Ga naar inhoud

Wachtbankje februari


Champietal

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Kris

 

 

 

Ja ik weet het, heb het ook mee gemaakt meiske, het is of de grond/wereld onder je vandaan zakt.

 

 

 

Heel veel sterkte, huil maar uit, geeft niets.

 

 

 

En zoek troost bij elkaar, julie hebben elkaar nodig nu.

 

 

 

En hopelijk kan je je snel weer opladen voor de volgende poging!

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kris,

 

 

 

Dat is zwaar klote zeg. Woorden kunnen je neit beter laten voeln op dit moment. Weet wel dat er een heleboel mensen met je meeleven, Hopelijk kan je het een over een paar dagen een plaatsje geven.

 

Heel veel strekte en doe het rustig aan.

 

 

 

Liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kris .. zwaar..****

 

Ik weet precies hoe je je voelt.. heel veel sterkte saampjes!

 

 

 

@ trudy, heel veel suc6 morgen bij de uitgangsecho. hoop dat je straks ook erbij mag spuiten..!Puregon wordt het? en goed eitje broeden he!

 

 

 

Mijn spuiten zijn alweer in huis.. pff wel weer een koelkast plank vol hoor! maar kijk er naar uit.

 

 

 

suc6 iedereen

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw Kris, ......... heb er geen woorden voor. Weet precies hoe het voelt. Ik hoop dat je je kunt opladen voor de volgende keer. In ieder geval een hele dikke knuffel van me.

 

 

 

Natasja

 

 

 

Ps. vraagje. Had afgelopen zondag bij het afvegen een donker bloedpropje, mijn buik rommelde heftig. Ik heb de woe 4/2 de IUI gehad. Het is nu dinsdagmiddag en nog steeds is mijn ongi niet doorgezet. Heb morgenochtend wel al een afspraak voor de uitgangsecho van mijn volgende iui (fert.arts zei dat de bloedprop een voorbode was voor mijn ongesteldheid). Krijg ik duidelijkheid als ik morgen (2 weken na de iui een test doe - vlg ziekenhuis mag ik vrijdag de 20e pas testen). Lijkt mij niet wijs om een echo te doen als ik nog niet ongi ben. Help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het met iui zit maar ik mocht twee weken na de puctie testen dus het lijkt mij dat je dan ook twee weken na de iui zou kunnen testen, ik denk dat ik het in jou geval gewoon zou doen hoor, succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He natasja,

 

 

 

Ik moet iedere keer 12 dagen na de IUI bloedprikken. Ook mocht ik 14 dagen erna een zwangerschapstest thuis doen, jij kan dat dus zeker ook doen. Wat vreemd dat je morgen alweer voor een uitgangsecho moet komen, je bent nog niet eens nogi geworden. Ik moet pas meestal op dag 8-10 van mijn cyclus komen voor een echo. Zelf deze keer met hormoonspuiten ben ik pas op dag 9 voor de eerst follikelmeting geweest.

 

Doe je test vandaag of morgen? Succes met testen.

 

 

 

Daan hoe gaat het met jou, voel je al iets? De grote dag komt nu snel dichterbij. Ik duim voor je.

 

 

 

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Kris, wat oneerlijk he? Ik vind het heel k.. voor jullie. We kunnen je niet troosten, maar meeleven kunnen we wel. Zoals de rest ook al zegt... er zijn eigenlijk geen goeie woorden voor. Je hebt gelijk dat je even een beetje afstand neemt van het forum en wat tijd voor jezelf neemt. Heel veel sterkte ermee en we zien je hier weer terug als je eraan toe bent. x leonore

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Linda!

 

Hier gaat alles nog goed en is er nog geen ongi te vinden.... Vanmorgen was spannend aangezien ik bij de andere keren nu al ongi was. We wachten het nog steeds af aangezien alles nog kan gebeuren.

 

 

 

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

 

 

 

Zijn er nog nieuwe meiden voor de sofa??

 

 

 

19-2: Maatje - 3e ICSI - TP 2 emmies

 

20-2: Otjes - 3e IUI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Maatje, wat spannend!!! Zet hem op meid!! Ik hoop het zo voor je!

 

Ik heb morgen 1e FM, voel wel van alles in mijn onderbuik, dus ik ben erg benieuwd hoeveel het er dit keer zijn.

 

 

 

Meiden, allemaal succes!

 

Maatje, ik duim voor je. Hou je het vol tot morgen?

 

 

 

Liefs,

 

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anne voor jou ook spannend meissie!!

 

Ik hoop dat deze 3e poging zeer succesvol voor je zal zijn en denk aan je...

 

Hebben ze enig idee wanneer de punctie zal zijn??

 

 

 

Ik denk dat ik vanmiddag een test ga halen, maar weet niet of we hem vandaag gaan doen of morgen op de testdag zelf... ff kijken wat het mannetje ook wil....

 

 

 

Hou jullie op de hoogte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kris wat balen...Je zegt het voelt alsof er iemand is dood gegaan. Volgens mijn psycholohe kun je het daar ook rustig mee vergelijken. Je moet dan ook echt weer even tijd nemen om dit te verwerken en weer moed en hoop te kunnen vinden voor een evt. volgende poging. Sterkte, we denken aan je!

 

 

 

Maatje wat ontzettend spannend, nog niet ongi terwijl je dit de vorige keren al wel was. Ik zou gek worden van de zenuwen.

 

 

 

Linda ik zou denk ik testen. Beter thuis de teleurstelling in je eigen badkamer met je eigen man naast je dan in het ziekenhuis. Ik ben ook blij dat wij thuis mogen testen en geen bloed hoeven te prikken. Vreselijk lijkt het me om van een ander te horen dat het niet gelukt is.

 

 

 

Als het goed is kom ik er vrijdag gezellig bij zitten, maar dan zijn jullie denk ik al van het bankje? Niet iedereen staat geloof ik in de lijst van februari behandelingen, dus ik ben het overzicht een beetje kwijt maar voor allemaal: succes en sterkte, net wat je nodig hebt.

 

 

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

 

 

De bank gaat in de komende weken lekker vol raken.. Dat is een goed teken!!

 

Maatje, heel veel succes morgen! De duimen blijven lekker voor je draaien!

 

 

 

Alle ander meiden; heel veel succes, hopen dat we in de maand febr/maart de statistieken op hun kop zetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan, spannend!! Hoop zo voor je dat het deze keer raak is!

 

Natas, zo'n bloedprop, ja, wat moet je daar nu van denken...? Vervelend zeg. Maar 'it ain't over till it's over'... blijf duimen voor je!

 

Anne, heel veel succes morgen bij de eerste FM!

 

 

 

En de rest van de meiden: hoop dat jullie ons snel komen vergezellen allemaal 'aan de andere kant'

 

 

 

liefs,

 

Mariek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan wat spannend, vandaag is het misschien wel zomaar jouw grote dag!! Spannend meissie, ik duim me suf inmiddels.

 

 

 

Wat blijft het hier druk, en wat is er nog veel actie, spannend hoor, ik hoop dat er deze maand weer vele zwangeren op een roze wolk mogen klimmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden...

 

 

 

Helaas nog geen nieuws.. geen test nog gedaan.. wilde het vanmorgen niet doen.

 

Toch de angst dat het niet goed is en dan het idee dat je nog naar je werk moet met rood doorgelopen ogen.

 

Misschien dat we vanmiddag een test er tegen aan gooien...

 

Vanmorgen wel super misselijk en gelukkig trekt het nu een beetje weg..

 

 

 

Anne: Heel veel succes vandaag met je FM! Hou je ons op de hoogte??

 

 

 

Henne: Ik heb even heel erg positief gedacht en heb je lekker in het lijstje gezet....

 

 

 

Otjes: Hoe gaat het met jou?? Jij kan morgen toch testen???

 

 

 

Bank:

 

 

 

19-2: Maatje - 3e ICSI - TP 2 emmies

 

20-2: Otjes - 3e IUI

 

04-03: Henne - 2e ICSI

 

05-03: Michelle - 1e IVF - TP 1 Emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

 

ben toch maar even gaan kijken op dit topic, wie weet zit ik straks naast jullie :) ben de laatste dagen erg weinig op het forum geweest omdat ik het gewoon te eng vindt.

 

met een beetje geluk kom ik volgende week bij jullie zitten!

 

 

 

maatje, wat knap dat je het zolang volhoudt! succes! En Henne, tot straks op het bankje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan heel veel succes straks, gek is dat eerst leven we helemaal toe naar de grote testdatum maar als het dan zover is dan is het ineens super eng, ik stond toen ook te trillen op mijn benen. Het is net zoals Gerreber zegt het kan twee kanten op dus Daan het kan net zo goed het begin zijn van een prachtige nieuwe periode in jullie leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden