Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart


lucky-t

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Mijn baby,

 

 

 

Ik heb vanochtend ook nog een keertje getest, ik kon het niet laten... en deze keer was de streep zo mogelijk nog donkerder dan die van gister, ik moet er ook steeds even naar kijken.

 

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, maar daar gana we maar van uit

 

 

 

Kunnen we lekker samen zwangeren.

 

 

 

Snoeske

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai mijn baby,

 

 

 

jemig onwijs gefeliciteerd !!! Ik had al een paar keer gekeken of je al had getest. Het wordt nog spannender nu voor mij, pfff ik durf bijna niet te testen, haah. Maar jij hebt dus ook helemaal nergens last van?? Ik heb nergens last van dus dacht meschien is dit weer mis.

 

 

 

Nou ik houd nog even vol en hoop eind van de week bij je aan te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aaah wat lief dat je me in de gaten heb gehouden, nog even meid hoop dat je bij ons aan sluit.... ( hope so)

 

 

 

Nee ik had nergens last van was alleen wel moe, en zo nu en dan wat krampjes in me buik, maar verder nergens last van gehad en nog niet....

 

 

 

zet hem op meiden!!! hoop op een mooi afsluiting van maart!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej mijn baby, wat lees ik een positieve test? super super super!

 

 

 

Ik mag vandaag de pregnyl gaan zetten.. en donderdag de punctie en zaterdag de tp. hoeveel dagen zat er bij jullie tussen de punctie en de terug plaatsing. want vorig jaar was het hier 3 dagen en nu 2.. want tja ze horen in de baarmoeder..!

 

 

 

hmm

 

 

 

trudy, heel veel suc6!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zaten er zelfs 4 dagen tussen, op donderdag de punctie en op maandag de tp, misschien omdat het weekend er tussen zat. Twee dagen lijkt zo kort, zijn ze dan al wel voldoende gedeeld om goed in te schatten of het kwalitatief goed zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky, ik durf ook bijna niet meer te testen.

 

Ene kant zou ik morgen ook wel al willen testen, maar ga echt proberen het vol te houden tot vrijdag.

 

Hopelijk voor ons ook nog goed nieuws. Nog ff volhouden.

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Baby, wat een super nieuws! Van Harte Gefeliciteerd. Veel plezier en op naar de eerste echo. Ik kan me voorstellen dat je het niet kan geloven, zou ik denk ik ook neit meteen hebben. Als ik een keer een positieve zwangerschaps test van mezelf in handen heb. zou ik eerst heel hard schreeuwen/juigen en dan gek in het rond gaan springen. Hopelijk blijft het neit bij dromen alleen!!!

 

 

 

Maart is over het algemeen toch positief geweest (verhoudingsweis dan). We moeten eigenlijk een lijstje maken wie er wanneer positief getest heeft deze maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik haal mezelf van het wachtbankje. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden en heb negatief getest. Helaas.

 

Wat doet dit pijn zeg. Het hele jaar heb ik mezelf niet toegestaan om hoop toe te laten en de laatste twee weken ga je toch dromen.

 

Voor degenen die nog moeten testen: Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nee EDR,

 

dit meen je niet.........................wat een k*t zooi.

 

had ook zo een goed gevoel bij jou.

 

had je geen enkel voorteken? jij voelde toch ook niks?

 

maakt me wel onzeker.

 

 

 

wij hebben vandaag wel bericht gekregen dat we 1 cryo hebben.

 

dus daar zijn we heel erg blij om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

 

mijnbaby, gefeliciteerd! wat een goed nieuwd! Snoeske had ik al gefeliciteerd volgens mij, wat heerlijk voor jullie!

 

En EDR, heel droevig he.... ik begrijp helemaal wat je doormaakt. sterkte en zorg goed voor jezelf...

 

x mamalou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve dames,

 

 

 

Echt lief dat jullie allemaal zo met ons mee leven, bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties.....

 

 

 

@ Esther echt rot voor jullie, ik had het je echt zoooo gegund meid... pffff

 

 

 

Dames die nog moeten testen, nog even en dan is het zover... suc6 nog even meiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

 

 

 

Ben even een paar daagjes naar zee geweest...heerlijk!

 

Nu kom ik terug en lees ik positieve berichten! Da's mooi, mijnbaby en snoeske!

 

 

 

Balen voor jou, EDR. Heel veel sterkte!!

 

 

 

Voor alle meiden die nog gaan testen...SUCCES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Butterfly

Haha, ik moet zo lachen om jou MijnBaby, je bent echt helemaal door het dolle heen (logisch !!). Heerlijk om je enthousiasme hier te lezen, geeft wat mij betreft echt een positieve boost om er zelf ook helemaal voor te gaan ;).

 

 

 

Geniet er maar lekker van !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mijn Baby, gefeliciteerd meissie!!!! Wanneer is de 1e echo???

 

 

 

@ Snoeske, jij ook van harte!

 

 

 

@ Krullie, Jij bijna je 1e echo! Spannend hoor!!! Hou je ons op de hoogte?

 

 

 

@ Tammy, jij bent bijna aan de beurt voor het testen!!!! Heel veel succes!

 

 

 

@ EDR, Jeetje meissie, wat onwijs &^%.... we weten idd allemaal helaas hoe het voelt... sterkte met het verwerken...

 

 

 

Groetjes van Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden