test.

Succes

Geplaatst

Hoi Kris,

Weet je al iets? We ziten allemaal te wachten op het volgende goede nieuws. Dat geeft ons hoop.

We denken aan je en duimen met je mee!!

Groetjes Linda

Geplaatst

Hallo Dames,

Helaas heb ik geen goede nieuws. De bloedtest was ook negatief. Tipisch geval waneer de progesteron bolletjes je voor de gek houden. Ik mag ermee stoppen en dan zal de bloeding doorbreken werd gezegd.

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe ik me nu voel. En dan ook nog eens krijg je dit te horen op werk.

Ik ben meteen naar huis gegaan met tranen in mijn ogen naar huis gereden.

Ik voel me nu zo leeg. Alsof iemand dood was..... de hoop dat het deze keer wel lukt is in iedere geval dood.

Ik heb een afspraak 25 Maart bij de gyn om te bespreken hoe verder. Maar op dit moment ben ik even uitgeput en boos op de hele wereld.

Waar je ook ga er zijn alleen maar moeders met kinderen en zwangeren. Waarom wij niet?????????????????????????

Ik ga nu een paar dagen afstand nemen van de forum maar ik kom wel terug want ik wil weten hoe met jullie gaat. Ik gun jullie allemaal heel veel success!!!

knuffel

Kris

Geplaatst

Oh Kris, ik heb hier geen woorden voor...... Had het zo gehoopt voor je.

Tis ook zo oneerlijk allemaal.

Een hele dikke knuffel voor jou!

Jane

Geplaatst

Hey Kris,

Jeetje wat balen zeg.

Ik snap hoe verdrietig je bent. Het is iets wat je zo graag wilt.....

Toch was je erop voorbereidt omdat je thuis ook negatief had getest, maar toch komt die klap heel hard aan.

Meisje, ga even goed uithuilen en neem even afstand. Zodat je op een gegeven moment weer met volle moed kan beginnen.

Liefs,

Chantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden