Ga naar inhoud

Lijnen na de zwangerschap!!!!!!!!!!!


Gast Vonnie

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Wat gaat het goed met ieders gewicht!!!!!!!!!!!!! Toppie dames!

 

 

 

Tip voor de feestlekkernijen; eet die ALLEEN OP DE DAG ZELF!

 

Dan kan je je erop verheugen en is het NOG lekkerder!

 

Die tip geef ik veel van mijn clienten die dat als zeer prettig ervaren.

 

 

 

Vorrral doooooorrrrrgaan (zei Laura Stevens hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Lau, bedankt voor die tip trouwens maar tis me niet gelukt haha. Ben gister naar de dietiste geweest en ik was 4 ons aangekomen hahaha. Gaat lekker he?

 

Dus tis nu 20 kilo en 4 ons, grrrr

 

Hoest bij jou Jose?

 

De rest hoef ik niet te vvragen want die passen hun "eigen" kleding weer hahaha.

 

 

 

toedels

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah....ja ik had lau al voor die tijd de deur gewezen.....hahahhaha

 

Hier ook niet gelukt...maar ja niet gesport(ziek geweest en feestdagen) lekker gegeten...nou dan wil het wel.

 

Ik was 2 kilo aangekomen met de feestdagen....maar ik ben er alweer 1 kwijt en weer sporten....gisteren weer 3 keer met de hond een half uur gelopen dus we gaan er weer voor!

 

 

 

Wat bij mij goed helpt....en sab niet iedereen hier past in zijn oude kleren volgens mij alleen roos lau en corine....hahahhahaha...maar wat goed bij mij helpt is eerst rauwkost eten en dan pas het warme eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig maar dan, maar volgens mij passen Cyntia, Beau en Lis ook in hun oude kleren hoor! haha.

 

Ik loop Gvd nog steeds in een spijkerbroek in maat Bessie Turf, lees met elastiek!!!

 

Pas nu wel weer eenpaar rokken,maar t ken net haha.

 

Baal er zo van en t schiet niet op, grrrrr

 

Zal t eens proberen die rauwkost van jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sab,

 

ja balen man, als t zo langzaam gaat. maar nu na de feestdagen gaat t vast weer beter. en niet meteen, maar dat heb ik ook, dat je na de feestdagen er zo aan gewend bent te snoepen en alles maar lekker te maken en een wijntje bij het eten etc. ik moet echt afkicken, doe dat dus maar een beetje langzaam en dan ga ik weer wat strenger worden, want ik heb een nieuwe spijkerbroek en die was een maat groter echt te groot maar deze is toch wel een beetje strak...

 

volgens mij is het dus wel logisch dat je nu niet meteen afvalt, de volgende keer vast wel.

 

ik vind de dagen thuis alweer makkelijker worden. ik eet met ebbe mee en die eet zo snel dat ik er nauwelijks 2 boterhammen in krijg en dan wil ie alweer melk... dat helpt dus ook wel.

 

alleen die speculaaspop die nog in de la ligt.......... die ga ik denk ik maar in de voorraadkast stoppen, dan hoef ik alleen nog maar de marsepein weg te kanen, haha.

 

helaas had ik met mn domme kop dit weekend tijgernootjes gekocht voor bezoek, en die staat nu open in de la met nog veel erin, help!

 

succes meiden,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, als je die tijgernoten kwijt moet.... stuur maar op hoor!!!!!!!!!!! Neeej, is niet grappig... weet het wel.

 

Was toen ik een jaar of 16 was flink zwaarder.... te zwaar... en op de een of andere manier is het er allemaal vanzelf af gegaan. In een stressvolle periode was ik wel een beetje te licht... maar heb nu geen klagen...

 

Vind het wel dapper van jullie. En ja.. net als met het roken... er moet op de een of andere manier een knoppie om in het hoofd!

 

Succes meiden... Go girls go!

 

 

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

sab jij wilt mij niet zien in mijn oude kleren hahah, mijn buik hangt letterlijk over de broek heen...maar dat wordt noooooiiit meer wat..

 

Ik moet echt gaan sporten om t wat steviger te krijgen en weer lijnen want ik eet me suf deze dagen..

 

 

 

ik heb wel net 3 badpakken voor de zomer laten komen, een bikini kan ook niet meer..

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab, 4 ons aankomen in de kerstmaand is toch helemaal niet slecht?

 

Ik spreek met mijn cliënten af dat ze maximaal 1 kg mogen aankomen, dus jij bent geslaagd hoor! Zei jouw diëtist dat ook niet dan?

 

 

 

Joos, 2 kg vind ik ook niet zo schrikbarend, aangezien je dus ook niet gesport hebt....

 

Maar super van je dat je de boel weer bij elkaar geraapt hebt, en er weer voor gaat!!!

 

 

 

Enne, Cynt, ik pas mijn eigen kleding al een poosje, maar de buik heeft ook best last van de zwaartekracht hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog zo 1 die nog van die overtollige kilo,s af moet............!!!

 

Maarja, over een paar mndjes ga ik weer aan de IVF beginnen.

 

Wordt je ook gelijk weer dikker van al die hormonen.....!!

 

Heeft dus niet echt heel veel zin???

 

Ik zit overigens in maat 42.

 

En wat mijn boebies betreft.............pffffff..hou maar op;

 

Toen ik 21 jr was heb ik een borstverkleining laten doen.

 

Ik had een 85DD cup, en had toen nog maatje 38. (zucht)

 

Ik kreeg toen een 85 B cup............Ik had me nog nooit zo lekker gevoeld zeg!!!

 

toen ik een jaar of 25 was kreeg ik (helaas ) anorexia, waardoor ik op een gegeven moment nog maar 38 kilo was en een 70 A cupje had (lees Mini theezakjes).

 

Maar inmiddels zit alles er gewoon fijn weer aan hoor............Weer 85/90 D cup!!!!!:crybaby2:

 

Wat betreft de overtollige kilo,s: voor m,n zwangerschap was ik al zo,n 10 kilo te zwaar (vondt ik zelf).

 

Tijdens m,n zwangerschap was ik 9 kilo aangekomen, die er na een paar weken al weer af waren.

 

Maar nu die 10 kilo dus nog.........!!

 

Het ergste is idd die enorme vetrol bij m,n buik....!!!

 

Tís net of ik gewoon nog steeds zwanger ben.........!!!!!

 

Een strak buikkie hoef ik heus niet meer (maar zou wel heel fijn zijn, hihi), want de tijd van naveltruitjes is voor mij toch al voorbij met m,n 34 jaar (shit!).

 

Maargoed, ik heb een mooie dochter, dus voorlopig het buikkie maar op de koop toe nemen????

 

Verder voor een ieder hier die bezig is met afvallen.zet hem op, en succes.

 

Groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jose,

 

Nou die operatie is mij toen uitstekend bevallen hoor.

 

Het is eigenlijk toen heel goed gegaan.

 

Ok, je mag de eerste 6 weken na de operatie niet bukken, tillen , rekken, strekken etc.

 

En ook daarna moet je nog wel rustig aan doen.

 

Bij mij is het herstel toen eigenlijk vrij snel gegaan.

 

En wat was ik er blij mee zeg.............!!!

 

Tenminste normale truitjes aan zonder dat die boobbies er weer half uithangen.

 

En wat de zwaartekracht betreft: heerlijk gewoon.

 

Wat mij betrefd raad ik het je echt aan hoor meis!!!

 

Anders ga je eens informeren bij je ha?

 

Kan nooit geen kwaad toch, en als je het helemaal vergoed wil hebben door het zf, zeg je gewoon bij je ha dat je enorm last hebt van je schouders en rug, dan krijg je alles vergoed.(tenminste dat was toen zo, weet niet hoe het nu zit hoor met die regels)

 

Maar jij bent best handig in dingen uitzoeken, dus doe dat ff joh.....

 

Groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou roos ik wil wel ruilen...eindelijk eens geen pijn in mijn schouders en rug...en eindelijk eens een leuk truitje aan......of een jurkje met een band...gaat nu gewoon niet...ziet er niet uit en die band zit dan ook altijd op je tieten i.p.v eronder...ik snap ook niet waarom mensen hun borsten laten vergroten als ze al c cup hebben...zo stom vind ik dat....hahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerst altijd een c en ze waren echt leuk.

 

nu heb ik een kleien b en er is geen **** meer aan!!

 

 

 

maar ik snap wat je bedoelt

 

mn moeder heeft ook g ofzo

 

en die heeft er ook behoorlijk last van naast het feit dat ze bijna geen leuke kleren aan kan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden