Ga naar inhoud

Lijnen na de zwangerschap!!!!!!!!!!!


Gast Vonnie

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

  • 2 weken later...

hahahah...ja heb je heel goed...hahahahahahah...verder sta ik ff stil...weinig slaap en afvallen gaat echt niet samen...dus ff een stop tot ons wijffie weer normaal slaapt...en dan ga ik weer flink verder.

 

Gisteren lekker eten gehaald bij de indo...ik had geen zin om te koken.

 

Komt wel weer...moet een beetje op krachten blijven...werk gaat ook gewoon door!

 

 

 

En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja dat valt ook niet mee als je meisje zo zielig is he? Denk ook maar goed aan jezelf want ze heeft niets aan een moeder die krakkemikkig is hoor!! Sport je nog wel??

 

 

 

Hier gaat t nog steeds goed, vorige week even een dipje maar er is nu 8 kilo vanaf, zucht....en ik moet er nog 25 hahaha, erg he? maar goed, we gaan door....heb deze week lekker gegeten en toch 1,6 eraf dus het kan wel samen hihi. Heb zelfs ijs gegeten vrijdagavond(ik was zielig en alleen haha)

 

Dusssss in januari zie ik er wel wat lichter uit hoewel ik er dan nog niet ben maar goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lau dat staat super!!!!Maar eigenlijk moet je eronder zetten, zelfstandig dietiste en multitasker, zo met de zaak van jullie en je lieve kiddies haha. Druk baasje!

 

Maar gaat goed he? Ik moet er alleen wel voor zorgen dat ik dit lang kan blijven volhouden zei ze en daar moeten we voor waken. Dus met het sporten is op de lange termijn 2x p/w haalbaar en niet 3x denk ik, maar ach eerst alles eraf en dan zien we wel weer. Ik weet natuurlijk zelf dondersgoed wat ik wel en niet mag hahaha. Maar alle tips zijn welkom hoor!!! Heb trouwens gisteravond heerlijk aardappeltjes gegeten, vond dat ik dat wel verdiend had hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden wil ff zeggen dat ik supertrots ben op jullie!

 

 

 

Hier is het nog steeds prut.

 

Ik kan nog steeds niet de motivatie vinden wat te gaan doen eraan.

 

 

 

Als ik werk snoep ik eigenlijk niks, maar als ik thuis ben (en dan voornamelijk alleen met kindjes) dan lijk ik wel een of andere klikobak hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

 

 

 

Laura, ik ben na 2 weken alweer gewoon brood gaan eten hoor! Ik eet alleen 6 van de 7 avonden nog geen koolhydraten, heel soms eet ik sushi en soms brood sávonds...Dus ik eet alweer 3 weken "gewoon". Bij mij is het voornamelijk de regelmaat van gewoon maar 3x p/d eten en geen tussendoortjes en natuurlijk het sporten. Verder snoep ik natuurlijk niet José maar eet ik wel bijna alles. Dus eigenlijk het meest simpele "dieet" dat ik ooit heb gevolgd haha. Het is ook geen dieet hè maar meer een andere leefwijze zeg maar....En dat kan ook zonder dietiste denk ik (sorry Lau hihi :hug:)..alleen heb ik een stok achter de deur nodig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij Bootje kunnen er wel wat kilootjes af hoor!

 

Het zou wel weer lekker zijn als ik wat broeken zou passen van voor de zwangerschap maar dat is tot op heden niet gelukt.

 

Heb nu maar een nieuwe garderobe aangeschaft hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed van jullie hoor, hier is het met het geren ook redelijk, eet wel te weing of te laat of te vet hahahaha lekker pizza net gehad maar ach als faasje er weer is(ik mis hem zooo) dan weer aan het figuur denken..

 

Knap hoor Sab hoe jij het doet!

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab, no hard feelings hoor.

 

De meeste mensen met overgewicht weten hun eigen zwaktes heel goed.

 

 

 

Ik ben dan ook graag de dietist met de mattenklopper in de kast, waar ik dan mee mag zwaaien.

 

 

 

Het vak maakt het leuker door de verschillende andere dieetadviezen die ik geef.

 

 

 

Maar eh, klinkt goed wat je doet hoor! Petje af voor je sterke motivatie.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Lau, lijkt me ook leuk al die verschillende mensen en ook de redenen waarom ze overgewicht hebben. Volgens mij krijg je er ook wel een kick van als mensen goed afvallen of niet??

 

Wat betreft mijn motivatie, eerste doel: de wintersport en 2de doel, maar wel het meest belangrijke, we willen nog heel graag een keer een poging doen voor een broertje of zusje en t liefst ook eind van de zomer, dus ja...ik moet wel hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden