Ga naar inhoud

Lijnen na de zwangerschap!!!!!!!!!!!


Gast Vonnie

Aanbevolen Berichten

lijnen???deed ik dat dan?? :cheesy: hmmmz ben een beetje slordig geweest de laatste weken met op mijn eten letten. er is eerder bij dan eraf hahaha. ken je die zin: morgen begin ik!

 

that's me voor nu....

 

maandag begin ik weer en anders na de wintersport vol goede moed hahaha. Slecht he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

wow liesbeth........ik wil er ook 8 kilo af...wel meer zelfs....hahahahahaha

 

 

 

Ja sab ik snap hem helemaal hoor...hier ook druk ziek geweest toen naar texel - ook weer uit eten geweest...ach ja.

 

maandag ga ik weer streng beginnen...moet er nog veel vanaf en in mei op vakantie...bikini weer aan.,....hahahahahahahahha...blub.....hahahahahahhah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah het vertrouwde topic is weer open...

 

 

 

Hier ook zeeeeeeeeeeeeer slap , nog steeds ook 8 teveel, er wil niets af en ik eet eigenlijk ook verkeerd.

 

Joos, sonja trok ik niet meer de 2de keer, al na 2 weken in de hoek gegooid, is echt eenmalig daarna kan je de optimel niet meer zien..maar toch Succes!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik ben al wel een aantal keer zwanger geweest, maar ik heb het helaas nooit mogen uitdragen. Ik ben 8 kilo kwijtgeraakt doordat ik begonnen was met DEBUSSY. Hierbij hoef je niets te doen en alleen maar te genieten van een massage in combi met infrarood waarbij je de centimeters verliest. Omdat ik een goed resultaat wilde behalen, lette ik wel een beetje op mijn eten. Aanbevolen is om tijdens de behandeling 1,5 liter water te drinken. Al met al in 5 dagen tijd 6,5 cm kwijt en hierna op mijn eten blijven letten. Deze behandeling gaf mij gewoon een 'boost' om er iets aan te doen. Dit is inmiddels 2 jaar geleden en ik ben nu zelf gestart met een eigen Debussy Centre

 

www.debussyhoogstraten.be

 

 

 

Neem maar eens een kijkje en misschien is er ook een Centre bij jou in de buurt.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik kan er beter van maken: lijnen voor een poging dan lijnen na de zwangerschap, is niet echt meer van toepassing nu haha.

 

Maar ik dacht, ik haal m weer even naar boven, ik durf weer want ik ga beter dan vorige keer ;-)

 

Wie doet er mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep! Count me in! Nu, 10 weken na mijn bevalling, staat er nog 15 kg teveel op de teller en dat wil ik eraf! Moet alleen rustig aan doen want kleine nog volledig aan de borst! Moet het dus beperken tot niet snoepen en gezond eten, wat ik best lastig vind, ga liever vol aan de lijn.. Ik zou graag weer aan Atkins gaan doen, dat past het beste bij me, maar helemaal mijn koolhydraten weglaten lijkt me niet verstandig..

 

 

 

Wat voor dieet volg jij?

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel goed, een aparte dieet-topic!! Ik doe ook mee.

 

 

 

Ben 16 kilo kwijt na de bevalling (23 aangekomen in totaal) maar die laatste 7 willen niet zo... blijf steken voor de een of andere reden op 74,5 kilo.

 

Geef net als Pien BV en kan dus ook niet echt hard gaan lijnen, maar wil wel héél graag die kilo's kwijt... ze zitten me dwars. Pas in geen enkele broek van voor de zwangerschap meer, en weiger nieuwe kleding te kopen (stok achter de deur voor mezelf)

 

 

 

Dus tips, suggesties, grootmoederswijsheden, ervaringen etc etc zijn zeer welkom.

 

 

 

liefs,

 

Mariek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Ik ben al wel mijn zwangerschapskilo's kwijt (van mijn 2de zwangerschap) maar nog 3 kilo van mijn 1ste zwangerschap. En die moeten eraf voor uiterlijk 6 augustus, omdat ik dan mijn bruidjurk moet doorpassen. Wilde gisteren gaan beginnen, maar stel het nu uit naar dinsdag. Mijn vriend is er deze week bijna niet en dan kan ik het echt niet laten om wat te snoepen 's avonds. Ik wil gaan sonja-en maar andere tips zijn zeker welkom. Dus kom maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe koolhydraatvrij dieet met voedingssupplementen erbij. Eet wel crackers en verder 1 fruitdag per week, dan eet ik tot aan het avondeten alleen ananas en/of appels. Heb een paar rotweken gehad nu maar nu gaat het weer goed, ik wil er nog 13 af voor de poging, WHAAAAA!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier een koolhydraat arm aanhanger! Veel gemakkelijker dan Sonja, je mag meer eten en je valt sneller af.. Kijk maar eens bij het south beach dieet, het proteine dieet of Atkins, dat is allemaal redelijk vergelijkbaar en ik deed een soort van combinatie hiervan (Alleen langzaam verteerbare koolhydraten, maar wel in combinatie met hoofdzakelijk goede vetten en veel eiwitten) Erica Terpstra is zo mega afgevallen dankzij het proteine dieet!

 

 

 

Ik probeer nu met name heel gezond te eten, veel rauwkost en volkoren producten en mager vlees enzo, ik neem geen suikerhoudende produkten en dat gaat nu wel redelijk, ben al een ong 4 kilo afgevallen de afgelopen weken.. Nog 15 te gaan... Maar eerst de BV volhouden voor ik er echt tegenaan kan gaan.. durf eigenlijk niet helemaal koolhydraatarm te gaan tijdens de BV..

 

 

 

Sab, wat spannend dat je voor een cryo poging gaat! Heel veel succes alvast.. Hoeveel cryo´s heb je?

 

 

 

Liefs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we het maar volhouden he? :good1:Ik haal niks in huis wat ik niet mag, want dat vind ik wel lastig hoor. Zaterdag uit eten en dan moet ik ook echt op letten met wat ik ga eten en dan sta ik er wel bij stil. soms heb ik dat juist helemaal niet en dan denk ik pfff kan t schelen maar dat is na de zonde alweer weg die gedachte haha. Nu op de goede weg. Tis voor een goed doel denk ik dan maar!

 

We hebben nog 2 cryo's en hopelijk zijn ze net zo goed als Carolijn was!Spannend hoor.

 

Ik wil voor de vakantie en die is morgen over 3 weken nog 6 kilo afvallen. Dus ik moet er nog even tegenaan. Na de vakantie heb ik niet veel tijd meer en dan kom ik vast wel weer ietsjes aan..whaaaaaa

 

 

 

nou, ik ga lekker niksen, nee ook niet sporten, lekker lui op de bank, goed voor de verbranding, NOT!!

 

 

 

toedels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik weet het goedgemaakt, ik zal het weekend een nieuw topic speciaal voor de pauze meiden openen die moeten lijnen en deze gooi ik dicht. Dan hoef je niet perse bij te lezen hahaha.

 

Help me even herinneren door hem achtief te houden haha, doe ik het morgenvroeg, ga nu zo slaaaaaaaaaaapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Om dit topic ook helemaal door te lezen doe ik ook niet, maar hoop dat er meer vrouwen zijn die actief met lijnen/dieet bezig zijn en mee willen kletsen.

 

Mijn zwangerschaps kilo's ( 16 kilo ) was ik stipt na 14 dagen kwijt, hartstikke mooi natuurlijk, maar ik was voor die tijd 30 kilo aangekomen door medicatie, en daar ben ik hard voor aan het knokken om die er afte krijgen.

 

Ik moet nu nog minimaal 20 kilo afvallen.

 

Ik ben van alles aan het proberen, ben sinds een paar dagen met een a b c plan van weight care begonnen.

 

 

 

Hoop dat er iemand is die mee schrijft, is misschien makkelijker om vol te houden!!!!

 

 

 

liefs Renaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

He Renaat, helaas kan ik niet met je meeschrijven. Na een kuur van Sonja Bakker kwam ik uit op een gewicht van 58 kilo. Nog steeds 4 zwaarder dan voor mijn zwangerschap van Robbie, maar ja toen rookte ik ook nog en dat doe ik nu al 4 jaar niet meer. Dus dat zullen wel die 4 kilo zijn. Maar vanmorgen stond ik op de weegschaal en wat denk je al 1,5 kilo aangekomen sinds dat ik ben begonnen met spuiten, niet leuk dit. Heel veel succes met afvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met gewoon gezond eten red ik het niet, mijn eetpatroon is 2 x door een dieetiste nagekeken en dat is prima, de kilo's die door medicijnen aangekomen zijn, zijn er zoooo moeilijk af te krijgen en aangezien ik niet mag sporten, moet ik het zien uit te vogelen met zo iets.

 

 

 

Hoop dat er iemand mee doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden