Ga naar inhoud

Lijnen na de zwangerschap!!!!!!!!!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goed zo joos, dat pas ik niet maar ben wel 2 kilo kwijt na deze ren je rot en eet weinig week...

Jippie alle zwangerschapskilo's kwijt!!!!!!!!!!!!!! (30)cyn

• Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pas jij niet in 42 cynthia?

En Roos ik vertouw jou lachje niet....hahahahahah

Nicoline jij moet ook zeker nu niet naar je figuur kijken.

Geplaatst
Pas jij niet in 42 cynthia?

En Roos ik vertouw jou lachje niet....hahahahahah

Nicoline jij moet ook zeker nu niet naar je figuur kijken.

weet ik ook wel maar, pff vroeger paste ik in maat 38/40 tegenwoordig moet ik me in een maat 44. propper omdat ik 46 toch echt te zwaar vind klinken(voor mezelf) Kom je trouwens nog aan door de hormonen ?

geweldig cynthia alle zwangerschapskilo's kwijt, super !

Geplaatst

nee joos, 42 moet ik echt 75 kilo wegen om erin te passen...

Ik ben ook lang he dus dan heb je al snel een grotere maat, nee echt 44 helaas...

Geplaatst

Nou ik weeg ook geen 75 kilo ...maar ja ik heb dan wel mega tieten...en die wegen per stuk denk ik al 10 kilo...hahahahahahahaah

Maar als je je maar lekker voelt is toch wel het belangrijkste hoor!

Geplaatst

nou ik ben net weer lekker wezen sporten...en toen ik thuis kwam meteen ff de bovenverdieping gedaan.....daar gaan weer wat calorietjes...hahahahaha

Cynthia is echt lekker hoor sporten...je krijgt er energie van!

Hoe gaat ie trouwens...nog koorts?

Geplaatst

een beetje, wel op een kuur gezet door de ha, mijn lympfklier in mijn keel is zo groot als een tennisbal..

Wat doe jij voor sport??

Geplaatst

José, you go girl!!!!!!!!!!!

Jij wordt gewoon onze Pam als je zo blijft afvallen!

Hopelijk voor Jheroen blijft je cupmaat in stand hahaha

Groetjes Laura

Geplaatst

Tsja, eerst de Campina gesponserd, vervolgens ben ik lid geworden van Pick Wick..........

Boehoe!!!!!!

Maar ja, lekker cliché, ben ik gezegend met een mooi kinderpaar.

Groetjes weer

Geplaatst

Joos wat goed zeg, en dat zonder te sporten, jippie!!! ga zo door meis en flink stappen haha.

Bij mij was er 1 kilo af en ik kan wonder boven wonder weer een spijkerrok aan van net voor mijn zwangerschap, ook wel eens lekker hoor zo'n ander kledingstuk.

Nog 25 kilo te gaan joehoeeee hahahha.we zullen doorgaan...

Geplaatst

ja goed hè...hahahahah

En inderdaad heerlijk weer een iets anders aan...snap helemaal wat je bedoeld hoor!

Maar deze week ben ik weer aan het sporten hoor...lekker!

En natuurlijk gaan we door...hahahah

Geplaatst

Meiden, petje af voor jullie!!!

Ik heb me vandaag ook kalm gehouden en me weten te beheersen.

Is voor mij al een beste prestatie hahaha.

Zwak hè maar ik vind alles gewoon zo lekker.:BangHead:

Zit nu met een knorrende maag achter de pc.

En nee ik ga niet nu nog ff eten.:nono:

Tanden zijn gepoetst en zo te bed!

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik haal me weer even naar boven want is ben ook gewogen vandaag, niet op het cb maar wel bij de dietiste haha. er was weer 1.6 kilo af, jippie!!!! Dat geeft een mens weer moed haha. En heb zooooo gezondigd t weekend, en lekker dat t was!! MMMMMMMM

Joos, ben jij alweer begonnen na alles misère met A-M??

Geplaatst

wouw goed man!

en dan is het extra lekker he, als je een keertje zondigt!

ik heb de afgelopen dagen ook vreselijk gezondigd, maar ben ook op de weegschaal gaan staan en ben weer 3 kilo kwijt sinds de vakantie (ik sta niet zo vaak op de schaal haha).

Eigenlijk is het bij mij gewoon in de 9 maanden weggegaan, terwijl het heeeeeeeeeeeel lang heeft geduurd voor ik mn broeken weer paste. Gek he? ik ben er wel heel blij mee, alleen zitten er wel veel meer gaten in mn benen, echt niet mooi, maar ja, moet ik maar vaker gaan sporten.

Ik moet steeds denken aan roos die een keer zei, ja ik wil graag dat mn billen ook stilstaan als ik stil sta. Zoiets dus!

Allemaal weer veel succes dames!

Lis

Geplaatst

Oh ja, ik had nog een goeie tip: als er niks in huis is en je te moe bent om eten te gaan halen het potje van je kind leegeten, haha, dat ben ik nu aan het doen namelijk. lekker hoor, bleh. haha. ik weet nu al dat ik vanavond vast ongezonde dingen ga eten...

Lis

Geplaatst

LEkker Lis, welkse smaak is het hahaa. Ik had macaroni vandaag en gister pompoen haha. Ow ja en Sander is nu patat aan het halen....:shootme::shootme::shootme:

Geplaatst

hahaha misschien moeten we olvarit aanschrijven dat ze grotere porties moeten maken..

Ook hier patat vandaag, en lekker dat het was.. mmmm..

Ik ben gisteren gaan shoppen (ja alweer, dit keer zonder Len) en had een broek aan die te groot was... heeeerlijk, goed voor je eigenwaarde.. haha lekker een maatje kleiner kunnen nemen yippie..!

Ik durf niet meer op de weegschaal, een paar weken terug had ik het gewicht bereikt dat ik voor de zwangerschap had, maar wil er nog 5 kilo af.

Maar ne, met al die chocolade letters, chocolade pepernoten, marsepein.. oei oei.... ga er in februari nog wel eens op staan haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden