Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart


lucky-t

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

hai deesz,

 

 

 

als het goed is ben je nu eigenaar geworden van 2 mooie embryo's. Wees lief voor ze en verwen ze elke avond even door met je handen op de buik te gaan zitten of liggen, haahh dat heb ik ook gedaan want het voelde goed.

 

 

 

Ik hoop dat de ww snel voorbij gaan voor je en dat je ons dan goed nieuws komt melden !!! Ik duim voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallooo!

 

 

 

schuif allemaal eens lekker op.. want .. ik ben de eigenaresse van 2 mooie gave embryo's.

 

vanochtend waren ze 2 en 3 cellig en om 12 uur al 4 en 5 cellig.. dus.. na 2 dagen is dat een mooie score. we kregen ze nog even op het beeld te zien.. wat een mooie embryo's precies zoals ze moesten zijn. en maandag horen we of we ook nog een eskimo hebben, want er was 1 die zag er nog gaaf uit en gaan ze morgen waarschijnlijk invriezen!! jee joeppiiee...!

 

 

 

na de tp gelijk naar de acupuntuur geweest, ze heeft me in mijn voeten, buik en hoofd geprikt. dus ik heb er nu alles aan gedaan. we hebben er alle vertrouwen in!

 

 

 

5 april mogen we testen.. dus vanaf nu de slopende weken..

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend weer! Aan de emmy's van Dees: Hou jullie goed vast! Ik hoop zo dat het gaat lukken meid. Ik weet zo even uit me hoofd niet wie nog meer bezig is op dit moment, of in de wachtweken zit, maar ik wens iedereen natuurlijk het allerbeste.

 

 

 

Een zwangerschap, dáár gaan we voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ongi heeft nog steeds niet doorgezet maar de testen zijn negatief.

 

helaas is onze 1e poging voorbij.

 

vrijdag een zeer moeilijke dag gehad. Zometen vertrekken we naar disney dus dat geeft afleiding.

 

 

 

Dees super die twee emmy's.

 

ik zal voor je duimen!!!

 

 

 

en verder wens ik nu iederen succes en vooral geniet van je zwangerschap.

 

hoop nog op het wachtbankje van april te mogen zitten voor onze cryo plaatsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellen wat rot...een enorme stroom zwangeren van het wachtbankje de laatste dagen en daar hoor je dan net niet bij. Dat moet wel heel oneerlijk voelen. Huil maar goed uit, hoort er helemaal bij. Hoop dat je wel kan genieten van jullie trip.

 

 

 

Liefs,

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit nu op dag 3 van de ww.. wat vreselijk dit zeg.. ik voel hier vanalles sinds vanmiddag.. beetje raar gevoel onder in de buik en beetje steekjes achtig. ow ik hoop zo dat het een goed teken is.

 

net terug van het werk, moet meestal tot half 2 en dat is wel lekker hoor. even de was opgehangen en zo boodschappen doen. even lekker de wachttijd doden.. hoe moeilijk dat ook is...!

 

 

 

hebben jullie veel leuke dingen gepland nog?

 

 

 

Liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames.

 

mijn verhaal

 

 

 

aangekomen in euro disney werd het steeds erger. Bruin bloed met rood bloed.

 

Steeds inlegkruisje/maandverband wat behoorlijk vol was.

 

Op zondag avond had ik het helemaal gehad en ben ik space mountain 2 ingegaan!

 

mega sjiek.......................

 

 

 

maandagochtend, D-day.

 

Toch maar een test gedaan om zeker uitsluitsel te geven. En wat staat er op de test een +. ik kon het niet geloven.

 

Dus de hele dag maar braaf in easy attracties gegaan en niet in de ruige.

 

Toch nog steeds bloed wat er niet minder op wordt. 's avonds moe en misselijk.

 

vanochtend weer een test gedaan en weer een + die donkerder is dan maandag.

 

Toch nog steeds vloeien.

 

 

 

Morgen gaan we naar het AZM en moeten we maar afwachten. We zijn gereserveerd blij.

 

Mijn moeder weet het inmiddels en onze beste vrienden die mee waren op vakantie.

 

als de test op het AZM ook positief is dan moet ik het toch maar een beetje gaan geloven. Toch is het vloeien voor mijn gevoel niet gezond. Ook heb ik krampen.

 

 

 

Zijn wonderen dan toch de wereld niet uit? zijn we dan toch nog zwanger?

 

 

 

we hebben ons super vermaakt en disney heeft ons veel afleiding bezorgd!!

 

op naar een positieve test in het ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellen wat een onwijs spannende dag heb je dan vandaag voor de boeg, ben zeer benieuwd. Wel fijn dat je zo genoten hebt in Disneyland en dat je daar lekker afleiding hebt kunnen vinden, ik ga vandaag keihard voor jullie duimen!

 

 

 

Liefs Dani.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden